Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 177 324
  • 7 196

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niistä paistaa läpi loppumaton usko tulevaan hyvään. Eikös vaan? Ei, käsittely oli julmaa, pelit olivat aitoa scheibaa jossain vaiheessa ja vain BOL oli loppumaton Nokka-fani koko ajan - josta hänelle reilusti propsit!

Kiitos. Annan itsekin itselleni reilut propsit vankkumattomasta uskostani. Ja olen edelleenkin Nokka-fani eikä sitä tule mikään muuttamaan. Ei mulle tee tiukkaa myöntää, että pelit oli toisinaan paskaa tuolloinkin. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Sen siedin siksi, että näin koko ajan punaisen langan koko tekemisessä ja ymmärsin, ettei yhdessä yössä saavuteta mitään suurta. Uskoin vakaasti siihen, että kun suunta muutetaan, se muuttuu pysyvästi. Kuinka typerä sitä ihminen voi ollakaan! Se, minkä Nokka rakensi, saatiin uskomattomasti tuhottua muutamassa kuukaudessa. Perkele. Vituttaa aidosti.

Kun IFK putosi HPK:lle Kari Jalonen haukkui kaikki muut paitsi itsensä. Siitä ei kovasti IFK:ssa pidetty. Jälkikäteen ei ole kamalan vaikea sanoa, että Jalonen oli tuolloin oikeassa. Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että IFK tippui HPK:lle vain ja ainoastaan siksi, että pää ei kestänyt. Mikään muu ei selitä totaalijäätymistä. Toisaalta, en ole varma, että mestaruutta olisi tuolla kaudella tullut sittenkään. Että ehkäpä se putoaminen oli lopulta vain positiivinen juttu, koska seuraavalla kaudella tuli Ville ja homma napsui muutenkin mukavasti lopulta uomiinsa.

Mulla on vahva intuitio, kuten olen aiemminkin sanonut. Luotan siihen. Mä uskon edelleenkin, että IFK tulee parantamaan esityksiään huomattavasti nykyisestä riippumatta siitä, loppuuko lock out vai ei. Mulle on täysin vierasta sellainen, että mua vituttaisi IFK:n voitto siksi, että valmentaja saa jatkaa. Jos IFK ei mestaruutta tällä kaudella voita, se ei johdu pelkästään valmennuksesta. Mestaruus on kuitenkin edelleen ihan täysin mahdollinen. IFK:lle ei sovi mikään ennakkosuosikin viitta. Että sikälimikäli ollaan erittäin hyvissä asemissa juuri nyt, kun on perseilty oikein urakalla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
BOL: Hyvin sanottu. Se(kin) meillä on yhteistä, että meikäläinen ei mökötä, kun HIFK voittaa. Ei, vaikka puikoissa olisi oma inhokki. Ja valmentajien kanssa on paljon samaa selittämätöntä tuntemusta kuin pelaajien. Joistain tykkää luontaisesti, jotkut ovat hieman ei-niin-omannäköisiä. Olen Stigun linjoilla, en ole Nokka-fani. En nosta häntä HIFK:n kaikkien aikojen parhaaksi koutsiksi. Se titteli menee 100-0 Erkalle ja Ramille. Mutta arvostan äärettömän paljon Nenän ammattitaitoa ja kiitän häntä mestaruudesta. Mutta ei hän mun All Time HIFK Toppiin mahdu. Sehän on aivan mun oma asiani, keitä sinne nostan ja perustuntemukselleen ei pysty valehtelemaan. Diggaan Sheddeniäkin itse asiassa enemmän kuin Nokkaa - mutta arvostan Nokkaa enemmän. See the difference? Ja itsekin luotan pirusti intuitiooni. Se on useimmiten hyvin luotettava. Tiesin ekoista luistimenvedoista, että Luttinen, Kousa ja Melart ovat selkeästi pelimiehiä. Näin Pitkämäeltä ensimmäisen 10-minuuttisen maalissa ja tiesin, että tässäpä vasta huti. Nytkin mun intuitio kertoo, että kyllä HIFK tästä tulee vielä nousemaan ylemmäksi. Jo tällä kaudella.

Pelaajista (uudemmista) Melartilla, Kangella, Kurvisella, HAATAJALLA, Mickellä, Lennulla, Siimillä, PW:llä, Villellä...näillä ainakin on/oli pysyvät sympatiani. Olen pitänyt heistä aina, myös silloin, kun pelit eivät kulje kovin hyvin. Somervuori, Kovanen, Klubertantz, Retiisi, Laakkonen...malliesimerkkejä pelaajista, jotka eivät ole/olleet henkilökohtaisia suosikkejani. Mutta otan heiltä todella mielelläni vastaan hyvät suoritukset. Ei tämä valmentajakuviokaan sen kummempi ole, hyvin inhimillistä hommaa.
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä ottaisin Nokan kiljuen takaisin jos olisi edes jossain limbossa mahdollista. En ymmärrä näitä projektivalmentaja-juttuja. Aina täällä höpötellään siitä miten valmentajien pitää kehittyä. Nokka veti HIFK:ssa yhdet pleijarit vihkoon mutta oppi siitä ja onnistui seuraavalla. Ne ekat...no se jengi oli mikä oli. Tosin huonommalle tippuminen oli vähän kuraista mutta sama se. Pointtina se, että kyllä kai tuo Nokkakin osaa kehittyä jne. En usko että enää tarvitsisi kolmea vuotta menestykseen. No turha jaaritella, ei ole tulossa ja schollin sanoin miksi kannattaisikaan tulla.

Hienoa että jotkut jaksavat vielä uskoa. Ei se keneltäkään pois ole ja tämähän ei ole(huhuista huolimatta) mikään p-korea. Kimjongit ammutaan JA:n HIFK-osiossa nopeasti alas. Mun silmissä tämä kausi on taputeltu jo pelkästään tuon jengin kokoamisen ja kunnonajoituksen suhteen. Oli kyse sitten edarien paluusta tai CC:stä, homma on(taas) melko amatööritasolla. Pelaajahankinnat jo pelkästään tukee tätä: Tyllykkä ja O'Sullivan, kaksi jäätävän surkeaa hakua. Toinen oli mistä-aita-on-matalin ja toista ei viitsitty edes skoutata, katottiin varmaan jotain vanhoja videoklippejä ja hei, siinä meillä on pelaaja perkele! Kukaan ei vain vaivautunut miettimään että liigassa ei pärjää enää nykyään mitkään hitaat ja huonoasenteiset. Vaikka kuinka olisi maagiset kädet.

En ymmärrä miksi pitäisi antaa aikaa tai armoa, fanin silmistä katsottuna. Meidän pitäisi olla resurssien osalta liigakärkeä jolla on tavoitteena mestaruus. Vaikuttaako siltä:

1) 1-valkku luikkii itään, ei korvata vaan nostetaan viimekauden kakkonen kalifiksi. Viimekauden toinen-kakkonen nousee ykkös-kakkoseksi.

2) Joukkueenrakentaja korvaa loukkaantuneen ykkössenan hakemalla austria-liiga kakkosesta edellisen kauden fiaskon. Pönkittääkseen tonttinsa tärkeyttä ja näyttääkseen taitoaan hän tuo seuraavaksi rapakuntoisen sentterin-joka-onkin-laituri-mutta-on-ollut-sena-joskus.

3) Koko joukkueen fysiikka tuntuu olevan rapapohjalla. Kesällä tuli videoita missä fyssari/luistelukoutsi/mikälie vetää kuntotreenejä. Nyt meillä on ilmeisesti kolme pelaajaa ketkä jaksaa vetää koko 60min liigatasolla.

4) Joukkueen koutsi kiukuttelee mediassa, ilmoittaa että hallitaan pelejä missä vastustaja laukoo 60 kertaa ja HIFK 12. Peli-ilme on löytymässä ja eihän tässä ole mitään hätää koska on pelattu vielä ripasen alle puolet runkosarjasta. Lisänä vielä että hän on HIFK:n mies now and forever.

5) HIFK on vähiten taklaava, vähiten jäähyilevä, vähiten laukova ja vähiten maaleja tekevä jengi tällä hetkellä. Näin siis pelkkien nähtyjen pelien jälkeen. Todelliset tilastot eivät kiinnosta paskan vertaa koska tämän fanin Intohimo, Fyysisyys ja Kunnia on vedetty vessasta alas.

Matsit jaksaa napata tällä hetkellä satunnaisesti. Jos tulisi joku hyvä vastustaja missä olisi mielenkiintoisia pelaajia esim. Nyt on saatu kaksi hyvää pelaajaa HIFK:n joiden vuoksi voi taas käydä hallilla. Ainakin sen seuraavan matsin ajan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tämän Ilta-lehden (IS:n alunperin) uutisen mukaan Suikkanen on TPS:n mies:

IS: Suikkanen palaa Turkuun | Jääkiekko | Iltalehti.fi

-S

No sinnehän se oli alunperinkin menossa, tässä on vain laitettu muiden toimesta kapuloita rattaisiin tekemällä sopimustarjouksia. Ei ole yllätys, kun sopimus virallisesti ilmoitetaan. Tänne tulee sitten Heikkilä tai Soppa jatkaa... Tällä kaudella en usko valmentaja muutoksiin.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
No sinnehän se oli alunperinkin menossa, tässä on vain laitettu muiden toimesta kapuloita rattaisiin tekemällä sopimustarjouksia. Ei ole yllätys, kun sopimus virallisesti ilmoitetaan. Tänne tulee sitten Heikkilä tai Soppa jatkaa... Tällä kaudella en usko valmentaja muutoksiin.

Samainen IS kertoo, että Rautakallio saattaa korvata Sormusen jo tämän kauden aikana jatkaen valmentajana myös ensi kaudella.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Suikkanen nosti tietysti vähän palkkaansa TPS:n päävalmentajana, kun piti vielä tarjouskisan, ennen kuin laittoi nimen papereihin. Ei siinä mitään, niin kaikki muutkin tekee. Rocky Rautakallio saisi aloittaa jo joulutauolla HIFK:ssa, kiitos.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä numerossa mennään ?

Lähtölaskentaa on pidetty 18.9.2012 alkaen, jolloin tämä viestiketju avattiin. Jos laskenta menee 10:sta 0:aan, niin missä numerossa olemme menossa ? Arvon tietäjät, laittakaahan arvauksia/tietoa.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Suikkanen nosti tietysti vähän palkkaansa TPS:n päävalmentajana, kun piti vielä tarjouskisan, ennen kuin laittoi nimen papereihin. Ei siinä mitään, niin kaikki muutkin tekee. Rocky Rautakallio saisi aloittaa jo joulutauolla HIFK:ssa, kiitos.

Kyllä ne vellin pelit ykköskoutsina on käymässä vähiin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Rocky Rautakallio saisi aloittaa jo joulutauolla HIFK:ssa, kiitos.
Tämä tosiasia, että Rocky voisi hypätä ruoriin jo täksi kaudeksi, puoltaa varmasti Rockyn valintaa. Tiedä sitten onko päätös jo tehty ja veropäiviä lasketaan siihen, kunnes äijä voi aloittaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tämä tosiasia, että Rocky voisi hypätä ruoriin jo täksi kaudeksi, puoltaa varmasti Rockyn valintaa. Tiedä sitten onko päätös jo tehty ja veropäiviä lasketaan siihen, kunnes äijä voi aloittaa.

Tuskin verotuksen takia Pekka Rautakallio v. 2013 puolella tekee sopimusta HIFK:n kanssa, jos nyt edes on tulossa meille jo kauden aikana. Voihan se olla, että harjoitttelija-Sormusella mennään koko kausi, kun on menty tänne saakka.
 

scholl

Jäsen
4) Joukkueen koutsi kiukuttelee mediassa, ilmoittaa että hallitaan pelejä missä vastustaja laukoo 60 kertaa ja HIFK 12. Peli-ilme on löytymässä ja eihän tässä ole mitään hätää koska on pelattu vielä ripasen alle puolet runkosarjasta. Lisänä vielä että hän on HIFK:n mies now and forever.

toi on jo P-Korea menoa. Ehdotan 20m korkeita kirjaimia malminkartanon paskamäen kupeeseen. Valehteleeko siis Soppa tuossa vai onko hän vain yksinkertaisesti niin kujalla. En osaa Kimeistäkään aina sanoa kummasta on kyse. Jos on tarpeeksi kauan ollut jossain hölmöilyssä mukana niin kai sitä alkaa ajattelemaankin niin.

Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että joudutaan aina rosvosektoriin valmentajakuvioissa. Niinpä olen alkanut syvästi ja verisesti vihata lätkäjätkiä. Toivon, ettemme ikinä enää joudu kokemaan lätkäjätkiä jatkossa. Eilen olin Esportissa ja pukuhuoneessa espoolaiset lätkäjätkät kinasivat siitä, tarkoittaako "ykköset päällä" Levi's 501 vai ei. Ne olivat jo hyvin nuorena kokeneet aika monta aivovauriota. Miettikääpä sitten mikä on tilanne jollain neli- tai viiskymppisellä. Nokka ei ollut lätkäjätkänoloinen, mutta se johtui osittain siitä, että hän oli taitopelaaja, joten lätkäjätkäilyn hoitivat muut. Kaiken epämääräisen ja epäsiistin käyttäytymisen kaukalossa ja sen ulkopuolella. Niinpä Nokka pystyi kehittämään valmennusta analyyttisesti ilman mitään shiteating-metodeita ja hän oikeasti tajusikin vielä asioita.

En oikein tiedä miksi pitäisi toivoa kelkan kääntymistä jo tällä kaudella. Eihän sillä ole mitään merkitystä ollaanko 8. vai 11. Itse en ainakaan toivo, että jengi joutuisi valumaan hallille yhden säälipleijarimatsin vuoksi. Se on sillä tavalla, että mitään suurempaa ei käteen kuitenkaan jää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihmeellisen ristiriitaista tietoa Suikkasesta. Itse kuulin hyvin lähellä HIFK:ta olevalta lähteeltä vielä eilen, että "lähellä sopimusta HIFK:n kanssa". Tsekkasin jopa toiselta taholta ja sama vastaus. Nytpä olen aidosti pihalla. IS / Veikkaaja julisti jo kuukausia sitten, että Suikkanen palaa TPS:ään ja Maikkari kertoi myöhemmin, että peli on aivan auki hänen osaltaan ja HIFK on erittäin halukas nappaamaan Suikkasen. Mä en ole kauhean usein väärässä isoissa asioissa - siis kunnia tästä lähteilleni, mähän olen vain messenger. Mutta nyt ollaan kyllä aika hoomoilasina tämän Suikkas-asian kanssa. Otetaan se, mitä vastaan tulee. Jos Suikkanen menee ohi, HIFK on ryssinyt hänet kalkkiviivoilla, sillä hyvin muikeita oltiin vielä ihan vähän aikaa sitten hänen tiimoiltaan.

Rocky? Öh. Mun on aivan pakko sanoa, että hän ei ole edes kakkos- tai kolmosvaihtoehtoni Suikkasen jälkeen. Mulle tulee Rockysta mieleen Suikkasen, jopa Petu Matikaisen heikennetty painos. Vähän ylipäivätty ja aika kujalla nykykiekosta. Mutta siitäkin huolimatta Rocky on karismaattinen äijä ja aito jääkiekkovalmentaja Soupiin verrattuna. Jotenkin kuitenkin aika on tehnyt tehtävänsä ja äijä on vähän menneen talven lumia. Tämä on puhtaasti perskohtainen mielipiteeni, josta ei ole syytä vetää herneitä nenään. Olen mielelläni väärässä hänen suhteensa. Mutta Heikkilä tai Summanen olisi ollut mieluisampi, paljon mieluisampi vaihtoehto. Sopan lähtö sinetöitiin pari viikkoa sitten ja tarkoitushan olisi ottaa uusi äijä sisään kesken kauden.
 

Jim Beam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen illalla täällä oli jo lähes varmaa tietoa, että se on Suikkanen joka seuraavaks IFK:ta valmentaa. Nyt sitten pitäisi alkaa pohtimaan sitä, että se onkin Rocky Rautakallio. Nuo veropäivät puoltavat sitä seikkaa, että Soppa siellä vielä tämän loppuvuoden valmentaa, vaikka noista itkukommenteista voisi päätellä, että tietää jo, että monoa perssuksiin on tulossa.
Jotenkin tuntuu oudolta tuo IS:ssä mainittu teksti, että mikäli Sormunen ei saa laivaa käännettyä. Eikös tuo ole jo nähty, että ei saa. Jos sitä jäädään oottelemaan, aina yhden pelin suonenvedon jälkeen, että jospa se nyt sitten laiva kääntyisi, niin kevät on jo pitkällä ja edelleen palellaan soppajonossa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jotenkin tuntuu oudolta tuo IS:ssä mainittu teksti, että mikäli Sormunen ei saa laivaa käännettyä.

Se on kyllä täyttä bullshittiä. Jos HIFK odottelisi saako Soppa laivan käännettyä, HIFK ei laukkaisi toisten valmentajien perässä, kuten nyt tekee. On HIFK:ltakin naurettavaa pitää Soppaa löysässä hirressä ja antaa ymmärtää, että ehkä tästä ei tule lähtöä ja laskeskella samanaikaisesti Rockyn tai Heikkilän verotusasioita.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Jotenkin tuntuu oudolta tuo IS:ssä mainittu teksti, että mikäli Sormunen ei saa laivaa käännettyä. Eikös tuo ole jo nähty, että ei saa. Jos sitä jäädään oottelemaan, aina yhden pelin suonenvedon jälkeen, että jospa se nyt sitten laiva kääntyisi, niin kevät on jo pitkällä ja edelleen palellaan soppajonossa.

Kyllä se vieläkin on mahollista, nyt on senttereinä sellaisia pelimiehiä joita ei alku kaudesta näkynyt. Eli nyt jos koska Sopalla on sellaiset välineet että laiva pitää kääntyä.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Suikkasen mukana liikkunee edelleen myös Riku-Petteri Lehtonen, joten liekö tämä kuvio tullut väliin HIFK:n ja Suikkasen välillä? Rautakallio tuskin on tuomassa mukanaan omaa apuvalmentajaa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopan lähtö sinetöitiin pari viikkoa sitten ja tarkoitushan olisi ottaa uusi äijä sisään kesken kauden.

Jotenkin henkilökohtaisesti on ollut ja on sellainen perstuntuma että tässä nyt todellakin on odoteltu ja viivytelty ratkaisua tuon Suikkasen empimisen takia. On odotettu mikä on ukon lopullinen päätös ja onko mahdollista saada tehtyä vaihto häneen jo tällä kaudella.

Nyt jos Suikkanen valitsi lopullisesti TPS:n, niin myös HIFK tekee lopullisen ratkaisun tämän ja tulevan kauden osalta nopealla aikataululla. Rautakallio se todennäköisesti on, mikä on toisaalta lievä pettymys itselleni kun siellä pari kovempaakin nimeä olisi (todennäköisesti) saatavilla.

Kaikki otetaan taas vastaan mitä tulee, tai no riippuu mitä sieltä tulee, mutta toivottavasti tulee yhtä nopeasti kuin minä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tulee Rockysta mieleen Suikkasen, jopa Petu Matikaisen heikennetty painos. Vähän ylipäivätty ja aika kujalla nykykiekosta. Mutta siitäkin huolimatta Rocky on karismaattinen äijä ja aito jääkiekkovalmentaja Soupiin verrattuna.

Itsekin vähän pelkään sitä, että jos Rautakallio otetaan, niin ei kyllä mestaruudesta pelata taas niin pitkään, kun Rocky täällä vaikuttaa, vaikka Sormusta paremmin menestytään varmasti. Itse hyväksyisin Rautakallion tosin heittämällä vetämään tämän kauden loppuun, mutta vielä jatkoa.

Rautakallio ei pahemmin ole valmentajana menestynyt, kun puhutaan mestaruuksista. Miksi nyt HIFK:ssa? Omat pelilliset muistikuvat tosin rajoittuvat Bluesin kausiin ja tuoreemmin Ässiiin. Porissa Rautakallio veti hyvin ja olin jopa aika yllättynyt. Pori menestyksen kohdalla vain pitää muistaa se, että mikä oli Karri Kiven ja mikä Rautakallion osuus? Porin suunnalta jos kysytään, niin he uskoakseni vaihtaisivat Kiven välittömästi Rautakallioon. Tästä kuitenkin tulee mieleen sama tilane, kuin Bluesissa Marjamäki/Matikainen, jossa kumpikin toi pöytään jotakin. Ei Bluesissakaan Matikaisen osuutta voida sivuuttaa. Kyllä hänellä varmasti oli iso merkitys Bluesin menestyksessä, vaikka Marjamäki varmasti olikin se, joka pelitapaan paljon vaikutti. Jääkiekkojoukkueen valmentaminen on kuitenkin johtamista ja ilman sitä kaikki pelitavat sulavat. Rautakallio on varmasti karismaattinen johtaja, mutta kuka HIFK:ssa sitten ottaisi Kiven/Marjamaäen roolin? Ei ainakaan Sormunen. Pennanen? Joku muu? Itse kaipaisin päävalmentajaa, jolla kiistatta on oma visio siitä, että miten pelataan. Enhän minä faktana tosin tiedä, että Rautakalliolla ei tälläistä ole, mutta aikanaan Porin ketjuista jotain tämmöistä muistan lukeneeni.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Rautakallio se todennäköisesti on, mikä on toisaalta lievä pettymys itselleni kun siellä pari kovempaakin nimeä olisi (todennäköisesti) saatavilla.

Samat fiilikset itsellänikin. Rautakallio on karismaattinen valmentaja, jolla on kyllä auktoriteettiä, mutta valitettavasti vain hieman hasbeen, jolla ei suurempia voittoja valmentajauralleen mahdu. Toki mikäli verrokkina on Soppa Sormunen, niin riumusta kiljuen otan melkein kenet tahansa hänen tilalleen.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Suikkasen mukana liikkunee edelleen myös Riku-Petteri Lehtonen, joten liekö tämä kuvio tullut väliin HIFK:n ja Suikkasen välillä? Rautakallio tuskin on tuomassa mukanaan omaa apuvalmentajaa.

Eihän nyt mikään päävalmentaja diili jää siitä kiinni ettei koutsi saa tuoda omaa kakkostaan.

Ei tainnut Suikkanen uskaltaa tulla kovien odotusten ja paineiden HIFK:hon.

TPS:ssä Kaitsu saa olla kultakaitsu.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rautakallio se todennäköisesti on, mikä on toisaalta lievä pettymys itselleni kun siellä pari kovempaakin nimeä olisi (todennäköisesti) saatavilla.

Rautakallion HIFK-pesti tapahtuessaan olisi minulle kyllä todella suuri pettymys, eikä vain lievä semmoinen... En usko Rockyn olevan HIFK:lle se oikea valmentaja, joka uskaltaa ja osaa vaatia vaadittavaa tekemistä HIFK:n organisaatiolta, jotta voisimme haaveilla menestymisestä. Rocky ei ole voittanut valmentajana yhden ensimmäistäkään mitalia(saa korjata jos on muuta tietoa) ja hänet on potkittu pois kolmena eri kautena päävalmentajan tontilta...

Ei jumalauta noilla meriiteillä voida lähteä HIFK:ta koutsaamaan... Eihän?
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Jos Suikkanen menee ohi, HIFK on ryssinyt hänet kalkkiviivoilla, sillä hyvin muikeita oltiin vielä ihan vähän aikaa sitten hänen tiimoiltaan.

Eihän se nyt vaan mitenkään oo HIFK:n ryssimistä, jos Suikkanen valitsee HIFK:n ja TPS:n välillä ja päätyy TPS:ään.

Ei ole kyse mistään neuvottelujen ryssimistä tai vastaavista. Suikkanen päätti valita TPS:n, ehkä sen takia että siellä on selkeästi vähemmän paineita.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
En osaa kyllä olla mitenkään pettynyt. Tuntuu, että useat ovat hieman sokaistuneet tuosta Suikkasesta ja hänen saavutuksistaan. Toki teki maksimaalista tulosta kevyehköllä joukkueella Turussa, enkä halua sitä vähätellä, mutta jotenkin meikäläiselle on muodostunut sellainen kuva, että loppupeleissä siellä on vain mölisevä juntti. Mies, joka tuntuu aidosti olevan sitä mieltä, että se on ihan sama kuka turakainen siellä penkin takana seisoo. Uskoisinkin, että Suikkasen kyvyt ovat nimenomaan siellä mentaalipuolella. kova psyykkari varmasti, mutta hieman skeptisesti suhtaudun tämän Oulun Lipon pesäpallojoukkueen seuranjohtajan kykyihin, kun puhutaan nimenomaan nykykiekosta. En millään tavalla inhoa Suikkasta, vaan mielestäni hän on varsin viihdyttävä persoona, mutta en osaa kuvitella häntä kyllä HIFK:n penkin taakse.

Rockysta en osaa sanoa oikeastaan mitään. Blues oli muistaakseni aika HMV hänen aikanaan. Heikkilä olisi ollut meikäläisen suosikki penkin taakse. Mulkku->mestaruus-kaava rules.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös