Kalsarikänniketju

  • 5 227 852
  • 66 666

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pallihiki haisee ja ruokopilli soi.

Äsken luin terassilla iltojen sanomaa ja johan on nähty, Matti Nykänen heitti aivan uskomattoman analyyttistä läppää omalla mittapuullaan liittyen Mika Myllylän kuolemaan. Matti on mies joka tietää mitä ns. isoin tuoppi maksaa, arvostan sitä miten hän tuli esiin tässä.

Perkele, meinaa kyynel tulla silmään kaljaa särpiessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kylläpä maistuu kylmä olut aivan uskomattoman hyvältä näin urheilun jälkeen. Ulkona tarkeni.

Tämä Jatkoaika on taas tänäkin kesänä niin homo mesta, että sen kunniattomuudeksi tästä linkki Youtubeen ja yksi biisi: Ihan homo biisi
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sieg! Täällä El Lude ja pyhä Humala. Ai, että on hyvää viunaa... Leepy Leepperssiä mukaillen: Tulee hullu olo!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avataas illan musiikillinen Pandoran jukelaatikko kevyellä käännösiskelmällä. Persaukiset älkööt vaivautuko.

Niin, lonkero on hyvää edelleen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihin se reilu 10 vuotta elämästäni huomaamatta katosi?

Pohditaan kysymystä oman lainauksen kanssa.

Katsoin tuossa hetken aikaa Sokkokokkia, ja kysyä voi myös, että mihin katosi viimeiset 10 vuotta A W Yrjänän elämästä. On kaveri hieman turvonnut. Näyttihän tuo jo Loirilta lämmitellessään Faith No Morea jokunen vuosi sitten, mutta on mennyt siitäkin vielä eteenpäin. Vaikka pitäisi, niin en pudota painoa ennen kuin näytän Aki Villeltä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Minä juon nyt 16% Primatorian, jonka olen nimennyt Predatoriksi. Muutama pullo ja noutaja (=känni) tulee. Paskaakos siitä. Nam nam. Onko muuten niin, että Joensuun alueelta tulee aika moni kalsarikännääjä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä olen maakuntatransvestiitti. Synnyin Oulussa, asun Oulussa. Siellä Facebookissa silti lukee, että "paikkakunnalta Joensuu". Niin kerta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päähän tämä kalja menee. Minneköhän kusi on karannut kun ei mulkkua ole vielä löytänyt. Noh.

On se kyllä kumma juttu kun tää koffi maistuu nyt kesällä niin laimealta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ranska on paskaa maa, mutta tiukan etsinnän jälkeen Pariisista löytyi istuttava kuppila. Vallan hotellin lähettyvillä, joten mikäs tässä on ollessa.

Kalsarit on pesussa, joten jo valmiiksi toivotankin haistsviduu kaikille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ranska on paskaa maa, mutta tiukan etsinnän jälkeen Pariisista löytyi istuttava kuppila. Vallan hotellin lähettyvillä, joten mikäs tässä on ollessa.

Vaikka kalsarisi ovatkin paskaiset, niin kysyn silti.

Maksaako oluttuoppi sen 10 euroa?

Pariisissa kävin entisen työpaikan innoittamana joskus 2005, ja silloin siinä puron vieressä tuopit olivat tuon hintaisia. Minähän olisin voinut juoda halpaa kaljaa vaikka jossakin lähiössä, mutta ei ne työkaverini, perkeleen taiteilijat, tyytyneet muuhun kuin vesinäkymään.

Vesiselvä oli heille onneksi vieras käsite.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuolemanväsynyt ja helvetin janoinen samaan aikaan. Mennäkö nukkumaan vaiko raahustaa paikalliseen kiskomaan parit tuopposet sekä samalla länkyttämään kantismuijille jotain typerää?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
FNM: En niillä nurkin pyörinyt tänään, mutta 6€ Kronenborgista taijotain oli kyllä mielestäni ylihintaa.

Luin lainausvirheesi, eli kiitos täsmennyksestä. Muuten ei pimeä tajua. Puron vieressä kaikki maksaa helvetisti. Jopa maksan tuhoamisesta saat maksaa ylihintaa. Onneksi paikalliset ovat mukavia, eivät koskaan kärttyisiä, tykkäävät englannin kielestä ja muutenkin hienoja seuraihmisiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mihin katosi viimeiset 10 vuotta A W Yrjänän elämästä. On kaveri hieman turvonnut.
Akihan urheili ennen, mutta on nyttemmin ryhtynyt kulinaristiksi. Ja pitäähän keski-ikäisen miehen näyttää keski-ikäiseltä eikä miltään riisitautiselta klopilta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Akihan urheili ennen, mutta on nyttemmin ryhtynyt kulinaristiksi. Ja pitäähän keski-ikäisen miehen näyttää keski-ikäiseltä eikä miltään riisitautiselta klopilta.

Akin vierellä toisaalta Rautiaisen Timo näytti mainitseltamasi klopilta. Eipä sillä, maha on iloinen asia. Minullakin on paremmat tissit kuin monella kesätyttö -äänestyksen ehdokkaalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Akin vierellä toisaalta Rautiaisen Timo näytti mainitseltamasi klopilta. Eipä sillä, maha on iloinen asia. Minullakin on paremmat tissit kuin monella kesätyttö -äänestyksen ehdokkaalla.
10 vuotta sitten, 27-vuotiaana, painoin 58 kiloa. Nyt nuo numerot ovat edelleen samat mutta järjestys eri. Keski-ikäistyminen sen tekee.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
10 vuotta sitten, 27-vuotiaana, painoin 58 kiloa. Nyt nuo numerot ovat edelleen samat mutta järjestys eri. Keski-ikäistyminen sen tekee.

Minä painoin kymmenen vuotta sitten suunnilleen tuon 58 kiloa. Äiti sitten kauhistui olemustani, kun luonaan kävin. Siitä alkoi olutkuuri joka jatkuu edelleen. Eipä tuota painoa vielä edes sataa ole. Lisää siis juustoa napaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keski-ikäistyminen sen tekee.
Itse asiassa elämänrytmin säännöllistyminen sen tekee. Monta ateriaa päivässä ja se, ettei ehdi enää liikkua ja joka paikkaan on mentävä autolla kun ei muuten ehdi. Poikamiesnä joi kyllä viinaa mutta syöminen oli satunnaista, ja joka paikkaan oli käveltävä kun ei työttömällä juopolla ollut varaa edes autoon. Taksilla ajelin kerran kuussa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse asiassa elämänrytmin säännöllistyminen sen tekee. Monta ateriaa päivässä ja se, ettei ehdi enää liikkua ja joka paikkaan on mentävä autolla kun ei muuten ehdi. Poikamiesnä joi kyllä viinaa mutta syöminen oli satunnaista, ja joka paikkaan oli käveltävä kun ei työttömällä juopolla ollut varaa edes autoon. Taksilla ajelin kerran kuussa.

Paras kaverini on säilynyt ukkoontumiselta. Löytyy nuorempi vaimo, koira, lapsi, uusi auto, omakotitalo ja vielä irookeesikin. Toisaalta mies pääsi isoisäksi jo alle 40 vuotiiaana, mutta se lienee lapsensa vika. Veikkaan, että painonsa ei nouse, kun ruokavalio on keskiolut ja ruisleipä. Ja muka olut ja leipä epäterveellisiä? Samaa tavaraa eri muodoissa ja varmasti perkeleen hyviä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
kun ruokavalio on keskiolut ja ruisleipä. Ja muka olut ja leipä epäterveellisiä? Samaa tavaraa eri muodoissa ja varmasti perkeleen hyviä.
Ei se paino ainakaan mulla silloin noussut, kun leivästäkin tuli tingittyä viitenä päivänä viikossa. Oikeastaan vuodet 92-2000 meni silleen, että keskiviikosta lauantaihin join, sunnuntain oksensin, maanantaina söin vähän ja tiistaina sen viikon lämpimän aterian. Sitten olikin jo keskiviikko... etc etc
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli kevyestä ruoasta mieleeni, että ei kannata unohtaa punajuuria kattilaan kiehumaan kun lähtee terassille päiväkaljalle. Ei ole enää punajuuria olemassa, kun yöllä saapuu kotiin grillin kautta. Fairylla onneksi kiehuvat myös ne punajuurien jäännökset kauaksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Itse asiassa elämänrytmin säännöllistyminen sen tekee. Monta ateriaa päivässä ja se, ettei ehdi enää liikkua ja joka paikkaan on mentävä autolla kun ei muuten ehdi. Poikamiesnä joi kyllä viinaa mutta syöminen oli satunnaista, ja joka paikkaan oli käveltävä kun ei työttömällä juopolla ollut varaa edes autoon. Taksilla ajelin kerran kuussa.

Ainakin minulla taas on käynyt niin, kun luovuin 8-16 työstä ja säännöllisestä ruuasta ja siirryin jatkuvaan kolmivuorotyöhön, niin on tullut syötyä paljon epäterveellisemmin ja painoa kertynyt 1,5 vuodessa noin 20 kiloa. Ja uutinen. Enää ei maistu kalja. Tuntuu, että viime viikolla tuli stoppi, joutuu nyt sitten juoda näitä kalliita homovissyjä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla kaljan tappaa ainoastaan silloin tällöin saapuva kutsumaton vieras, eli närästys. Tuo perkeleestä seuraava. Siihen onneksi auttaa samarin kossulla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minulla kaljan tappaa ainoastaan silloin tällöin närästys. Tuo perkeleestä seuraava. Siihen onneksi auttaa Samarin kossulla.

Närästystä varten otin kunnolla puukkoa(2005). Ei ole sen jälkeen närästänyt. Sen ja eron jälkeen lähti 25 kiloa pois elopainosta, josta olen nyt onnistunut saamaan takasin vähässä ajassa 2o kiloa, hienoa. Tytöt tykkää kaljamahasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös