Mille naurat juuri nyt?

  • 13 246 945
  • 50 424

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jere Karalahden rippijuhlille. Voi vittu mikä hahmo. Jokohan on elatusmaksut maksettu? Asiasta ei ole uutisoitu vähään aikaan.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC

Ralph

Jäsen
Sportin kausiketjuista löytyy taas loistavaa kamaa:

"En nyt vaan näe mitenkään että Körkkö, Rekonen tai Karvinen tekisi Bertrandit tai edes lähelle. Saa ottaa talteen."

Saa ottaa talteen, että joku veikkaa Tomi Körkön jäävän alle 40 tehopisteen. Mitä talteen ottamista siinä on, että veikkaa tuollaista? Jos joku veikkaisi toisin eli että Körkkö tekisi yli 40 tehopistettä, niin silloin kyllä kannattaa ehdottaa muille talteen ottamista.

Tosin se yksi Sport-fani varmaan veikkaa kaikkien pelaajien tekevän yli 60 tehopistettä ja jos joku siihen sanoo vastaan, syytetään häntä trollaamisesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Doublepenetrator, Major Malfunction, Fatal error, X

HEP!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein

Barney

Jäsen
Antti Pihlströmin sukunimen kirjoittamisen vaikeudelle. Parin päivän sisällä olen nähnyt palstalla jo versiot Philström ja Pilhström. Yrittäkää nyt jumalauta oikeesti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eihän se koulutusta tai kokemusta katso, jos tunteet ottaa vallan. Vaimonhakkaajia sun muita mätäpaiseita löytyy kaikista ammateista.

Totta. Toisaalta kun mätäpaiseita hoitelee työkseen niin luulisi, että harkintakykyä olisi enemmän. Toisaalta onhan poliisitkin tunnetusti kunnostautuneet tällä saralla.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Totta. Toisaalta kun mätäpaiseita hoitelee työkseen niin luulisi, että harkintakykyä olisi enemmän. Toisaalta onhan poliisitkin tunnetusti kunnostautuneet tällä saralla.
Eipä olisi ensimmäinen juristi, joka luulee olevansa lain yläpuolella. Mutta kyllä itsekin veikkaan perisuomalaista jurriflippaamista. Ei siinä tilassa ajatella.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
  • Nimimerkki Dissonanssi huilaa kuukauden sääntöjen 4, 6 ja 10§:n perusteella.
Jotkut ne vaan ei opi kerrasta :D

Sori kaukaisesta lainauksesta, mutta eipa menny kauaa, kun taas mennaan kuukauden jaahylle, talla kertaa 6 ja 9§ syina. Jos joku on tormanny, mista kakku talla kertaa tuli niin kiitan lainauksesta. Taitaapi Dissonanssi olla jollain pysyvalla seurantalistalla, kun taitaa pienimmastakin jutusta tulla jaahya (tai sitten oli aiheesta). No, naurattaapa kuitenkin :)
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Silmiin osui aiemmin tänään tämä Hesarin Nyt-liitteen hömppäartikkeli

Google Mapsin mysteeri: haku omalla nimellä sijoittaa outoon paikkaan kartalla

No, pakkohan sitä oli kuitenkin kokeilla. Tulos yllätti hieman, koska paikka mihin Maps minut sijoittaa on otsikon mukaisesti vähintäänkin outo.

KalPa Hockey Oy
Sairaalakatu 15
70110 Kuopio

Edit: Kytky selvisi. Yhteys löytyykin näköjään täyskaimasta ja sukulaismiehestä, jota en ole koskaan tavannut. Pitäisiköhän käydä huomenna esittäytymässä, kun olen sattumoisin loppuviikon Kuopiossa työmatkalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Silmiin osui aiemmin tänään tämä Hesarin Nyt-liitteen hömppäartikkeli

Google Mapsin mysteeri: haku omalla nimellä sijoittaa outoon paikkaan kartalla

No, pakkohan sitä oli kuitenkin kokeilla. Tulos yllätti hieman, koska paikka mihin Maps minut sijoittaa on otsikon mukaisesti vähintäänkin outo.

KalPa Hockey Oy
Sairaalakatu 15
70110 Kuopio

Etunimi - sukunimi -yhdistelmällä päädyin hammaslääkärikaiman officelle. Sitten kun raapustin kaikki etunimet, niin tuli Oulu-Rovaniemi-akselilta erilaisia opinahjoja, joissa en ole ikinä käynyt, sekä mm. Oulun NMKY. En toki nauranut tuolle.

E: Nimimerkillä tuli Helsingin yliopisto ja Musamaailma Oy. En ole käynyt kummassakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Laitoin hakuun oman nimeni ja päädyin jonkun firman tiloihin Helsinkiin. En ole koskaan kyseisessä paikassa käynyt tai edes kuullut tuollaisesta firmasta, joten aika kanin veti hatusta Google minun kohdallani.

No, hain myös nimellä "jatkoajan Ralph" ja se heitti minut Hakametsään. Siinä on sentään joku logiikka, olen siellä käynyt useammankin kerran.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No, hain myös nimellä "jatkoajan Ralph" ja se heitti minut Hakametsään. Siinä on sentään joku logiikka, olen siellä käynyt useammankin kerran.
Laitoin hakukenttään "Jatkoaika Ralph" ja sieltä tuli tälläinen.

Erku Oy
Teljänkatu 1
28130 Pori

Hymähdin.

Omalla nimelläni tuli kolme tulosta:
- Koulu, jossa olen opiskellut
- Paikallinen jääkiekkojoukkue, jossa aikoinaan pelasin
- Ja K-Kauppa, missä olen käynyt joskus
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
"Toisessa erässä Nieminen pelasi upeasti ja johti jo 5-2. - Toisessa erässä minulla oli geimipallo 5-1:een, 5-3:ssa johdin omassa syötössä 30-0 ja 5-5:ssä 40-0."

Lienee syynsä, miksi Djokovic on näistä se maailmanlistan ykkönen...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
"Toisessa erässä Nieminen pelasi upeasti ja johti jo 5-2. - Toisessa erässä minulla oli geimipallo 5-1:een, 5-3:ssa johdin omassa syötössä 30-0 ja 5-5:ssä 40-0."

Lienee syynsä, miksi Djokovic on näistä se maailmanlistan ykkönen...

Minua nauratti enemmän Ylen uuspaska selostaja, joka ehti toisessa erässä jo hehkuttaa, kuinka Djokovicin on uskottu vievän peli suoraan kolmessa erässä. Varsinainen nuolaisin ennen kuin tipahdin -jonne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös