Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 102 785
  • 47 269

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Onko Helsingissä hotellia, jossa voi vuokrata yksityiskäyttöön sauna/poreallas tilan puoleksi tunniksi tai tunniksi?

Toinen kysymys: Tallinnassa oli sellainen hotelli keskustassa, muistaakseni radissonin, jossa löytyi tuollainen poreallas/sauna tila. Mutta en muista mikä hotellin nimi oli, joten sattuisiko kellään olemaan tietoa tästä?

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Helsingissä hotellia, jossa voi vuokrata yksityiskäyttöön sauna/poreallas tilan puoleksi tunniksi tai tunniksi?

Toinen kysymys: Tallinnassa oli sellainen hotelli keskustassa, muistaakseni radissonin, jossa löytyi tuollainen poreallas/sauna tila. Mutta en muista mikä hotellin nimi oli, joten sattuisiko kellään olemaan tietoa tästä?

Tallinnassa on vanhassa kaupungissa Imperial niminen hotelli, mistä olen kerran vuokrannut sauna/poreallastilan vaimon kanssa. Asuin toki hotellissa, että en tiedä vuokrataanko sitä jos ei asu hotellissa. Melko varmasti palstalaisista esimerkiksi @pettter osaa sanoa helsingin tuntihotelleista jotain.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Nyt ei muista yksityiskohtia, mutta useamman kerran on tullut oltua. Tarjontaa siis kyllä on.

Ei ole mitään yhtä tiettyä paikkaa vaan niitä on muitakin. Fat Margaretsissa olin viimeksi. Se ei välttämättä sovi vanhemmille kuluttajille, mutta todella hyvä sauna ja poreallas. Yksityiskäyttöjä pitää sitten varmaankin neuvotella erikseen, mutta sekin onnistuu jossain paikassa.

Viro on oikein hyvä saunamaa. Ei ole esimerkiksi vedenheittokieltoja niin kuin Keski-Euroopassa.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Hävisi digiboksista (HDthunder) HDMI:n kautta kokonaan äänet, onko tuollainen mahdollista? Koitin eri piuhoilla, ei mitään eroa, optisesta äänilähdöstä sain lopulta äänet takaisin. Vähän ihmetyttää moinen ykskaks.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hävisi digiboksista (HDthunder) HDMI:n kautta kokonaan äänet, onko tuollainen mahdollista? Koitin eri piuhoilla, ei mitään eroa, optisesta äänilähdöstä sain lopulta äänet takaisin. Vähän ihmetyttää moinen ykskaks.
On kai tuo mahdollista, mutta tuskin piuhassa tai naaras liittimessä vikaa. HDMI kuljettaa dataa jossa sekä ääni että kuva - TMDS - kulkevat samassa ja varaavat 6 pinniä kaapelista ja naaraasta. Joten jos ääni on pois, mutta kuva kulkee, vika jossain muualla. Asetuksissa? Softassa? Ym.
Tarkista boxin äänen ulostulon asetukset että on HDMI määritetty. Katso miten tv:ssa on asetukset äänen tulolle jos käytössä ei ole kotiteatteria jonka kautta äänet tulee.
Onko tv:ssä useampi sisääntulo HDMI-piuhoille? Jos niin vaikuttaako jos vaihtaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä olen taas näkemättä sitä mieltä, että purkki on nyt rikki.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tallinnassa on vanhassa kaupungissa Imperial niminen hotelli, mistä olen kerran vuokrannut sauna/poreallastilan vaimon kanssa. Asuin toki hotellissa, että en tiedä vuokrataanko sitä jos ei asu hotellissa. Melko varmasti palstalaisista esimerkiksi @pettter osaa sanoa helsingin tuntihotelleista jotain.
Jos ei tule myöhässä, niin Olympiasta ainakin löytyy. Oltiin jokunen vuosi sitten. Asiakkaana saimme pariksi tunniksi, en sitten tiedä miten suhtautuvat ei-asiakkaisiin.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tekee dropboxiin kansion valokuville, minkä jakaa linkillä, niin näkeekö jostain, että onko joku katsellut niitä kuvia.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
No tuommoista sivua en nähnytkään. Siksi kysyin kun sain ristiriitaisia ohjeita, mutta tuossahan tuo luki melkein suoraan "Customers on these plans can see when someone last viewed a file". Ja minulla kun ei ole plania, niin ei sitten katsota.

Toimii tuo myös ilmaisversiolla.

"How to check if someone is viewing your file
When someone is viewing a shared file, their avatar appears in color on the preview of the file on dropbox.com. If you hover over their avatar, it says Viewing now.

If someone has Can view or Can edit permissions on a file, and they aren't currently viewing the file, their avatar appears in gray next to the Share button. If you share with a team member through a shared link, their avatar doesn't appear until they view the file."

Tuo when last viewed -ominaisuus on vain business versiossa. Tai niin minä tuon ainakin tajusin.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toimii tuo myös ilmaisversiolla.

"How to check if someone is viewing your file
...
Siis ite tajusin niin, että jos on antanut jollekin oikeudet suoraan katsoa jotain, niin sen näkee noista avatareista, mutta jos on jakanut linkin kansioon, millä kuka tahansa linkin tietävä voi katsoa filejä, niin eihän silloin tarvitse olla edes kirjautunut. Eli dropbox ei edes voi tietää kuka sitä fileä katsoo. Tosin itselle riittäisi tieto siitä, että onko sitä katsottu.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko olemassa "kirjojen discogsia" eli nettikauppaa jossa ihmiset myy kirjoja samalla lailla kuin discogsissa esim. vinyyleitä ja cdlevyjä?

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän Ruotsissakin ole oma "Jatkoaika" mutta mikä tuo sivusto on? Hockeysnack.com?

Toinen kysymys: Puidaankohan minkään vertaa Liigan asioita missään ulkomaalaisilla foorumeilla?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi olla joillekin helppo kysymys mutta itse kun olen melko noviisi NHL:n seuraamisessa niin en tiedä. Mistä näkee vai näkeekö mistään NHL-otteluiden ottelukohtaiset tilastot. Tilastot josta näkee esimerkiksi pelaajakohtaisesti mikä on kunkin pelaajan +/- - saldo pelissä ja mitkä on pelaajien peliajat?

Tuamas

Jäsen
Voi olla joillekin helppo kysymys mutta itse kun olen melko noviisi NHL:n seuraamisessa niin en tiedä. Mistä näkee vai näkeekö mistään NHL-otteluiden ottelukohtaiset tilastot. Tilastot josta näkee esimerkiksi pelaajakohtaisesti mikä on kunkin pelaajan +/- - saldo pelissä ja mitkä on pelaajien peliajat?

Nhl.com —> Sieltä ylhäältä valitset pelin—> game center —> team stats

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Missäs sitä kävisi tänään NHL matsin jälkeen kaljalla, ja mistä yöllinen pitsa. Kallion Scandicissa majoitus, joten kohtuu etäisyydellä tuosta sopisi olla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta paikalta. Ihan kuin joskus olisin tuolla piipahtanutkin. Jokunen vuosi sitten majoittunut samassa paikassa, oli kylläkin cumulus silloin.

Cumulukset muutettiin Scandiceiksi jokin aika sitten. Sama paikka se on.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO

Itse käytän sellaista appia kuin NHL Scores. Helppo- ja nopeakäyttöinen, näkee tarvittavat statsit, highlightit, pörssit, otteluohjelman ym. Lyhyesti sanottuna kaiken mitä tarvitsee.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mistä ihmeestä saisin Samsung Galaxy S4 Miniin uuden, alkuperäisen akun? Tai muukin käy, jos se vain on alkuperäistä vastaava. Kaksi tuollaista tarvikeakkua koittaneena, niissä tippuu puolen vuoden kuluessa ominaisuudet huonommiksi kuin vanhassa, puhelimen mukana tulleessa akussa. Lisäksi bonuksena toinen akku turposi. Verkkokaupassa myydään "alkuperäistä", mutta käyttäjäarvioista päätellen kyseessä on vain naamioitu tarvikeakku. NFC:n puutekin vihjaisi tähän. Voisin jopa maksaa enemmänkin, jos tietäisin varmasti saavani hyvän.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mistä ihmeestä saisin Samsung Galaxy S4 Miniin uuden, alkuperäisen akun? Tai muukin käy, jos se vain on alkuperäistä vastaava. Kaksi tuollaista tarvikeakkua koittaneena, niissä tippuu puolen vuoden kuluessa ominaisuudet huonommiksi kuin vanhassa, puhelimen mukana tulleessa akussa. Lisäksi bonuksena toinen akku turposi. Verkkokaupassa myydään "alkuperäistä", mutta käyttäjäarvioista päätellen kyseessä on vain naamioitu tarvikeakku. NFC:n puutekin vihjaisi tähän. Voisin jopa maksaa enemmänkin, jos tietäisin varmasti saavani hyvän.
Battery (Galaxy S4 mini) | SAMSUNG UK ?

Tietty jos alkuperäisessä akussa on tuotekoodi (niinkuin tuossa EB-8500 jne) niin jos sillä yrittäisit googletella/kysellä maahantuojalta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy