Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 708
  • 66 888

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Päivät ei ole veljiä keskenään, eivätkä varsinkaan aamut. Eilen YLE:n Aamu-tv:ssä minut päivään herätti Sanna Savikko, ja tänään Sanna Ukkola...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nuoleeko joku oikeasti pimppiä. Olen toki kokeillut.

Itselläni on vähän semmonen kuolematon sääntö että en jämiä suuhun ota. Se missä toinen on käyny munineen niin ei pidä itse mennä nenineen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
HAMissa, kysyttiin mistä olen tullut, ole Lahest. Siellä on myös tehty junaan graffiti johon kuvan teos pohjaa. Jalkaan sattuu, niukautin sen kun kiirehdin valoihin. Täytyy jaksaa vielä vähän kävelyä. Sitten takaisin "rakkaaseen Päijät-Hämeeseen" dösällä.
 

Liitteet

  • IMG_20180703_155909~3.jpg
    IMG_20180703_155909~3.jpg
    868 KB · kertaa luettu: 222
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aina kun avaa Jatkoajan vapaan puolen ja näkee ketjun, Miten päästä läskeistä eroon? Tekee mieli vastata, "työntämällä ne kalliolta alas". Onks jollain muulla ollut vastaavia ajatuksia tuosta ketjusta? Eikä tämä millään pahalla, sillä olenhan itsekin ollut läski.
 

Nick Neim

Jäsen
Aina kun avaa Jatkoajan vapaan puolen ja näkee ketjun, Miten päästä läskeistä eroon? Tekee mieli vastata, "työntämällä ne kalliolta alas". Onks jollain muulla ollut vastaavia ajatuksia tuosta ketjusta? Eikä tämä millään pahalla, sillä olenhan itsekin ollut läski.
Sama homma, joskin aina tulee mieleen, että houkuttelee ne vaikkapa makkaralla sinne kalliolle ja heittää makkaran kalliolta alas.

Menisin todennäköisesti tosin myös itse sen makkaran perässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aina kun avaa Jatkoajan vapaan puolen ja näkee ketjun, Miten päästä läskeistä eroon? Tekee mieli vastata, "työntämällä ne kalliolta alas". Onks jollain muulla ollut vastaavia ajatuksia tuosta ketjusta? Eikä tämä millään pahalla, sillä olenhan itsekin ollut läski.
Heh, ihan samaa ajattelin juuri vähän aika sitten. Tai en ihan. Mulle tuli mieleen että onkohan @Sako käynyt vielä avaamassa tuossa ketjussa omia näkemyksiään kuinka Donald Trump ja Kim Jong-Un tulisi poistaa muonavahvuudesta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina kun avaa Jatkoajan vapaan puolen ja näkee ketjun, Miten päästä läskeistä eroon? Tekee mieli vastata, "työntämällä ne kalliolta alas". Onks jollain muulla ollut vastaavia ajatuksia tuosta ketjusta?

Mä olen meinannut jo vuosikausia kirjoittaa sinne, että "vähän kun pistää juoksuksi, niin ei ne perässä pysy". Mutta en ole kirjoittanut, koska on jotenkin sellainen tunne, että olisin jo sen sinne joskus kirjoittanutkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onpa ollut niin kesäiset kelit, että! Tai pikemminkin päinvastoin. Parin yön päästä pitäisi sinne Poriin lähteä reissuun ja ei päivällä ollut vielä oikein kelien takia reissufiilistä.

Toki matkakuume alkoi tuossa kohota kuitenkin vähitellen kun tuota reissusuunnitelmaani vielä viimeistelin. Ja mitä nyt olen Porin loppuviikon sääennusteita seurannut niin ei ne nyt aivan huonoakaan säätä povannut vaan ihan siedettäviä kelejä.

