Yleinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkakeskustelu sekä lieveilmiöt

  • 3 270 115
  • 28 700

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.
 

gasp

Jäsen
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.

No voihan vittu. Tyhjien talojen poltot ja KKK-hatut terroritekoja? Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?

Ja nämä suomalaisten teot ovat seurausta näistä raiskauksista, ahdistelusta, pahoinpitelyistä ja ylipäätänsä maahantulijoiden teeskentelystä apua tarvitsevina. Suurin osa haluavat vain tulla elämään meidän (sinunkin) verorahoilla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Varsinkin, kun fatserit eivät juo alkoholia, kuten junttisuomalaiset.

Sen verran kuitenkin on sanottava, että jokaiseen irakilaiseen ei "ryyppäyskielto" kuulu. Nykyisistä turvapaikanhakijoista en tiedä, mutta muutaman Irakin kristityn tunnen. Toiselle häppä jopa maistuu kovinkin suomalaisesti. Eivät tosin asustele vokeissakaan, puhuvat suomea ja tekevät töitä ihan verokortin kanssa. Mutta se siitä, tuolla anekdootilla ei ole mitään tekemistä tämän tapauksen tai nykyisen pakolaispolitiikan kanssa.

Mutta joo, eiköhän tuo "ryyppyreissu" ole vain kielikuva. Vaikka islam ei alkoholia suvaitse, niin ei ryyppääminen kuitenkaan laitonta Suomessa ole. Ja vaikka kyseessä olisi alaikäisiä, niin tuskin nyt kuitenkaan pidättämään lähdettäisiin. En ollenkaan pitäisi mahdottomana sitä, olettaen että tosiaan terrorismia ei ole ja yllytyksestä on kyse, että tuossa oltaisiin masinoitu esimerkiksi turpakäräjiä kännääviä kaafireita vastaan. Onhan näitä erilaisia shariapartioita jo länsimaissakin nähty ja jotenkin tuo tuntuisi sopivan hyvin mediassa kerrottuihin yksityiskohtiin ja ajankohtaan.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On ilmeisen selvää, että toimenpide suunniteltuun "iltalomaan" puuttumiseen ollut pelkästään työvoimapoliittinen. Tuolla alueella (L-U) VOK on melkoisesti ja päihtyneenä niihin ei mitään asiaa asukkailla ole. Mikäli VOK noudetaan edes yksi päihtynyt asukas, paikalle tulee aina 2-3 partiota ja esimerkiksi kuuden henkilön noutoon menisi resurssit 100% reiluksi tunniksi.

Poliiseilta harvinaisen hyvä nouto, ehtivät tehdä oikeitakin töitä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.

Etkö sä sitten ole kantasuomalanen? Ymmärrän täten kirjoituksesi. Pahoittelen ja peukutan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?.

Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?

Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.

Sä itse "epäilet" mutta pyydät kaverilta linkattua dataa. Näen tässä jonkinlaisen epäyhtälön mutta tää on vaan mun havainto. Seurataan tilannetta...
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Sä itse "epäilet" mutta pyydät kaverilta linkattua dataa. Näen tässä jonkinlaisen epäyhtälön mutta tää on vaan mun havainto. Seurataan tilannetta...
No kerrohan millaisen epäyhtälön näet? @gasp ei tuohon siteeraamaani viestiin linkannut yhtään mitään. Siksi kyselenkin, että onkohan antaa jonkinlaista vipuvartta tuolle "todellisuudessa satoja" väitteelle.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No voihan vittu. Tyhjien talojen poltot ja KKK-hatut terroritekoja? Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?
Kyllä mä näen kaiken maailman polttopullojen heitot nimenomaan terroritekoina. Onko kohteena aina ollut tyhjiä taloja? Toisten omaisuuden tuhoaminen on ihan ok? Minusta se on terroria. Oletuksiasi en lähde spekuloimaan. Itse en ainakaan ole ollenkaan varma, onko suurempi vaara joutua raiskatuksi vastaanottokeskuksen lähistöllä vai persujen puoluetoimiston nurkilla. Joka tapauksessa rodusta riippumatta rikos on vastenmielinen ja hyvä tuomio siitä olisi tekijän rodusta riippumatta esim. peniksen typistäminen.

Etkö sä sitten ole kantasuomalanen? Ymmärrän täten kirjoituksesi. Pahoittelen ja peukutan.
Olen ja pidän suomalaisia (ja muita sloboja ja ylipäätään monia kaukaasialaisia kansoja) kohtalaisen rumana jenginä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No kerrohan millaisen epäyhtälön näet? @gasp ei tuohon siteeraamaani viestiin linkannut yhtään mitään. Siksi kyselenkin, että onkohan antaa jonkinlaista vipuvartta tuolle "todellisuudessa satoja" väitteelle.

Niin, kumpikin heitätte mutulla mutta sä pyysit dataa. Tämä on se epäyhtälö. Mulla ei ole mitään hajua gaspin tai sun tiedoista. Kiinnostuneena olen seuranut tätä ketjua ja heitin vaatimattoman ajatukseni tähän väliin. Ei anneta sen häiritä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Taitaa Thomakselta jäädä RASMUS-palkinnot saamatta tänä vuonna, sen verran kuumana suvaitsevaiset tuntuvat R-ketjussa käyvän tuosta pidätyksestä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.

Taitaapi oikeassa elämässä olla niin, että suurin uhka turvapaikanhakijalle on ollut ainakin toistaiseksi toinen turvapaikanhakija.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?

Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.

Tota noin, kait sulla on tiedossa se kiistämätön fakta, että tuolta Lähi-Idän ja muun islamistisen maailman suunnalta tulevien miesten mukaan nainen on miehen omaisuutta? Näin ollen mies voi tehdä sille naiselle seksuaalisesti mitä vaan, eikä se ole heidän mukaansa raiskaus tai edes väärin. Suomen ja länsimaisen oikeuskäytännön mukaan sen sijaan on raiskaus, jos nainen otetaan väkisin. Vaikka avioliitossa.

Kuinka monta matun suorittamaa raiskausta kotioloissa olet nähnyt uutisoitavan? Tarkoittaako se mielestäsi sitä, että niitä ei Suomessa tapahdu?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen ja pidän suomalaisia (ja muita sloboja ja ylipäätään monia kaukaasialaisia kansoja) kohtalaisen rumana jenginä.

Asia selviö. Pidätkö myös itseäsi kohtalaisen rumana? En tiedä, miten tämä kuuluu tähän ketjuun mutta kun kerran aiheen aloitit. Mä olen kyllä melko ruma ja sovin kuvailemaasi jengiin. Olen myös rasisti ja ennenkaikkea natsi. Sanotaanko, että rumin ja halveksuttavin näillä main. Mut se ei haittaa. Mua haittaa tämä musta talvi.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mä olen kyllä melko ruma ja sovin kuvailemaasi jengiin. Olen myös rasisti ja ennenkaikkea natsi. Sanotaanko, että rumin ja halveksuttavin näillä main. Mut se ei haittaa. Mua haittaa tämä musta talvi.
Onko meitä kaksi samassa kaupungissa?
Huvittavaa lukea muuten Rasmus-sivulta facesta itkua tästä turvapaikanhakijoiden kiinniotosta. Ja vielä huvittavampaa lukea muutamien seinältä, kuinka raketteja ei sais ampua, kun nämä sodasta tulleet pelkää niin kovin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
...Ja vielä huvittavampaa lukea muutamien seinältä, kuinka raketteja ei sais ampua, kun nämä sodasta tulleet pelkää niin kovin.

Tuota naureskeltiin tänään duunissa että ihme ku kukaan #unelmoija ei ole tuosta huolissaan. Onhan nämä "lapset" varmasti kummissaan ja peloissaan ku suomalaiset rasistit paukuttaa koko yön. Onneks rasset ottanu tämänki huomioon.
 

gasp

Jäsen
Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?
.

En väittänyt mitään, että todellisuudessa satoja raiskauksia. Perässä oli kysymysmerkki. Tämä on aivan merkityksetön pointti tässä asiassa. Mietin vaan, että kuinkahan moni raiskaus tulee mediassa esille tai raportoidaan, kun itsellä on luottamus romahtanut viranomaisiin ja mediaan. Eli kyseessä oli siis mielipideasia. Jatkakaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tota noin, kait sulla on tiedossa se kiistämätön fakta, että tuolta Lähi-Idän ja muun islamistisen maailman suunnalta tulevien miesten mukaan nainen on miehen omaisuutta? Näin ollen mies voi tehdä sille naiselle seksuaalisesti mitä vaan, eikä se ole heidän mukaansa raiskaus tai edes väärin.
Onko nyt ihan oikein faktaa? Ihan todistettua? Tätä Iltalehdessä julkaistua kirjoitusta lukiessa tulee vähän toisenlainen fiilis. Sitä paitsi @gasp in viestissä ei ollut mitään dataa yhtään mihinkään, mutta kuitenkin heitti sulkeisiin "todellisuudessa satojen" kun puhuttiin raiskauksista. Eli siis jos nyt on faktaa että islamistien suunnalta tulevien mukaan raiskaus on ok niin näkisin niitä mielelläni.

Kuinka monta matun suorittamaa raiskausta kotioloissa olet nähnyt uutisoitavan? Tarkoittaako se mielestäsi sitä, että niitä ei Suomessa tapahdu?

Useita. En ymmärrä toista kysymystä.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?

Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.
Mä taas kysyn sinulta, että meinaatko että ainoastaan kantaväestö harrastaa kotiraiskauksia? Niillähän tuota 10% yleensä perustellaan. Vai onko se nyt jo niin ettei tietyistä kulttuureista tulevien kotiraiskauksia oteta huomioon koska se nyt vaan kuuluu niiden juttuun?

Itsehän epäilen että VOK-tyyppien raiskaukset ilmoitetaan yli 100-prosenttisesti.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko nyt ihan oikein faktaa? Ihan todistettua? Tätä Iltalehdessä julkaistua kirjoitusta lukiessa tulee vähän toisenlainen fiilis. Sitä paitsi @gasp in viestissä ei ollut mitään dataa yhtään mihinkään, mutta kuitenkin heitti sulkeisiin "todellisuudessa satojen" kun puhuttiin raiskauksista. Eli siis jos nyt on faktaa että islamistien suunnalta tulevien mukaan raiskaus on ok niin näkisin niitä mielelläni.

Lähi-Idässä ja muissa muslimimaissa raiskaus on lähtökohtaisesti naisen vika. Tiedät sen itsekin.

Useita. En ymmärrä toista kysymystä.

Useita on siis uutisoitu? No laitas edes yksi linkki sitten. Kun kerran useita on uutisoitu. Jälkimmäistä lausettasi en ihmettele ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Lähi-Idässä ja muissa muslimimaissa raiskaus on lähtökohtaisesti naisen vika. Tiedät sen itsekin.
En tiedä. Laitahan nyt faktaa tästä.



Useita on siis uutisoitu? No laitas edes yksi linkki sitten. Kun kerran useita on uutisoitu. Jälkimmäistä lausettasi en ihmettele ollenkaan.

Joo tästä olinkin jo pahoillani. Luin kysymyksen liian nopeasti ja halusin pippeli pystyssä pätemään. Pahoitteluni tosiaan tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös