Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 633
  • 33 999

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Erätaukostudion itsestäänselvyydet, pitkäpiimäinen jaarittelu, epämääräiset agendat ja yleinen tunkkainen & katteeton omahyväisyys (epäonnistuminen on aina pelaajien vika, onnistumisten ansio kuuluu valmennukselle) yhdistettynä kulahtaneisiin puolirasistisiin kansallisstereotypioihin saavuttivat juuri sen sortin mittasuhteet, että kanava kääntyi ampumahiihdon (!:) puolelle.
Sinänsä kummallista, että Uffalakkikin sortui moiseen, kun on kuitenkin monesti ollut ihan terävä vieras ja väläytellyt (kieroa) huumorintajuaankin. Juhanijuhanillehan touhu on täysin normaalia.
 
Viimeksi muokattu:

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Extremely Loud & Incredibly Close -elokuvan katsottuani minulle avautui, että Iina Kuustosen Jani-Petteri -hahmossa on kyse Asbergerin oireyhtymästä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tajusin tuossa Whitney Houston -uutisia kuultuani että en varmaankaan ole tietoisesti kuullut ikinä yhtäkään hänen biisiään. En osaa edes nimetä ainuttakaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tajusin tuossa Whitney Houston -uutisia kuultuani että en varmaankaan ole tietoisesti kuullut ikinä yhtäkään hänen biisiään. En osaa edes nimetä ainuttakaan.

Ne on niin sietämätöntä kuunneltavaa että todennäköisesti olet aina vaihtanut kanavaa kun ne on alkaneet soimaan, tai sitten vaan yksinkertaisesti haluat sulkea kokonaan mielestäsi jos oletkin joskus kuullut. Ei siinä, taidokas laulajahan tuo oli mutta musiikki on kyllä aivan sietämätöntä kuraa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tajusin tuossa Whitney Houston -uutisia kuultuani että en varmaankaan ole tietoisesti kuullut ikinä yhtäkään hänen biisiään. En osaa edes nimetä ainuttakaan.

Ne on niin sietämätöntä kuunneltavaa että todennäköisesti olet aina vaihtanut kanavaa kun ne on alkaneet soimaan, tai sitten vaan yksinkertaisesti haluat sulkea kokonaan mielestäsi jos oletkin joskus kuullut. Ei siinä, taidokas laulajahan tuo oli mutta musiikki on kyllä aivan sietämätöntä kuraa.

I Will Always Love You eli Bodyguardin ääniraidan superhitti on totaalisen vastenmielinen. Ääninäyte: ÄNDAAAAAAAAAAAAIIJJAAAAAAAAI WILLLL OOLVEIS LAAVÄJUUUUUUUUUUUUU-U-U-U, AI WILL OOLWEIS LAV-Ä-JUUUUUU. Kun laulussa tulee tuo aivan saatanan korkealta alkava kohta, niin luen hiljaa rukouksen: irrottakaa peruna sen neekerin kurkusta nopeasti, oikeasti kiitos saatana ja pliide.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui tätä ketjua lukiessani, että taidan kuulua harvalukuiseen miespuoliseen joukkoon Jatkoajassa, koska osaan ulkoa lähes 20 Houstonin biisiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Deep Purplen Sometimes I Feel Like Screaming on ihan helevetin kova biisi. Eli erittäin hyvä, hieno ja mahtava kappale. Tarkista, jos et usko. Miten ihmeessä on päässyt menemään ohi koko veto vaikka olen jo 33-vuotias ikämiesi?

Tos on yksi YouTube-linkki siihen. Sanat mukana.

http://www.youtube.com/watch?v=KbdR8Velhso
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ehdottomasti kyseisen yhtyeen hienoin kappale. Hyvä levy Purpendicular muutenkin, mutta tuo kerrassaan upea.

Varsinkin tuo ajaton "jossakin kuultu" kitaramelodia menee omassa taulukossani sarakkeeseen "eeppisimmät".
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyseinen kitaramelodia sai aikanaan innostumaan bändistä. Olihan Smoke on the water kuultu monen kitaristinalun raiskaamana versiona koulun musiikkiluokassa, mutta tässä biisissä on aivan eri tason syvyyttä.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Avautui tätä ketjua lukiessani, että taidan kuulua harvalukuiseen miespuoliseen joukkoon Jatkoajassa, koska osaan ulkoa lähes 20 Houstonin biisiä.

Se ei ole näköjään coolia, mikäli olen ymmärtänyt oikein. Itse sain kaivettua kolme muistijälkeä: Bodyguard*, My love is your love ja Star spangled banner terrori-iskujen jälkimainingeissa.

* I will always love you. Kaikki kivasti omasta pöytälaatikosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Charostin herttua oli lunki tyyppi ja huumorimies.

Matkalla mestattavaksi Charostin herttua luki kirjaa. Kun hän nousi lavalle pyövelin eteen, hän pani kirjanmerkin kohtaan, jossa joutui lopettamaan lukemisen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuohon ylläolevaan sen verran, että kai suomalaisen elokuvarahoituksen niukkuudessa on syytä tyytyväisyyteenkin, ettei aivan pahimmat ideat päädy valkokankaalle saakka. Kuikka Koponen, Minna Canth tai joku Väinö Tanner vampyyrijahdissa. Kekkonen hiihtää ihmissusia karkuun. Simo Häyhä hyppii voltteja ja ammuskelee zombie-iivanoita. Kaikenlaista. Tosin Häyhästä soisi ihan elokuvan tehtävän, mutta mielellään silleesti realistisella otteella.
 

ace

Jäsen
Häh?

Tulee mieleen joko tyhmä nettimeemi tai huono d-luokan parodia. Näemmä näin ei kuitenkaan ole:

Wiki

Leffatraileri - Youtube

Vampyyrileffat ei voi koskaan olla huonoja. Ärsyttää kuitenkin tämä nykytrendi animaatioissa, jossa näyteltyjen roolien päälle ympätään animaatiota, jolloin ei oikein tiedä kummasta on kyse.

Pätkikset pätkiksinä ja näytellyt leffat ominaan, ei molempia sekaisin, prkl!

Niin en siis tiedä oikeesti miten nuo tehdään, mutta päälle piirretyltä tuokin näyttää.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tietysti soitettu.. krhm... trumpetilla Klamydiaa.

Tarkoitit siis varmaan nahkaklarinettia, mutta et vaan viitsinyt kaunopuheisena miehenä suoraan sanoa.
 

Masentaja

Jäsen
Mulle avautui juuri että tuore ananas on ihan älyttömän hyvää ja täysin eri makuista kuin säilykeananas. Mehukas yksilö vieläpä oli.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suosikkikassani Lidlissä on ponkaissut kihloihin. Noh, kyllähän tuo vähän rajoittaa tuijottamista. Siis hänen sormiensa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulle avautui juuri että tuore ananas on ihan älyttömän hyvää ja täysin eri makuista kuin säilykeananas. Mehukas yksilö vieläpä oli.

Olen aina luullut, että ananasrenkaat on alkuperäinen raaka-aine, josta sitten jalostetaan ananaskuutiot ynnä ananasmurska. Näin ne assiat avautuvat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen aina luullut, että ananasrenkaat on alkuperäinen raaka-aine, josta sitten jalostetaan ananaskuutiot ynnä ananasmurska. Näin ne assiat avautuvat.
Don't bite my ananas! Minulle avautui samansuuntaisesti kypsässä keski-iässä, että kalalajia nimeltä anjovis ei ole olemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös