Facebook

  • 994 787
  • 3 109

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Nyt leviää sitten taas suuri phishing-yritys Facebookin viestin välityksellä. Eli, jos joku lähettää sinulle postilaatikkoon viestin, jossa on vain "check this" tms ja osoite, joka on yleensä .be-päätteellä, niin älä vaan anna käyttäjätunnustasi ja salasanaasi sinne.

Itse yritin olla tosi fiksu ja kirjoittaa kyseisestä asiasta statukseeni ja laitoin linkin yhdelle uutisisivustolle, missä asiasta keskusteltiin. Näin ollen kaverini saisivat myös tiedon asiasta.

Facebook oletti sen toiminnan olevan epämääräistä ja resetoivat salasanani. Ihmettelin 10min, että miksi en pääse sisään. Sitten tajusin katsoa s-postini, jossa oli ilmoitus kyseisestä asiasta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Missähän mahtaa olla vika ( muussa kun käyttäjässä / käyttäjän koneessa ) mutta statustilaa ei pysty vaihtaan ja testien tuloksia ei saa näkyviin omaan profiiliin. Ilmeisesti olen hyvin riippuvainen facebookista mutta vatuttaa ja ankarasti =)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Onko mitään kikkaa saada ilmoitusta näkyviin kun ryhmän seinälle tai keskusteluketjuun on kirjoitettu jotain? Siihen samaan punainen kupla tyyliin.

Tätä samaa ihmettelin eilen ääneen statuksessani. En saanut ainuttakaan vastausta. Ehkä täällä joku tietää?

Ja mitä Facebookiin noin yleensä tulee niin kovasti on mennyt eteenpäin ja toivottavasti jatkuu sellaisena. Greasemonkeylla saa kivasti mainokset ja turhat "kaverisi teki juuri ''CWOT -testin''" -ilmoitukset pois.

Aktivoin tässä pari viikkoa sitten vuoden jäissä olleen tunnukseni ja täytyy kyllä myöntää että kannatti. Elämän laatu on parantunut huomattavasti!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pitkään rimpuilin naamakirjaa vastaan, mut viimein liityin joukkoon. Hemmetin kätevä tapa pitää yhteyksiä vanhoihin kavereihin, joista osa on löytynyt tauon jälkeen virtuaalimualimasta. Netissä roikkuessa hyvä huudella kuulumiset ym. Myönnän, hyvä et liityin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Outoa?

Olen onnistunut kadottamaan taidon lisätä videolinkin feisbuukkiin.
En käsitä mihin se hemmetin "videonlinkitys-homma" on häipynyt?!
Jeesiä?
 

Outsider

Jäsen
Outoa?

Olen onnistunut kadottamaan taidon lisätä videolinkin feisbuukkiin.
En käsitä mihin se hemmetin "videonlinkitys-homma" on häipynyt?!
Jeesiä?

Eikös se löydy sieltä alareunasta videokameran muodossa?

Taisin aiemmin kirjoittaa tänne, että en käytä facebookkia, mutta tuli sittemmin liityttyä ja ihan positiiviset kokemukset tosta on jäänyt.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mulla taas on hukassa toiminto, josta voi lisätä kaverin tiedot eli sen, mistä tuntee kaverin.. Onko tuo jäänyt pois kaikessa hiljaisuudessa?
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Eikös se löydy sieltä alareunasta videokameran muodossa?

Sieltä näyttäs pääsevän lataamaan omalla koneella olevia videotiedostoja.
Vaan kun ennen siinä etusivulla (vasemmalla puolella) oli paikka johon pysty heittää esim. You-Tube linkin. Nyt siinä on kohta "Linkit" mutta kun siitä klikkaa se avaa vaan ne linkit siihen etusivulle joita kaverit on lisänny viimeks.

Perin outoa.
 

Teloch

Jäsen
En tiedä toimiko ennen, mutta nykyään ainakin youtube-linkki omassa statuksessa lisää videon suoraan katsottavaksi. Olisiko tuo sitten korvannut varsinaisen linkittämis-toiminnon?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Linkitä videosi mitä mietit kohtaan, muuttuu videolinkiksi automaattisesti.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sellaisen asian olen laittanut merkille, että raskaana olevat naiset ja pienten lasten äidit ovat näppäriä terrorisoimaan tätä tilapäivitysvirtaa kun joka päivä pitää kymmeneen kertaan muistaa kertoa, että kuinka tässä tuleva äippä nyt kirjoittelee taas, että kai te muistatte kun mä olen nyt raskaana hei, mä odotan vauvaa hei, huomatkaa mut! Tai kuinka se mittumaarit täytti 3kk 6päivää ja 3 tuntia just nyt ja nyt se tekee sitä ja tätä hei mulla on lapsi hei!

Noh, onneksi nämä voi pistää estoon, tuskinpa niillä mitään oikeaa kerrottavaa olisikaan.

Muuten on kyllä todella loistava laitos tuo Facebook
SAMA!!!

"Nyt meidän pikku Liisa söi. Nyt hän teki pikku pikku paskat. Katsokaa vaikka valokuva-albumista, jos löydätte sieltä 1000 kuvan joukosta. Nyt se nukkuu. Äidillä hetki omaa aikaa :) " Onneksi tosiaan eston on saanut noille...
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Mulla taas on hukassa toiminto, josta voi lisätä kaverin tiedot eli sen, mistä tuntee kaverin.. Onko tuo jäänyt pois kaikessa hiljaisuudessa?

Samaa oon etsinyt myöskin, enkä oo mistään löytäny, eli liekö pudotettu pois. Sinänsä hassu, koska tuo oli aika mielenkiintonen, toisinku moni tuonne ilmestynyt tai jäänyt juttu.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Facebookista löytyy peli Bejeweled Blitz. Voisiko sanoa, että hiukkasen koukuttava peli. Kavereiden pisteet näkyvillä ja nehän pitää ehdottomasti saada ylitettyä...ei kai sitä voi olla huonompi..
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Facebookista löytyy peli Bejeweled Blitz. Voisiko sanoa, että hiukkasen koukuttava peli. Kavereiden pisteet näkyvillä ja nehän pitää ehdottomasti saada ylitettyä...ei kai sitä voi olla huonompi..

Näin o. Ja edellähän sitä yleensä ollaan ;) tämä toinen jukurifani vaan yleensä on vielä minuakin parempi :( mutta on tuossa tunteja vietetty tuon parissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Facebookista löytyy peli Bejeweled Blitz. Voisiko sanoa, että hiukkasen koukuttava peli. Kavereiden pisteet näkyvillä ja nehän pitää ehdottomasti saada ylitettyä...ei kai sitä voi olla huonompi..

Kiitos vinkistä. On kyllä loisto peli. Mitenköhän sais muuten kännykän netin (Opera mini) näyttämään Facen normaalisti eikä tällain typistetysti missä näkyy oikeastaan vain kavereiden profiilipäivitykset?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Itse sanoisin että Chain rxn on vielä paljon paljon koukuttavampi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tietääkö kukaan, miksi PS3:n netti ei suostu lähettämään viestejä Facebookiin? Hidas kuin mikä muutenkin.

Tuo tahmaa yleensä aika paljon jos on suunnattomasti rakastunut. Oletko sä?




:D
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Mitenköhän sais muuten kännykän netin (Opera mini) näyttämään Facen normaalisti eikä tällain typistetysti missä näkyy oikeastaan vain kavereiden profiilipäivitykset?

Sivun ihan alareunassa on linkki "koko sivusto". Tuo on pelannu ainakin ennen, nyt sanoi että kirjauduit ihmepaikasta sisään, kerro syntymäaikas. No ei osannu mennä eteenpäin siitä kun laitoin syntymäaikani. Mutta siitä voip yrittää..
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Osaakos joku jatkiksen Facebookin Greasemonkey testi-suodatinta käyttävistä neuvoa, että miksi tuo suodatin on alkanut poistamaan kaikki nuo status päivitykset minulla eli ei näytä mitään muiden kirjoituksia. Sitten kun painaa tuosta "Show" linkistä suodattimesta niin tulee taas kamalat testit näkyville. Mistä johtunee?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaakos joku jatkiksen Facebookin Greasemonkey testi-suodatinta käyttävistä neuvoa, että miksi tuo suodatin on alkanut poistamaan kaikki nuo status päivitykset minulla eli ei näytä mitään muiden kirjoituksia. Sitten kun painaa tuosta "Show" linkistä suodattimesta niin tulee taas kamalat testit näkyville. Mistä johtunee?

Jep, sama täällä. Greasemonkey blokkaa nykyään kaikki uutisvirran tapahtumat. Hemmetin ärsyttävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös