Kalsarikänniketju

  • 5 234 320
  • 66 669

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun kerran minulla on syntymäpäivä ja on myös uudenvuodenaatto sekä vapaayö edessä, niin en rupea olemaan selvin päin, tosin tuskin nyt hirveitä kännejäkään juon. Raketteja en ole ostanut ja tullen hyvin toimeen ilmankin. Tuossa muutaman minuutin ennen kuutta täytän 24 vuotta, joten älkää aloittako paukuttelua ennen sitä. Mukavat uudet vuodet toivotan kaikille!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Onko täällä muita, jotka aikoo viettää uuttavuotta kalsarikänniketjussa? Ollaan vaimon kanssa ihan kahdestaan eikä lähdetä mihinkään, korkeintaan raketit käydään katsomassa. Itelle olen varannut laatikon Carlsbergia ja sen lisäksi on kuohuviiniä ja vähän väkeviäkin. Sivusilmällä tulee varmaan seurattua mäkihyppyä ja yöllä sitten kannustetaan Suomi voittoon Slovakiasta.

Onnittelut Hauptmannille. Joensuussa paukuteltiin ilmeisesti sinun kunniaksi, koska täällä alkoi kaupungin ensimmäinen ilotulitus 18.00.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Täällä sitä tissutellaan. Saa nähdä jääkö kalsareihin, vai joutuuko lähtemään etiäpäin. Ensimmäinen uusivuosi ettei ole yhtään mitään suunniteltua, tai paikka jonne mennä. Kaverit on kaikki jossain omissa ympyröissään. Naisasiat persiillään joten ihan jees. Taidanvetää pääsyt tänään vaikka ihan yksin kotona...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko täällä muita, jotka aikoo viettää uuttavuotta kalsarikänniketjussa? Ollaan vaimon kanssa ihan kahdestaan eikä lähdetä mihinkään, korkeintaan raketit käydään katsomassa. Itelle olen varannut laatikon Carlsbergia ja sen lisäksi on kuohuviiniä ja vähän väkeviäkin. Sivusilmällä tulee varmaan seurattua mäkihyppyä ja yöllä sitten kannustetaan Suomi voittoon Slovakiasta.

Onnittelut Hauptmannille. Joensuussa paukuteltiin ilmeisesti sinun kunniaksi, koska täällä alkoi kaupungin ensimmäinen ilotulitus 18.00.
Se oli lapsille. Käytiin joen rannassa ipanoiden kanssa katselemassa.

Saattaahan sitä KKK:kin kiinnostaa illan mittaan. Ei tästä minnekään mennä, syödään ja kun lapset nukkuu niin myös juodaan. Juon minä olutta vähän jo nytkin, mutta sitten vähän enemmän.

Ja yöllä kannustan Devilsin voittoon Starsista.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pitäisi lähteä johonkin mutta kun ei vaan kiinnosta. Se on niin, että vanhuus ei yksin tule. Kalsarit jalassa kotona on niin helppoa, tietää mihin sammuu.

Karjalakonttia tuhoan ja musiikkia kuuntelen, kohta varmaan mäkiviikkoa kyyläämään, mutella tosin. Ei tässä kummempia, ei vaan yöelämä vedä ei sitten yhtään tällä hetkellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisi lähteä johonkin mutta kun ei vaan kiinnosta. Se on niin, että vanhuus ei yksin tule.
Paljonkos siellä paukkuu mittarissa, jos saapi olla utelias?

Mulla iski nimittäin sama olo tuossa kolmenkympin korvilla, samoin kuin useammalla kaverillakin tahoillaan. Olipa perhettä eli ei, se ei sinällään vaikuttanut. Baarit oli jo nähty.

Viina on vieläkin hyvää, mutta ravintoloissa sitä juon kerran-kaksi vuodessa.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Paljonkos siellä paukkuu mittarissa, jos saapi olla utelias?

Mulla iski nimittäin sama olo tuossa kolmenkympin korvilla, samoin kuin useammalla kaverillakin tahoillaan. Olipa perhettä eli ei, se ei sinällään vaikuttanut. Baarit oli jo nähty.

Viina on vieläkin hyvää, mutta ravintoloissa sitä juon kerran-kaksi vuodessa.

Ai täällä on samojen ongelmien kanssa painivia useampiakin. Itellä muutaman vuoden päälle 30 mittarissa eikä baarit jaksaa innostaa ja kaverit viettää perheineen ja tyttö- ja poikaystävineen omia juttujaan joten poikamiehen olo on kurjaa, mutta halpaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnittelut Hauptmannille. Joensuussa paukuteltiin ilmeisesti sinun kunniaksi, koska täällä alkoi kaupungin ensimmäinen ilotulitus 18.00.
Kiitos. Porvoossa alkoi paukuttelu samoihin aikoihin (kuten luultavaa). Väsy alkaa painaa, kun olen tässä ollut 11 yötä töissä viimeisestä 15 yöstä ja viime yönäkin olin. Hirveätä krapulaakaan en viitsisi hommata, kun töihin pitäisi mennä noin 30 tunnin päästä. Rakettien paukuttelukaan ei oikein innosta, mutta katsotaan, jos tässä keksisi jotain järkevää (=järjetöntä, typerää) vielä seuraavan 10 tunnin ajaksi. Onneksi nettipokeri sentään sujuu hyvin.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vitutusketju vai KK-ketju.. No siinäpä pulma. Tänne meni kuitenkin.
Kurkku on sen verran kipee, että ei oo juurikaan mitään saumoja lähteä minnekään. Onhan tuo vuodenvaihde aika usein menny jossain baarissa ja kovasti ihmiset kyselee mukaan, mutta ei oo kyllä mitään hinkua lähteä sinne ryysikseen.

Vedetään sitten himassa viinaa lämpimänä versiona ja katotaan parvekkeelta kun nuo hölömöt telovat ittensä taas sairaalakuntoon.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kas perkele! Ihan kun täällä olis jonkinlaista elämää myös tänään. Vittu! Ajattelin tänään tehdä jotain jännittävää, sitä keksiessä otan tosta parit kaljat ja kuuntelen musiikkia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä nassotetaan kotona netin, musiikin ja telkun äärellä. Olutta vaan Suomen matsia ootellessa. Ei juuri suunnitelmia tälle iltaa, eilen tuli käytyä muutamalla oluella KalPan pelin jälkeen. Perjantaina luultavasti sama edessä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vielä tovi kotona, eli oo jäämässä kalsaroimaan, mutta pakko oli päästä tänne jotain kertomaan. Toinen kerta tänään kännissä. :)
 
Kotona kalsaroimassa. Vitutus on kova eikä oikein jaksa innostua mistään. Varmaan nukkuun ennen puoltayötä ja se siitä. Hyvää uutta vuotta kuitenkin kaikille jatkislaisille! Omani ei varmaankin huonompi enää voi olla kuin kulunut.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä täällä hei..

HAHAA.. Hirveät oli uuden vuoden suunnitelmat vielä viikkoja sitten ja plötsligt det händer.. Ei jumalauta.. Tää on ku vappu, yks välijuhlien äiti.

No pakkohan sitä kuitenkin on uunnavuonna oottaa.. Muutamilla kaljoilla, kultalonkerolla ja parilla paukulla.. Kohta jonnekki muualle, muuten menee liian synkistelyksi jos on koneella ja kotona kun vuosi vaihtuu.. Mutta mukavoo on näinkin..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kas perkele! Ihan kun täällä olis jonkinlaista elämää myös tänään.

Tänäänkin. Ainahan täällä joku kiekuu.
Raketit on menny jo taivaalle lasten kanssa ja nyt sivistyneesti vielä heidän hereillä ollessa punkkua tissutellessa...
Koitahan keksiä jotain vaikka krapulaan, kun olet kerran siinä nyt keksintöpäällä...
 
Mulla iski nimittäin sama olo tuossa kolmenkympin korvilla, samoin kuin useammalla kaverillakin tahoillaan. Olipa perhettä eli ei, se ei sinällään vaikuttanut. Baarit oli jo nähty.

Viina on vieläkin hyvää, mutta ravintoloissa sitä juon kerran-kaksi vuodessa.

Voi herranjumala, mä oon tullut vanhaksi jo nuorena, ikää vasta reilu 20 ja meikäläiseen on iskenyt jo sama tauti, varsinkin mielenosoituksena näille "nyt on se ja se päivä, on pakko dokata" -tyypeille jään tänään himaan kalsareiden ja oluiden kera! Ja edellistä komppaan vielä siinäkin, että viina on vieläkin hyvää!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Humala alkaa pikkuhiljaa voimistua, ja ihmisilläkin näyttää kaupungilla olevan juomatauko, nimittäin vielä tunti sitten yhtämittaisena kuulunut pauke on tauonnut. Säästelevät penteleet rakettejaan puoleenyöhön.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noh, tuota. Juu. hmm...ajelin munakarvat pois.

Onko tuo sitten keksintö, vai älynväläys? Siinähän sitten riittääkin pohdittavaa tälle vuodelle.
Mustan kenkälankin kun siihen vedät päälle niinkuin pisteeksi iin päälle, niin voi kylän naiset kerrankin sanoa saaneensa ... hmm, sitä kuuluisaa tapolaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vittu-joo.......

Täällä ollaan taas kuin "se kuuluisa" tauti (Antsaa siteeratakseni)
Kaverina on viiniä ja viinaa yhden miehen tarpeisiin - siiderit on jo juotu!

...ei muuta kuin Uutta Vuotta kaikillensa tasapuolisesti...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lopsautetaan illan ensimmäinen, toinen, kolmas, neljäs, viides tai kuudes musiikkilinkki. Kovin moni ei vissiin tiedä, mutta itse tykkään.

Wärtzilä - Hyvästi selvä pää. Youtubesta löytyy sentään jotain bändin tuotoksia, esim. biisi nimeltään Horna.

http://www.youtube.com/watch?v=j1YQoQqfUq8

Ei muuta kun Poron kusta naamariin ja reteot laalamaan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mustan kenkälankin kun siihen vedät päälle niinkuin pisteeksi iin päälle, niin voi kylän naiset kerrankin sanoa saaneensa ... hmm, sitä kuuluisaa tapolaa.

Ei taida vain mitta riittää...hahaa...no joo mut kyllähän Johanna (vai kuka sitten tällä hetkellä lieneenkää) ymmärtää. No joo pistetään vuoden lopun piikkiin. Olen siis olemassa ja anteeksi.

Ulkona paukkuu mukavasti ja mieli vetäis mukaan pakkaseen, mutta flunssa ja järki pitää miehen sisällä. Meikäläisellä on kyllä sitä kykyä sairustua aina silloin kun jotain tapahtuis. Huippu-urheilijan ainesta siis. No FM09 ja pikkujellonien peli pelastavat. Viinaa ja ruokaakin riittää, joten ihan hyvä näinki. Niin ja tässä baarissahan on musiikkikin aikas rautaista, joten...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei taida vain mitta riittää...hahaa...no joo mut kyllähän Johanna (vai kuka sitten tällä hetkellä lieneenkää) ymmärtää.

Nooh, Mielikseen luulisin sen Jossun rakastuneen siksi, että hän on niin syvällinen, filosofinen ja henkisesti kypsä.
Siinä on yks pieni mittayksikkö on kevyttä kauraa, kun voi olla henkisesti yhtä ja tuntea. Sitäpaitti, fyysinen nautinto on syntiä, joutuu suihkussakin joskus käymään.
 
Tänne minunkin tie näyttää käyvän. Äsken tulin töistä ja ekan lonkeron korkkasin. En taida jaksaa lähteä kylille katsomaan ilotulitustakaan, viimeinen bussi taitaa lähteä puolen tunnin päästä. Siis jos haluaa sinne kylille ennen puolta yötä ehtiä. Ja vittuakos siellä yksin tekee. Raketteja tuli nähtyä sitäpaitsi jo töissä ollessa, samoin kuin kännisiä teinejä, joten kaikki on jo nähty. Raketit paukkuu pihalla, itse ensimmäistä kertaa jätin ostamatta. Niitäkään jaksa yksin ampua. Lähiseudulla majailevat tututkin on lähteneet muualle. Joten taidan olla vaan kotona ja katsoa jonkun leffan koneelta. Kovalevy alkaa täyttyä ja jotain sieltä on pois saatava. Alakerran naapuritkin kuuluu olevan vielä hengissä. Eivät ole ryypänneet itseään hengiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös