Kenet Jatkoaikalaisen haluaisit / et haluaisi tavata livenä?

  • 24 046
  • 162

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Siinä on se jokin!

Viestin lähetti McBean


Olihan Sakke mukana laulamassa Kari Tynin syvällisesti sanoittamalla ikimuistoisella hittirevityksellä "Icehockey - Siinä on se jokin!", joka rustattiin '91 MM-kisoja varten, valitettavasti.
Muita samaisella sinkulla debytoineita artisteja taisivat olla ainakin Pasi Huura ja Thiimu Silanni.

EDIT: Ylänurkkaan hupsahti, 1-0 Motolle :)

Olikos Hannu Virta mukana tuossa vai jossain muussa laulannassa? Ainakin muistan hänen legendaarisen vastauksen kysymykseen: "Mikä oli vaikeinta levytyksessä?" vastaus: "No se perkeleen laulaminen!":D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Salaa livenä

Niin, allekirjoittanut olisi kovin kiinnostunut näkemään jatkoajasta moniakin näppiksen rääkkääjiä, tosin kaikista parasta olisi päästä tietoiseksi muiden henkilöllisyydestä "paljastumatta" itse.

Eli siis jos voisi tsekata etukäteen pitääkö ottaa henkivartija / (-t) mukaan mikäli meinaisi mennä juttusille. ;)

Täältä tähän
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Veikkaanpa, ettei kovin moni jatkoaikalaisista haluaisi kovin mielellään nähdä C5-Jarppaa alkoholipainotteisessa illanistujaistilaisuudessa varsinkaan saunomispuuhissa...

Nimimerkillä: kokemusta on ja hirttäytymistä harkinnut

- Rolf Paski -
 

Huuhaa

Jäsen
Olisihan se toki ihan mukava tavata Jatkoajan ns. "kohtalotovereita" =Absolutisteja/Streittareita, jotka eivät käytä alkoholia lainkaan, eivätkä myöskää ollenkaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Rolf Paski
Veikkaanpa, ettei kovin moni jatkoaikalaisista haluaisi kovin mielellään nähdä C5-Jarppaa alkoholipainotteisessa illanistujaistilaisuudessa varsinkaan saunomispuuhissa...
Nimimerkillä: kokemusta on ja hirttäytymistä harkinnut
- Rolf Paski -


Niin, olikos hirttäytymisaatosten syynä peniskateus, vai mistä homma oikein kiikasti? ;)

Täältä tähän
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mä olen ainakin tähän mennessä jollain tapaa pettynyt, kun oon tavannu semmosen ihmisen, jonka kanssa oon sitä ennen vaan ollut yhteyksissä netin kautta. Joten en tiä haluisinko tavata ketään, enkä sillä tavalla, että me vaan nähtäis, mutta ei tarviis jutella. Tai sitten sattumalta...
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En välttämättä ketään, vaikkakin olen utelias muutamista nimimerkeistä....

Miksi mielipiteiden arvostus muuttuu (käsi sydämelle, se muuttuu) kun olemme fyysisesti nähneet mielipiteen esittäjän? Haemmeko varmistusta odotuksillemme kirjoittajan persoonasta vai olemme vain naivin uteliaita näkemään kasvot nimimerkin takana?

Onko helpompi kategorioida kirjoittajan menneet ja tulevat kirjoitukset kun on tavannut henkilön? Varmasti on. Mutta tapaaminen on kovin eri asia kuin tunteminen. Tapaamisen tilanne on reaaliaikainen ja viestinnän keinona on puhe. Tällaisessa mediassa varmasti löytyy kirjoittajia jotka eivät ole verbaalivirtuooseja kun tulee kysymykseen suullinen esiintyminen joten pikainen tapaaminen antaisi väärän vaikutelman kirjoittajasta.

Tapaamisen tuoma lisäarvo?
Parhaimmillaan siinä voi käydä niin, että nimimerkit ovat "hemmetin hyviä jätkiä" ja juttu luistaa livenä heidän kanssaan. Itse sain huomata tämän IFK - Kärpät -matsissa [alkoholilla oli osuutta asiaan :) ] , kiitti vaan Korak ja Filmirulla, taisi JHag :kin olla paikalla?

Toisaalta; jos tapaaminen ei mene putkeen, "väärää" mielikuvaa kirjoittajasta ei saa pois varmaankaan kovin helpolla. Se varmasti vaikuttaa suhtautumisessa ko. kirjoittajan teksteihin.

Tästäkin mahdolisuudesta huolimatta, kiva olisi tuopin äärellä rupatella edellä mainittujen lisäksi Predatorin, Janoksen (?), mikaw :n, BigRedBob :n, Moton, Rebelin, Vakion, Cobolin, Otakar91 :n, Miken, Battleaxen, eaglen, varjon, Vilpertin, Arnoldin, JanJ :n, therefin, Sniper2001 :n, Tommyn, Manen, Ghostin, mission16w :n, Flonaldon, Designerin, rtwaix :n ja railwaymanin kanssa. Helvetti, tulipa mainittua puoli Jatkoaikaa, tällähän porukalla saisi vilskettä isompaankiin baariin.
:D

Edit: tyyyyyyyyypoja!
 
Viimeksi muokattu:

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Voipi olla, että en haluaisi tavata ketään. Se joka minut tapaisi voisi pelästyä pahanpäiväisesti ja lähteä Niuvanniemeen 40 vuoden lepolomalle:p eli on parempi pysyä The Unknowina ja pitää matalaa profiilia. Tähän mennessä onnistunut erittäin hyvin kun kukaan ei ole ainakaan pahemmin noteerannut kirjoituksiani.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Icemanille

Kyllähän se taitaa olla niin, että jos on tavannut jonkun Jatkoajan kirjoittajan, mieleen painuu pakollisesti sellainen tietty mielikuva. Ja toi kuva pysyy myöskin ihan aina sen aikana, kun luet ko. kirjoittajan viestejä. Näin mä luulisin. ;)

Jatkoajan yksi parhaita ominaisuuksia on olla anonyyminä, eikö?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Iceman
Tapaamisen tuoma lisäarvo?
Parhaimmillaan siinä voi käydä niin, että nimimerkit ovat "hemmetin hyviä jätkiä" ja juttu luistaa livenä heidän kanssaan. Itse sain huomata tämän IFK - Kärpät -matsissa [alkoholilla oli osuutta asiaan :) ] , kiitti vaan Korak ja Filmirulla, taisi JHag :kin olla paikalla?


Kiitoksia itsellesikin ja Kärppä-kaverillesi, joka muuten myönsi hienosti ilman tarpeetonta väkivaltaa, että "se oli potkumaali";) . Oli hemmetin hauska ilta, onneksi itselläni oli seuraava aamu vapaata, joten roskaruuan ja limun nauttiminen sohvalla löhöten oli huomattavasti mukavampaa kuin rehkiä niska limassa duunissa. Ja kyseisen illanhan voi ottaa joku päivä uudestaan, ehkäpä seuraavan kerran kun vastakkain on nämä "meidän" joukkueet?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ketju on vanha kuin aika, mutta mietin löytyisikö tällaista, kun luin erästä ketjua nimittäin... haluaisin kaikista Jatkoajan kirjoittajista mieluiten tavata HardCore Hooliganin. On hyviä ja huonoja kirjoittajia, mutta tämä HCH:n mysteeri se vaan kiehtoo vuodesta toiseen. Minkälainen ihminen kirjoittelee noita lyyrisiä kuvauksia vanhoista Kanadan junnuliigojen nyrkkihipoista sivu toisensa jälkeen?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kärjessä on kyllä @abianos jonka kanssa olen privana yrittänyt tapaamista järkätäkin, mutta ei ole vielä aikataulut sopineet yksiin. @pettter olisi varmaan kutsuttuna samaan miitinkiin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Aikanaan täällä pyörinyt tQoFE tjsp. Vaikutti mulkulta, mikä on aina hyvä piirre naisessa.

Edit: siis mielelläni tapaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ketju on vanha kuin aika, mutta mietin löytyisikö tällaista, kun luin erästä ketjua nimittäin... haluaisin kaikista Jatkoajan kirjoittajista mieluiten tavata HardCore Hooliganin. On hyviä ja huonoja kirjoittajia, mutta tämä HCH:n mysteeri se vaan kiehtoo vuodesta toiseen. Minkälainen ihminen kirjoittelee noita lyyrisiä kuvauksia vanhoista Kanadan junnuliigojen nyrkkihipoista sivu toisensa jälkeen?

Eikös jossain vaiheessa ollut juttua, että kyseinen kaveri olisi joku Pohjois-Amerikassa asuva suomensukuinen jamppa, joka vetää noita juttujaan englannista google translatorin läpi suomeksi. Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen nimimerkkiin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eikös jossain vaiheessa ollut juttua, että kyseinen kaveri olisi joku Pohjois-Amerikassa asuva suomensukuinen jamppa, joka vetää noita juttujaan englannista google translatorin läpi suomeksi. Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen nimimerkkiin.
Google Translate ei kyllä saa tuollaista runoutta aikaiseksi. Koko kaveri on huikea mysteeri, tekstejä ilmestyy mitä ihmeellisimpiin aikoihin, ja koskaan ei ole tainnut kirjoittaa kuin noihin omiin ketjuihinsa viestiäkään. Teksti itsessäänhän on lähes nerokasta tunnelmanmaalailua, ja avautuu parhaiten sopivassa humalassa kun olet ensin katsellut tappeluvideoita netistä sen puoli tuntia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Koko kaveri on huikea mysteeri, tekstejä ilmestyy mitä ihmeellisimpiin aikoihin

Tähän pitää huomauttaa nyt sellainen sivuhuomautus, että kellon aika ei todellakaan ole yhtään mikään mittari.

Koskaan ei voi tietää millä aikavyöhykkeellä joku on. Nykyään Euroopassa asuessani en ole kiinnostunut NHL:aa katsomaan, koska ne pelaa typeriin aikoihin. Oli aika milloin pelit tuli sunnuntaina puoliltapäivin, niin mielelläänhän niitä katseli tasoittavien kera.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tähän pitää huomauttaa nyt sellainen sivuhuomautus, että kellon aika ei todellakaan ole yhtään mikään mittari.

Koskaan ei voi tietää millä aikavyöhykkeellä joku on. Nykyään Euroopassa asuessani en ole kiinnostunut NHL:aa katsomaan, koska ne pelaa typeriin aikoihin. Oli aika milloin pelit tuli sunnuntaina puoliltapäivin, niin mielelläänhän niitä katseli tasoittavien kera.
Älä nyt pilaa hyvää fantasiaa realismilla. HCH on selittämätön mysteeri, ja tulee sellaisena pysyä. Tänä järjettömän rationalismin aikana on hienoa, että jotain täysin uniikkia ja käsittämätöntä tapahtuu ihan silmiemme edessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä keksin! Tule mukaan Jatkoajan seniorimiitinkiin ihan vaan siksi, ettei nyt vaan tapahtuisi mitään! Tulethan? Samalla tutustut tulevaan kotikaupunkiinne!
Miten mulla on sellanen fiilis että jos mää tuun mestoille niin se on lähinnä viimenen sinetti sille että jotain tapahtuu. Eikä välttämättä hyvää... No ei vaan, kiltti ukkomiäs mää oon. Vähän sillee pikkutuhma ja kiaroutunu kun pappi purotti kastemaljaan ja sukulaiset pani piänenä. Mutta en mä mitään sen pahempaa alota.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jännä homma miten palstoilla mulkun oloiset tyypit ovat livenä tosi asiallista seuraa. Viime viikolla tapasin pari uutta tyyppiä Thaimaa-aiheiselta palstalta täällä Pattayalla ja olivat mukavia tyyppejä. Samat kokemukset aiemminkin, vaikka netissä on väännetty vaikka mistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös