Rauman Lukko 2009-2010

  • 296 543
  • 1 097
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pekkis

Jäsen
Petru on osoittanut jo pärjäävänsä vähän heikompienkin kavereiden keskellä, joten taitaa olla tuominnut hyvillä otteillaan itsensä täytemiesten sentteriksi.

Eli hyvät harjoitusottelut palkitaan jämäkenttien johtajan pestillä?

Ei helkkari, on niitä hulluja totta tosiaan kaikenlaisia. Vai huumorillako tämän aivopierun päästäsi ulostit?

Minä olen Mustosen suhteen ihan tosissani.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä olen Mustosen suhteen ihan tosissani.

No sitten ymmarran miksi lahdit ihmettelemaan Virtalan ja Aaltosen hehkutusta, mutta toisaalta kun katsot niita Mustosen tehoja ja sita missa han pelasi......

Virtalalla ja Aaltosella olisi (no onhan niilla muutenkin maaleja enemman) silta paikalta aika paljon enemman maaleja, ja pisteitakin.

Mutta joo, onhan Mustosella muuten tyokalut kasassa mutta jokin puuttuu. Puuttuuko se ikuisesti, sitahan moni epailee. Sina ilmeisesti uskot etta se jokin on loytynyt.
 

Pekkis

Jäsen
Eli Eeron liike ei siis ole sinun nakemyksesi mukaan puutteellista? Mina en tieda, en ole nahnyt, joten olen tosiaan muiden raporttien varassa naista harjoitusmatseista. Mutta jos nyt vaikka 9/10 kirjoittajaa sanoo etta Elon liike ei ole liigatasoa niin on hiukan vaikea uskoa sita yhta joka sitten kiistaa tuon.

Minäkään en tiedä, enkä ole nähnyt, joten en myöskään ala kaverin ominaisuuksista täällä kirjoittelemaan. Sitten kun olen Elon liikkeen livenä todennut, voin siitä ehkä kommentin antaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mustonen on kyllä todella heikoilla kun ensi kauden laituripaikkoja jaetaan. Viime kausi oli totaali floppaus ja loukkaantumisten takia harjoituskaudella aika moni pelaaja on ajanut hierarkiassa ohi. En usko, että tulee pelaamaan Lukossa.

Mitä Eloon tulee, niin en kyllä ole niitä maagisia käsiä nähnyt harjoitusotteluissakaan. Lupaava junnu, jolle haluaisin peliaikaa, mutta aivan liian raakile ja pehmeä vielä liigatasolle. Mestikseen kaudeksi?

Tottakai olen mielelläni täysin väärässä ja Elo voisi tehdä dominaattorit. Harjoitusottelut eivät kyllä anna syytä uskoa tähän.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minäkään en tiedä, enkä ole nähnyt, joten en myöskään ala kaverin ominaisuuksista täällä kirjoittelemaan. Sitten kun olen Elon liikkeen livenä todennut, voin siitä ehkä kommentin antaa.

Minä olen nähnyt ja voin sanoa, että puheet hitaudesta ovat saaneet liian suuret mittasuhteet. Esimerkiksi Teemu Nurmen liike on myös verkkaista ja väittäisin ettei tuossa kovin suurta eroa Eloon ole. Voimassa sitä vastoin Nurmi on paljon Eloa edellä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minä olen nähnyt ja voin sanoa, että puheet hitaudesta ovat saaneet liian suuret mittasuhteet. Esimerkiksi Teemu Nurmen liike on myös verkkaista ja väittäisin ettei tuossa kovin suurta eroa Eloon ole.

Niin ja Nurmihan on tiedetty hitaaksi jo ajat sitten, hanen avunsaovat ihan muualla. Fysiikaltaan kuitenkin liigapelaaja. Jos Elo on Nurmeakin hitaampi niin sitten on paljon kehitettavaa.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja Nurmihan on tiedetty hitaaksi jo ajat sitten, hanen avunsaovat ihan muualla. Fysiikaltaan kuitenkin liigapelaaja. Jos Elo on Nurmeakin hitaampi niin sitten on paljon kehitettavaa.

Elolla on huomattavasti parempi laukaus ja pelisilmä kuin Nurmella. Nopeudeltaan kaverit ovat lähellä toisiaan. Voimassa ja asenteessa Nurmi on paljon edellä.
 
