Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 410 942
  • 67 123
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pizzeriasta ostettu pizza on loistavaa jääkaappikylmänä, sen sijaan itse tehty pizza on kylmänä aivan järkyttävää.

Ainakin minun tekemäni pizza on jumalaisen hyvää kylmänä. Pizzeria pizzaa taas en syö kylmänä.

Piti eilen aamuna töiden jälkeen ottaa pari unikaljaa. Paskat meni noin 20 ja olo on nyt sen mukainen. Mitään muuta ei eilen suusta alas mennytkään kuin kaljaa.
 
Miksi häviän aina Washingtonille Dynasty Modessa? Tietääkö kukaan? Ovetshkin oli taas erikoisvartioinnissa eikä saanut mitään aikaiseksi. Mutta Bradley tuli, näki ja voitti..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen matkalla Upinniemeen... Bussilla. Pitäisköhän Helsingin linja-autoasemalla poiketa johonkin syömään? Hyviä ruokapaikkaehdotuksia siitä lähistöltä?
 
Huomenna naamiais-grillibileet. Sää suosii. Hommasin itselleni kirpparilta liekkipaidan rekvisiitaksi, sellaisen kauluspaita mallisen. Täytyy käydä kaupungilta katselemassa vielä leijonavaakuna lippistä ja jotain paitaa missä kiitetään veteraaneja. Täytyy harjoitella vielä räkimään hampaiden välistä ja poltamaan röökiä peukalo-etusormiotteella.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Muista oikea ruokavalio. Ulkonahan perkele sataa.
Söin samaa lihakeittoa (itse valmistamaani) kuin eilenkin. Oli edelleen turhan suolaista, mutta muuten oikein maittavaa.

Olen muuten todennut, että keitot ovat sekä hyviä, että terveellisiä. Ainakin laihdutusproggis on edennyt hyvää tahtia keittojen avulla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hommasin itselleni kirpparilta liekkipaidan rekvisiitaksi, sellaisen kauluspaita mallisen. Täytyy käydä kaupungilta katselemassa vielä leijonavaakuna lippistä ja jotain paitaa missä kiitetään veteraaneja.

Älä unohda vyölaukkua, valkoisia tennissukkia ja 5 senttiä liian lyhyitä kloorilla poltettuja farkkuja. Valkoisten sukkien kanssa yhteen sopii myös sandaalit. Purjehduskengät tosin kruunaisi koko komeuden.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Huomenna naamiais-grillibileet. Sää suosii. Hommasin itselleni kirpparilta liekkipaidan rekvisiitaksi, sellaisen kauluspaita mallisen. Täytyy käydä kaupungilta katselemassa vielä leijonavaakuna lippistä ja jotain paitaa missä kiitetään veteraaneja. Täytyy harjoitella vielä räkimään hampaiden välistä ja poltamaan röökiä peukalo-etusormiotteella.

Heh, hyvä vaihtoehto aina naamiaisiin. Pukeutua porilaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Kepsuvartaassa oli sen verran tuoreen näköistä lihaa, että piti ottaa pizzalounas. Ihan hyvää sekin oli. Viikonloppu tulossa, neljä tuntia pitää vielä huhkia. Lauantaina pitää ajella juhliin noin 4000km ja sunnuntaina takaisin, kun pomo on nihilisti. Lomautukset pyörii, mutta vapaapäiviä ei mulle sallita. Vitun taantuma pilas työpaikanvaihtoaikeet. Elämä on kovaa. Pari viikkoa duunia ja sitten 5 lomaa/lomautusta. Säät on varmasti perseestä, mutta eipä tarvitse tulla pajalle. Ei ala muuten loma päivääkään liian aikaisin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Latasin uusimman rosteri-päivityksen NHL Eastside Hockey Manageriin ja aloin manageroimaan Penguinsiä(gloryhunter ;)). Nyt olisi pulma, että vaihtaiskohan sitä Staalin Calgaryyn ja vaihdossa saisi Cammalerin+Backlundin+1st ruond 2008/09/10/11(joku noista vuosista). Mitä te muut NEHM hakkaajat olette mieltä kannattaisiko vaihtaa?
 

Anne73

Jäsen
Istun toimistossa ja mietin miten voi ollakin niin hiton kylmä. Samalla pohdin ilkeästi, että tekeekö Hossa Pitsburgin kanssa sopimuksen jos se ei voita kannua Detroitissa? Mietin myös, että mitä sitä laittas illalla päälle teatteriin...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Naamiaisten teemana siis grilli, kun jätkä pukeutuu porilaiseksi? Itse saattaisin suosia nakkikukkaro -kostyymiä.

Tai lihapiirakka munalla. Mikäs siinä. Kaverilla oli yksi vappu porkkana-puku päällä, oli komea.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Latasin uusimman rosteri-päivityksen NHL Eastside Hockey Manageriin ja aloin manageroimaan Penguinsiä(gloryhunter ;)). Nyt olisi pulma, että vaihtaiskohan sitä Staalin Calgaryyn ja vaihdossa saisi Cammalerin+Backlundin+1st ruond 2008/09/10/11(joku noista vuosista). Mitä te muut NEHM hakkaajat olette mieltä kannattaisiko vaihtaa?

Jos vaan millään saat pidettyä Malkinin sekä Crosbyn itselläsi edes kohtalaiseen hintaan kun kaiffarien sopparit loppuvat (en kylläkään tiedä että miten tuossa päivityksessä sopimustilanne on), niin kyllä kannattaisi. Ehdottomasti.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on taas se aika työpäivästä kun väsyttää aivan sairaasti. Aina sama juttu lounaan jälkeen. Tarttisko lopettaa syöminen työpaikalla kokonaan niin ei tulis tämmöistä?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt on taas se aika työpäivästä kun väsyttää aivan sairaasti. Aina sama juttu lounaan jälkeen. Tarttisko lopettaa syöminen työpaikalla kokonaan niin ei tulis tämmöistä?

Itse lopetin töissä lounaalla raskaan ruuan syömisen aikoja sitten. Syön vaan ruokaisia salaatteja tai lämpimiä ruokia, ilman sitä hiilarilastia, eli ei enään kasaa perunoita/ pastaa... Ja en kannata Atkinsonin diettiä, jaksan vaan perammin, kun en vedä naamaria täyteen...
 

ditrim

Jäsen
Nyt on taas se aika työpäivästä kun väsyttää aivan sairaasti. Aina sama juttu lounaan jälkeen. Tarttisko lopettaa syöminen työpaikalla kokonaan niin ei tulis tämmöistä?

Tai sitten lopettaa työpaikalla kokonaan käyminen.

Vähennä aterialtasi perunan ja leivän määrää ja korvaa se lihalla ja kasviksilla.

Kauan voi kestää viimeiset 2h 45min töissä perjantaina? Saatana, kun tuntuu kestävän ikuisuuden.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Jos vaan millään saat pidettyä Malkinin sekä Crosbyn itselläsi edes kohtalaiseen hintaan kun kaiffarien sopparit loppuvat (en kylläkään tiedä että miten tuossa päivityksessä sopimustilanne on), niin kyllä kannattaisi. Ehdottomasti.

Crosbylla on soppari vuoteen 2011 ja caphit 7.8 miljoonaa dollaria(eikös se ole oikeasti 8.7, no en valita) ja Malkinilla jostain syystä ei ole päivitetty uutta sopparia, joten tein jatkosopparin vuoteen 2010 caphitillä 4.7M(realisitista, eikö totta). Tuossa uusimmassa päivityksessä on jokaisen pelaajan syntymävuotta tipautettu kahdella, mikä tuo jonkin verran aitouden tunnetta peliin.

Jouduin antamaan myös Scuderin Calgarylle pitkien neuvottelujen tuloksena.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Taidanpa riipasta, kunnon kännin tänään

Pidin Facebookissa tilastoa jossa kysyin, rullaluistelemaan vs. kaljoittelemaan.. Kaljoittelu johtaa vieläkin, mutta vain 4-2. Saa nähdä jatkuuko rullaluistimien huima kiri ja tekeekö joku kypärätempun!!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Tämä on hyvä ketju niille, jotka ei käytä facebookkia. Voi käydä kokoajan "päivittämässä" tietoja mitä tekee tai suunnitelee tekevänsä. Itse odotan, että lonkerot pakastimessa saavat huurteisen peitteensä ja siivous inspiraatiota.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Astran huolto maksaa varmaan enemmän yhdessä vakuutusmaksujen ja autoveron kanssa, kuin itse auton arvo on... Hurraa! Siihen vielä päälle autokoulun riistot ja jokainen litra bensaa, meniskö sitä sittenkin bussilla...

Ja kiinnostuneille: iänikuinen jakohihna, lisäksi vesipumppu ja jarrunesteet.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Astran huolto maksaa varmaan enemmän yhdessä vakuutusmaksujen ja autoveron kanssa, kuin itse auton arvo on... Hurraa! Siihen vielä päälle autokoulun riistot ja jokainen litra bensaa, meniskö sitä sittenkin bussilla...

Ja kiinnostuneille: iänikuinen jakohihna, lisäksi vesipumppu ja jarrunesteet.

Hah, köyhät kyykkyyn!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös