Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 108
  • 15 011

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vedetään vielä yksi futismatsi - aiheeseen sopivaan forumiin tietenkin - lisää:

Skottiliigassa Hearts vs. Celtic ja tähän vedetään vieraiden AH-1 voittoa kertoimella 1.94 Pinnaclelta.

Heartsin viimeisin peli oli nihkeä 1-1 tasuri sarjan jumboa St. Mirreniä vastaan kotonaan, sitä edeltävä 2-1 tappio vieraissa Motherwellille ja tätä edeltävä 0-0 tasuri kotona Livingstonille - Motherwell ja Livingston ovat myös heikommin sijoittuneet kuin Hearts, joten kunto ei ole kovin erikoinen tällä hetkellä.

Celtic sen sijaan on viiden ottelun voittoputkessa ja on menossa jälleen mestaruutta kohti. Kahdessa edellisessä ottelussa Celtic on jättänyt Heartsin nollille, ja on itse tehnyt viisi ja kolme maalia näissä otteluissa. Celticin pitäisi viedä tämä "selkeästi". AH-1 valinta pieneksi safetyksi mikäli tuleekin nihkeä maalin voitto niin saa edes omat takaisin.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Skottiliigassa Hearts vs. Celtic ja tähän vedetään vieraiden AH-1 voittoa kertoimella 1.94 Pinnaclelta.
En kritisoi vihjettä, mutta Celticin manageri Rodgers hyppäsi Leicesteriin, joten pieni epävarmuustekijä muodostuu siitä, kuinka skotit tämän hämmenntävän managerikuvion käsittelevät.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
En kritisoi vihjettä, mutta Celticin manageri Rodgers hyppäsi Leicesteriin, joten pieni epävarmuustekijä muodostuu siitä, kuinka skotit tämän hämmenntävän managerikuvion käsittelevät.

Tuo on ihan totta ja hyvä pointti. £6M tekee kuitenkin aika paljon asioita.

Taso-ja materiaalieroa on kuitenkin sen verran, että kyllä sieltä se maali vähintään pitäisi irrota eli pushiksi - todennäköisesti kuitenkin kaksi. Lisäksi Hearts on ollut melkoisen heikko.

Vihjeitä saa - ja mielestäni pitääkin - kritisoida jos ja kun on lisäinformaatiota tuotavana vihjeeseen. Tässä tapauksessa minun olisi pitänyt mainita tuosta bhoysien manageritilanteesta. Yritän olla tarkempi jatkossa.

Perustellut eriävät näkemykset ovat myös arvokkaita: näinhän sitä pystyy haastamaan omaa ajatteluaan ja kenties löytämään osa-alueita joita voi parantaa.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
ECS Europe 20:00 >

Forze - devils.one
Forze -1.5 2.40 @Nordicbet


Brutalis - Chaos
Chaos -1.5 2.01 @Nordicbet

g4m3rz - Tricked
Tricked -1.5 1.46 @Nordicbet


NoChance - Heroic
NoChance 2.50 @Nordicbet

Tasoerot ja vire.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä mieltä täällä ollaan PAF:n tarjoamasta kertoimesta 2,28 kohteeseen Kärpät - HPK alle 4,5? Oma tuntuma sanoo että ylikerrointa olisi ilmassa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Jokerit - Dynamo Moskova , playoff kierros 2

Dynamo voittanut jo 12 perättäistä edellistä kohtaamista ja Dynamo saa 3.05 kerrointa ainakin Betsafelta. Menee kupongille vaikka vituttaa pelata vastustajaa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Mitä mieltä täällä ollaan PAF:n tarjoamasta kertoimesta 2,28 kohteeseen Kärpät - HPK alle 4,5? Oma tuntuma sanoo että ylikerrointa olisi ilmassa.
Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.

KooKoo 4.85 on myös ylikerroin.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.

KooKoo 4.85 on myös ylikerroin.

Kiitoksia vahvistuksesta. HPK tuli jo otettua kiinni Nordicilta kertoimella 5,15.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pelattava kerroinhan tuo on, mutta itse hakisin ennemmin tuota 5.05 kerrointa HPK:sta.

KooKoo 4.85 on myös ylikerroin.

Kerholla ja KooKoolla merkittävimmät poissaoleskelijat. Sen mukaan toki kertoimet. Liekkö pelattavia sitten, makuasia. Plussilla kotiapäin sen minkä kehtaa.
 

Puncheon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No niin - jatketaan taas harjoituksia muutaman vedon kautta.

Ensimmäisenä kaikille tuttua Venähän MHL-junnukiekkoa Belye Medvedi vs. Tuymenski Legion. Tähän vedetään kotivoittoa varsinaisen peliajan -2.5 tasoituksella Unibetillä kertoimella 2.04. Kotijoukkue varmistanut paikkansa jatkopeleissä ja vierasjoukkue ilman mahdollisuuksia jatkopeleihin. Kotijoukkueella viimeisestä viidestä kolme perättäistä voittoa - vierailla viidestä viimeisestä tuomisina yksi ja. voitto - yksi ja. tappio ja loput tappioita. Oletetaan tämän perusteella, että kotijoukkuetta kiinnostaa harjoitella maalintekoa jatkopelejä silmällä pitäen ja vieraita pelaaminen ei juurikaan innosta tällä hetkellä.

Pummihan sieltä tuli tietenkin merkityksettömässä pelissä. 5-4.

Sitten El Clasico Real Madrid vs. Barcelona. CdR matsiin otetaan Barcelonan voitto kertoimella 2.53 Coolbetiltä. Realin pari edellistä peliä eivät ole olleet kovin vakuuttavia: tappio Gironalle kotona ja mämminen voitto pilkuilla Levantesta vieraissa eivät ole ihan parasta valmistautumista Barcelonaa vastaan. Herrasmiespelaaja Ramos palaa Realin kokoonpanoon, mutta Isco on poissa. Barcalla Messi 90-min kunnossa ja Umtiti on pelikunnossa niin ikään. Tiukka vääntö odotettavissa jonka Barcelona voittaa maalilla.

Kolmas veto on sitten Crystal Palace vs. Manchester United ja tähän haetaan tasapeliä kertoimella 3.5 @Bet365. Tämä perustuu lähinnä Palacen hyvään formiin, heidän kotipeliinsä sekä ManU:n loukkaantumisiin. Kirjoittelen lisää perusteluja myöhemmin - mikäli jaksan.

Onko Palacen pelissä otettu arvioon mukaan Palacen parhaan topparin (Mamadou Sakho) ja avaavan laitapuolustajan (Aaron Wan-Bissaka) poissaolot?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerholla ja KooKoolla merkittävimmät poissaoleskelijat. Sen mukaan toki kertoimet. Liekkö pelattavia sitten, makuasia. Plussilla kotiapäin sen minkä kehtaa.

Toisaalta taas itse en pidä Larmin poissaoloa ainakaan välttämättä Kerhoa heikentävänä. Karjalainen on suoriutunut tällä kaudella aivan yhtä hyvin ellei jopa paremminkin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Onko Palacen pelissä otettu arvioon mukaan Palacen parhaan topparin (Mamadou Sakho) ja avaavan laitapuolustajan (Aaron Wan-Bissaka) poissaolot?

On otettu huomioon. CRY:llä ei ole kovin erikoinen track record top-6 teameja vastaan, mutta pelit ovat kuitenkin olleet tiukkoja - maalin pelejä tyylisiä. ManU:lta on sen verran isot poissaolot tähän peliin, että oletettavammin heidän keskikenttänsä ja siten hyökkäypelinsä ei ole A-tasolla. CRY on joka tapauksessa tiukasti puolustava nippu. Nämä lähinnä ajatuksina tasurihaun takana.

Toki nämä ovat omia näkemyksiä asioista ja todistettavasti nämä menevät joskus väärin. Eli buyer beware.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Toisaalta taas itse en pidä Larmin poissaoloa ainakaan välttämättä Kerhoa heikentävänä. Karjalainen on suoriutunut tällä kaudella aivan yhtä hyvin ellei jopa paremminkin.

No ei kait kuitenkaan. Kerran tosin melkein Kärpät nollannut. Tehoja Kerholta poissa ja toki Kärpiltäkin. Kummalla vaikuttaa, aika näyttänee. Vielä pliisua. Eiks se ois sullekkin kivempi ku Kerho ei pisteillä? ( Hymiö, kielletty täällä).

Mutta, joo vetovihjeketju.
 

Taituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington
Kertokaas hölmölle, kun katselen Virtus pro vs Expert streamii ja yläkulmassa "Round 9/999", niin pelataanko tässä oikeasti 500 erävoittoon vai häh? Anteeksi jos kyselen typeriä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei kait kuitenkaan. Kerran tosin melkein Kärpät nollannut. Tehoja Kerholta poissa ja toki Kärpiltäkin. Kummalla vaikuttaa, aika näyttänee. Vielä pliisua. Eiks se ois sullekkin kivempi ku Kerho ei pisteillä? ( Hymiö, kielletty täällä).

Mutta, joo vetovihjeketju.

Kerhon pisteittä jääminen todellakin kävisi mutta lohduttaapa voiton tullessa edes pieni voittosumma. Muutenkin vedonlyönti ja tunteet erillään siltä osin kun vetoa lyödään.

Karjalaisen osalta tuo ei mikään ihan tyhjä heitto ollut vaan perustuu jonkinlaiseen analyysiin. Kerhon vahvuus ylipäätään on ollut erinomainen puolustuspeli eikä maalivahtiosasto.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kerhon pisteittä jääminen todellakin kävisi mutta lohduttaapa voiton tullessa edes pieni voittosumma. Muutenkin vedonlyönti ja tunteet erillään siltä osin kun vetoa lyödään.

Karjalaisen osalta tuo ei mikään ihan tyhjä heitto ollut vaan perustuu jonkinlaiseen analyysiin. Kerhon vahvuus ylipäätään on ollut erinomainen puolustuspeli eikä maalivahtiosasto.

Tunteet pois, siinä mennään samoilla. Olet varmastikkin Kerhon pelejä nähnyt enemmän kuin itse. Itse päättelin tilastojen ja lukemani perusteella.Tilastot on tilastoja. Nähtyä tietoa enempi arvostaen.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kertokaas hölmölle, kun katselen Virtus pro vs Expert streamii ja yläkulmassa "Round 9/999", niin pelataanko tässä oikeasti 500 erävoittoon vai häh? Anteeksi jos kyselen typeriä.

Repesin tällä. Kysymys ei ollut typerä. Tuli vaan mielikuva aivan järjettömän pitkästä maratonottelusta. Joku bugihan tuossa on ollut. 30 Kierrosta pelataan ja sitten kuusi jatkokierrosta jos peli 15-15.

Tästä tuli mieleen juttu, kun joskus Joulun aikoihin kohteita oli niukasti. Löysin kriketti maaottelun ja iskin rahani siihen. Jostain livetuloksista ottelua jännitin ja jossain vaiheessa tajusin, että ottelu kestää kolme päivää.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunteet pois, siinä mennään samoilla. Olet varmastikkin Kerhon pelejä nähnyt enemmän kuin itse. Itse päättelin tilastojen ja lukemani perusteella.Tilastot on tilastoja. Nähtyä tietoa enempi arvostaen.

Olen minä jonkun pelin nähnytkin mutta ehdottomasti tilastoihin nojaa tämä omakin näkemykseni paljon paljon silmää enemmän. Vetokarttoja ja laukojatietoja olen kyllä hyödyntänyt.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jokerit - Dynamo Moskova , playoff kierros 2

Dynamo voittanut jo 12 perättäistä edellistä kohtaamista ja Dynamo saa 3.05 kerrointa ainakin Betsafelta. Menee kupongille vaikka vituttaa pelata vastustajaa.

Lämmin kiitos! Viime pelin missasin ja jälkeenpäin harmitti kovasti.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Sieltä sai Dynamolla, Sportilla ja KooKoolla aika nasakoita kertoimia. Harmi kun vinkkasin HPK:n Sportin sijaan, muut tuli kotiin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Naisten viesti:

Ebba Andersson oli kympillä kakkossuosikki. Sairastelu näkyi kisassa ja tulos oli erittäin huono tasoon nähden. Ebba oli sijalla 16. ja jäi kärjelle 1,27s.

Edelle meni kolme Saksalaista Henning, Gimmler ja Fink.

https://www.seefeld2019.com/en/cc-results-ladies-10-km-c

Tänään avausosuudella vastassa tiistaina levännyt ja viestiin keskittynyt Victoria Carl. Carl oli Seefeldiä edeltävässä kisassa Cogne:ssa kuudes. Taakse jäi mm. Frida Karlsson.

https://www.fis-ski.com/DB/general/results.html?sectorcode=CC&raceid=31970

Viestin ensimmäinen osuus: Ebba Andersson - Victoria Carl 2 kerroin 2,90 Betsson! Tälle muuten Bet365 kerroin 3,20!

Edit: Korjattu pikkuisen väärä linkki. Toivottavasti kukaan ei ehtinyt nähdä : D
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
CS: Chiefs - Athletico 2

Chiefs mukana täysin kakkosmiehistöllä. Betway kerroin 5,75! Kyseessä lähes tasabookki.

Kaikki yli kahden pelattavia. Joka puolella tulee ryminällä alas!

Edit: BuffBet antaa yli 7,00 kerrointa, mutta nyt ei ole hajuakaan millainen firma kyseessä ja onko tuo pelkkä skini lafka.

Edit2: Skinijonnet painoi Athleticon kertoimen 1,16:een.

Edit:3 Vielä ehtii Bet365 kerroin 1,83! Laitoin itse vielä maxit sisään tälläkin. Eli kusee varmasti!
 
Viimeksi muokattu:

Finemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ruotsin nuoret tähdet, Andersson & Karlsson, tykittävät naisten viestissä muilta karkuun, kolmannella osuudella kukaan ei saa Kallaa kiinni ja ankkuriosuudella Nilssonilla on helppo työ tuoda Ruotsi selvässä johdossa maaliin. Aurinko paistaa ja Kaarle XVI Kustaa lyö ylävitosia katsomossa!

Voittaja Ruotsi 2.90 (Coolbet)

Winning team to wave a flag before crossing the finish line Kyllä 3.00 (Paf)
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
CS: Chiefs - Athletico 2


Edit2: Skinijonnet painoi Athleticon kertoimen 1,16:een.

Edit:3 Vielä ehtii Bet365 kerroin 1,83! Laitoin itse vielä maxit sisään tälläkin. Eli kusee varmasti!

Ihanaa Jonnet! Luv ya! Tässähän herkistyy ihan tunteelliseksi, kun Jonnet painaa vetotoimistoja TAAS kerran hanuriin urakalla.

10-16 päättyi peli ja kieltämättä huonointa CS:a mitä olen koskaan nähnyt. Ihan sama mitkä aseistukset tai oliko ukot 1vs4, niin ei voinut tietää runin voittajaa!

Edit: Pahoittelut vielä että vihje jäi viime tinkaan. Aika meni siirrellessä eri firmoille kiekkoja keskelle.

Edit2: Täällä alkaa rumba olla päällä mikä firma maksaa ja mikä peruu vedon. Bet365 suoraselkäisenä hoiti jo velvoitteet.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös