Kalsarikänniketju

  • 5 219 442
  • 66 665

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä kuuntelen Haloo Helsinkiä vaihtelun vuoksi. Vaihtelua perus Kissin jne kännikuunteluihin heheh. Mikäs se pettterin lempibändi on. Varmasti jotain musaa jonka tahdissa on hianoa panna
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eiliset 9 olutta maistuivat sen verran hyvin, että käväisin hakea tuplamäärän tälle iltaa. Eilen kaverit olivat sinisiä, tänään vihreitä. Pitää vaihella kato, ettei uraudu liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Alkaa tuntua aika mukavalta. Valkoviini ja koskenkorva on muuten hyvä yhdistelmä. Joko on se aika illasta, että voidaan alkaa kertomaan pillujuttuja?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Alkaa tuntua aika mukavalta. Valkoviini ja koskenkorva on muuten hyvä yhdistelmä. Joko on se aika illasta, että voidaan alkaa kertomaan pillujuttuja?

Anna tulla vaan, jos tuntuu että pitää kertoa.
Mulla lipsahti taas spotifystä Blue Öyster Cultti soimaan, en osaa oikein päättää onko niiden musiikki loistavaa vai ihan paskaa. Kuunneltua tulee silti. Samat fiilikset on David Bowiesta, jota varmaan sitten seuraavaksi lyön soimaan.
 
Iltaa.
Tästä ei varmaankaan kalsarit jalassa-lystinpito parane. Youtube paukuttaa: Das alles ist Deutschlandia, mittalasissa kossua, omppumehua ja vettä sopivassa suhteessa ja kohtaa alkaa tippua silmien eteen irstaita pillujuttuja luettavaksi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Nuornapoikana nuolin häpeilemättömästi kolmen päivän festarivittua. Sen jälkeen ei mikään pillujuttu (muiden kertomana) ole enää tuntunut miltään. Mitään muuta en muista kuin maun. Kyllä sitä silloin siellä alhaalla mietti, että "is this really what the fuzz is all about?" Sori, en osannut kuvailla suomeksi. Phiilis oli vähän niinkuin joskus viinan kanssa on aamuisin; ei ikinä enää. Vituiksi ovat menneet molemmissa tapauksissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minullapa kävi kerran silleen, että heräsin helvetin krapulaisena ihan vieraasta paikasta ja sanoin sille vieressä makaavalle naiselle, että nyt on kyllä maailman kamalin maku suussa. Se totesi siihen, että "se on pillun maku". Oikeassa oli.

Edit. Ei sillä, että pillun maku olisi kamala, mutta sinä aamuna yhdistettynä kaikkiin muihin edellisiltana nautittuihin asioihin yhdistettynä se oli.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Täytyy myöntää, että ainakin ensimmäiset pillujutut tuottivat pettymyksen. Innolla odotin kovettavia juttuja mutta sainkin oksettavia, mihin voi reklamoida?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mistähän sitä aloittaisi. Ainiin, tänään mun luo on tulossa yksi nainen jonka kanssa olemme jo pitempään tekstailleet ja tapailleet, ei kuitenkaan seurustella. No, tilannehan olisi aivan upea ellei mun luo olisi tulossa myös yksi toinen nainen, jonka kanssa olen vähän yhteyttä pitänyt. Eihän tämäkään ole vielä ongelma, mutta naisetpa onkin kavereita ja ovat tänään vielä yhtäaikaa liikenteessä. Naiset eivät tiedä tästä vallitsevasta ristiriidasta mitään. Onneksi viinaa on ja paljon.

Ps. olen viaton uhri. Ei ole pillujuttuja oikeasti.

Mites muilla?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Edit. Ei sillä, että pillun maku olisi kamala, mutta sinä aamuna yhdistettynä kaikkiin muihin edellisiltana nautittuihin asioihin yhdistettynä se oli.

Joskus pillun maku ja haju voi olla todella kamala. Ei silloin naurata. Tietääpähän haistaneensa vitun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Iltaa.
Tästä ei varmaankaan kalsarit jalassa-lystinpito parane. Youtube paukuttaa: Das alles ist Deutschlandia, mittalasissa kossua, omppumehua ja vettä sopivassa suhteessa ja kohtaa alkaa tippua silmien eteen irstaita pillujuttuja luettavaksi.
Aloitetaan aiheesta mannermaisella musiikkikappaleella Pilou Pilou Hé. Tämä on jostakin syystä myös perheemme naisten suosikki.

Kiitän käyttistä tämän tietoisuuteen saattamisesta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mistähän sitä aloittaisi. Ainiin, tänään mun luo on tulossa yksi nainen jonka kanssa olemme jo pitempään tekstailleet ja tapailleet, ei kuitenkaan seurustella. No, tilannehan olisi aivan upea ellei mun luo olisi tulossa myös yksi toinen nainen, jonka kanssa olen vähän yhteyttä pitänyt. Eihän tämäkään ole vielä ongelma, mutta naisetpa onkin kavereita ja ovat tänään vielä yhtäaikaa liikenteessä. Naiset eivät tiedä tästä vallitsevasta ristiriidasta mitään. Onneksi viinaa on ja paljon.

Tämä haiskahtaa vahvasti upporikas vs. rutiköyhä-tyyppiseltä tilanteelta. Ehdottomasti illan mittaan on raportoitava tilanteista.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tuli mieleen muuten yksi pillujuttu.

Heinäkuussa 2007 tapasin erään Leenan yhdellä mökillä. Oli se upea viikonloppu. Harrastimme seksiä mm. veneessä, saunassa ja riippukeinussa. No, aikaa kului kävin armeijan ja lähdin opiskelemaan. Joulukuussa 2012 tapasin Leenan jälleen, ajattelin jotta voisimme jatkaa siitä mihin riippukeinussa 2007 jäätiin. Oli se järkytys, kun Leena kertoi olevansa kieltenopettaja ylä asteella ja olevansa naimisissa Jessen kanssa. Jesse on myös mun inttikaveri! Nimimerkki HIFK tiedän miltä sinusta tuntuu, voimia.

No, Jesse on sentää vain alikessu mie sentää vänrikki.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hieno kipale siinä, se ranskalainen. Siellä on perheessä on hyvä musiikkimaku.

Klassisen sentterin nimitän perintöprinssikseni naisasiaketjuun. Moisen ajatuksen koin jo viime kesänä. Kovasti sitten saat vittuilua kohdallesi, mut älä sie heist' välitä, kansanvalistustehtävä täytyy pitää kirkkaana mielessä, satoi tai paistoi.

Eräs, jota ei tässä mainita, oli tänä aamuna keittänyt 10 litraa pontikkaa ja soitteli tänä iltana minua hänen luokseen juomaan. Sanoin, että muuten kyllä mutta ei ryypätytä enkä halua juoda aamuista pontikkaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tämä haiskahtaa vahvasti upporikas vs. rutiköyhä-tyyppiseltä tilanteelta. Ehdottomasti illan mittaan on raportoitava tilanteista.

Itseni tuntien päättyy konkurssiin. Sammun koiran viereen ja tytöt pitää keskenään hauskaa.

Eiku lähden baariin ja sieltä tarttuu vielä pari muuta marttaa mukaan ja sitte sitä mietitään mitä tekisi Käyttäjänimetön nyt.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Itseni tuntien päättyy konkurssiin. Sammun koiran viereen ja tytöt pitää keskenään hauskaa.

Eiku lähden baariin ja sieltä tarttuu vielä pari muuta marttaa mukaan ja sitte sitä mietitään mitä tekisi Käyttäjänimetön nyt.

Jos ne on sellaisia oikeita marttoja, eli seniorikansalaisia, kannattaa kuvata hommat. On nääs jostain syystä eräillä netin hamsterisivuilla nykyään kovaa valuuttaa semmoset. Ei mun juttuni kuitenkaan, joten tallenteella en mitään tee. Siihen liittyen pillujuttu, tosin ei oma. Aikanaan eräs puolituttu reilut parikymppisenä oli käväissyt yli kuusikymppisen tädin luona kyydeillä. Sano, että muistaa ikänsä, oli samaan aikaan hirvittänyt, naurattanut ja panettanut. Kova oli ollut ainakin verbaalisesti täti.
 
"Ei ryypätytä" - pohti Kullioniemi pontikkatonkan kilistessä jo kutsuvasti.
"Ei ryypätytä ei, eikä ies suorotuta" manasi Kullioniemi tilaansa.
Kullioniemi oli kuullut olevansa heittiö, irtolainen, vallankin vääränmoinen suoromies. Niin oli todennut tampio, jokivarren mahtimies ja maailmanäärien omistaja ja tietäjä, jonka ainutlaatuisena ominaisuutena oli kyky elää oikein ja jakaa oikeinelämisen ja väärinelämisen rajalinjoja muille.
Joen alajuoksulla huusi kuikka.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
"illoisest ellää pittää vaik päivää vähemmä" Sanoi Lauri Törni.


Martta on martta ja nainen on nainen. Kerran yks nainen arvuutteli ikäänsä minulle. Ajattelin, että pitää arvioida alakanttiin ettei tule sanomista. Vastasin, että 27v. Tyttö kertoi, että täytti eilen 19v ja näytti vielä ajokorttia.

Sain muuten legendaarista nahkakoteloa silloin vielä kyseiseltä martalta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla lipsahti taas spotifystä Blue Öyster Cultti soimaan, en osaa oikein päättää onko niiden musiikki loistavaa vai ihan paskaa.
Sehän on loistavaa, upea bändi! Hienoja partoja, viiksiä ja kuteita; komeita melodisia rockbiisejä; mystinen meininki kautta linjan. Niissä on jotain salaperäistä, ylimaallista, vaikka ovatkin ihan tavan perttien oloisia. En oikein osaa selittää... Ehdottoman suositeltava yhtye kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös