Ei minulla. En tee ikinä kuppia vitutuksen siivittämänä.
Minäkin teen kaikki keramiikkaan liittyvät hommat aina hyväntuulisena.
Pelottavaa miten sitä tuntee aina välillä itsensä ihan Eviliksi näiden onelinereiden kanssa. Otanpa sille. Itse.
Ei minulla. En tee ikinä kuppia vitutuksen siivittämänä.
Tuohon kun pystyisikin. Pakko tunnustaa, että olen ottanut viinaa vitutukseen, ja huomannut että vanha sananlasku pitää kutinsa. Siis se, että koskaan ei asiat ole niin huonosti ettei niitä voisi vielä perskänneillä huonontaa.Hyvä prosenttijuoma menee hukkaan jos sen kaataa vitutuksen vaahtoon.
Ota itse. Jos ei onnistu niin ehkä joku auttaa.Pelottavaa miten sitä tuntee aina välillä itsensä ihan Eviliksi näiden onelinereiden kanssa. Otanpa sille. Itse.
Ota itse. Jos ei onnistu niin ehkä joku auttaa.
Sellaiseksi sen päättelin. Otan sille!Toivottavasti et ottanut sitä mitenkään pahalla, koska se oli tarkoitettu hyväntahtoiseksi kommentiksi.
Sellaiseksi sen päättelin. Otan sille!
Ihan sama, otan kaikille, enkä pahastunut mistään.Viittaatko pää- vai sivulauseeseen?
Ihan sama, otan kaikille, enkä pahastunut mistään.
En ole nyt, olen lomalla!Hitto. Olin varma, että olisit vastannut ettei sun tarvitse viitata kun olet opettaja.
Mennäänpä taas. Rauhallinen koti-ilta edessä mukavien pienten punaisten 33 cl-kokoisten ystävien kanssa.
En ole nyt, olen lomalla!
Samat ystävät myös täällä seurana. Nämä kaverit pitää aina huolta.
Tuon täytyy olla jokin virolaisbändi jossa soitetaan ahkerasti hanuria.Edit: Kuuntelen muuten pettterin suosikkibändiä juuri nyt. Hyvä bändi on se.
Edit: Kuuntelen muuten pettterin suosikkibändiä juuri nyt. Hyvä bändi on se.
En ole nyt, olen lomalla!
Tuon täytyy olla jokin virolaisbändi jossa soitetaan ahkerasti hanuria.
Olenpa saattanut tehdä niinkin joskus. Suosikkini Evil-biiseistä lienee kuitenkin - Howlin Wolf - Evil- - YouTubeLaulatko koskaan kalsarikänneissäs peilin ääressä että "Am I eeeeevil? Yes I am.
Am I eeeeevil? I am man, yes I am. "
Taitaapa olla vielä ainoa bändi jota kuuntelee.Se pettterin suosikkibändi on Rolling Stones
Alkaa tuntua aika mukavalta. Valkoviini ja koskenkorva on muuten hyvä yhdistelmä. Joko on se aika illasta, että voidaan alkaa kertomaan pillujuttuja?
Joko on se aika illasta, että voidaan alkaa kertomaan pillujuttuja?