Eero Elosta täällä tunnutaan paljon puhuvan. Itse en ole häntä tällä kaudella jäällä kertaakaan nähnyt, joten en osaa sanoa miehen kehityksestä suuntaan tai toiseen. Se kuitenkin olisi Elolle suotavaa, että pääsee pelaamaan miesten pelejä. Epäilenpä ettei isoille minuutuille Uraman paletissa tällä kaudella vielä pääse, joten Mestiksestä sitten vastuuta hakemaan. Jortikka aivan varmasti jättää vuodenvaihteen kisoista pois ne kaverit, jotka eivät miesten pelejä pelaa. Sen suuntaisia ovat lausunnot olleet ja ihan oikein hän siinä tekeekin. Siispä Elon itsensä kannalta toivon peliaikaa miesten peleissä (on se sitten Lukossa tai muualla) ja valintaa nuorten MM-kisajoukkueeseen sitten aikanaan. Siellä taas olisi tarjolla hyviäkin ketjukavereita hyvälle maalintekijälle.

Kysymys kuuluukin onko Lukolla virityksiä johonkin Mestis-seuraan? Aikanaan oli yhteistyötä Forssan ja Kajaanin Hokin kanssa, mutta nykyään ei taida olla mitään virallista tai vähemmän virallista. Lukolla kun noita junnuja ja yli-ikäisiä junnuja on melkein yli omien tarpeiden ja vieläpä pitkillä sopimuksilla, niin kierrättäminen Mestiksessä olisi tosiaan suotavaa, muidenkin kuin Elon kohdalla.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Eli hyvät harjoitusottelut palkitaan jämäkenttien johtajan pestillä?

Ei helkkari, on niitä hulluja totta tosiaan kaikenlaisia. Vai huumorillako tämän aivopierun päästäsi ulostit?

Minä olen Mustosen suhteen ihan tosissani.
Ketjujen kokoaminen ei ole ihan niin yksinkertaista että heitetään kaikki oletusarvoltaan parhaat samaan koriin. Tästä hyvä osoitus rakastamasi sysipaska Mustonen, jota oli kaikesta huonoudestaan huolimatta peluutettava Saarenheimon ja Haatajan kanssa. Miksi? Koska muissa ketjuissa se onnistui olemaan jopa vielä huonompi.

Helvetin hyvän Petruzalekin tiputtaminen kakkosketjuun luo lukolle kaksi iskukykyistä ketjua kun taas McLeanin peluuttaminen Virtaloiden ja Nurmien keskellä tuskin toisi samaa lopputulosta. (Vaikea tosin sanoa kun ei mieheltä peliäkään ikinä nähnyt)
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näen kaverissa valtavaa potentiaalia. Sairaan nopea ja hyvät kädet. Tehnyt mestiksessä hurjia tehoja, joten miksei näillä mainitsemillani ominaisuuksilla varustettuna voisi tehoilla myös liigassa.

Vituttaa suunnattomasti, jos Lukosta ulostetaan.

Nopea Mustonen on mutta mielestäni muita avuja ei löydy, käsiä ei ainakaan viime kaudella näkynyt ja kun pelisilmää ei pahemmin ole niin en ainakaan itse näe mitään käyttöä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näen kaverissa valtavaa potentiaalia. Sairaan nopea ja hyvät kädet. Tehnyt mestiksessä hurjia tehoja, joten miksei näillä mainitsemillani ominaisuuksilla varustettuna voisi tehoilla myös liigassa.

Vituttaa suunnattomasti, jos Lukosta ulostetaan.

Oletko sinä nähnyt koskaan Mustosen pelaavan? Kommenteista päätellen et ole nähnyt ainuttakaan kaverin peliä. Mustosen kädet jäätyy totaalisesti jokaisessa maalintekopaikassa. Jos tällä kaverilla on sun mielestä hyvät kädet, niin tämä viittaus ei ainakaan liity käsien käyttöön kaukalossa. Ehkä olet sitten tehnyt Tomin kanssa lähempää tuttavuutta kaukalon ulkopuolella?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletko sinä nähnyt koskaan Mustosen pelaavan? Kommenteista päätellen et ole nähnyt ainuttakaan kaverin peliä. Mustosen kädet jäätyy totaalisesti jokaisessa maalintekopaikassa. Jos tällä kaverilla on sun mielestä hyvät kädet, niin tämä viittaus ei ainakaan liity käsien käyttöön kaukalossa. Ehkä olet sitten tehnyt Tomin kanssa lähempää tuttavuutta kaukalon ulkopuolella?

Oletko sinä koskaan nähnyt Mustosen pelaavan? Kyllä Mustosella hyvät kädet on ja hänen ongelmansa noissa maalintekotilanteissa ei todellakaan ole minusta siitä kiinni vaan enemmänkin mentaalipuolesta. Niiden pelien perusteella mitä minä olen Mustoselta nähnyt, olen koko ajan ajatellut että hänellä olisi kaikki eväät olla hyvä liigapelaaja mutta minä vähän luulen että homma ottaa kiinni henkiseltä puolelta. Jollain ihmeellä se jumi Mustosen päästä pitäisi saada aukaistua että hän pääsisi käyttämään noita ominaisuuksiaan.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos päivän Länsi-Suomessa tarkemmin aiheesta "Lukon rosteri selkiintyy"?

Tommoinen otsikko löytyy nettiversiosta, mutta sisältö ei vastaa juurikaan otsikkoa.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos päivän Länsi-Suomessa tarkemmin aiheesta "Lukon rosteri selkiintyy"?

Tommoinen otsikko löytyy nettiversiosta, mutta sisältö ei vastaa juurikaan otsikkoa.

Samainen löytyi paperiversiostakin. Jutun kirjoittajan nimi kyllä selkiyttää sen asian, miksi juttu ei selkeytä mitään. Nettiversion Vieno oli näköjään jättänyt vielä epäselvemmäksi. Jutusta ei selviä onko nuo Uraman kommentteja vai Vienon omia päätelmiä.
 

Korinekki

Jäsen
Urama jutteli ennen Lahden turnausta, että turneen jälkeen aletaan ryhmää tiivistämään. Tampereelle mennään ilmeisesti parhaalla mahdollisella ryhmällä. Millaisilla koostumuksilla Lukko on treeneissä mennyt?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Aika omituista kyllä miksi nettiin pitää laittaa rostrin selkiytyvän, kun kuitenkin jutussa ei sitä yhtään selkiytetä. Tuskin Lukko muutenkaan vielä haluaa mitään "lopullisia tuomioita" pelipaikkojen suhteen julistaa, joten aivan turhaa spekulaatiota ja hämmentämistä vielä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Oletko sinä nähnyt koskaan Mustosen pelaavan? Kommenteista päätellen et ole nähnyt ainuttakaan kaverin peliä. Mustosen kädet jäätyy totaalisesti jokaisessa maalintekopaikassa. Jos tällä kaverilla on sun mielestä hyvät kädet, niin tämä viittaus ei ainakaan liity käsien käyttöön kaukalossa. Ehkä olet sitten tehnyt Tomin kanssa lähempää tuttavuutta kaukalon ulkopuolella?

http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=5070&cat=2&page=1
Katso kohdasta 05.50 eteenpäin, niin näet etteivät kädet toimi ja jäätyy aina maalitilanteessa
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paperiversiossa oli mainittu muutamien nuorien pelaajien nimet, kuten Keränen, Palola, Aaltonen, Kivimäki, Rajala, Jasu, joiden toimittaja ilmeisesti veikkasi olevan vahvoilla liiga-starttiin.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=5070&cat=2&page=1
Katso kohdasta 05.50 eteenpäin, niin näet etteivät kädet toimi ja jäätyy aina maalitilanteessa

Ei sitten mennyt vieläkään sinulle jakeluun. Mustonen pelasi yhden hyvän pelin viime kaudella ja 55 huonoa. Tästä olemme varmaankin samaa mieltä? Voit jatkaa tuota aivan turhaa vänkäystä täällä, jos se tuntuu hyvältä. Fakta on kuitenkin se, että Mustonen sai todella paljon näyttöpaikkoja huippumiesten kanssa mutta lopputulos oli lähinnä säälittävä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Urama jutteli ennen Lahden turnausta, että turneen jälkeen aletaan ryhmää tiivistämään.
Itse tiputtaisin nyt näyttöjen puolesta ryhmästä pois Nabbin ja Mustosen. Rajala ja Elo pääosin junnuihin / mestikseen, liigaryhmään jäisi näin Aaltonen, Kivimäki, Tuomainen, Jasu, Palola ja Keränen. Nabbille on vaikea keksiä mitään käyttöä tai suurta tarvetta, Mustosesta voisi joku olla kiinnostunut, ja tuskin häntä itseäänkään kiinnostaa jäädä taistelemaan jämäminuuteista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei sitten mennyt vieläkään sinulle jakeluun. Mustonen pelasi yhden hyvän pelin viime kaudella ja 55 huonoa. Tästä olemme varmaankin samaa mieltä? Voit jatkaa tuota aivan turhaa vänkäystä täällä, jos se tuntuu hyvältä. Fakta on kuitenkin se, että Mustonen sai todella paljon näyttöpaikkoja huippumiesten kanssa mutta lopputulos oli lähinnä säälittävä.

Se on totta että Mustonen epäonnistui viime kaudella, mutta tässähän olikin nyt kysymys Mustosen käsistä. Sinä väitit että Mustosella ei ole käsiä koska ne jäätyvät aina maalintekopaikassa, mutta tuo video osoittaa sen että käsissä ei ole mitään vikaa vaan homma taitaa olla enemmänkin mentaalipuolesta kiinni.
 

Korinekki

Jäsen
Itse tiputtaisin nyt näyttöjen puolesta ryhmästä pois Nabbin ja Mustosen. Rajala ja Elo pääosin junnuihin / mestikseen, liigaryhmään jäisi näin Aaltonen, Kivimäki, Tuomainen, Jasu, Palola ja Keränen. Nabbille on vaikea keksiä mitään käyttöä tai suurta tarvetta, Mustosesta voisi joku olla kiinnostunut, ja tuskin häntä itseäänkään kiinnostaa jäädä taistelemaan jämäminuuteista.
Nabbin ja Mustosen kohdalla täysin samoilla linjoilla. Elon ja Rajalan kohdalla tämä kausi tullee olemaan enemmän sisäänajoa liigaan. Seuraavalla kaudella molemmat ottanevat vakipaikan kokoonpanosta.
 

senilix

Jäsen
Kyllä Länsi-Suomen jutusta saa sen käsityksen, että Uraman kanssa on keskusteltu. Miten paljon jutussa on Uramaa ja miten paljon toimittajaa jää arvailun varaan.

"Lukko lähtee kauteen kuudella ketjulla, joista nuorisovitjat vuorottelevat otteluissa". "Tiukimmin pelipaikassa ovat kiinni Aaltonen, Jasu, Palola, Rajala, Keränen ja Kivimäki". Tarkoittanee sitä, että kuudes ketju Elo-Jere Laaksonen-Kangasmäki pelailee enimmäkseen A:ssa. Vanhempaa ryhmää Nurmi-Virtala-Nabb-Tuomainen ei mainita, mutta eivätköhän he enimmäkseen pelaa 2-3-ketjuissa (paitsi ehkä minun mielestäni turha Nabb). Jos minulta kysyttäisiin, niin Elo ja Kangasmäki olisivat erittäin ahkeria oppilaita Rosendahlin luistelukoulussa, pelaisivat suuria minuutteja A:ssa ja pääsisivät muutamaan peliin haistelemaan liigavauhtia.

Puolustuksesta sanotaan, että Vidgren ja Makkonen pääsevät vielä A-nuoriin ja hankalimmassa lovessa ovat Lehikoinen ja Nevalainen. Tarkoittaako sitä, että Rantaselle on paikka liigassa!?

Teoriassa näitä 1986-88 syntyneitä yli-yli-ikäisiä voisi peluuttaa A:ssa, mutta käytännössä A:n kokoonpanoon merkityt kuusi 1989 syntynyttä vienevät yli-ikäisten pelipaikat (5 kpl/ottelu). Siis maalivahti Raanta, puolustajat Makkonen, Wikman ja Väänänen sekä hyökkääjät Kangasmäki ja Östring.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös