Kalsarikänniketju

  • 5 227 697
  • 66 666

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Iljettävä peto. Törmäät sellaisiin esimerkiksi muumikirjoissa Hattivattien muodossa. Pelottavan näköisiä otuksia, jotka eivät tee mitään.

Minä törmäsin just tuohon petoon. Kerran tulin kotiin, niin makuuhuoneessa retkotti kuollut Hattiwatti sängynkulmalla. Ja minä en ollut sitä käyttänyt saatana!! Akkakin teeskenteli tietämätöntä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Dildo Reppuli, palveluksessanne!

Perkele, kun luin ne suomennokset aina jotenkin väärin. Nythän minä alan vähitellen käsittää sen Tolkienin jutut. Mutta tänään tein kyllä tempun faijalle, se ei tiennyt jotta 20-vuotias lapsenlapsi on hällä. Noh, pian näkee, Facebook on jännä juttu, tuollaisia voi tapahtua. Vaan hienoa etten seurustelemaan ruvennut vahingossakaan hänen kanssaan. Suku on jo muutenkin semmosta koheltajaa täynnä, että menisi tietokoneen ruutu rikki jos enemmän selittäisin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä törmäsin just tuohon petoon. Kerran tulin kotiin, niin makuuhuoneessa retkotti kuollut Hattiwatti sängynkulmalla. Ja minä en ollut sitä käyttänyt saatana!! Akkakin teeskenteli tietämätöntä.

Oikein pienimunainen tosimies olisi vaivihkaa ujuttanut elimen silti siihen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mikä ihme on vaaksiainen?

Vääksyläisen tiedän. Se on sellainen, joka on käynyt Tallukassa ja on ainakin jonkin verran asikkalalainen.

Edit. Tiiän jo. Katossa on sellasen raato. Tyhmä eläin.

Oikein pienimunainen tosimies olisi vaivihkaa ujuttanut elimen silti siihen.
Miten tätä hehettä saatana heilutat. Pinseteillä?

Nonniin, nyt olen saanut lapset (ei omat) nukkumaan, joten eiköhän vedetä viinaa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ootte nyt aika muumitiedottomia. Hattiwatteja on aina kolme rinnakkain.
Laitatteko te rääpäleet säkitkin kumeihin?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viranomaistiedonanto: Tänne on jostain syystä ilmaantunut jotain juoppoja ja ties mitä typerimpiä kysymyksiä. Yritän vastata niihin parhaani mukaan.

Suomen Kalsarikännääjienliiton poliisilaitos ry.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ottaneet huomioon, että tänne kirjoittavat tyypit ovat yleensä peniksen pituudeltaan keskimäärin 180-senttisiä.

Ai nyt puhutaan siitä? Nenää yritin sinne tunkea, mutta haisikin niin pahalle. Kullihan mulla on vähän toista kyynärää.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen juonut taas semmoiseksi leppoisaksi unilääkkeeksi sopivan puolisen litraa viinaa, joten palaan asiaan...huomenna. Miksipä ei? Enempi johtaa toimintakyvyttömään krapulaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Taidan riipaista kaameat kännit terassilla (ärsyttää muuten sana TERDE) Vitun homot! (anteeksi olenko suvaitsematon jos en tykkää miehistä jotka panee toisiaan).

Eli nyt terassille, pikku örinät ja tappelut plus illalla himaan kalsaroimaan! Huomenna Iron Maiden kaamessa krapulassa ja piilopullo mukaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kun tekee pienessä rapulassa töitä, niin jostakin syystä tilanne johtaa toisinaan muutaman tasoittavan nauttimiseen iltasella. Noh, mitäs pienistä, sanoi viskipullo joka silmille hyppi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rumpsautellaas taas alkoholia tuulensuojaan. Minkä sille voi että maistuu hyvältä, ja humalassa asiat tuntuvat sujuvan (bongaa sitaatti).
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli tuossa alkuviikko vietettyä mökillä jonkun verran nuoremman velipojan seurassa kalastellen ja maailmaa ihmetellen. Mihin se reilu 10 vuotta elämästäni huomaamatta katosi?

Otan olutta, jos vaikka muistaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös