Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 120
  • 965

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Perhana, vaikka kuinka olin katsovinani, että olisi vielä vapaana. Vaihdan Cory Schneideriin.
Joo helposti menee ohi jo varatut pelaajat. Saa olla tarkkana varsinkin kun varaus etenee :)
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kas, tunnin koiralenkin aikana ehtikin tulla jo oma vuoro. Vladimir Tarasenko liittyy organisaatiooni.

@Teemu#8
 

Zohan

Jäsen
Katos. Kuus enää ni pääsen varaamaan 3 päivän tauon jälkeen! Varauksen pystyn kyllä suorittamaan vasta kello 22 jälkeen. Eiks mulla oo nyt tuplavaraus joka kerta? @Lico
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Toivottavasti @Zigmund :lla ei ole mennyt tunteisiin odottelu, eilen oli ainakin ilmeisen nyreissään tuosta kun epäili, että pääseekö ennen kauden alkua varaamaan uudestaan eikä ole käynyt eilispäivän jälkeen palstallakaan. Noh, nyt kun jinxaan niin eiköhän good old Zigi kohta ratsasta paikalle tekemään varauksensa. :P
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Zohan kertoi varaavansa klo 22 tienoilla, joten pistäkääs uus rundi pystyyn! Mutulla heitän, että tänään on se keskiarvo ylitetty varauksien määrässä.

Kyllä, 19 pelaajaa varattu tänään ja lisää tulee ainakin kaksi. Jes jee!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@Zohan kertoi varaavansa klo 22 tienoilla, joten pistäkääs uus rundi pystyyn! Mutulla heitän, että tänään on se keskiarvo ylitetty varauksien määrässä.
Eikös se olisi reilua odottaa Zohania? :D Tunti aikaa että saapuu niin ei viedä kuitenkaan pelaajia nenän edestä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Eikös se olisi reilua odottaa Zohania? :D Tunti aikaa että saapuu niin ei viedä kuitenkaan pelaajia nenän edestä?

Siis joo, mä kannustin tolla viestillä, että Zohan tietysti aloittaa uuden kierroksen! Hyvä tahti ollut tänään.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Siis joo, mä kannustin tolla viestillä, että Zohan tietysti aloittaa uuden kierroksen! Hyvä tahti ollut tänään.
Niin niin, aivan! :D Mietinkin jo, että aika outoa, että pitäisi uusi kierros aloittaa ja ohittaa Zohan täysin :P

Tänään varattu so far 21 pelaajaa eli keskiarvon yli ollaan menty. Muutenkin tänään ollut hyvä pössis eikä ketään olla jouduttu odottamaan turhan kauaa.
 

Frolikov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä tahti tänään. Varausten seuraaminen on kyl hauskaa, menee pelaajia, joita ei edes harkinnut kuten myös pelaajia joita olisi toivonut itselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös