Mulla on.
Voisivat nyt hyödyntää tän johdon eikä sulaa...
Tuosta. 14-3 -> 15-9.
Mulla on.
Voisivat nyt hyödyntää tän johdon eikä sulaa...
Huomiselta Kazan saa Jokereita vastaan 2.30, vaikka onkin mustalla listalla, niin nyt lähtee peleille.
Kaikki yli kahden kertoimet lapulle.
Kazan saa jatkaa mustalla listalla taas seuraavan vuoden. Hävetkää.
Joo, Kazanin voitto varsinaisella oli lapulla ja kiitos vaan triplalapun tuhoamisesta heille. Muut siinä oli Vitjazin voitto ja Kunlun yli 1,5 maalia. Lopetin livetulosten päivittämisen lopussa Jokereiden yv:n aikana ja lopussa menin katsomaan tuloksen. Oli järkytys.
Cardiff-Växjö 5,10 (Veikkaus)
Huh, kannatti aukaista VeikkausTV. 0-3 tilanteesta nousu 3-3:een. Jännät paikat vikalle 20 minuuttiselle... :D
EDIT: 4-4
18:30 BC Nokia - Korihait UNDER 177 1.781
Veikkaus avasi tämän linjalla 170,5 joka oli munkin mielestä lähempänä totuutta.
Unipaffilla vai missä tämä on?
Bet365 under 176 kerroin 1,83.
Sellainen kioski kuin pinnacle, olet ehkä saattanut kuullaKiitokset.
Useimmat laittaakin tiedot mistä vinkkien betsit löytyvät - jotkut taasen eivät ja sitten niitä saa metsästellä.
Sellainen kioski kuin pinnacle, olet ehkä saattanut kuulla
18:30 Karhu -12,5 1.85 - Kouvot
Eli 230 pinnaa saleteissa.Siellä on tullut näköjään NBA;ssa "hyvät" kohteet alas. Nyt se Indiana - Memphis U 205 on n. tasabuukki.
.
Eipä muuten välttämättä ole. No tänään näyttäisi että voi olla useampi ukko pois mutta ei tuo joukkue mikään pubijengi ole. Harjoituspeleissä ihan pirteääkin ja mm. Celtics kaatui kahdesti, joo oli toki Bostonilla poissaoloja mutta silti.Cleveland alle 101.5 lähtee pelille (1.85 Unibet). Paska jengi.
Sitten Tukholman ATP-turnauksessa vastakkain Ymer - Sock (2.75 - 1.40 Bet365). Aikaisempi Ymer betsi tuli nipin napin kotia, mutta sen verta mitä kerkesin ekaa erää katsomaan Ymer pelasi hyvin ja halusi todella voittoa, tärkeä kotimaan turnaus miehelle. Vastassa Sock joka on pelannut aivan paskan vuoden ja en tiedä kiinnostaako enää, kun koko vuosi mennyt muutenkin aivan penkin alle. Sen mitä Sockin peliä olen viime aikoina nähnyt, on mies todella virhe herkkä ja välttelee pidempiä palloralleja hakien kämmenpommillaan ratkasuja. Miehen kestävyys on myös kysymysmerkki, koska ne kolmieräset mitä oon häneltä nähnyt niin on ottanut aika koville ja muistaakseni voittanut tämän vuoden kolmen erän otteluista jotain alle 20 prossaa. Luotetaan siis Ymeriin ja kotiyleisön tuomaan energiaan ja Ymer lapulle.
Eipä muuten välttämättä ole. No tänään näyttäisi että voi olla useampi ukko pois mutta ei tuo joukkue mikään pubijengi ole.
Avaus Hill-Hood-Osman-Love-Nance. Vielä erittäin leveä penkki Sexton-Clarkson/JR-Korver/Nwaba-Dekker-Thompson/Zizic.
Viime aikoina osunut tennisvedot sen verran hyvin, että laitetaan muutama vinkki tälle päivälle.
Moskovan ATP n. klo 20.00 Cecchinato - Mannarino (2.25 - 1.57 Bet365). Vastakkain hyvän vuoden pelannut Cecchinato ja käsittämättömän huonon vuoden pelannut Mannarino. Cecchinaton selvästi paras alusta on massa, mutta ottanut tänä vuonna hyviä voittoja myös kovilta kentiltä. Moskovan turnaus siis pelataan kovalla sisäkentällä. Suht nopea alusta, Cecchinatolla on parempi syöttö. Mannarino ollut kyllä aivan paska tällä kaudella ja itse luottamusta ei löydy. Ei edes kotimaassaan turnauksissa ole menestynyt. Cecchinaton voittoa veikkaan ihan vaan Mannarinon huonon vireen takia ja Cecchinato otti hyvät voitot kovilta kentiltä Chungista ja Simonista.
Sitten Tukholman ATP-turnauksessa vastakkain Ymer - Sock (2.75 - 1.40 Bet365). Aikaisempi Ymer betsi tuli nipin napin kotia, mutta sen verta mitä kerkesin ekaa erää katsomaan Ymer pelasi hyvin ja halusi todella voittoa, tärkeä kotimaan turnaus miehelle. Vastassa Sock joka on pelannut aivan paskan vuoden ja en tiedä kiinnostaako enää, kun koko vuosi mennyt muutenkin aivan penkin alle. Sen mitä Sockin peliä olen viime aikoina nähnyt, on mies todella virhe herkkä ja välttelee pidempiä palloralleja hakien kämmenpommillaan ratkasuja. Miehen kestävyys on myös kysymysmerkki, koska ne kolmieräset mitä oon häneltä nähnyt niin on ottanut aika koville ja muistaakseni voittanut tämän vuoden kolmen erän otteluista jotain alle 20 prossaa. Luotetaan siis Ymeriin ja kotiyleisön tuomaan energiaan ja Ymer lapulle.
Toivottavasti se kestävyys tulee nyt vastaan Sockilla. Pakko oli sponsoroida välillä Veikkaustakin, kun sieltä 2,80 sai. Kiitokset hyvistä vihjeistä kattavilla perusteluilla.
Äh Cecchinato meni aivan vihkoon. Sockin kunto ei pettänyt valitettavasti kolmannessa erässä. Ymerin ois pitäny käyttää ekassa erässä breikkipallot kun sai niitä kolmella eri syöttövuorolla. Tais olla Sockin seitsemäs voitto tänä vuonna kaksinpeleissä..Välillä saa mennä ohi, keep them coming.