Kyllä tässä nyt kuitenkin ihan innokkain mielin tuota Porin reissua odottaa. Kaksi yötähän minä siellä oleilen. Jonkinlaista reissusuunnitelmaahan täälläkin jo yhdessä vaiheessa esittelin mutta se meni lähtöpäivän osalta uusiksi, koska olenkin Porissa lopulta kolme-neljä tuntia aiemmin kuin aluksi luulin. Tämän vuoksi pääsen tutustumaan kahteen "lisä"museoon Porissa.

En sitten vaan tiedä kannattaako näistä asioista kovin paljoa huudella etukäteen Facebookissa tai blogissa. Mutta tässä kuntoutuskeskuksessa pitäisi olla aika hyvät turvajärjestelmät, mikä kuulemma tekee murtovarkautumisesta asuntoihin hankalaa ja tämän takia täällä ei kai mitään murtovarkauksia koskaan ole ollutkaan. Toki, kerta se on tietenkin aina ensimmäinenkin?

Niinköhän se muuten on että näiden lahjoitusten jälkeen seuraavia lahjoituksia yrityksiltä kannattaa kysellä vasta noin vuoden päästä uudelleen? Tämä siltikin vaikka nyt jäi iso määrä yrityksiä joista ei kysytty lahjoituksia lainkaan?

Syksyllä olisi nimittäin biljarditurnaus kenties ja tuonnehan niitä lahjoituksia olisi taas kiva saada palkinnoiksi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuli varattua matka ensi vuoden lätkätn MM-kisoihin slovakiaan. Lennot, hotellit ja 3 alkusarjan matsia. Lähtee itselläkin neitsyys MM-skaboista mutta mistä karjala lippis?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuli varattua matka ensi vuoden lätkätn MM-kisoihin slovakiaan. Lennot, hotellit ja 3 alkusarjan matsia. Lähtee itselläkin neitsyys MM-skaboista mutta mistä karjala lippis?
Vedä siellä katsomossa jokin jatkoaika hassutus. Heilutat jotain "psycodad" lippua. Ois aika sisäpiiriä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vedä siellä katsomossa jokin jatkoaika hassutus. Heilutat jotain "psycodad" lippua. Ois aika sisäpiiriä.

Ehdottomasti. "Mutsi laita rahaa" on jo vähän kulunut. Oisko jotain uusia ideoita?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä yön pikkutunneilla kun ei uni tule silmään juolahti mieleen sellainen ajatus että sitä voisi järjestää kisakatsomon ensi viikon sunnuntaina. Kisakatsomo olisi taas tietenkin täällä kuntoutuskeskuksessa ja siihen saisi osallistua kaikki kuntoutuskeskuksen asukkaat.

No ei varmasti ollut mikään ainutlaatuinen idea. Heh. Mutta mitäköhän muuta pientä ohjelmaa sitä voisi olla ympättynä mukaan tällaiseen kisakatsomoon?

Tai oikeastaan kyseessä voisi olla futisaiheinen teemapäivä. Aamupäivällä ensin olisi leikkimielinen fudisottelu, jos vaan pelaajia löytyy. Sitten voisi olla myös jotkin "olympialaiset" jossa kivoja pieniä rasteja.

Päivemmällä voitaisiin pitää levyraati. Tässä levyraadissa soitettaisiin niitä vanhoja ja uudempia kisabiisejä.

Sitten voisi olla pientä tietovisailua, pieniä veikkauksia. Päivä voisi sisältää myös tuon isomman, koko kisojen ajan pyörineen tulosveikkauksen finaalipelin veikkausten seuraamisen ja sen palkintojen jaon. Kisakatsomossa olisi tietenkin tarjottavana myös jotain pikkusuolaisia.

Mutta mitäköhän kaikkea sitä voisi olla ohjelmana tällaisessa kisakatsomossa ja vaikka vähän laajemmassa futisaiheisessa teemapäivässä? Löytyisiköhän täältä hyviä ideoita?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koska kateelliset ja muutenkin ikävät moderaattorit antoivat minulle YHDEN VIIKON PELIKIELLON, lopetan palstailuni tähän, enkä enää milloinkaan kirjoita Jatkoajan jääkiekkopalstalle sanaakaan. Tämä lupaus pitää. Olen jo haastanut palstan moderaattorit päätoimittaja Pärnäsen johdolla Haagiin, Geneveen ja muihinkin kansainvälisen oikeuden oikeusistuimiin. Vai että asiatonta kielenkäyttöä my ass! Haistakaa! Minä vien teidät käräjiin ja nauran matkalla pankista. Antakaa penalttia! Jumalauta että korvensi YHDEN VIIKON PELIKIELTO JA JO TOISEN KERRAN JA KETJUNTEKO-OIKEUDETKIN ON VIETY IKUISIKSI AJOIKSI!

HYVÄSTI JA SE ON PAHASTI!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuli varattua matka ensi vuoden lätkätn MM-kisoihin slovakiaan. Lennot, hotellit ja 3 alkusarjan matsia. Lähtee itselläkin neitsyys MM-skaboista mutta mistä karjala lippis?

En tiedä, mutta mistä otteluohjelma on kaivettu vai päivät vain sillä lailla arvalla, että varmaankin kolme peliä on. Ja mistä majoitus on kaivettu, laitoin avausviikonlopulle to-ma:

96% booked! Kosice is popular for your travel dates

Koska kateelliset ja muutenkin ikävät moderaattorit antoivat minulle YHDEN VIIKON PELIKIELLON, lopetan palstailuni tähän, enkä enää milloinkaan kirjoita Jatkoajan jääkiekkopalstalle sanaakaan. Tämä lupaus pitää.

Et todellakaan lopeta kesken kiertueen.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Et todellakaan lopeta kesken kiertueen.

Minun sanani pitää! Thanks to the lame-ass moderators I'm going home!

Muihin asioihin mennäkseni tuli semmoista mieleen, että viime viikolla kun oli se prideviikko niin oli täällä itäisessä kantakaupungissa hienon näköistä, kun jotenkin sekoittuivat Tuska-festivaalin ja Pride-väen porukat.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minun sanani pitää! Thanks to the lame-ass moderators I'm going home!

Muihin asioihin mennäkseni tuli semmoista mieleen, että viime viikolla kun oli se prideviikko niin oli täällä itäisessä kantakaupungissa hienon näköistä, kun jotenkin sekoittuivat Tuska-festivaalin ja Pride-väen porukat.
Jaa siellä on taas jotain leirejä pystytelty. Näkeekö tuota youtubesta? Rajat kiinni tuollaisilta ehdottomasti. T: isäm maan pulustaja
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Toivottavasti Englanti tai Uruguay voittaa kisat. Ruotsikaan ei haittaisi, mutta eivät ne svedut kai päätyyn asti voi mennä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kosice tosiaan pernaveikko tuo kaupunki minne mennään. Nuista matseista en tiedä kun oli kahdessa eri paketissa ja velipoika teki tilauksen. 1085 euroa pakettimatka.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Leirit pystyyn ja kodit!

Näin äsken hipsterin.
Mistä hipsterin tunnistaa? Oliko pienet pinkit speedot ja menossa kovaa vauhtia johonkin suuntaan? Oliko perässä iso lauma hintin näköisiä miehiä, jotka yritti saada sitä kiinni ja päästä lääppimään?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mistä hipsterin tunnistaa? Oliko pienet pinkit speedot ja menossa kovaa vauhtia johonkin suuntaan? Oliko perässä iso lauma hintin näköisiä miehiä, jotka yritti saada sitä kiinni ja päästä lääppimään?

Tuosta tunnistaa hipsterin mutta myös tamin. Hipsterin tunnistaa varmuudella siitä, että hänellä on suu auki JA tatuointeja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miks se tajuton paskahätä iskee just sillon ku oot kylässä semmosessa ei niin tuttujen paikassa. Miks siellä on aina pahviseinät ja posliinipönttö et kuuluu kilometrin päähän ku maha on löysällä.

Tietääpähän yks suku nyt meikäläisen perseen nuotit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös