Kalsarikänniketju

  • 5 220 898
  • 66 665

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Samaa suositan minäkin. Saatathan vaikka kuolla nukkuessasi ensi yönä, ja sitten perikunta ryystäisi kaljasi. Karmea ajatus.

Hirvittävä ajatus, ei kuoleminen vaan, että joku muu nuo kaljat imuroisi. Kertokaapa samalla, kun en ite keksi, millä biisillä Hynynen on käväissyt varkaissa. Helvetin tutun kuuloinen, varsinkin alku ja kertsikin, mutta pää lyö tyhjää.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Maanantaina katsoin pitkästä aikaa jääkaappiin ja kappas, siellähän oli 4 kylmää Sandelsin pinttiä. Siitä lähtien on tullut joka ilta tissuteltua (tai itseasiassa kyllä tässä kolmatta viikkoo on jo joka ilta törpötelty). On se kumma miten kesällä voi vetää huoletta bissee esim. kymppikassin joka ilta ja silti helposti lähtee aamulla duuniin. Nytkin kävin hakemassa lavan koffia kylmään ja tässähän niitä nyt tuhotaan. The Whitest Boy Alive soi taustalla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin tänään Alkosta viinipurkin. Ensimmäistä kertaa käteen sattui noinkin hieno tuote. Kierrekorkki ja kaikkea. Tarkoitus oli se säästää viikonlopun rientoihin, koska eihän Danzigia ja TK:ta voi ilman viinipöhnää katsella. Taidan kuitenkin saunan jälkeen kiertää korkin auki ja hieman vitusti sitä maistella. Jos tuote on niin hyvää kuin ymmärrykseni antaa odottaa, niin saahan sitä huomenna lisää.

Niin ja oikeastihan Bruce on ainoaa oikeaa kesämusiikkia: Bruce Springsteen - The River
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Purkkiviiniä kristallisesta viinilasista. Nahjus taistelee keskiluokkaistumista vastaan

No ens kerralla vedät sitten jotain Crystalia tai vastaavaa vaikka vanhasta maalipurkista. Pysyy jingit ja jangit tasapainossa.
Tänä iltana koitan kuunnella vain bändejä, joihin en ole juurikaan tutustunut. Tällä hetkellä ei vielä mitään tajunnanräjäyttävää ole spotifystä osunut kohdalle, sellaista kivaa taustamusaa korkeintaan. Jatkan harjoituksia, onneksi materiaalia on julmetusti, koska olen jotenkin jumahtanut muutamiin ikisuosikkeihin ja aivan kujalla niin nykybändeistä kuin vanhemmastakin kamasta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eikös ihmisillä ole tapana ryypätä silloin kun vituttaa?
Ei minulla. En tee ikinä kuppia vitutuksen siivittämänä. Otan brenkkua ainoastaan kun on kivaa, tai kun haluan että on vieläkin kivempaa.

Jos vituttaa, niin teen jotakin muuta. Esimerkiksi töitä, työnteko auttaa minulla vitutukseen yleensä hyvin. Jopa silloin kun vitutus johtuu työstä.

Tai sitten luen kirjan, katson elokuvan, menen lasten kanssa ulos tai sitä rataa. Mutta en ryyppää. Hyvä prosenttijuoma menee hukkaan jos sen kaataa vitutuksen vaahtoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä prosenttijuoma menee hukkaan jos sen kaataa vitutuksen vaahtoon.
Tuohon kun pystyisikin. Pakko tunnustaa, että olen ottanut viinaa vitutukseen, ja huomannut että vanha sananlasku pitää kutinsa. Siis se, että koskaan ei asiat ole niin huonosti ettei niitä voisi vielä perskänneillä huonontaa.

Harvoin kyllä otan vitutukseen tai iloonkaan, koska olen huomannut olevani onnellinen ehkä prosentin verran ajasta ja vittuuntunut saman verran. 98% on sitten sellaista perushuttua, että ei oikeastaan tunnu yhtään miltään.

Pelottavaa miten sitä tuntee aina välillä itsensä ihan Eviliksi näiden onelinereiden kanssa. Otanpa sille. Itse.
Ota itse. Jos ei onnistu niin ehkä joku auttaa.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Emäntä kuskattu illan rientoihin. Nyt kalsarit jalkaan ja sauna päälle. Tää ilta maistellaan kotona ja valmistaudutaan kaverin huomisiin häihin. Kuuleman mukaan ei tarvitse olla sielläkään selvinpäin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mennäänpä taas. Rauhallinen koti-ilta edessä mukavien pienten punaisten 33 cl-kokoisten ystävien kanssa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Samat ystävät myös täällä seurana. Nämä kaverit pitää aina huolta.

Voisivat vain opetella lisääntymään keskenään, jotta ei joka perjantai tarvitsisi tappaa sukupuuttoon tuolta jääkaapista. Kaupasta pitää aina hakea lisää ja istuttaa jääkaappiin, mutta eivät ne vain opi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun ryyppää niin illan mittaan kuulo vissiin heikkenee aika tavalla päätellen siitä, että stereoiden äänentaso nousee illan aikana melko railakkaasti.

Rok!

Edit: Kuuntelen muuten pettterin suosikkibändiä juuri nyt. Hyvä bändi on se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös