Et varmaan olettanutkaan, että komeammat lähtisivät sinun messiin?Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.
Varsinkin, kun fatserit eivät juo alkoholia, kuten junttisuomalaiset.
Jännä juttu, että kuukausia jatkuneen vaahtoamisen jälkeenkin edelleen terroriteot ovat persjalkaisten kantasuomalaisten naurisnaamaisten perunanenien kätten töitä.
Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?.
Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.
No kerrohan millaisen epäyhtälön näet? @gasp ei tuohon siteeraamaani viestiin linkannut yhtään mitään. Siksi kyselenkin, että onkohan antaa jonkinlaista vipuvartta tuolle "todellisuudessa satoja" väitteelle.Sä itse "epäilet" mutta pyydät kaverilta linkattua dataa. Näen tässä jonkinlaisen epäyhtälön mutta tää on vaan mun havainto. Seurataan tilannetta...
Kyllä mä näen kaiken maailman polttopullojen heitot nimenomaan terroritekoina. Onko kohteena aina ollut tyhjiä taloja? Toisten omaisuuden tuhoaminen on ihan ok? Minusta se on terroria. Oletuksiasi en lähde spekuloimaan. Itse en ainakaan ole ollenkaan varma, onko suurempi vaara joutua raiskatuksi vastaanottokeskuksen lähistöllä vai persujen puoluetoimiston nurkilla. Joka tapauksessa rodusta riippumatta rikos on vastenmielinen ja hyvä tuomio siitä olisi tekijän rodusta riippumatta esim. peniksen typistäminen.No voihan vittu. Tyhjien talojen poltot ja KKK-hatut terroritekoja? Matujen kymmenet (todellisuudessa sadat?) raiskaukset yms eivät ole mitään?
Olen ja pidän suomalaisia (ja muita sloboja ja ylipäätään monia kaukaasialaisia kansoja) kohtalaisen rumana jenginä.Etkö sä sitten ole kantasuomalanen? Ymmärrän täten kirjoituksesi. Pahoittelen ja peukutan.
No kerrohan millaisen epäyhtälön näet? @gasp ei tuohon siteeraamaani viestiin linkannut yhtään mitään. Siksi kyselenkin, että onkohan antaa jonkinlaista vipuvartta tuolle "todellisuudessa satoja" väitteelle.
Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?
Itse veikkaan, että tuo suhde pätee kantaväestön tekemissä rikoksissa, mutta ulkomaalaistaustaisen tekemä rikos ilmoitetaan kyllä poliisille kohtalaisen kovalla prosentilla. Varsinkin tällä hetkellä. Siksi epäilen tuon "todellisuudessa sadat" heiton olevan enemmän mutua kuin totta. Toki jos tarpeeksi dataa saat linkattua tänne niin muutan ilomielin mieltäni.
Olen ja pidän suomalaisia (ja muita sloboja ja ylipäätään monia kaukaasialaisia kansoja) kohtalaisen rumana jenginä.
Onko meitä kaksi samassa kaupungissa?Mä olen kyllä melko ruma ja sovin kuvailemaasi jengiin. Olen myös rasisti ja ennenkaikkea natsi. Sanotaanko, että rumin ja halveksuttavin näillä main. Mut se ei haittaa. Mua haittaa tämä musta talvi.
Kohtalaisen. Toki poikkeuksiakin aina on.Asia selviö. Pidätkö myös itseäsi kohtalaisen rumana?
...Ja vielä huvittavampaa lukea muutamien seinältä, kuinka raketteja ei sais ampua, kun nämä sodasta tulleet pelkää niin kovin.
Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?
.
Onko nyt ihan oikein faktaa? Ihan todistettua? Tätä Iltalehdessä julkaistua kirjoitusta lukiessa tulee vähän toisenlainen fiilis. Sitä paitsi @gasp in viestissä ei ollut mitään dataa yhtään mihinkään, mutta kuitenkin heitti sulkeisiin "todellisuudessa satojen" kun puhuttiin raiskauksista. Eli siis jos nyt on faktaa että islamistien suunnalta tulevien mukaan raiskaus on ok niin näkisin niitä mielelläni.Tota noin, kait sulla on tiedossa se kiistämätön fakta, että tuolta Lähi-Idän ja muun islamistisen maailman suunnalta tulevien miesten mukaan nainen on miehen omaisuutta? Näin ollen mies voi tehdä sille naiselle seksuaalisesti mitä vaan, eikä se ole heidän mukaansa raiskaus tai edes väärin.
Kuinka monta matun suorittamaa raiskausta kotioloissa olet nähnyt uutisoitavan? Tarkoittaako se mielestäsi sitä, että niitä ei Suomessa tapahdu?
Mä taas kysyn sinulta, että meinaatko että ainoastaan kantaväestö harrastaa kotiraiskauksia? Niillähän tuota 10% yleensä perustellaan. Vai onko se nyt jo niin ettei tietyistä kulttuureista tulevien kotiraiskauksia oteta huomioon koska se nyt vaan kuuluu niiden juttuun?Meinaat, että ainoastaan joka kymmenes ulkomaalaistaustaisen tekemä raiskaus tai sen yritys ilmoitetaan poliisille? Vai miten tuota pitäisi ymmärtää?
oikeasti olet nähnyt useita uutisia matun kotioloissa tekemistä raiskauksista?Useita. En ymmärrä toista kysymystä.
Jaa, luinkin näköjään kysymyksen väärin. Noita uutisia en ole nähnyt. Kiitos korjauksesta.oikeasti olet nähnyt useita uutisia matun kotioloissa tekemistä raiskauksista?
Minä en muista nähneeni yhtäkään...
Onko nyt ihan oikein faktaa? Ihan todistettua? Tätä Iltalehdessä julkaistua kirjoitusta lukiessa tulee vähän toisenlainen fiilis. Sitä paitsi @gasp in viestissä ei ollut mitään dataa yhtään mihinkään, mutta kuitenkin heitti sulkeisiin "todellisuudessa satojen" kun puhuttiin raiskauksista. Eli siis jos nyt on faktaa että islamistien suunnalta tulevien mukaan raiskaus on ok niin näkisin niitä mielelläni.
Useita. En ymmärrä toista kysymystä.
En tiedä. Laitahan nyt faktaa tästä.Lähi-Idässä ja muissa muslimimaissa raiskaus on lähtökohtaisesti naisen vika. Tiedät sen itsekin.
Useita on siis uutisoitu? No laitas edes yksi linkki sitten. Kun kerran useita on uutisoitu. Jälkimmäistä lausettasi en ihmettele ollenkaan.