Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 878 075
  • 34 582

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Avautui, että joidenkin nimimerkkien muokattua viestejään, ei viestin alareunaan tule ilmoitusta muokatusta viestistä. Onko tämä sitten merkki jostain suuremmasta, on vielä avautumatta.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui, että joidenkin nimimerkkien muokattua viestejään, ei viestin alareunaan tule ilmoitusta muokatusta viestistä. Onko tämä sitten merkki jostain suuremmasta, on vielä avautumatta.
Jos muokkaa viestiä nopeasti, niin ei tule ilmoitusta muokatusta viestistä.

edit. Muokattu

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Avautui että aika iso osa Sveitsin futis-mj:n pelaajista on ulkomaalaistaustaisia, erityisesti tulevaisuuden toivoista löytyy paljon noita.

Tunnustan että myös Huuhkajissa on havaittavissa samanlaista muutosta.

Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Suomalaiset on perseestä.

"*itkua*, nyt kyllä meni Ruuttu liian aikaisin *itkua* tämä on ihan vain siitä syystä, että isi hoiti poikansa jengiin *itkua*"
"*itkua*, nyt kyllä meni Granlund liian aikaisin *itkua* saa Markus kiittää isoveljeään varauksesta *itkua*"
"*itkua*, jaa Leinolle maksetaan noin paljon *itkua* haahaa Buffalo tulee pettymään, ihan on paska pelaaja tämä Leino *itkua*"

Ihan oikeasti, eikö voisi vain olla iloinen jokaisesta änärivarauksesta ja siitä, että joku suomalainen pelaaja tienaa? Eihän esim. tuo Leinon palkka ole teidän rahoista pois.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Suomalaiset on perseestä.

Ihan oikeasti, eikö voisi vain olla iloinen jokaisesta änärivarauksesta ja siitä, että joku suomalainen pelaaja tienaa? Eihän esim. tuo Leinon palkka ole teidän rahoista pois.

Vitut, kateellinen pitää olla jos joku muu saa jotain. Varsinkin noin paljon rahaa.

Yhdyn ensimmäiseen kirjoittamaan riviisi. En silleen seksuaalisesti, mutta toisella tavalla.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että vesillä on yllättävän vaikea liikkua, vaikka ns. vapaasti saakin liikkua. Ajoin viikonloppuna vesijetillä sellaisen n. 10 min matkan edestakaisin ja aika paljon sai keskittyä kaikkiin merkkeihin, kareihin ja vastaantuleviin veneisiin. Vielä vaikeampaa tuosta tekee sen, että ei tiedä mitä muut vesilläliikkujat ajattelevat, vai ajattelevatko mitään.

Mutta silti se jetillä ajeleminen on kivaa puuhaa.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ti-Ti -talossa on vihdoin vastattu huutoon ja järjestetty meille isillekin ohjelmaa, joka saa jaksamaan koko pitkän päivän kirkuvien lasten ja ylipainoisten yh-äippien keskellä.

Tanssipäivän 12.7. ohjelmassa:

15.00-15.15 SYLITANSSIA

lähde: Ti-Ti Nalle

linkki vie titinallen kotisivuille.

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alvajärven Urho, ei Alajärven Urho. Monta vuotta tuli "luettua" tuo väärin.
Mitä vittua!!? Täytyi käydä tarkastamassa ja totta tosiaan, olet oikeassa.
Ei helvetti, minäkin olen aina lukenut Alajärven Urho. Alvajärvi... huhhuh!

Youre not alone, brothers. Itsekin huomasin saman vasta jokin aika sitten, vaikka olen lukenut lukuisia kaverin viestejä JYP-osiossa. Me blind.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui ilmeisen myöhässä se, että tämä nuorempi mies, jolle Katri Helena antaa ahtauttaan, on Negative-laulajan veli. Onkohan tällä kaverilla joku äitifetissi, kun ovat kuulemma rikkinäisestä kodista. Ei sillä, minäkin olen rikkinäisestä kodista, ja ehkä siksi antaisin Katri Helenalle vaikka heti.

Nyt kun Katri Helena painaa rokkimanageria, niin on alkanut löytymään festarikeikkoja. Mitäköhän tapahtuu, jos Katri antaisi kaltaiselleni nahjukselle? Tekisikö hän keikkaa pullonpalautusautomaatissa?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt kun Katri Helena painaa rokkimanageria, niin on alkanut löytymään festarikeikkoja. Mitäköhän tapahtuu, jos Katri antaisi kaltaiselleni nahjukselle? Tekisikö hän keikkaa pullonpalautusautomaatissa?
Kai se linkittelisi Metrotyttöjä Kalsarikänniketjuun.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minulle avautui, että vesillä on yllättävän vaikea liikkua, vaikka ns. vapaasti saakin liikkua. Ajoin viikonloppuna vesijetillä sellaisen n. 10 min matkan edestakaisin ja aika paljon sai keskittyä kaikkiin merkkeihin, kareihin ja vastaantuleviin veneisiin. Vielä vaikeampaa tuosta tekee sen, että ei tiedä mitä muut vesilläliikkujat ajattelevat, vai ajattelevatko mitään.

Mutta silti se jetillä ajeleminen on kivaa puuhaa.

Ei ole koskaan tullut mieleen opetella vesillä liikkumisen sääntöjä, merimerkkejä jne? (luulen ainakin ettei ole tullut opeteltua koska, seuraava lause...)
Vesillä on ihan selkeät "liikennesäännöt" jotka sanelevat kuka väistää ketä ja miten. Ei tarvi arvailla mitä muut ajattelevat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy