Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 747 488
  • 34 010
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Avautui, että tänne kirjoitellaan aamuyön tunteina aidosti hyvää tarinaa. Jatkakaa ensi yönäkin!

Hmmm. Ainakaan allekirjoittanut ei tuota muuta kuin lähinnä A.Suhosen verran asiaa per matsi, mutta nimimerkki Evil onkin jo toinen tarina. E suoltaa enemmän asiaa kuin koko maakunnan kansalliseeppinen heebo Heikki Turunen.
Jos Designer maksaa viunat, niin kyllä tarinaa riittää. Pohjois-Karjala vs. Itä-Uusimaa(/Pohjois-Savo).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui, että Evil ja Kommentaattori ovat yöllä juovuspäissään eksyneet ihan väärään ketjuun. Onneksi eivät sentään ehtoollisviinejä ole varastaneet.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että Henrik ja Daniel ovat yli kolmekymppisiä. Justhan ne oli junnukisoissa vielä. Olisin veikannut, että tytöt ovat max 26, mutta kujallahan sitä taas oltiin.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Avautui, että Henrik ja Daniel ovat yli kolmekymppisiä. Justhan ne oli junnukisoissa vielä. Olisin veikannut, että tytöt ovat max 26, mutta kujallahan sitä taas oltiin.

Ihan sama avautui myös tänne. Babyface-lookia ei voi päivittää, mutta komea play-off parta auttaa asiaa.
edit. niillähän kasvaa nykyään parta. mitälie hormoneita syöneet.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Neekeriukkojakaan ei muistettu soimata.

Hyvä, ettette sentään tapelleet mustalaisten kanssa tai saaneet puukosta reiteen, niinkin olisi voinut käydä.

Avautui tuossa radion soittaessa "Paint It Black"ia, että olen joutunut elämässäni muiden kummallisuuksien ohella myös sellaiseen tilanteeseen, että olen ollut vaarassa jäädä Keith Richardsin alle. Kaikenlaista voi ihmispololle sattua elon taipaleella.
 

motamoro

Jäsen
Oli keskustelua kaverin kanssa Tyrväisen lähdöstä rapakon taakse, puheeksi tuli pelaajan koko suhteessa pelityyliin. Hämmästyin kun jouduin katsomaan wikipediasta että Antti on vain 176cm pitkä ja vertailukohteeni Jarkko Ruutu, jota väitin lyhyemmäksi tai korkeintaan samanmittaiseksi, kuin Tyrväistä oli 188cm. Nyt hävettää... (arvelin molempia n. 184cm mittaisiksi).

Tyrväisen kuitenkin livenäkin matseissa nähnyt muutamaan otteeseen sekä tv:stä useampia kertoja, hyvin ollut silmät päässä...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tyrväisen ennakkoluuloton ja uskalias pelityyli ei ole välttämättä kovin järkevää P-Amerikan kaukaloissa tuolla varrella. Toki täytyy myös ihmetellä vielä kerran miksi Virmanen edes hankki hänet, en usko että ainakaan tästä Tyrväisestä tulee koskaan NHL-pelaajaa.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Nimimerkki Deko tykittää viestejä aivan käsittämätöntä vauhtia. Sitä huikeaa lisäarvon määrää nyt ihmettelen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nimimerkki Deko tykittää viestejä aivan käsittämätöntä vauhtia. Sitä huikeaa lisäarvon määrää nyt ihmettelen.

Jos Jatkoaika olisi ollut kun olin samanikäinen kuin Deko, niin kyllä viestejä olisi tullut samoissa määrin. Nyt vanhempana herrasmiehenä keskityn lähinnä ryypiskelyyn..

Tykitin jonnekin BBS-purkkeihin ihan yhtä lujalla tahdilla. Ei ole paha asia mielestäni. Lopulta olin vähän aikaa toimittajanakin, kunnes hiffasin että se on perseestä.

Avautui siis se, että maailmanpyörä pyörii. Ja sen toki näkee suoraan Jatkoajan toimittajakunnassakin.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nimimerkki Deko tykittää viestejä aivan käsittämätöntä vauhtia. Sitä huikeaa lisäarvon määrää nyt ihmettelen.

Jos minun rapiat kymmenen viestiä päivässä tahtini hirvittää, suosittelen tutustumaan Xtratime-nimiseen keskustelupalstaan. Voin sanoa, että kyseiseltä palstalta löytyy mm. nuckin kaltaisia pitkiä asiakirjoituksia harrastavia kirjoittajia (mm. zoric Serbian futiksen puolella), jotka tykittävät näiden pitkien kirjoitusten sivussa 20 viestiä päivässä. Tuolla voi nähdä myös sen, että löyhempikin moderointi toimii ihan hyvin ja pääosin kirjoitukset ovat ihan laadukkaita (osa myös järjettömän hauskoja).
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Schollin pelikielto loppui alkuviikosta eikä se vieläkään ole kirjoitellut. Se on vähän möks kai sitten, tämä avautui tässä äsken.

Mutta mikäpä se on olla bitsin kanssa biitsillä ja ottaa uimashortseissa aurinkoa, sikäli kun ei tule fägäreitä eli väärien uimahousujen henkilöitä tuomaan varjoa elämään.

Minäpä olen nähnyt schollista otetun valokuvan. Silloin avautui kuva hänestä. Toki muutamat ovat nähneet ihan ilmielävänä.

Heinrich!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mutta mikäpä se on olla bitsin kanssa biitsillä ja ottaa uimashortseissa aurinkoa, sikäli kun ei tule fägäreitä eli väärien uimahousujen henkilöitä tuomaan varjoa elämään.

Käsittääkseni Scholl nimenomaan ei voi sietää uimashortseja :D Eikös hän ole enemmän stringi mallin suosija?
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Käsittääkseni Scholl nimenomaan ei voi sietää uimashortseja :D Eikös hän ole enemmän stringi mallin suosija?

Kyllä, uimashorsit ovat vain homoille. Scholl ei niihin koske pitkällä arjalaisella tikullakaan.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Avautui, että maailman yliarvostetuin bändi ei olekaan Coldplay vaan The Sounds sekä Pendulum, jotka ovat molemmat livenä huvittavan huonoja.

muaddib
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
"Vai Suomi semin 11. sijalla? Noh, eiköhän se tullut vähintään neljällä pisteellä, joten J.Hotti vaikenee vuodeksi, lupaus pidetään : ) I'll be back 30.5.2011, mikäli olen jo toipunut HIFK:n SM-juhlista ja Leijonien torijuhlista ; )"

Nimimerkki J.Hotti kirjoitti näin 30.5.2010. Jukolauta, tuo jätkä on meedio! Ei ole ilmeisesti toipunut noista juhlista, kun ei ole miestä näkynyt viime toukokuun jälkeen.
 
Avautui, että maailman yliarvostetuin bändi ei olekaan Coldplay vaan The Sounds sekä Pendulum, jotka ovat molemmat livenä huvittavan huonoja.

Asiasta kiinnostuneena päätin lukea muidenkin mielipiteitä ja tässä mesta.netin raporttia myös Pendulumin keikalta ja aika lailla eriävä mielipide. Tuo on toki vain yksi keikka ja yksi mielipide, mutta käsittääkseni omakin mielipiteesi pohjautui nimenomaan tämänvuotiseen Provinssin keikkaan? Ainakin viestin ajankohdasta päätellen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jatkoaikaan kirjoittelee aktiivisesti sekä todella nuoria jannuja, että ihan selkeitä mielenterveystapauksia.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jatkoaikaan kirjoittelee aktiivisesti sekä todella nuoria jannuja, että ihan selkeitä mielenterveystapauksia.

Samassa paketissa?

Avautui että Jatkoajalla on minun lisäkseni ainakin yksi tänä vuonna peruskoulunsa päättänyt, aktiivinen kirjoittaja. Muitakin varmaan on, mutta vain nimimerkki AJTSS:n olen nähnyt tunnustavan tämän seikan itsestään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Samassa paketissa?

Erikseen, useimmiten.

Tämä ei ollut mikään hetken oivallus, vaan pidempiaikaiseen havainnointiin perustuva vanhemman valtiomiehen toteamus..*hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös