NHL Fantasy Draft 2014

  • 17 692
  • 263

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
NY Rangers hakee seuraavanlaista kauppaa: minulle 4+7, sinulle 5+6. Tuon neljännen kierroksen varauksen tulisi olla top-kympissä.

Ja vielä järjestäjän ominaisuudessa muistutusta siitä, että molempien tulee vahvistaa kauppa ennen kuin se hyväksytään.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Sun 2+5 <-> Mun 3+4. En pysty varaamaan vältämättä aijoissa noita myöhempiä vuorojani niin haluan niistä eroon.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Noniin, eli kiitokset Jontelle.

Winnipeg Jets on palkannut uuden GM:n ja hurja rebuild on lähdössä käyntiin. Kaikki on kaupan.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Sun 2+5 <-> Mun 3+4. En pysty varaamaan vältämättä aijoissa noita myöhempiä vuorojani niin haluan niistä eroon.

Jos tämä oli osoitettu mulle, niin kiitos mutta ei kiitos. Tuo minun itse ehdottamani (pienillä variaatioilla mahdollisesti) kauppa on sitä mitä tarvitsen.

Jonte -> TylerDG päivitetty listaan. Winnipeg Jetsiltä melko riskaabeli ratkaisu antaa monoa GM:lle juuri kauden alla.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jos tämä oli osoitettu mulle, niin kiitos mutta ei kiitos. Tuo minun itse ehdottamani (pienillä variaatioilla mahdollisesti) kauppa on sitä mitä tarvitsen.

Joo olisi pitänyt ilmeisesti selvemmin laittaa, mutta tuo ehdotukseni on kaikille avoin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eli Anaheimin vuorot 3rd+4th+5th+7th <-> Dallasin vuoroihin 1st+8th+9th+11th

Köyliön Ässä vahvistanee.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Tarviiko hyökkääjät varata "omille" pelipaikoilleen vai voiko mun ykkösketju koostua pelkistä aidoista senttereistä?

Sorry, nää kyssärit tuntuu varmaan tyhmiltä, mut kun olen ensikertalainen...
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tarviiko hyökkääjät varata "omille" pelipaikoilleen vai voiko mun ykkösketju koostua pelkistä aidoista senttereistä?

Sorry, nää kyssärit tuntuu varmaan tyhmiltä, mut kun olen ensikertalainen...

Teoriassa voit varata vaikka Kari Lehtosen ykkösketjun oikeaan laitaan. Oma valintasi siis.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pitääkö joukkueen mennä palkkakaton alle?
Varmaan tyhmä kysymys...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olisiko joku kiinnostunut?

Mulle 2nd + 6th
Sulle 3rd + 4th
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Petro just nenän edestä... Duchenekin olisi ollut ihan kiva :)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Minnesota ja NY Rangers vaihtavat päittäin seuraavien kierroksen varaukset:

3, 4, 6

Virveliä kainaloon vahvistaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vahvistan juu... Meinasivat mennä 2. Ja 3. Kierros sekaisin, virhe poistettu. Varaan siis numerolla 70...
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Carolina ja Chicago vapaata riistaa.

Huomenna täysin samat aikataulut kuin tänään.
 

Rapala

Jäsen
Siel ois vissiin Carolina ja Chicago nyt jollekin vapaana valittavaksi jos ilman paikkaa jääneitä ois jossain? Kolmet valinnat sais molemmilla heti vetästä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
La Kings vahvistanee kaupan

3. LAK-8. LAK
4. NYR-5.MIN
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Devils hakee treidiä.

NJD antaa: 6th + 7th
Sinä annat: 4th + 9th

?

E: 10th käy myös 9th:n sijasta, pitäis vaan päästä noista kutosesta ja seiskasta eroon, kun ei millään huomenna kerkeä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Devils hakee treidiä.

NJD antaa: 6th + 7th
Sinä annat: 4th + 9th

?

Miten olisi NJD 6th + 7th + 19th + 20th <-> TOR 13th + 14th + 15th + 16th?

Itselleni tuo lauantai on aika paha meinaan... Tuossa pääset parista jämäpickistä eroon, ja saat lauantaille oikein värisuoran... :)
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Miten olisi NJD 6th + 7th + 19th + 20th <-> TOR 13th + 14th + 15th + 16th?

Itselleni tuo lauantai on aika paha meinaan... Tuossa pääset parista jämäpickistä eroon, ja saat lauantaille oikein värisuoran... :)

Kiitos ehdotuksesta, mutta kieltäydyn tästä.
 

Ralph

Jäsen
Otan tuon Blackhawksin ihan vain että saadaan mahdollisimman monta pelaajaa mukaan. Mitään menestystavoitteita ei enää ole, kun joukkue lähtee ilman tähtipelaajia liikkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös