Vedonlyöntivihjeet

  • 3 074 462
  • 15 006

Largo

Jäsen
Pistetään nyt ensi yölle vähän täkyjä:

Flyers - Devils 2,85

Oilers - Predators 2,40

Wild - Lightning 2,40

Golden Knights - Ducks 3,10

Nordicbetin kertoimia. Varsinkin Ducks on pelaamisen arvoinen tuolla kertoimella. Vieraissakin on pelannut kuitenkin 3-1-0 saldolla, kun taas Vegasilla tuntuu viime kausi painavan vielä kertoimissa. Devils aloittanut kauden kotonaan saldolla 4-1-0. Tämä on ensimmäinen vieraissa, mutta ailahteleva Flyers ei vakuuta tällä hetkellä kotona tai vieraissa. Predators pelaa toisen putkeen ja tällä hetkellä pelattava Flames- ottelu määrittää vähän tuon kannattavuutta. Jos jännittää, ottaa moneylinen tuohon kohteeseen. Wild pelaa myös toisen putkeen, mutta tuon kohteen uskaltaisin aika varmasti ottaa kiinni tuollaisenaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Valioliigaa Veikkaukselta:

Chelsea-1 - Manchester United 1, 2,80
West Ham - Tottenham-1 2, 2,90

Edit. Täysin kelvottomat vinkit tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraava kommentti ei ole osoitettu lainattua kirjoittajaa kohtaan, ja tottakai esimerkiksi eilinen mahtava iso rekka kotiin Liigassa vastaavalla tyylillä (näytti mutulta koska perustelut ja analyysit puuttuivat) on oma tapansa vihjata ja onnistuneestikin vihjata, mutta olen vähän huolissani siitä että tämä lanka uhkaa muuttua "tekemäni vedot"-kaltaiseksi langaksi sen sijaan että täällä olisi luettavina perusteltuja ja analyyttisiä vihjeitä.

Ei siinä, tyyli vapaa ja rispektit onnistuneista hauista, ovat ne sitten perusteltuja tai eivät, mutta itse ainakin nostan oman betsauskynnykseni sille korkeudelle että haluaisin tietää kyseisistä kohteista enemmän kuin merkkisuosituksen ennen kuin lyön.

Ymmärrättekö mitä haen, ja olenko ihan pihalla tässä?

Valioliigaa Veikkaukselta:

Chelsea-1 - Manchester United 1, 2,80
West Ham - Tottenham-1 2, 2,90

Näistä matseista vähän tarkemmin - Chelsean osalta olen samaa mieltä että uskoisin ottelun maalieron repsahtavan kotijoukkueen hyväksi. Briteissä puhutaan "Jose's funeralista" ja Unitedin ainoa selviytymistaktiikka tulosmielessä lienee bussi. Sarri joukkoineen on tällä kaudella puhkonut busseja kerta toisensa jälkeen ja United ei, kaikella kunnioituksella entistä suurseuraa kohtaan, enää omaa sellaista materiaalia puolustuspäässä että bussilla edes yksittäisessä huippuottelussa todennäköisesti nipistetään pistettäkään.

Sitten tämä Lontoon derby, tässä on mielestäni kimurantimpi kohde. West Ham on viimeiseen viiteen matsiin pelannut kotonaan sekä Unitedia vastaan, että Chelseata vastaan. Erityisesti näitä isompia vastaan joukkue on syttynyt ja pelannut todella tehokasta puolustuspeliä. Chelsea jäi maalittomaan olympiastadionilla ja ManU kaatui 3-1. Tottenhamilla kauden alku ei ole vastannut odotuksia muutenkaan, ja se on jotain Chelsean ja Unitedin välimaastoa tasollisesti. Näen aika isona riskinä poimia tasoituksellista vetoa lapulle etenkin kun pelataan West Hamin kotikentällä ja paikallismatsia. Parhaana päivänään toki tasoero näiden joukkueiden välillä on suuri voimasuhteiden ja myös pelitavan osalta, mutta kuulisin mielelläni lisää miksi @V-G- näet että 0-2 tai 1-3 esimerkiksi olisivat todennäköisiä lopputuloksia. Nämä joukkueet kohtasivat kolmesti viime kaudella, saldo oli 1-1-1 ja mikään ottelu ei päättynyt useampaan kuin yhden maalin voittoon. Lisäksi Tottenham on viimeisestä viidestä matsistaan napannut yli yhden maalin voiton ainoastaan Huddersfieldin vieraana.

Paikan päällä näin tuon WHA-CHE-matsin n. kuukausi sitten ja minä löisin tässä ottelussa siinä ottelussa nähdyn perusteella mieluummin 1X-tuplamerkin sisään. Tälle saa Unibetiltä 1.98.

Tosiaan, mikäli perustelut pöytään tulevat, olen avoin muuttamaan kantaani ja ehdottomasti Harry Kane yksinään pystyy muutaman maalin takomaan parhaalle päälle osuessaan mutta -1:ssä on mielestäni riskejä.

Ihan kiinnostava kohde on myös Bournemouth-Southampton. Siinä mielessä kiinnostava että Cherriesin peli on ollut läpi kauden sen kaltaista että vastustajat joutuvat rikkomaan todella paljon hurjasti juoksevaa Bournemouthia. En ole rikkeiden määrää tilastoinut itse, mutta Unibetin Match Insightsin kautta sain ajatuksen tutkia heilutettuja kortteja tarkemmin ja seuraavankaltaisia lukuja Bournemouthin edellisistä otteluista löytyy:
Watford-Bournemouth yhteensä 7 korttia, joista Watfordille 6
Bournemouth-Crystal Palace yhteensä 7 korttia, joista Palacelle 4
Burnley-Bournemouth yhteensä 2 korttia, kummatkin Bournemouthille (poikkeus)
Bournemouth-Leicester yhteensä 8 korttia, joista Leicesterille 5
Chelsea-Bournemouth yhteensä 4 korttia, joista Chelsealle 2

Keskiarvo on 5 korttia per ottelu. Unibetin kerroinasettelu on seuraavanlainen: Yli 3,5 korttia 2.06 (omiin peleihin normaalilla panoksella) ja Yli 4,5 korttia 3.20 (omiin peleihin pienellä panoksella).

Soton ei ole niin korttiherkkä joukkue, mutta ottanut viimeiseen viiteen matsiin 1-2 per ottelu ja Chelsea vastaan yhteensä 6 korttia (viimeisin ottelu). Oletettavaa on myös että Cherries vie ottelua kotikentällään, kuten se on vienyt niin monesti tällä kaudella.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitten se ikävin betsi itselleni, eli TPS:n otteluun. Vähän sydämeen ottaa kun joutuu tällaista kirjoittamaan, mutta eräänlaisena vakuutuksena menee:

Viime lauantaina Tapparaa TPS:n vieraana tuli onnistuneesti vihjattua hyvällä kertoimella, ja perustelut samankaltaiset tänäänkin. Eli TPS ei kovin onnistuneesti ole viimeisen kahden kauden aikana lauantai-kotiotteluissaan pelannut. Erityisesti sellaiset ottelut joissa edeltävänä päivänä on pelattu ja seuraavana päivänä pelataan juuri lauantaina, juuri kotona, ovat järjestään tuottaneet tappioita ja useasti vielä reippaalla maalierolla.

Tänään on siten pakko tarttua Unibetin tarjouksiin JYP DNB 2,45, JYP ML 2,35, JYP 3,20 ja JYP -1,5 5,00.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Savo Volley - VaLePa 2 -1,5 erää Bet365 kerroin 2,00.

Savo Volley ui aika syvällä loukkaantumisien vuoksi. Ojansivu ja Siltala ovat puuttuneet kokoonpanosta ja eivät ainakaan täydessä terässä kentälle tule, jos ollenkaan. VaLePa on laadultaan Suomen kovin joukkue ja haastoi hyvin erittäin kovan Istanbulin Mestareidenliigassa.

Savo Volley otti turpaan 3-0 Suomen cupissa Divarijoukkueelta Joensuussa ja viime Liigapeli päättyi 1-3 tappioon Etta:lle.

VaLePa on voittanut kaikki kauden viisi ottelua Liigassa eräsuhteella 15-6.

Edit: Tässä vielä VaLePa:n avaus viime sarjaottelussa: VaLePa: Esko, Kaurto, Siirilä, Sivula, Kunnari, Greene, Alan L
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Seuraava kommentti ei ole osoitettu lainattua kirjoittajaa kohtaan, ja tottakai esimerkiksi eilinen mahtava iso rekka kotiin Liigassa vastaavalla tyylillä (näytti mutulta koska perustelut ja analyysit puuttuivat) on oma tapansa vihjata ja onnistuneestikin vihjata, mutta olen vähän huolissani siitä että tämä lanka uhkaa muuttua "tekemäni vedot"-kaltaiseksi langaksi sen sijaan että täällä olisi luettavina perusteltuja ja analyyttisiä vihjeitä.

Ei siinä, tyyli vapaa ja rispektit onnistuneista hauista, ovat ne sitten perusteltuja tai eivät, mutta itse ainakin nostan oman betsauskynnykseni sille korkeudelle että haluaisin tietää kyseisistä kohteista enemmän kuin merkkisuosituksen ennen kuin lyön.

Ymmärrättekö mitä haen, ja olenko ihan pihalla tässä?

Ymmärrän oikein hyvin, olen täysin samaa mieltä etkä ole pihalla tuon kanssa. Tuon vuoksi esimerkiksi ylikertoimessa ei juurikaan enää tule vierailtua - eittämättä hyvin perusteltu ja analysoitu vihje kiinnostaa enemmän kuin "Liverpool vs. xxxx 1. Kunnolliset perustelut vaativat tietenkin taustatyötä ajan, vaivan ja asiantuntemuksen muodossa.

Jokainen tietenkin saa toimia omalla tavallaan ei siinä mitään.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Scissors Otin tuon 4,5 korttia Guts:lta kertoimella 3,35. Sinun vihjeitä on erittäin miellyttävä lukea kattavien perustelujen vuoksi ja propsit myös siitä, että painat hyvällä palautuksella noin isolla markkinalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@Scissors oikeasti hyvä pointti ja täysin asiallinen huomautus.

Tuon derbyn veikkaus tuli lähinnä kahdesta syystä. Tasoeron pitäisi olla mallia 0-3 ja toisaalta kerroin oli kova.

Jatkossa voin yrittää laitella perusteluja, joskin kännykällä ei ihan hirveän pitkiä sepustuksia jaksa laitella.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Scissors oikeasti hyvä pointti ja täysin asiallinen huomautus.

Tuon derbyn veikkaus tuli lähinnä kahdesta syystä. Tasoeron pitäisi olla mallia 0-3 ja toisaalta kerroin oli kova.

Jatkossa voin yrittää laitella perusteluja, joskin kännykällä ei ihan hirveän pitkiä sepustuksia jaksa laitella.

Kuten kirjoitin niin ei ollut sinulle osoitettu suoraan vaan yleistä pohdintaa. Olen myös itse aiemmin lyönyt vihjeitäsi ja niissä on ollut perusteluitakin eli ei tämä mikään hiustenkuivaajakäsittely nyt osaltani ollut ketään, eikä varsinkaan sinua kohtaan. Kunhan yritin kirjoittaa auki ajatuksiani, vaikka tiedostankin että päinvastaisia voi löytyä eikä ole olemassakaan oikeaa ja väärää tässä.

Todellakaan ei ole minun asiani määritellä täällä mitään reunaehtoja tämän langan toiminnalle. Olen itse asiassa todella fiiliksissä siitä että meillä on täällä todella laadukas betsivihjeyhteisö kasassa.
 
H

Hidas_ja_kankea

Joskus ei yksinkertaisesti aika riitä kirjoittamiseen ja kertoimet elävät nopeasti. Veto on aina sen ottajan vastuulla, enkä itse sokeasti peesaa annettuja vihjeitä.

Eilen @Saul Goodman antoi oivan vihjeen ja perusteluina oli kasa hymiöitä. Ehdin ottaa (omaa harkintaa käyttäen) kiinni vielä korkeasuhdanteesta. Pelin alkaessa olin lähes satavarma tasoituksen osumisesta, mutta vielä ML:kin nasahti kohdilleen. Harvoin 5 kertoimiset singlet noin kevyesti osuvat!

Itsellä oma seuraaminen osuu seurattuihin ja suosittuihin kohteisiin. Liikaa itsekritiikkiä vihjeiden antamiseen. Kärppien CHL vieraspeliin annoin vihjeen. Pyramidina tasoituksiin, joissa suurin panos oli kotijoukkueen +1 tasoituksella, vaikka jätin vihjeessä sen erikseen mainitsematta.

Kiitokset vielä kerran Saulille todella hyvästä vihjeestä. johon kohtalaisen isolla panoksella osallistuin.
 

bftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thiem
neljän aikoihin alkaa Antwerpenissä välierä Monfils - Schwartzman. Schwartzmanille tarjoillaan 2.25 kerrointa unibetilta ja siihen tartun. Diego on pelannut hyvin parin viime matsin mitä olen häneltä nähnyt ja puolustaa viime vuoden finaalipaikkaa. Monfilsin syöttö on parempi, mutta pitkissä palloralleissa ero kääntyy Diegolle. Monfils kärsinyt paljon loukkaantumisista kauden aikana ja en ole varma hänen päivän kunnostaan. Diego on yksi kiertueen parhaista palauttajista ja uskon hänen saavan palautettua Monfilsin hyvän ykkösen kenttään ja tätä kautta liikuteltua Monfilsia pitkissä palloralleissa. Jos pelattaisiin massalla olisi kertoimet toisinpäin ja mielestäni vaikka pelataan kovalla sisäkentällä ei Schwartzman ole altavastaaja nyky kunnoilla.
 

Zohan

Jäsen
16:00 Optic vs LDLC
Voittaja Map 2: LDLC 2.25


Ok. Jos mua ei oo täysillä johdettu harhaan ja mennään edelleen samalla kaavalla, niin LDLC valitsema kartta tulee olemaan map 2. Siihen karttaan löytyy myös vetokohde. Kaiken järjen mukaan tähän kohtaan tulee pelattavaksi Overpass. LDLC:llä on kevyet 21 voittoa viimeisestä 22 pelistä overpassissa. Toki siellä suurinosa on eri luokan joukkueita, mutta voitot löytyy mm. FaZesta ja G2:sta. Overpass on myös hyvä kartta Opticille, joten he eivät tule sitä bannimaan. Eikä myös valitsemaan itse, koska tietää, että LDLC sen poimii kuitenkin.

Mikäli siellä nyt aletaan jotain sooloilemaan ja kartaksi ei tulekkaan Overpass, sieltä tulee luultavimmin ''omaksi kartaksi'' Dust2 tai Cache, missä näen myös hyvät mahdollisuudet voittoon.
 
Viimeksi muokattu:

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Eilen @Saul Goodman antoi oivan vihjeen ja perusteluina oli kasa hymiöitä. Ehdin ottaa (omaa harkintaa käyttäen) kiinni vielä korkeasuhdanteesta. Pelin alkaessa olin lähes satavarma tasoituksen osumisesta, mutta vielä ML:kin nasahti kohdilleen. Harvoin 5 kertoimiset singlet noin kevyesti osuvat!

Tähän tuli tartuttua myös pienellä panostuksella, perustelujen kanssa olisi uskaltanut kyllä enemmänkin laittaa. Noh kai näitä vielä lisää tulee.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
16:00 Optic vs LDLC
Voittaja Map 2: LDLC 2.25

Ok. Jos mua ei oo täysillä johdettu harhaan ja mennään edelleen samalla kaavalla, niin LDLC valitsema kartta tulee olemaan map 2. Siihen karttaan löytyy myös vetokohde. Kaiken järjen mukaan tähän kohtaan tulee pelattavaksi Overpass. LDLC:llä on kevyet 21 voittoa viimeisestä 22 pelistä overpassissa. Toki siellä suurinosa on eri luokan joukkueita, mutta voitot löytyy mm. FaZesta ja G2:sta. Overpass on myös hyvä kartta Opticille, joten he eivät tule sitä bannimaan. Eikä myös valitsemaan itse, koska tietää, että LDLC sen poimii kuitenkin.

Mikäli siellä nyt aletaan jotain sooloilemaan ja kartaksi ei tulekkaan Overpass, sieltä tulee luultavimmin ''omaksi kartaksi'' Dust2 tai Cache, missä näen myös hyvät mahdollisuudet voittoon.


HUOMIO! Map 1 on Overpass
 

Zohan

Jäsen
16:00 Optic vs LDLC
Voittaja Map 2: LDLC 2.25

Ok. Jos mua ei oo täysillä johdettu harhaan ja mennään edelleen samalla kaavalla, niin LDLC valitsema kartta tulee olemaan map 2. Siihen karttaan löytyy myös vetokohde. Kaiken järjen mukaan tähän kohtaan tulee pelattavaksi Overpass. LDLC:llä on kevyet 21 voittoa viimeisestä 22 pelistä overpassissa. Toki siellä suurinosa on eri luokan joukkueita, mutta voitot löytyy mm. FaZesta ja G2:sta. Overpass on myös hyvä kartta Opticille, joten he eivät tule sitä bannimaan. Eikä myös valitsemaan itse, koska tietää, että LDLC sen poimii kuitenkin.

Mikäli siellä nyt aletaan jotain sooloilemaan ja kartaksi ei tulekkaan Overpass, sieltä tulee luultavimmin ''omaksi kartaksi'' Dust2 tai Cache, missä näen myös hyvät mahdollisuudet voittoon.

Ok. Nyt kaikista peleistä poiketen järjestys muuttui ja LDLC valitsi kartan ekana.....?? Eli map 1 on overpassm huoh
 

bftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thiem
neljän aikoihin alkaa Antwerpenissä välierä Monfils - Schwartzman. Schwartzmanille tarjoillaan 2.25 kerrointa unibetilta ja siihen tartun. Diego on pelannut hyvin parin viime matsin mitä olen häneltä nähnyt ja puolustaa viime vuoden finaalipaikkaa. Monfilsin syöttö on parempi, mutta pitkissä palloralleissa ero kääntyy Diegolle. Monfils kärsinyt paljon loukkaantumisista kauden aikana ja en ole varma hänen päivän kunnostaan. Diego on yksi kiertueen parhaista palauttajista ja uskon hänen saavan palautettua Monfilsin hyvän ykkösen kenttään ja tätä kautta liikuteltua Monfilsia pitkissä palloralleissa. Jos pelattaisiin massalla olisi kertoimet toisinpäin ja mielestäni vaikka pelataan kovalla sisäkentällä ei Schwartzman ole altavastaaja nyky kunnoilla.
Livestä lisää, Monfils häviää kaikki pidemmät pallorallit.

E: Sellasta.. kohti uusia pettymyksiä
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
@Lico we want OHL + WHL kohteita.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico we want OHL + WHL kohteita.

Hyvällä omalla tunnolla voin vinkata vain Moose Jaw Warriorsin voittavan Regina Patsin 2,05 kertoimella, mutta tämä viikonloppu on täynnä todella huonoja kohteita. Oon mä veikannut, mutta ne menee kategoriaan hieman päälle 50% arvio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös