Kalsarikänniketju

  • 5 281 607
  • 66 731

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
No mitä vittua nuo kiihdyttelevät mopojansa tuolla kaduilla. Perkele saa edes kalsareita pitää rauhassa jallassa.

Lyö niitä tuolilla päähän!

Tai sitten suoritat kalsisduksen kadulla ja teet selväksi kuka määrää.

PMMP - Kuvia
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä vedän nyt musiikin suhteen todellisen ässän hihasta. Anatsu yritti jo tänä iltana ja menestys taisi olla aika heikko, minä teen uuden yrityksen paremmalla biisillä.

Joo, välillä tällaistakin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvät sävärit lähtee, kun kehittää nopeasti pienen kuumeen ja samaan aikaan rokottaa korillista Santtua.

Mukavasti alkaa surrata, mutta veikkaanpa huomisen koettavan vähintäänkin mainittavan arvoisena. Sille siis!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimetön saa pillua, merkki seinään.
Niin, sekin tapahtuma on aamuyöllä tiedossa vaan sen jälkeen oikeastaan alkaa tapahtua. Voipi sen vuoksi olla, että tässä on sen seurauksena kännissä koko huomisen päivän. Kaverini soitti äsken ja pitää lähteä aamulla puoli kymmeneltä erääseen paikkaan, jossa olemme jotain vitun vippejä. Emme pikavippejä vaan hyvin tärkeitä henkilöitä. Siellä kuulemma saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sieltä sitten toiseen tapahtumaan, jossa olemme joitain vitun kutsuvieraita. Sieltä saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sen jälkeisistä illan tapahtumista ei ole nyt tietoa - tuskin on ylihuomennakaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Meikä on suht rauhaa rakastava ihminen, ennen baariin lähtöä on kiva soitella jotain vähän rapsakkaampaa. Yleensa LoG-Black Label (live) mutta tuli jo äsken kuunneltua. Menköön sitten Norther - Death - Unlimited

Yhdelle, oikeesti.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niin, sekin tapahtuma on aamuyöllä tiedossa vaan sen jälkeen oikeastaan alkaa tapahtua. Voipi sen vuoksi olla, että tässä on sen seurauksena kännissä koko huomisen päivän. Kaverini soitti äsken ja pitää lähteä aamulla puoli kymmeneltä erääseen paikkaan, jossa olemme jotain vitun vippejä. Emme pikavippejä vaan hyvin tärkeitä henkilöitä. Siellä kuulemma saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sieltä sitten toiseen tapahtumaan, jossa olemme joitain vitun kutsuvieraita. Sieltä saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sen jälkeisistä illan tapahtumista ei ole nyt tietoa - tuskin on ylihuomennakaan.

Oliko ne erotiikkamessut Turussa tänä viikonloppuna?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaverini soitti äsken ja pitää lähteä aamulla puoli kymmeneltä erääseen paikkaan, jossa olemme jotain vitun vippejä. Emme pikavippejä vaan hyvin tärkeitä henkilöitä. Siellä kuulemma saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sieltä sitten toiseen tapahtumaan, jossa olemme joitain vitun kutsuvieraita. Sieltä saa ilmaista viinaa ja ruokaakin. Sen jälkeisistä illan tapahtumista ei ole nyt tietoa - tuskin on ylihuomennakaan.

Minäkin olen pari kertaa ollut VIP. Joka kerta olen huomannut olevani lopulta VDP (=Very Drunk Person). Ja illan tapahtumista ei ole ollut jälkikäteenkään mitään tietoa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oliko ne erotiikkamessut Turussa tänä viikonloppuna?
En ole koskaan semmoisilla messuilla käynyt. Kerran tosin olin Espanjassa kuukauden ja sinä aikana tuli käytyä joissain tavallisissa paikallisissa baareissa. Yksi strippari otti yleisöstä jonkun turistin lavalle ja asetti sitten selin makaamaan. Siinä se (nais)strippari sitten otti turistilta suihin.

Jos menisin tuohon Teron mestaan, niin voi olla, että siellä ei ihan tuommoisia messumenoja ole.

VDP sitä taitaa huomenissa olla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös