Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 709 910
  • 33 914

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui, että arvostan Juhani Tammista jääkiekkoihmisenä. Siis paljon enemmän, kuin "tavallista" maajoukkueen kapteenia.

Jos on, vaaditaan myös livekuvaa ilmaisella streamillä.

Mulla on kuitenki rolli kuiva, ja talletus on mahdollista vaan klo 6-24. Streamit nyt kaatu siihen pikkutytön läppärikeissiin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Turusen Tarjaa voi nykyään kutsua myös MILFiksi, sillä jollain välillä hänen onnistui putkauttaa maailmaan pienen ihmisenalun.
 

Jotva

Jäsen
Jaa, pesänsaannillahan on ihan pelattava kerroin. Onko tässä jotain livevetoa tarjolla?

Ei ollut livevetoa tarjolla. Sellainen tunne on kyllä, että play offs -tyyliin toinen osa-avautuminen on tiedossa vielä tänään. Yritän päästä jatkoille ja sitä kautta voittolaukauksiin. Yrittäiskö ylä- vai alapesään?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Avautui, että Turusen Tarjaa voi nykyään kutsua myös MILFiksi, sillä jollain välillä hänen onnistui putkauttaa maailmaan pienen ihmisenalun.
Ei voi. Lyhenteestä ehdot täyttää vain kohta M. ILF-loppu ei täyty millään kyseisen rotkon kohdalla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei voi. Lyhenteestä ehdot täyttää vain kohta M. ILF-loppu ei täyty millään kyseisen rotkon kohdalla.

Ehdot täyttyvät oikein mainiosti. Kaunis nainen ja lahjakaskin vielä. Lisäksi luonteeltaan sympaattinen ja välitön persoona, varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa. Minä olen keskustellut Tarjan kanssa aikoinaan kasvotusten lähes tunnin putkeen ja jutellut myöhemminkin vuosien varrella - oletko sinä?

Mutta tätä asiaa on turha pohtia, koska Tarja avautuu vain Marcelo Cabulille, ja sitä ei viitsi enempää ajatella. Hienoa kuitenkin, että Tarja onnistui salaamaan koko raskautensa alusta loppuun paskalehdistöltä ja julkaisi kuvan vauvastaan kun tämä oli jo syntynyt.

Avautui siis, että vielä se tänäkin päivänä onnistuu kansainväliseltä tähdeltäkin henkilökohtaisten asioiden salassapito roskalehdistöltä ja tirkistelijöiltä. Se on hienoa se, nämä asiathan eivät sen enempää millekään iltapäivälehdistölle kuulu. Plussaa myös Tarjalle vielä siitä, että hän elokuussa kylmästi kiisti koko raskausajatuksen ja antoi harhaanjohtavia tietoja kun häneltä kysyttiin yksityisasioista. Hänhän sanoi, ettei lasta ole tulossa ja oli tuossa vaiheessa varmaan jo kuudetta kuukautta raskaana.

Oikeastaan helvetin hieno juttu. Paskalehdistölle kuuluukin ja saa valehdella silmät suut täyteen jos nämä kysyvät asioita, jotka eivät liity uraan tai julkiseen elämään. Ottakoot sitten paparazzit ja stalker-toimittajat selvää mikä tiedonmurunen on totta ja mikä ei.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avautui, että vaikka sama lippis menee perunan, nauriin ja lantun päähän, niin silti ne kaikki juurekset ei tykkää maksaa verkkolehdestä kuukausimaksua.
 

passenger

Jäsen
Avautui nyt vasta ihan kokreettisesti pikavippien suosio. Suomalaiset ottivat heinä-syyskuussa pikavippeja 107 miljoonalla eurolla, eli n.1,16 miljoonalla eurolla päivässä. 13 prosenttia enemmän kuin edellisellä neljänneksellä. paljonkohan joulun tulo vielä nostaa lukemia viimeiselle neljännekselle, vai tasoittavatko veronpalautukset lukemaa. Keskimääräinen pikavippi oli 276€ ja sen takaisinmaksuaika noin 37,1 päivää. Aikamoista.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Avautui, että tomatti on hedelmä. Nyt en malta odottaa, että pääsen tekemään jollekin onnekkaalle hedelmäsalaattia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Avautui, että tomatti on hedelmä. Nyt en malta odottaa, että pääsen tekemään jollekin onnekkaalle hedelmäsalaattia.

Botanistisessa katsannossahan tomaatti on oikeastaan marja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä vittua, onko näin? Olen btw. luultavasti Jatkoajan paskin luonnontuntija.

On se. Täten esimerkiksi ketsuppi on oikeastaan marjasosetta. Mutta kuten Ameriikoissa vallankin tiedetään, on pippurisumutekin oikeastaan elintarvike.

Tuossa mielikuvitoksettomasti katovittugooglella etsitty Wikipedia-artikkeli:

Tomaatti – Wikipedia
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kela on brändännyt itsensä kusenväriseksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näistä vihanneskojun kavereista lisää avautumista. Jokunen vuosi sitten minulle avautui, että puutarhamansikka on epähedelmä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että joku voi oikeasti pelata niin pöljästi ja kalastaa ulosajon vastustajalle niin räikeästi, että omankin joukkueen fanit sen huomaavat. Tähän urotekoon kykeni Ramzi Abid. Tempun vaikeusastetta lisää se, että pelaa JYPissä. Tapparassa tosin tuotakaan ei olisi vielä myönnetty härskiksi tempuksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minna Kauppi tuossa mainoksessa, missä on joku sähköhammasharja yms ja sanoo: " yksi minulle, yksi hänelle. Täydellinen lahja" Niin taustalta kuuluu ilmeisesti hänenääni ja nainenhan siellä on.

Jumalauta! Heivaa sen ruman kulissiukkonsa helvettiin ja alkaa tekemään videoita kuinka mennään mättäältä mättäälle otsalamppu päässä, huh!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
CMX:ssä on rumpali vaihtunut. Ihmettelinkin eilen Tavastialla aina Yrjänän lakoniseen bändiesittelyyn asti, että minkä ihmeen metroseksuaalilookin Peippo on omaksunut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minna Kauppi tuossa mainoksessa, missä on joku sähköhammasharja yms ja sanoo: " yksi minulle, yksi hänelle. Täydellinen lahja" Niin taustalta kuuluu ilmeisesti hänenääni ja nainenhan siellä on.
Pasi Ikosella voi myös olla freddymercurymainen falsetti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
40 pisteen kauteen SM-liigassa voitaisiin olla tyytyväisiä melkeinpä jokaisen pelaajan kohdalla.

Ilari Filppula on nyt tehnyt tuon 40 pistettä. Ainut vaan että kausi on vasta puolivälissä. Hullut on pisteet.

EDIT: Ja nyt niitä onkin jo 42.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kotikadun viimeistä jaksoa katsoessa minulle avautui, että HIFKn liigajoukkueen pelaajat pesevät pelipaitansa kotona. Tai oikeasti äiti pesee.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli aiemmin tänään nähtyä Mission Impossible: Ghost Protocol-leffa ja tuota katsellessa minulle avautui, että nimimerkki HIFK:n suuresti ihannoima Samuli Edelmann osaa kuin osaakin puhua myös englantia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös