Vitutusketju

  • 10 554 042
  • 56 140

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Monesti sitä miettii että kuinka saatanan pahasti sitä kilahtais jos oma lapsi joutuis moisen järjettömyyden kohteeksi.

Oma poikani (nuorin) täytti juuri kesällä 14 vuotta. Jos kaveri ei omin avuin pärjäisi ja joutuisi tuollaisen väkivallan uhriksi niin meikäläisellä ei olisi mitään estoja lähteä kostoreissulle. Paskaa jengiä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siinä on taas ollu tyypit voimiensa tunnossa, kun joukolla - vielä melkein lasta - pieksävät.

Toivottavasti saavat rangaistuksen, mikä pistää elämän vähintään moniksi vuosiksi perseelleen, mutta todennäköisesti eivät saa.

Jotenkin tämän tapaisissa rikoksissa pitäisi kieltää kasvojen peittäminen, että kaikki lehteä lukevat näkisivät, minkä näköisiä idiootteja siellä tekojen takana on.

Nuo ovat perinteinen esimerkki arvottomasta ihmissaastasta. Jotain uskomattoman hienoa on tuossa vässyköiden naaman peittelyssä oikeussalissa ja oliko joku sankari pillittänyt syyttäjän ristikuulustelussa?

Koomista ajatella, että jos tuollaiset esim. menehtyisivät jossain onnettomuudessa tai vastaavaa, niin eiköhän "rakas ystävä, kaipaan sua niin"-vetistelyjä tuollaisillekin riittäisi.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Mua vituttaa se, että mun käsi on ollut kipeä koko päivän! Kenties nukuin sen päällä? Osaako joku jatkoaikalainen kertoa miten parannan käteni ja pääsen kirjoittamaan ONNELLISUUSKETJUUN?
XD
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mikäli en kahdesti ole erehtynyt henkilöstä, tämä mies pyörii taloyhtiön pihapiirissä...

Jäätävää settiä tuon linkin takana:
käräjäoikeuden tuomarin tulkinnan mukaan laiton ase ja asuntoon tunkeutuminen eivät riitä ehdonalaisvapauden menettämiseen
Jannun cv:ssä oli tuossa vaiheessa jo neljä henkirikosta, joista viimeisin [rumpujen pärinää] ampumalla.

Ihan aina ei vaan ymmärrä...
 

b4b

Jäsen
Vituttaa taas... Kaikkee paskaa noi "päivälehdet" suoltaa silmillemme ja ainoa asia mitä voin kelata on se et tunnen ja tiedän että paljon pahempaa sattuu koko ajan. "En mä tiiä mitä mä tein, kauheet reflat oli päällä, vedin sit vitusti piriä ja sit kilahti.... mitä vittua! Tekijät ei siitä mitään muista parin tunnin jälkeen... ok, mut entä se 14 v kloppi jonka elämä on tuhottu?... Vittu tääkö on maailman ykkösmaa! Vitut mä en tätä niele. Tääkö on Suomi? Vittu kyl mun henkselit taas paukkuu saatana, oon vittu suomalainen ja vittu maailman nro. ykköskansalainen..
Meillä on kaikki paremmin kuin muilla ja nyt se on todistettu... Meillä varmaan ei joka 4 lapsi koe seksuaalista väkivaltaa tai joka toinen lapsi pahoinpitelyä? Enkä todellakaan halua vitutukseni varjoista syyllistää kasvatusmetodeja mutta kun nyrkki,vyö tai kulli heiluu lasten parissa ollaan menty liian pitkälle, siis mun mielestä...
Eikös tää nykymaailma oo tosi hieno ja kiva... Valtion budjetti, pari sataa koppalakkia pitää taas vähentää parin vuoden aikana.. Aina ollaan sinä ja minä valittamassa miksi terveyskeskuksessa joudutaaan venaamaan tai miksi poliisisetä ei tulekkaan niin nopeasti kuin elokuvissa kun on oikeasti tilanne päällä... Onhan se kiva kun eivät niin tiheään tahtiin väijy meitä teillä tutkien kanssa mutta vittu jos sulla on vähänkään puhtaat jauhot pussissa niin voitko väittää että tämä on oikeesti hyvä juttu? Vittu jenkkimeininki meille kanssa 3 strikes law... Toimii ainakin Losissa jonkin verran, 2 rikettä viel menee mut kolmas ja se 25 to life. Vittuako noita rikollisia paapomaan saatana. Kuka nykyään "pelkää" meidän lain tuomia sanktioita?! Vittu ei kukaan.. Ja jos jenkkien 3 strikes ei toimi niin let's do it Iraqi way... Blow/Hang the motherfucker away!! Kiitos ja anteeksi. Vittu.

Aika monta vittua mut menkööt vittu!...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mikäli en kahdesti ole erehtynyt henkilöstä, tämä mies pyörii taloyhtiön pihapiirissä...


"Koskinen löi toukokuussa 2007 miestä retkikirveellä päähän ja selkään Hankasalmella. Pieksämäen käräjäoikeus tuomitsi hänet pahoinpitelystä kahdeksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen marraskuussa 2007.[3]"

Wikipediasta suora lainaus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Koskinen_(surmaaja)

Voiko tuo olla enää tottakaan! Kyllä jotakin mätää tässä nyt on ja paljon!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
"Koskinen löi toukokuussa 2007 miestä retkikirveellä päähän ja selkään Hankasalmella. Pieksämäen käräjäoikeus tuomitsi hänet pahoinpitelystä kahdeksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen marraskuussa 2007.[3]"

Wikipediasta suora lainaus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Koskinen_(surmaaja)

Voiko tuo olla enää tottakaan! Kyllä jotakin mätää tässä nyt on ja paljon!

Ei, kyllä kaikki on niin kuin pitääkin. Suomihan on nyt tutkitusti maailman paras maa asua. Varsinkin rikollisena.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäli en kahdesti ole erehtynyt henkilöstä, tämä mies pyörii taloyhtiön pihapiirissä...

Kaupungilla olen kuullut huhun (luotettavuus luokkaa "äijät torilla jutteli"), että kanaali asustelee akselilla Perno-Pansio. Ilmeisesti äijän lärvi on niin tuttu, että useampikin on tunnistanut.

Vituttaa kyllä, että tuollainen saasta edes näkee enää päivänvaloa, varsinkin vapaalla jalalla.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Mikäli en kahdesti ole erehtynyt henkilöstä, tämä mies pyörii taloyhtiön pihapiirissä...

Ei kannata ihan sokeasti noihin monta vuotta vanhoihin kuviin uskoa. Pari vuotta sitten porilaisella terassilla tähän hulluun törmäsin, ja kovin oli erinäköinen kuin muistin/kuvittelin. Sana levisi nopeasti, ja pian oli poliisit jatkuvassa valmiudessa baarin lähistöllä. Mutta ei tainnut tällä kertaa olla tykkiä matkassa, vaikka legenda kertoo ukon kantavan aina revolveria taskussa. Ja kyllä, vaihdoimme terassia suht nopeasti.

Vaikka alkaa ikää olemaan, niin todella arvaamaton, ja sen vuoksi vaarallinen on edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ettei vaan Hespeler puhu Tulli-pubista? Siellä tämän kaipparin olen ilmeisesti nähnyt, tai näin ainakin kuiskuteltiin. Eipä kiinnostunut jäädä ottamaan selvää asiasta ja vaihdettiin "ihan varmuuden vuoksi" baaria.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ettei vaan Hespeler puhu Tulli-pubista? Siellä tämän kaipparin olen ilmeisesti nähnyt, tai näin ainakin kuiskuteltiin. Eipä kiinnostunut jäädä ottamaan selvää asiasta ja vaihdettiin "ihan varmuuden vuoksi" baaria.

Nimenomaan Tulli-Pubin terassilla. Oli viihtynyt siellä useampana päivänä, ja istuskeli myös Porin kävelykadun penkillä ohikulkijoita mulkoilemassa. Pelokkaille porilaisille oli poliisi ilmoittanut vaan, että ei ole rikos istua kaupungin penkeillä, vaikka olisi millainen historia. Varpaillaan oli silti poliisikin.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ei kannata ihan sokeasti noihin monta vuotta vanhoihin kuviin uskoa.

Joo, ei noista koskaan voi varma olla. Mä vertailin parin vuoden ikäiseen kuvaan kanaalin viimeisistä käräjistä, mutta hyvinkin saatoin erehtyä.
Mahtaako olla jotakin yhteyttä sille, että viime päivinä täällä on pyörähtänyt poliisit kiertelemässä nurkkia ympäri pari kertaa päivässä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vahingoitin taas aivosolujani ja kuuntelin Radio Novaa sekä aamulla, keskipäivällä että nyt illalla. Aamulla kuuntelin 1,5 minuuttia Minnan ja sen toisen tyypin aamu-showta. Vitutuskäyräni liikahti hitusen punertavan puolelle.
Keskipäivällä kuuntelin pätkissä (3 x 50 sekuntia) Sari Seppälän välipälää (jo pelkkä nimi vituttaa) ja tällöin käyrä liikahti vielä punaisemmalle.
Iltani huipentui Taavi Salmivaaran toivekonserttiin. Keskellä nurmijärveläistä maalaismaisemaa kuuntelen, kuinka herra Taavi taas raiskaa englantia.
Syy, miksi tahallani näin itseäni rankaisin, oli pelkkä kokeilunhalu. Halusin kokeilla kuinka pystyn olemaan ärsyyntymättä tuon kanavan "tarjontaan".

Nyt vituttaa vähemmän, koska sammutin auton.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vittu, että taas vetää sanattomaksi ja vituttaa ihmisten typeryys.

Törmäsin Youtubessa videoon, joka oli kai jostain uutislähetyksestä tms. Videossa käsiteltiin sitä kun eräs 8-vuotias poika oli kuollut ampumaradalla, kun hänen aseensa oli oletettavasti rekyylin voimasta kääntynyt häntä kohden. Ase oli 9mm Uzi.

http://www.youtube.com/watch?v=ewsAf8yQheg&feature=fvsr

linkissä video.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Vahingoitin taas aivosolujani ja kuuntelin Radio Novaa

Veli hyvä,olet itsetuhoinen kun noin teet. Ei kukaan täyspäinen kuuntele Novaa. Suosittelen lämpimästi käyntiä lääkärisedän juttusilla.

No, helppo on olla alwahlan kanssa samoilla linjoilla. Nova jos mikä saa vitutuksen nousemaan. Vielä pahempi kuin nuo mainitsemasi on ilmeisesti la-aamuna tuleva ohjelma jossa juontajina ovat Janne "Elixir" Virtanen,Janne "Aina hauska" Kataja ja Arttu "Hauska mies" Harkki. Se se vasta vitutuksen nostaakin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin katsomassa tuttujen keikkaa, kun kerran ilmaiseksi sisään pääsin. Olin vielä selvänä ja asiallisenakin. Pyöräilin yöllä kotia ja olin jäätyä...nyt sitten nenä vuotaa, kurkku kipeä ja muutenkin vilustunut olo. Olisihan sitä voinut laittaa jotain lämpöisempää päälle kuin ohutta hupparia. Toisaalta sisällä oli taas helvetin kuuma. Harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös