Millä panoksilla tuon saa noihin sisään eli eikö tuo ole aika nappikauppaa lopulta? Sitten se pelko, kun toisen saat sisään, niin toisessa laskeekin kerroin juuri silloin. Kovia riskejä, että kannattaa.
Riippuu vähän. Esimerkiksi Bet365 pystyy tarkistamaan etukäteen maksimipanoksen, millä kuhunkin kohteeseen saa panostaa. Riippuu myös siitä, millaisen pelihistorian millekin bookkerille omaa. Jos on lätkinyt menemään pieniä rekkoja verrattuna siihen, että on pelannut säännöllisesti markkinatoppeja singlenä, niin huonotkin bookkerit ottavat kyllä mielellään panosta sisään siihen saakka, kunnes "jää kiinni" markkinatoppien pelaamisesta.
Itse harrastin arbitraasivedonlyöntiä kaksi vuotta ja tein tuona aikana oikeastikin ison tilin. Nyt tuo on kuitenkin käytännössä mahdotonta, sillä olen saanut tuon myötä bannit tai panokseni on rajoitettu minimaaliseksi melkolailla jokaisella bookkerilla, missä tuota harrastin. Alkuun tuo olikin nappikauppaa, eikä esimerkiksi pienen vaihdon hiihtokohteisiin saa yhtä suuria panoksia sisään kuin vaikka jääkiekkoon, mutta pienistä puroista kasvaa iso joki jne..
Pelkoasi koskien, ei tuo kahden vedon lyöminen vie aikaa kuin sen 1-2 sekuntia, joten on melko epätodennäköistä, että kerroin juuri tänä aikana laskee. Tosin näinkin on käynyt, mutta epätodennäköistä se on silti. Tosin usein jos näin kävi, niin kerroin laski sen verran että varman tuoton siitä kyllä yhä sai, mutta vähemmän kuin alkuperäisillä kertoimilla. Mutta joka tapauksessa, kyllä se kannattaa. Kuten sanoin, itse elävänä esimerkkinä tein tuolla tavalla huomattavat summat voittoa, kun taas pelatessani ns. tavallisesti, olisin maksimissaan jäänyt niukasti voitolle, todennäköisemmin kuitenkin niukasti tappiolle.