NHL Fantasy Draft 2014

  • 17 866
  • 263
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sabresin GM:lle propsit kokoonpanoketjun värimaailmasta. Mallia on selvästi haettu etanan jälkeen Sabres-historian tyylikkäimmästä pelipaidasta.

Muutama aika kova nippu tuonne on jo syntymässä, mutta todellinen tilanne alkaa näkymään varmaan vasta jossain 12 kierroksen jälkeen. Täällä alkoi eräs varaus hieman kaduttaa, jos jollakulla on kiinnostusta vaihtaa Shattenkirk johonkin toiseen puolustajaan, niin tarjouksia otetaan vastaan...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Huomenna 16-17 reenailemassa, niin voisikohan joku vastaanottaa viidennen kierroksen pickkiäni varten listaa? 16:40 on aikataulun mukaisesti tuo oma vuoroni.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Otan tuon Blackhawksin ihan vain että saadaan mahdollisimman monta pelaajaa mukaan. Mitään menestystavoitteita ei enää ole, kun joukkue lähtee ilman tähtipelaajia liikkeelle.

Hienoa kun lähdit mukaan, kyllähän se olisi näkynyt kokoonpanoissa se 40 miehen vajaus.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Huomenna 16-17 reenailemassa, niin voisikohan joku vastaanottaa viidennen kierroksen pickkiäni varten listaa? 16:40 on aikataulun mukaisesti tuo oma vuoroni.
Voin ottaa myös.
 

Rapala

Jäsen
Oonko ainoa kenen mielestä toi Carolinakin pitää saada tuolta varaamaan? Vaikka joku hoitaa sitten kahta jengiä...
 

Ralph

Jäsen
Oonko ainoa kenen mielestä toi Carolinakin pitää saada tuolta varaamaan? Vaikka joku hoitaa sitten kahta jengiä...

Ho, meikämanne voi vedellä myös Hurricanesin. En treidaile jengieni välillä.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin nyt päättyy omalta osaltani tältä päivää. Mitenkäs jatketaan? Meneekö huomenna samalla järjestyksellä ja samoilla kellonajoilla?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ho, meikämanne voi vedellä myös Hurricanesin. En treidaile jengieni välillä.

Kyllä tämä minulle sopii. Kysymys kuuluu, sopiiko muille?

Ja jengien välille asetettaisiin tietysti treidikielto. :)

Saasta, samoilla mennään.
 

Rapala

Jäsen
Kelpaa ihan hyvin mullekin. Sulla on sitten molemmista konferensseista 1 joukkue joten pitää vaan niihin pisteytyksiin jotain keksiä.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Oonko ainoa kenen mielestä toi Carolinakin pitää saada tuolta varaamaan? Vaikka joku hoitaa sitten kahta jengiä...

Aina parempi jos kaikki olisi mukana. Ehkä parempi kuitenkin, että vain yhdellä jengillä per nuppi mennään. Tosin voin lähteä kokoamaan Canesia jos porukka on sitä mieltä.

Edit. Ralph ehti ensin. Minulle käy Ralphin ehdotus.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kelpaa ihan hyvin mullekin. Sulla on sitten molemmista konferensseista 1 joukkue joten pitää vaan niihin pisteytyksiin jotain keksiä.

Ei mua ainakaan häiritse, vaikka Ralph pisteyttäisi omat jenginsä ykköseksi. Sen verran kuitenkin nuo kolme rästirundia tasoittaa, että tuskin sekoittaa kärkipakkaa pahasti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei mua ainakaan häiritse, vaikka Ralph pisteyttäisi omat jenginsä ykköseksi. Sen verran kuitenkin nuo kolme rästirundia tasoittaa, että tuskin sekoittaa kärkipakkaa pahasti.

Tähän sama. Ilman tähtiä tuskin dominoidaan
 

Rapala

Jäsen
Varaukset loppuu sopivasti tältä päivältä seuraavaan joten varmaan huomiseen asti voidaan pitää tota Canesia vielä auki? Vois managerit käydä vastaamassa asiaan jotain että saadaan enemmistö kallistumaan johonkin? Ja tosiaan myös sit niihin pisteytyksiin joku ratkaisu. Ja siis Ralphille ois varmaan se toinen tulossa kun ei alusta asti päässyt..

e. ja jooo samapa se mullekin on vaikka annat itsellesi äänet myös. mutta noi Canesin valinnt pudotti meikäläisen melkein sängyltä. Tein huvikseni meinaa 75 pelaajan listan ja onnistuit valitsemaan 3/4 sen ulkopuolelta.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Ei mua ainakaan häiritse, vaikka Ralph pisteyttäisi omat jenginsä ykköseksi. Sen verran kuitenkin nuo kolme rästirundia tasoittaa, että tuskin sekoittaa kärkipakkaa pahasti.

Jätkä metsästelee vaan pojoja multa koska joukkueessa muuan Duchene.

Juu, kyllä minä korvallanikin näen etten voi saada menestysjoukkueita. Kunhan autan teitä saamaan täydet 30 joukkuetta.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulle passaa ihan miten vaan.

Jätkä metsästelee vaan pojoja multa koska joukkueessa muuan Duchene.

Todellakin! :D

Ei, totta puhuen, mun mielestä on paljon mielekkäämpää jos saadaan kaikki 30 jengiä messiin. Vaikka se sitten vääristäisikin jonkin verran lopputuloksia.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Melkein näkisin tilanteen näin, että Ralph saa kasata Carolinan (treidikielto Chicagoon toki), ja jos joku halukas kenellä ei ole joukkuetta haluaa ottaa jengin komentoonsa niin sitten valtikka luovutetaan hänelle.

Tuohon pisteytykseen on paha keksiä muuta kuin äänestyskieltoa Ralphille. Vaikutusta tällä ei olisi kenenkään jatkopaikkoihin.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarjolla olisi perjantain alkuiltaan treidivuoroja, vieläpä mukavan lähekkäiset vuorot. Mielummin näitä koittaa vaihdella, kun lähetellä listoja.

Eli Vancouverin 9th ja 10th vuorot tarjolla, ja vastineeksi olisi hyvä saada 9th ja 11th alkupään varaukset.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Canucksien ensimmäinen treidi on tapahtunut, mikäli Islanderin GM Weissflog vahvistaa kaupan.

VAN 13th & 14th <-> NYI 9th & 19th

Lisää on tulossa.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myös Vancouver ja Minnesota massiivisilla kaupoilla:

VAN 9th & 10th & 17th & 18th <-> MIN 9th & 11th % 15th & 20th

Virveli vahvistanee. Kiitän molempia kauppakumppaneita, pääsen minäkin varailemaan draftin loppuun.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Myös Vancouver ja Minnesota massiivisilla kaupoilla:

VAN 9th & 10th & 17th & 18th <-> MIN 9th & 11th % 15th & 20th

Virveli vahvistanee. Kiitän molempia kauppakumppaneita, pääsen minäkin varailemaan draftin loppuun.

Minnesota Wildin tzeneral mänizer vahvistaa yllämainitun blockbuster-treidin.
Tämä oli se haluttu muutos Wild-organisaatiossa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olen aiemmasta poiketen sittenkin kykenevä varaamaan itse tuolla omalla viidennen kierroksen vuorollani viim. klo 16:40. Kiitos kuitenkin avun tarjoamisesta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös