Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 291 517
  • 1 868
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vlad ei ole vielä hoksannut palstan allekirjoitusominaisuutta.
On vladilla ollut tapana pitää allekirjoituksia, ja äskettäin oli yksi tosi hieno pa russkij. Se oli mahdollisesti osoitettu itänaapurimme päämiehelle, tai ainakin tekisi mieleni ajatella että oli.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vlad ei ole vielä hoksannut palstan allekirjoitusominaisuutta.

Uskoakseni Vlad heittää nimimerkkinsä viestiensä perään samasta syystä kuin minäkin. Jäänyt tavaksi vuosien takaa. Kuittia olen saanut itsekin tästä hölmöstä tavasta, mutta vaikeaa luopua, kun on muodostunut tavaksi.

Jupa
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuoko tämä oman nimimerkkinsä lisääminen viestin loppuun jotain lisäarvoa itse viestille? Onko kyse halusta erottua joukosta?

Jokainen saa itse omassa mielessään tehdä päätöksen siitä tuoko se jotain lisäarvoa viestiin vai ei.

Ei, kyse ei ole halusta erottua joukosta. Kyseessä on vuosikymmenten piintynyt tapa "allekirjoittaa" omat kirjeet, kortit, sähköpostit ja viestit omalla nimellä - täällä käyttäjätunnuksella. Minulle jokainen viestini on henkilökohtainen ja kuten minulla on tapana, henkilökohtaiset viestit allekirjoitetaan "omalla nimellä" osoituksena siitä, että seison sanojeni takana.

vlad.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Viestin allekirjoittaminen omalla nimellä on vanha ja perinteikäs tapa, ei siinä mitään pahaa ole. Paljon pahempia ja ärsyttävämpiäkin tapoja lopettaa viestinsä on olemassa.

Että silleen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Enpä malta silti olla kysymättä, miksi nimen perään pitää laittaa piste?

Täältä tähän.

Sitäpä en tiedä miksi laitan käyttäjätunnukseni perään pisteen, koska kirjeisiin en kuitenkaan laita nimeni perään pistettä tai muutakaan härpäkettä. Tuolloin riittää pelkkä Marko (tai riippuen tilanteesta niin joskus on se sukunimikin siihen rustattava).

vlad.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Spotify-soittolistassani on nyt 500 kappaletta. Mihin lukemiin kanssakirjoittajat yltävät soittolistoineen?

324 kappaletta näyttää olevan. Hirveätä roskaa osa siitäkin, mutten jaksa ikinä päivittää sitä listaa, vaan tulee aina skipattua nuo biisit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kirjoittaako palstalle henkilöitä, jotka ajavat amerikkalais-valmisteisilla moottoripyörillä ja kantavat ylpeinä kerhotunnuksia nahkaliiveissään?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Moniko tilasi itselleem maksullisen jatkoajan?
Minä ainakin tilasin. Jokin hommassa tosin mätti, kun maksuohjeita ei ole vielä näkynyt. Eli ei siis ole vielä maksullinen, mutta premium-jäsenyys on tilattu.

Viestin allekirjoittaminen omalla nimellä on vanha ja perinteikäs tapa, ei siinä mitään pahaa ole. Paljon pahempia ja ärsyttävämpiäkin tapoja lopettaa viestinsä on olemassa.

Että silleen...
Sama sille kuinka viesti lopetetaan, kunhan itse viestissä on asiaa.

Täältä tähän.
 

Ralph

Jäsen
Spotify-soittolistassani on nyt 500 kappaletta. Mihin lukemiin kanssakirjoittajat yltävät soittolistoineen?

Tasan 15. Juuri siksi 15, että voin kuunnella AUX:n avulla kännykästä aina silloin tällöin autossa musiikia. Ei ole maksettua Spotifyta, joten voin kuunnella vain soittolistoilta satunnaistoistoina ja 15 on minimimäärä kappaleita tälläisiin soittolistoihin. Ja mainokset väliin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokainen saa itse omassa mielessään tehdä päätöksen siitä tuoko se jotain lisäarvoa viestiin vai ei.

Ei, kyse ei ole halusta erottua joukosta. Kyseessä on vuosikymmenten piintynyt tapa "allekirjoittaa" omat kirjeet, kortit, sähköpostit ja viestit omalla nimellä - täällä käyttäjätunnuksella. Minulle jokainen viestini on henkilökohtainen ja kuten minulla on tapana, henkilökohtaiset viestit allekirjoitetaan "omalla nimellä" osoituksena siitä, että seison sanojeni takana.

vlad.

Tästä allekirjoituksen laittamisesta tulikin mieleen.

Työpäivän aikana tulee päivästä riippuen kirjoitettua kymmeniä sähköposteja, jotka sitten lopetan ja allekirjoitan tilanteesta ja vastaanottajasta riippuen, kuitenkin useimmiten etunimelläni tai lempinimelläni joka olkoon tässä esimerkissä tutussa JA-muodossaan

Iker.

Jos sitten työpäivän aikana tulee välissä kirjoitettua tänne Jatkoaikaan kuten nyt näköjään teen, meinaa lähes joka kerta viestin päätteeksi lipsahtaa tuo samainen lopetus

Iker.

Ns. pointtina tässä tietenkin se, että eihän se haittaisi jos se lopetus olisi muodossa Iker, vaan tässä tapauksessa sinne lipsahtaisi siis tietenkin oma nimeni.

Joskus siis jos viestini loppuun on lipsahtanut oma nimeni, on kyseessä todennäköisesti tällainen työmoodin jääminen päälle myös palstaviestiin, ei niinkään kaapista ulostulo tai halu paljastaa henkilöllisyyteni.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilasin oikeuden avata ketjuja 24 tunnin ajan, oikeuden hinta on 250 euroa mutta Kalervo Kummolan käteisalennus huomioiden hintaa tuli vain 500 euroa.

Itse otin Kalen koko perheelle tarjouksen, 300 per pää neljältä yhtä nimimerkkiä käyttäen.
Ja Kummola kommentoi hintoja sillä, että jos nuo ovat jonkun mielestä liian korkeita hintoja, niin hän ei olisi muutenkaan avannut viestiketjuja.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kirjoittaako palstalle henkilöitä, jotka ajavat amerikkalais-valmisteisilla moottoripyörillä ja kantavat ylpeinä kerhotunnuksia nahkaliiveissään?

Pääsen aika lähelle, saksalais-valmisteinen polkupyörä ja nahkatakki löytyy, pyörällä ajelen ylpeästi kun se on niin hyvä. En tosin nahkatakki päällä.

Murokansa MC, 100%
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Reverent avasi ketjun "Kalervo Kummola – Armahtaja" 11.12.2003. Tänään, 10 vuotta ja lähes 4 kuukautta myöhemmin Robin Big Snake herätti ketjun henkiin kirjoittamalla siihen viestin numero 2. Onkohan pisin aika tällä palstalla ensimmäisen ja toisen viestin välillä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pääsen aika lähelle, saksalais-valmisteinen polkupyörä ja nahkatakki löytyy, pyörällä ajelen ylpeästi kun se on niin hyvä. En tosin nahkatakki päällä.

Minä istun välillä sujuvasti taksin kyydissä nahkatakki päälläni.
 
Nimimerkki Reverent avasi ketjun "Kalervo Kummola – Armahtaja" 11.12.2003. Tänään, 10 vuotta ja lähes 4 kuukautta myöhemmin Robin Big Snake herätti ketjun henkiin kirjoittamalla siihen viestin numero 2. Onkohan pisin aika tällä palstalla ensimmäisen ja toisen viestin välillä?

Katselin itsekin että aika helvetin pitkä väli. Olen joskus ihmetellyt että eikö Kummolalle tosiaan ole omaa topikkia. Tämän olen aina siis halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta mutta tämän topikin sijaan käytin googlea.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kuinka moni nimimerkki on tämän palstan moderaattori? Modet voivat ilmoittautua vaikkapa avoimesti tähän ketjuun. Lisäksi kiinnostaisi tietää, että kenellä on täällä useampi nimimerkki käytössä? Tunnustuksia otetaan vastaan...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka moni nimimerkki on tämän palstan moderaattori? Modet voivat ilmoittautua vaikkapa avoimesti tähän ketjuun. Lisäksi kiinnostaisi tietää, että kenellä on täällä useampi nimimerkki käytössä? Tunnustuksia otetaan vastaan...

Paljastan.
Tällä foorumilla kirjoittelee vain kaksi ihmistä. Minä sekä se toinen, jolla on käytössään kaikki muut nimimerkit. Ei, en ole vainoharhainen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Spotify-soittolistassani on nyt 500 kappaletta. Mihin lukemiin kanssakirjoittajat yltävät soittolistoineen?

Olen pari kappaletta jäljessä. 448kpl. Starred-lista jäänyt 493 kappaleen kohdalle (ei ole pariin vuoteen tullut päivitettyä)
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pari kappaletta jäljessä. 448kpl. Starred-lista jäänyt 493 kappaleen kohdalle (ei ole pariin vuoteen tullut päivitettyä)

Minä teen artisteille omat playlistit, mihin laitan yleensä saatavilla olevat studioalbumit, livealbumit ja jotkut kokoelmat jos niissä on uusia biisejä. Soitan musat yleensä shufflella Libraryn kautta jossa näyttäisi tällä hetkellä olevan 41016 kappaletta. Starredilla 3171. Pisimmällä itse tehdyllä soittolistalla on 9994 kappaletta, ja 10000 taitaa olla raja joten jääkin myös siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös