Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 812
  • 33 987

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Näistä alkoholisoituneista urheilusankareista tuli mieleen, että on itse asiassa aika ihmeellistä että Matti Nykänen on vielä elossa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Näistä alkoholisoituneista urheilusankareista tuli mieleen, että on itse asiassa aika ihmeellistä että Matti Nykänen on vielä elossa.

Masalla on kuitenkin ollut urheilijan fysiikka, ja kuppi on maistunut nuoresta asti. Huomionarvoinen seikka myös se, ettei Matti juo suruunsa, toisin kuin edesmennyt karpaasi. Jos Nykänen onnistuu väistelemään satunnaiset puukotusyritykset, niin kaveri porskuttaa varmasti vielä pitkään.

Minä haluan nähdä pitkästä aikaa livenä rehellisten juoppojen välisen tappelun. Se on paljon rentouttavampaa katseltavaa kuin kaiken maailman piripäiden skitsahtamiset.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Masalla on kuitenkin ollut urheilijan fysiikka, ja kuppi on maistunut nuoresta asti. Huomionarvoinen seikka myös se, ettei Matti juo suruunsa, toisin kuin edesmennyt karpaasi. Jos Nykänen onnistuu väistelemään satunnaiset puukotusyritykset, niin kaveri porskuttaa varmasti vielä pitkään.

Kaiken lisäksi Matti on oppinut ajattelemaan omilla aivoillaan, kiitos Susannan.

Ilman henkirikosta Matti tosian porskuttanee vielä pitkän tovin. Linkki vie Voicen artikkeliin.

edit: Avautui, että viestiä kirjoittaessa tuota laatikon kokoa voi muutaa!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En oo pitkään aikaan seurannut televisiosta tulevia ohjelmia. Nyt 30.6 alkaen olen ollu täysin ilman TV:tä eikä kyllä tunnu missään. Koneelta tulee paria sarjaa seurattua, mut siinäpä se taitaaki olla. Ihan paska tarjonta Suomessa kyllä onkin ja jos on jotain hyviä sarjoja niin ne on nähny jo vuosi sitten.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En oo pitkään aikaan seurannut televisiosta tulevia ohjelmia. Nyt 30.6 alkaen olen ollu täysin ilman TV:tä eikä kyllä tunnu missään. Koneelta tulee paria sarjaa seurattua, mut siinäpä se taitaaki olla. Ihan paska tarjonta Suomessa kyllä onkin ja jos on jotain hyviä sarjoja niin ne on nähny jo vuosi sitten.

Minä olen ollut tyystin töllöttä jo toukokuun lopusta alkaen, eikä tunnu missään. Tai no tuntuu, tuntuu hemmetin hyvältä ja vapauttavalta. Muutenkaan en sitä toosaa paljoa availlut. Viime vuoden kesä,- lokakuussa aukasin töllöttimen vain yhden kerran. Oman television annoinkin jouluna serkulleni ja kun erosin akasta toukokuun lopussa, niin ei enää tarvitse uutta edes tulla, siis televisiota.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muutenkaan en sitä toosaa paljoa availlut.
Selibaatti on jokaisen oma asia.

Pillu avautui tänä aamuna. Melko hyvissä kehyksissä. Tai no, jos sijoja on 100, niin tauluna sijalla 65 mutta niinhän se menee. Hyvä pillu, hyvä nainen, ei niin nätti kuin ne kusipäät mutta nätit. Tämä on avautunut jo monia kiertoja sitten.

Tissit on palindromi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle avautui että venäläiset sukellusvenemiehet puhuvatkin keskenään (ja myös perheenjäsentensä kanssa) englantia, ja osa vieläpä teennäisellä venäläisaksentilla.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui että venäläiset sukellusvenemiehet puhuvatkin keskenään (ja myös perheenjäsentensä kanssa) englantia, ja osa vieläpä teennäisellä venäläisaksentilla.
Avautui, että venäläiset korkea-arvoiset upseerit näyttävät todella paljon Hollywood-tähdiltä.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Minulle avautui että venäläiset sukellusvenemiehet puhuvatkin keskenään (ja myös perheenjäsentensä kanssa) englantia, ja osa vieläpä teennäisellä venäläisaksentilla.
Minulle avautui, että venäläiset puhuivat keskenään englantia jo ensimmäisen maailmansodan aikoihin.

Minulle tosin avautui jo kauan sitten sekin, että amerikkalaiset venäjäksi puhutut elokuvat ovat aika vähissä...
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Mulle avautui se että homokeskustelu käy tällä hetkellä Jatkoajassa kovilla kierroksilla. Joka kerta kun olen tänään päivittänyt keskustelua niin siellä on ollut päällimmäisenä jotain homoihin liittyvää.

Avautui myös se että vaikka tekisi mieli niin kyseiseen suohon en lähde jalkojani upottamaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle avautui, että homokeskustelu aiheuttaa ihmetystä, vitutusta ja avautuu. Miksi lukijat, joita asia ei kiinnosta, lukevat homoketjuja??
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Avautui, että Riki Sorsan Joki-klassikko onkin suomennettu versio Styx-yhtyeen kappaleesta nimeltä "Boat On The River" (1979), jota en siis aiemmin ollut kuullut. On muuten todella hieno kipale, balalaikaa myöten. (Linkki ohjaa jälleen kerran YouTubeen.)

Käännöskappaleita taitaa toki - asiasta puheen ollen ja hieman karrikoiden - olla noin puolet suomenkielisestä kevyestä musiikista, pl. lähinnä Juicen, Junnun yms. kynäniekka-biisinikkareiden oma tuotanto. Levätkööt mestarit rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mulle avautui, että homokeskustelu aiheuttaa ihmetystä, vitutusta ja avautuu. Miksi lukijat, joita asia ei kiinnosta, lukevat homoketjuja??

Kysymys ei välttämättä ole kiinnostuksesta tai sen puutteesta. Noissa ketjuissa vain sattuu olemaan sellaisia argumentteja, etten pystyisi osallistumaan keskusteluun käymättä kierroksilla. Olisin siis osaltani yksi niistä, jotka vievät keskustelun tasoa kohti pohjaa. Kaiken lisäksi olen juuri istunut kuukauden pelikiellon.

Siispä en edes harkitse osallistuvani homoketjuihin...hehhheh...olipa vitun hauskaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Toisesta ketjusta luettuna tajusin että sana "terde" ei ole tervehdys vaan tarkoittaa terassia. Vittumories!
Kirjoittakaapa googleen tuo vittumories, heti kättelyssä tulee johonkin vauva.fi sivustolle linkki ja meno on takuuvarmaa, vähän kuin Kansanradio.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulle avautui, että homokeskustelu aiheuttaa ihmetystä, vitutusta ja avautuu. Miksi lukijat, joita asia ei kiinnosta, lukevat homoketjuja??
En minä enää niitä olekaan lukenut mutta kun jo nuo otsikot hyppivät silmämuskeleitteni eteen aina kun tänne tulee. Sillä Firefoxilla sain nuo jotkut ketjut piilotettua mutta tällä Chromella en ole moista toimintoa löytänyt, en tosin ole etsinytkään.

Niin että jos jollekin on avautunut, että miten tällä Chromella saa ketjuja piiloon, niin ihan homosti kiitos jo etukäteen!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avautui että esiintymisen ajankohta kannattaa tarkistaa ennen lipun ostamista.

Kotiteollisuuden keikalle ostin torstaille lipun ja juuri katsottuani aionkin myydä lipun pois. 00.30 on kerrassaan "loistava" aika aloittaa keikka arkena.... eiku.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Avautui että esiintymisen ajankohta kannattaa tarkistaa ennen lipun ostamista.

Kotiteollisuuden keikalle ostin torstaille lipun ja juuri katsottuani aionkin myydä lipun pois. 00.30 on kerrassaan "loistava" aika aloittaa keikka arkena.... eiku.

Tässä tulee nyt huomioda Hynys-faktori: Jounin mielestä tuo lienee iha-vitun-hyvä aika.

Itselleni avautui, että Herra Ylppö on tämän kesän virallinen hang around -jäsen; hengaa CMX:n kanssa, hengaa PMMP:n kanssa, hengaa Kotiteollisuuden kanssa ja hengaa Jone Niinkulan kanssa. Mikäpä toisaalta hengatessa, kun musiikilliset projektit ovat telakalla. Tsemppiä Ylpölle!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En minä enää niitä olekaan lukenut mutta kun jo nuo otsikot hyppivät silmämuskeleitteni eteen aina kun tänne tulee. Sillä Firefoxilla sain nuo jotkut ketjut piilotettua mutta tällä Chromella en ole moista toimintoa löytänyt, en tosin ole etsinytkään.

Niin että jos jollekin on avautunut, että miten tällä Chromella saa ketjuja piiloon, niin ihan homosti kiitos jo etukäteen!

Valitan kahden ketjun häirintää, pitäisi poistaa kun sinua häiritsevät. Pelikieltoa ketjuille, perkele, Käyttäjänimetön häiriintyy!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös