NHL Fantasy Draft 2014

  • 17 662
  • 263

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Carolinalla mukaan!
 

Rapala

Jäsen
St.Louis mulle sitten.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku vuosi sitten kasasin joukkueen, joka taisi juuri ja juuri välttää viimeisen sijan. Samalla tavoitteella voisin lähteä nytkin mukaan. Jäljellä olevista kahdesta jengistä arpa osui Vancouveriin.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
No otetaan nyt sitten Nääsville, niin päästään aloittamaan!

Let the game begin
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Hienoa! Manageripaikat on täytetty.

Harmi tietysti jos halukkaita osallistujia olisi vielä löytynyt lisääkin, mutta kannattaa tarkkailla silti ketjua. Joku manageri voi luovuttaa paikkansa ajanpuutteesta tmv. syystä.

Ja päätin tehdä seuraavan säännön vielä tähän draftiin: jos jollain joukkueella on pelkkiä rästejä kolmen ensimmäisen varauskierroksen jälkeen, managerin tontti kys. joukkueesta annetaan jollekin halukkaalle, jos sellainen löytyy.

Varausjärjestys täytyy vielä arpoa ja aikataulut rustata, mutta huomenna siis aloitetaan virallisesti. Toki tänään saa jo varata (kunhan saan varausketjun laitettua pystyyn), mutta kello ei tikitä.

Alla draftin suunniteltu aikataulu:

KE 29.1: 16-24 (4 kierrosta)
TO 30.1: 16-24 (4 kierrosta)
PE 31.1: 16-20 (2 kierrosta)
LA 1.2: 12-20 (4 kierrosta)
SU 2.2: 12-24 (6 kierrosta)

Huom. aikataulut ovat muutettavissa, mutta yksittäisten henkilöiden ongelmista johtuen en valitettavasti voi ruveta muokkailemaan näitä miten sattuu. Enemmistö päättää.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No perhana. Ajattelin jo, että tänään päästäisiin aloittamaan. Olisi sopinut meikäläiselle erittäin hyvin. Ilmeisesti intoilin vähän liikaa?

No toivon mukaan tänään päästään jo aloittelemaan ainakin jonkin matkaa eteenpäin.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
No perhana. Ajattelin jo, että tänään päästäisiin aloittamaan. Olisi sopinut meikäläiselle erittäin hyvin. Ilmeisesti intoilin vähän liikaa?

No toivon mukaan tänään päästään jo aloittelemaan ainakin jonkin matkaa eteenpäin.

Yleensä ainakin minä olen tottunut antamaan porukalle sen yhden päivän aikaa varautua draftin alkuun, ettei aloitus tulisi niin shokkina.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdottomasti aina vuorokausi aikaa tähän. Saa siis varata jo, mutta aika ei kulu.

Otan ekan pickin ja häivyn kotoa hallille sitten.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä tuo Thorntonin Joe houkutti, mutta Tavares on vielä isompi liideri ja saa Wildin kivireen vedettäväkseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Perkele varauksia, haluan varata lisää. Tää on kivaa! Muistakaahan että kaupankäyntiäkin saa harrastaa jos haluaa. Oilersista turha kysellä tosin, toi "2 varausta/vuoro" on ihan jees mulle, joskin vähän heikko tuo eka vuoro aina sinänsä on, suuremmat riskit kuin keskipuolen varaajilla.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ai piru, montakohan kertaa putkeen ollut mukana ja nyt missasin tämän. Pitkään oltiin odoteltu uuden alkamista ja nyt olisi aikaakin ollut suorastaan liikaa.

Jos joku vielä haluaa hypätä kelkasta niin olen valmis ottamaan joukkueen haltuuni. :)

Kolmannen kierroksen jälkeen en enää jaksa hypätä rästeillä kylläkään mukaan. Kahden kierroksen jälkeen vielä voisi harkita.
 
Viimeksi muokattu:

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
olikos niin, että saan tehdä oman varaukseni kun mun aikani tulee, vaikka siinä olisi joku jättänyt väliin?

terveisin nimimerkki "malttamaton"
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelliseen kysymykseen viitaten, miten menetellään, jos ei varausta ei tule ajallan? Eli jos varausaika olisi esim. 16-16.04, mutta ei ehdi varata, voiko varauksen tehdä mihin tahansa väliin esim. klo 16.15?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Haetaan vaihtokauppaa. Haen 1st+7th+9th vuoroja ja vastineeksi tarjoan omia 3rd+4th+5th vuorojani.
 

Rapala

Jäsen
olikos niin, että saan tehdä oman varaukseni kun mun aikani tulee, vaikka siinä olisi joku jättänyt väliin?

terveisin nimimerkki "malttamaton"

Kyllä saat. Jos edellinen ei varaa oman aikansa puitteissa tulee siitä varauksesta ns. "rästi", ja saat varata heti kun oma aikasi alkaa.

Ja jos managerilla on suorittamattomia rästejä aikaisemmilta kierroksilta niin hänen seuraavatkin vuorot hypitään suoraan yli kunnes rästit on hoidettu.

Edelliseen kysymykseen viitaten, miten menetellään, jos ei varausta ei tule ajallan? Eli jos varausaika olisi esim. 16-16.04, mutta ei ehdi varata, voiko varauksen tehdä mihin tahansa väliin esim. klo 16.15?

Kyllä. Voit varata heti esimerkiksi 16:05.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Korjataas aiempaa.

Ehkä vähän sittenkin kaupanteko houkuttaa, joten tarjouksia 10. -> saa tehdä.

Ennen tuota en kauppaa tee. Ellei nyt joku hyvä 9. kierroksen tarjous tule.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Omat 4th, 6th ja 10 th varaukset voisin vaihtaa (alkupään)2nd, ja 7th, 14th varauksiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös