Hetenyi#29
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Kuvakaappaus löytyy myös minulta jos joku haluaa nähdä alkuperäisen.
Minä! Tahdon! Nyt! Heti!
Kuvakaappaus löytyy myös minulta jos joku haluaa nähdä alkuperäisen.
Minä! Tahdon! Nyt! Heti!
Nine Eleven. Ei voi olla sattuma, eihän? Lavastettu koko juttu.Savuavat rauniotkin on nähtävissä Mode-ketjussa.
Illuminaattiko se oli se, mikä oli kaiken takana?Nine Eleven. Ei voi olla sattuma, eihän? Lavastettu koko juttu.
Illuminaattiko se oli se, mikä oli kaiken takana?
Eikö tuon kuvakaappauksen voi ladata johonkin kaikkien nähtäville?
Villit huhut kertovat että yksi moderaattoreista kirjoittaisi omalla nimimerkillä tälle palstalle. En tiedä onko tämä totta, mutta "The Truth is Out There, Somewhere". Kunhan mustat laatikot ovat läpikäytyjä foliohattujen toimesta, niin silloin viimesitään totuus paljastuu. :)Mitä ihmettä täällä on tapahtunut? Jokin suuri mysteeri meneillään? Minäkin haluan ruutukaappauksen, jos joku olisi kovin ystävällinen??
Ei naurata, kun ei tätä mysteeriä suostu kukaan avaamaan, tai ole paikalla avaamassa. Nyt sitä kuvaa esille johonkin, jos tämä tästä nauruksi muuttuisi.
*edit*
Kiitos koodinimelle "Julian Assange", nyt naurattaa jo!
Onko tässä nyt siis käynyt niin, että tuo eräs nimimerkki muokkasi viestiään vahingossa moderaattoreiden tunnuksilla? Jos ei, niin en tajua yhtään.
Onko tässä nyt siis käynyt niin, että tuo eräs nimimerkki muokkasi viestiään vahingossa moderaattoreiden tunnuksilla? Jos ei, niin en tajua yhtään.
Miten muistat jurri-illan menneen ja miten se todellisuudessa meni? Pidä hiirtä siinä videokuvan päällä, niin totuus paljastuu.
Heti läksivät toimeen kun vähän hoputti, riuskoja poikia. Kuvakaappaus löytyy myös minulta jos joku haluaa nähdä alkuperäisen.
Äh. Aattelin eka etten tahdo ees tietää mistä tässä moderaattori-hässäkässä on kyse, mutta oon liian utelias. Ettekste viittisittekste valaista muakin?
olen itsekin nähnyt parikin screenshottia noista poistetuista viesteistä, joissa sinänsä ei ollut mitään ongelmaa.
Niin, tuolta yhdestä mode&ylläpito-ketjusta hävisi puolen tusinaa viestiä, oliko niiden sisällössä mitään muuta kuin ihmettelyä että miksi X on muokannut Boldinin viestiä?