Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 743 139
  • 34 000

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Johan tässä taannoin joku kyseli tuolla Kysymyksiä moderaattoreilta ketjussa, kuinka tuo tägääminen toimii. Ihmeelliset on yhtäläisyysviivat, kun ei tuon voi olettaa olevan kaikille täysin selvä juttu. Varmaan meille jotka lähes päivittäin täällä pari tuntia notkutaan tuo kuulostaa naurettavan simppeliltä, mutta ei kaikki esimerkiksi uudet tuosta välttämättä perillä ole.
Juuri näin. Itsellä tulee nykyisin käytyä täällä ehkä kerran päivässä/kahdessa ja kauden ulkopuolella hyvin vähän. En mä ole noihin tägeihin kiinnittänyt isommin huomiota vaikka kuitenkin n viestin viikossa tänne laitan (siis tietenkin olen huomannut niiden olevan käytössä).. Eri asia niillä jotka syytää päivittäin useita viestejä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
@Kari Runk änghhh! Kyse ei ollut ehkä ihan tuosta. Toki tägääminen nyt on hyvien tapojen mukaista, mutta lähinnä vastasin huutoon, kun mun viestihistoriaani kauhisteltiin kirosanojen käytön vuoksi.

edit. Mutta jos siis haukutaan tai mollataan, niin onhan se omelettia eli munakasta sanoase ns. päin naamaa.
 

Nick Neim

Jäsen
No joo @V-G- myönnän, että mä luin aika pintapuolisesti sitä ketjua. Saattaa hyvinkin olla - tai siis todennäköisemmin onkin - että multa jäi jotain ymmärtämättä. Ensi vaikutelma saattaa pettää useassakin asiassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ensi vaikutelma saattaa pettää useassakin asiassa.
Jep. Mulla on jostain syystä tiedostamattani tapana ajatella että nätit tytöt on mukavia. Eilen tuli taas todettua, että vaikka moikkasikin ihan mukavasti niin täysi persläpi oli kyseessä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pienessä tumussa ei pitäisi kirjoittaa interwebsiin. On ollut taas sellainen vauhti päällä ettei mitään järkeä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Bull Mentula paskoo housuun treeneissä ja ei välitä siitä ollenkaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Bull Mentula paskoo housuun treeneissä ja ei välitä siitä ollenkaan.
"Ei muuta ku lisää paskaa housuun" sanoi Klunssilakin aikoinaan kun Pekka Saurille nokkatippurista soitti.

Mentulan tulotaso avautui samasta jutusta, ihan hyvä liksa verkkarimiehelle.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Filipe Luís on todellakin Chelsea F.C:n brasiliainen puolustaja. Olipa hyvä, etten mennyt "Huonot toimittajat vauhdissa" -ketjuun pätemään. Luulin, että hän on Felipe Luís.
 

sinikettu

Jäsen
Jep. Mulla on jostain syystä tiedostamattani tapana ajatella että nätit tytöt on mukavia. Eilen tuli taas todettua, että vaikka moikkasikin ihan mukavasti niin täysi persläpi oli kyseessä.
Kyseessähän on jonkinnäköinen ihmisaivojen valuvika, ei suinkaan henkilökohtainen ajattelutapasi. Ilmiö tunnetaan nimellä haloefekti.

Avautui että onpa paska kesä. Niin olisi ollut viime kesäkin, ellei olisi ollut jalkapallon mömmöm kisoja. Tulispa jo syksy..
 

Ralph

Jäsen
Ruotsin prinssi Daniel, eli tämä Victorian mies, syntyi samana päivänä kun Ruotsin edellinen kuningas eli Kustaa VI Aadolf kuoli. Eli toisin sanoen, Daniel syntyi samana päivänä kun hänen appiukkonsa nousi kuninkaaksi.

Nää on näitä faktoja, jotka kuulessaan reaktio on "oho, kappas kehveliä", mutta vartin päästä ei enää voisi vähempää kiinostaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espan lavan vieressä oleva pieni patsas tai siis se joku suihkulähde on Tove Janssonin fatsin tekemä. Samaa jamppaa voi kiittää Kaisaniemen puistossa sen altaan vieressä olevaa naispatsasta sekä Tampereen Vapaudenpatsasta.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Espan lavan vieressä oleva pieni patsas tai siis se joku suihkulähde on Tove Janssonin fatsin tekemä. Samaa jamppaa voi kiittää Kaisaniemen puistossa sen altaan vieressä olevaa naispatsasta sekä Tampereen Vapaudenpatsasta.
Samaa fatsia voidaan kiittää (tai "kiittää", ihan miten vain) myös siitä, että veisti 16-vuotiaasta tyttärestään alastonpatsaan aikanaan. Itse asiassa kyseessä on veistossarja, joiden mallina Tove oli. Melko perverssiä joka tapauksessa nykymaailman mittapuun mukaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui (kun olen tässä lueskellut iltalukemiseksi Kunkkua) tänä aamuna parikin viestiä luettuani, että palstatoveri @pettter voisi hyvin olla Tuomas Kyrön jokin nettiromaanisankari. Tästä rupesin pohdiskelemaan että voidaanko netti-alter egoa pitää taiteena?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sanon vaan, että jos Anna tulisi vastaan Englannissa, niin koko ajan pitäisi tarkkailla sen verkkareita, että tietäisi mistä se aikoo puukkonsa kaivaa esiin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on nyt on ollut selvää mulle aina, että Suomen oikeuslaitos ja kaikki siihen liittyvä kuten Suomen Laki jne on ehkä hieman vain päin persettä. Hyvänä esimerkkinä toimii tänään avautunut tosiasia, että 11v 4kk tuomion saanut, yli 50 seksuaalirikoksesta tuomittu tyyppi hengailee jo vapaana. Istumaan hän lähti joskus vuoden 2011 aikana, että näin. Semmoinen 4v lisko-osastolla nähtävästi riittää ja sitten koevapauteen. No, eiköhän se oikea tuomio vielä sieltä tule.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No, eiköhän se oikea tuomio vielä sieltä tule.
Älä huoli, sillä "uutta tuomiota" ei tule. Ei aiemmille, ei nykyisille, eikä tuleville teoille, eikä pelkästään tässä tapauksessa. Varkaan kunnia on hieno ajatus nilviäisten keskuudessa, mutta monelta ihannoijalta unohtuu se, ettei ne reppanat "kovikset rixussa ja" muut ole edes sen vertaa huolissaan asioista täällä meidän tavallisten maailmassa. Se ja sama mitä minfolla tatti kourassa kirjoittavat, sillä totuus on kovin karu.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No nyt avautui se, että legendaarinen Bud Spencer ei ole kuollut vaan elää vielä. Ikää mittarissa 85 ja lokakuussa olisi seuraavat synttärit.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui jälleen kerran, kuinka ronkeli olen musiikin suhteen. Monenlaista tulee kuunneltua, mutta silti kovin rajatusti. Selasin läpi parin kesäfestarin kalenteria, eikä suuremmin innostanut lähteä paikan päälle. 1-2 kiinnostavaa nimeä sieltä löytyi mutta kaikki niiden ympärillä oli hirveää kuraa. Eli kun muut festaroi, mä jään kotiin kuuntelemaan Kuhaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin, ehkä jonnekin teinimallipudotuspeleihin voisi päästä. Muuten en oikein käsitä, noitahan on Suomessa joka kulmassa. Muistuttaa vähän Hanna Pakaraista silloin kun meikkasi Areenassa itsensä noidaksi.

Meillä on varmaan vähän eri kulmat, kun ei oo suuremmin tuollaisia näkynyt. Tosin maahanmuuton ansiosta ainakin Helsingin katukuva on parantunut. Mut ihan hyvä provo.

PS: sulle sopis paremmin nimimerkiksi JonatanJohansson16, jonka pelipaita on ns. jäädytetty Pargas IF:ssä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Niin, ehkä jonnekin teinimallipudotuspeleihin voisi päästä. Muuten en oikein käsitä, noitahan on Suomessa joka kulmassa. Muistuttaa vähän Hanna Pakaraista silloin kun meikkasi Areenassa itsensä noidaksi.

Olit käsittääkseni kovasti aasialaisten perään? Ihme jätkä, sillä minua aasialaiset eivät nappaa pätkääkään. Lisäsi kaikki ovat saman näköisiä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Klose16 kirjoitti:
Niin, ehkä jonnekin teinimallipudotuspeleihin voisi päästä. Muuten en oikein käsitä, noitahan on Suomessa joka kulmassa. Muistuttaa vähän Hanna Pakaraista silloin kun meikkasi Areenassa itsensä noidaksi.
Olit käsittääkseni kovasti aasialaisten perään? Ihme jätkä, sillä minua aasialaiset eivät nappaa pätkääkään. Lisäsi kaikki ovat saman näköisiä.

Näin se palstan hc-demarikin paljastuu nykykielellä rasistiksi. Ei siinä, samannäköisiähän mongolidi-aasialaiset pääosin ovat ja usein orjaluonteisia. Pohjoismaissakin alkuperäiset saamelaiset ja heihin sekoittuneet omaavat hieman samoja piirteitä.

m: n
 
Viimeksi muokattu:

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Näin se palstan hc-demarikin paljastuu nykykielellä rasistiksi. Ei siinä, samannäköisiähän mongolidi-aasialaiset pääosin ovat ja usein orjaluoteisia. Pohjoismaissakin alkuperäiset saamelaiset ja heihin sekoittuneet omaavat hieman samoja piirteitä.

Ei se ole rasismia, jos toteaa, että tietynnäköiset naiset eivät ole makuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös