Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.Mitä mieltä täällä ollaan PAF:n tarjoamasta kertoimesta 2,28 kohteeseen Kärpät - HPK alle 4,5? Oma tuntuma sanoo että ylikerrointa olisi ilmassa.
Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.
KooKoo 4.85 on myös ylikerroin.
Jokerit - Dynamo Moskova , playoff kierros 2
Dynamo voittanut jo 12 perättäistä edellistä kohtaamista ja Dynamo saa 3.05 kerrointa ainakin Betsafelta. Menee kupongille vaikka vituttaa pelata vastustajaa.
Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.
KooKoo 4.85 on myös ylikerroin.
No niin - jatketaan taas harjoituksia muutaman vedon kautta.
Ensimmäisenä kaikille tuttua Venähän MHL-junnukiekkoa Belye Medvedi vs. Tuymenski Legion. Tähän vedetään kotivoittoa varsinaisen peliajan -2.5 tasoituksella Unibetillä kertoimella 2.04. Kotijoukkue varmistanut paikkansa jatkopeleissä ja vierasjoukkue ilman mahdollisuuksia jatkopeleihin. Kotijoukkueella viimeisestä viidestä kolme perättäistä voittoa - vierailla viidestä viimeisestä tuomisina yksi ja. voitto - yksi ja. tappio ja loput tappioita. Oletetaan tämän perusteella, että kotijoukkuetta kiinnostaa harjoitella maalintekoa jatkopelejä silmällä pitäen ja vieraita pelaaminen ei juurikaan innosta tällä hetkellä.
Pummihan sieltä tuli tietenkin merkityksettömässä pelissä. 5-4.
Sitten El Clasico Real Madrid vs. Barcelona. CdR matsiin otetaan Barcelonan voitto kertoimella 2.53 Coolbetiltä. Realin pari edellistä peliä eivät ole olleet kovin vakuuttavia: tappio Gironalle kotona ja mämminen voitto pilkuilla Levantesta vieraissa eivät ole ihan parasta valmistautumista Barcelonaa vastaan. Herrasmiespelaaja Ramos palaa Realin kokoonpanoon, mutta Isco on poissa. Barcalla Messi 90-min kunnossa ja Umtiti on pelikunnossa niin ikään. Tiukka vääntö odotettavissa jonka Barcelona voittaa maalilla.
Kolmas veto on sitten Crystal Palace vs. Manchester United ja tähän haetaan tasapeliä kertoimella 3.5 @Bet365. Tämä perustuu lähinnä Palacen hyvään formiin, heidän kotipeliinsä sekä ManU:n loukkaantumisiin. Kirjoittelen lisää perusteluja myöhemmin - mikäli jaksan.
Kerholla ja KooKoolla merkittävimmät poissaoleskelijat. Sen mukaan toki kertoimet. Liekkö pelattavia sitten, makuasia. Plussilla kotiapäin sen minkä kehtaa.
Onko Palacen pelissä otettu arvioon mukaan Palacen parhaan topparin (Mamadou Sakho) ja avaavan laitapuolustajan (Aaron Wan-Bissaka) poissaolot?
Toisaalta taas itse en pidä Larmin poissaoloa ainakaan välttämättä Kerhoa heikentävänä. Karjalainen on suoriutunut tällä kaudella aivan yhtä hyvin ellei jopa paremminkin.
No ei kait kuitenkaan. Kerran tosin melkein Kärpät nollannut. Tehoja Kerholta poissa ja toki Kärpiltäkin. Kummalla vaikuttaa, aika näyttänee. Vielä pliisua. Eiks se ois sullekkin kivempi ku Kerho ei pisteillä? ( Hymiö, kielletty täällä).
Mutta, joo vetovihjeketju.
Kerhon pisteittä jääminen todellakin kävisi mutta lohduttaapa voiton tullessa edes pieni voittosumma. Muutenkin vedonlyönti ja tunteet erillään siltä osin kun vetoa lyödään.
Karjalaisen osalta tuo ei mikään ihan tyhjä heitto ollut vaan perustuu jonkinlaiseen analyysiin. Kerhon vahvuus ylipäätään on ollut erinomainen puolustuspeli eikä maalivahtiosasto.
Kertokaas hölmölle, kun katselen Virtus pro vs Expert streamii ja yläkulmassa "Round 9/999", niin pelataanko tässä oikeasti 500 erävoittoon vai häh? Anteeksi jos kyselen typeriä.
Tunteet pois, siinä mennään samoilla. Olet varmastikkin Kerhon pelejä nähnyt enemmän kuin itse. Itse päättelin tilastojen ja lukemani perusteella.Tilastot on tilastoja. Nähtyä tietoa enempi arvostaen.
Jokerit - Dynamo Moskova , playoff kierros 2
Dynamo voittanut jo 12 perättäistä edellistä kohtaamista ja Dynamo saa 3.05 kerrointa ainakin Betsafelta. Menee kupongille vaikka vituttaa pelata vastustajaa.
CS: Chiefs - Athletico 2
Edit2: Skinijonnet painoi Athleticon kertoimen 1,16:een.
Edit:3 Vielä ehtii Bet365 kerroin 1,83! Laitoin itse vielä maxit sisään tälläkin. Eli kusee varmasti!
Osaako joku vastata?
2nd Leg Match - Ups Bet365.
Tarkoitetaanko tuossa osuuaikaa vai sitä kumpi tulee ensimmäisenä vaihtoon? Jos kumpi ensimmäisenä vaihtoon niin Sedova - Pärmäkoski 1 kerroin 3,00 tuntuu kyllä kovalta ottaen huomioon, että Monosella on ensimmäisellä lenkillä vastassa Belorukova.
Edit: Toki kun nyt katsoo tuloksia niin Mononen ei tiistaina juurikaan hävinnyt Belorukovalle.
Ymmärtääkseni haetaan sitä kumpi tulee ensimmäisenä vaihtoon, eli ei varmasti huono haku.
"Leg Match-Ups (Biathlon and Cross-Country) – Both named participants must start the specified leg, otherwise bets are void. Settlement will be based on changeover order/rank at the end of the specified leg."
Kiitos! Otin tuota pienellä, kuten myös ensimmäisen osuuden voittajaksi Saksa kerroin 8,00 ja Slovenia kerroin 15,00 Bet365.
Nämä toki olisi voinut jättää pois ketjusta, kun ei varsinaisia vihjeitä ole. Pitkälti tuo ykkösosuus ratkeaa onko Ebba Andersson kunnossa vai ei. En nyt ihan purematta niele, että Ruotsi selvähkö suosikki lähtökohtaisesti arvioissa on.
Saksalta avaa Victoria Carl ja Slovenialta Katja Visnar. Toivotaan ettei kukaan lähde vetämään kovaa.
Ehdit lyömään jo - joten tämä tulee vähän myöhässä. Tarkistin tuon supportista ja se on kyseisen osuuden aika - ei siis se kumpi match-upin osapuolista on ensimmäisenä vaihdossa.