Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 974
  • 66 778

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ootte nyt aika muumitiedottomia. Hattiwatteja on aina kolme rinnakkain.
Laitatteko te rääpäleet säkitkin kumeihin?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viranomaistiedonanto: Tänne on jostain syystä ilmaantunut jotain juoppoja ja ties mitä typerimpiä kysymyksiä. Yritän vastata niihin parhaani mukaan.

Suomen Kalsarikännääjienliiton poliisilaitos ry.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ottaneet huomioon, että tänne kirjoittavat tyypit ovat yleensä peniksen pituudeltaan keskimäärin 180-senttisiä.

Ai nyt puhutaan siitä? Nenää yritin sinne tunkea, mutta haisikin niin pahalle. Kullihan mulla on vähän toista kyynärää.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen juonut taas semmoiseksi leppoisaksi unilääkkeeksi sopivan puolisen litraa viinaa, joten palaan asiaan...huomenna. Miksipä ei? Enempi johtaa toimintakyvyttömään krapulaan.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Taidan riipaista kaameat kännit terassilla (ärsyttää muuten sana TERDE) Vitun homot! (anteeksi olenko suvaitsematon jos en tykkää miehistä jotka panee toisiaan).

Eli nyt terassille, pikku örinät ja tappelut plus illalla himaan kalsaroimaan! Huomenna Iron Maiden kaamessa krapulassa ja piilopullo mukaan.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kun tekee pienessä rapulassa töitä, niin jostakin syystä tilanne johtaa toisinaan muutaman tasoittavan nauttimiseen iltasella. Noh, mitäs pienistä, sanoi viskipullo joka silmille hyppi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rumpsautellaas taas alkoholia tuulensuojaan. Minkä sille voi että maistuu hyvältä, ja humalassa asiat tuntuvat sujuvan (bongaa sitaatti).

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuossa alkuviikko vietettyä mökillä jonkun verran nuoremman velipojan seurassa kalastellen ja maailmaa ihmetellen. Mihin se reilu 10 vuotta elämästäni huomaamatta katosi?

Otan olutta, jos vaikka muistaisin.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pallihiki haisee ja ruokopilli soi.

Äsken luin terassilla iltojen sanomaa ja johan on nähty, Matti Nykänen heitti aivan uskomattoman analyyttistä läppää omalla mittapuullaan liittyen Mika Myllylän kuolemaan. Matti on mies joka tietää mitä ns. isoin tuoppi maksaa, arvostan sitä miten hän tuli esiin tässä.

Perkele, meinaa kyynel tulla silmään kaljaa särpiessä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kylläpä maistuu kylmä olut aivan uskomattoman hyvältä näin urheilun jälkeen. Ulkona tarkeni.

Tämä Jatkoaika on taas tänäkin kesänä niin homo mesta, että sen kunniattomuudeksi tästä linkki Youtubeen ja yksi biisi: Ihan homo biisi

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sieg! Täällä El Lude ja pyhä Humala. Ai, että on hyvää viunaa... Leepy Leepperssiä mukaillen: Tulee hullu olo!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avataas illan musiikillinen Pandoran jukelaatikko kevyellä käännösiskelmällä. Persaukiset älkööt vaivautuko.

Niin, lonkero on hyvää edelleen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihin se reilu 10 vuotta elämästäni huomaamatta katosi?

Pohditaan kysymystä oman lainauksen kanssa.

Katsoin tuossa hetken aikaa Sokkokokkia, ja kysyä voi myös, että mihin katosi viimeiset 10 vuotta A W Yrjänän elämästä. On kaveri hieman turvonnut. Näyttihän tuo jo Loirilta lämmitellessään Faith No Morea jokunen vuosi sitten, mutta on mennyt siitäkin vielä eteenpäin. Vaikka pitäisi, niin en pudota painoa ennen kuin näytän Aki Villeltä.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Minä juon nyt 16% Primatorian, jonka olen nimennyt Predatoriksi. Muutama pullo ja noutaja (=känni) tulee. Paskaakos siitä. Nam nam. Onko muuten niin, että Joensuun alueelta tulee aika moni kalsarikännääjä?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä olen maakuntatransvestiitti. Synnyin Oulussa, asun Oulussa. Siellä Facebookissa silti lukee, että "paikkakunnalta Joensuu". Niin kerta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päähän tämä kalja menee. Minneköhän kusi on karannut kun ei mulkkua ole vielä löytänyt. Noh.

On se kyllä kumma juttu kun tää koffi maistuu nyt kesällä niin laimealta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy