NHL Fantasy Draft 2014

  • 17 632
  • 263

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tarkkaan näemmä laskin ja jäi vielä rahaa hullutteluunkin. Anteeksi chät.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
46,603,462 on vissiin Sabresin caphit. Kolme tulokassopimuspakkia laskee tuota kivasti.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Just laskin omani ja näköjään TylerDG laittanut sen tuonne myös. Tarkkaa työtä kieltämättä kun meikäläisen Pingviinit jäi palkkakatosta kokonaiset $365,833. Siin ei paljo varamiehillä mässäillä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Oho, tuo lukema on aika yllätys. Kuitenkaan joukkueeni ei aivan rupuseura (ainakaan omasta mielestäni) ole. Ehkä läpimurron tehneistä pelaajista koostuva materiaalini sitten aiheutti tuollaisen lukeman.

Capgeek

Tuolta kun katsoo, niin omia pelaajia löytyy sijalta 2. (Palat), 3. (Santorelli), 4. (Gerbe), joten eikö joukkueeni ole jokaisen omistajan suosikki? Halpa, mutta menestyvä. Tuo kolmikko pelailee lähes minimipalkalla, jokaisella noista on noin 30 pistettä.

Johansen, tehnyt läpimurron
Kessel, tehnyt jo uuden sopimuksen
Steen, tehnyt jo uuden sopimuksen
Backlund, tehnyt läpimurron
Rielly, tehnyt läpimurron
Fistric, tehnyt jo uuden sopimuksen
Bishop, tehnyt läpimurron
Talbot, tehnyt nousun NHL:än

Siinä vähän perkausta, miksi lukema on noin hurja.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Löytyiskö vastaavanlaisia linkkejä lisää, joista vois näppärästi poimia oman fantasiajenginsä tietoja ylös.

Meinaan, ettei tartteis laskeskella välilehdistä yksi kerrallaan jokaista, että saisi vaikka iät, koot ja painot näppärästi kirjattua.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Heh, voin kyllä ihan suoraan sanoa että jengissä on muutama ylipalkattu pelaaja. Pelaajan tasoon tämä ei toki vaikuta yhtään. Seuraavaan draftiin voisi kyllä sisällyttää palkkakaton.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Viikon tähdistöstä löytyy Kessel ja Backlund! Washington kiittää.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pistän tämän nyt tänne, kun en viitsi tuota playoffseja koskevaa ketjua pilata. Mutta mutta.

Kuulkaas kuomat, mulla olisi taas idea! Tänne palstalle rantautuivat taannoin muuan herrat Mäkinen ja Seppänen. Mietin tässä, että josko noista saataisiin ainakin toinen osoittamaan asiantuntijuuttaan tänne rahvaan keskuuteen? Mäkisellä voi olla kiire mukuloidensa kanssa, mutta Seppäsellä ei kaiketi ole mitään muuta kuin aikaa. Minä voisin kunnostautua jonain myöhempänä ajankohtana jopa draftin järjestäjänä (mutta pidetään nyt herran jestas jonkinlainen huili, tämäkin on vielä kesken). Jäi sen verran hampaankoloon tuosta tiukasta putoamisestani, että intoa kyllä riittää. Jos palstamme sponsori Viasat vielä suostuisi esimerkiksi sellaiseen diiliin, että draftin (jossa siis Seppänen tai Mäkinen mukana) voittaja saisi palkinnoksi esimerkiksi Viasatin kanavapaketin vuodeksi ihan ilmaiseksi. Joku Viasat Fantasy Draft 2014 sitten, kun aika on sopiva. Olisiko ihan pöljä idea? Itse olisin tietysti messissä ja saattaisinpa järjestääkin, aika riittänee. Tietysti tässä pitää tehdä kainoa tiedustelua herrain suuntaan, Seppänen olisi ihan kiva peitota tässä skabassa!

Kommentteja?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
^Olisi ihan loistava idea, toteuttaminen voisi vaan olla aikas mielenkiintoista, lähinnä tuon palkinnon suhteen. Mistä minä varmaksi tiedän, mutta tuskinpa Mäkinen & Seppänen voi vuoden ilmaispaketteja jaella. Toki jos onnistut väliportaan "voitelussa", niin eiköhän Viasatilla nähtäisi hyvä mainosrako tässä. Jos onnistuu, niin ehdottoman mielelläni olen mukana
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Njoo. Mitenköhän tuossa menee arpajaislaki yms. Veikkaan että aikas saatanan hankalaa on tuollaisia järjestellä julkisesti, jos jotain palkintoa on mukana.
Ideahan on jännä sinänsä. Katkera itsekin olen epäonnistuttuani draftissa.
 

Rapala

Jäsen
Jengin ketjuja/sepustuksiahan saa nyt playoffeihin varmaan muuttaa? Sen verran meinaa hävettää toi yksi aivopieru. Olisi ainakin mun mielestä ihan luontevaa että saatujen kommenttienkin perusteella joukkueelleen saisi jotain tehdä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jengin ketjuja/sepustuksiahan saa nyt playoffeihin varmaan muuttaa? Sen verran meinaa hävettää toi yksi aivopieru. Olisi ainakin mun mielestä ihan luontevaa että saatujen kommenttienkin perusteella joukkueelleen saisi jotain tehdä.

No ketjuja saa muokata miten itse haluaa, kunhan et mitään Crosbyja mene enää keksimään sinne itsellesi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mites onko näin loppukevään korvilla jollakulla intoa järjestää fantasiavaraustilaisuutta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös