Vitutusketju

  • 10 571 707
  • 56 150
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Köyhyys vituttaa :<

Toisaaltaan ite oon paskapalkkaseen duuniin ängennyt ja suht hyvin viihdynkin... Mutta vuokran ja laskujen jälkeen jää elämiseen ja syömiseen noin 200e niin ei tää yhtään kivaa ole. Kiva olis parturiinkin mennä ja vaatteita ostaa ja kuppiloissakin kiertää. Kyllä tolla just ja just sinkkumies pärjää mutta ei tässä voi parisuhdetta ajatella.

Minulla on aikalailla vastaava tilanne sillä erotuksella, että minulla on joka toinen viikko kaksi lasta ruokittavana. Vuoden alusta lähtien palkkani vielä pienenee, niin ei jää sitäkään vähää. Mutta eiköhän tämä jotenkin suttaannu vielä parempaan.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Vitun kurkkukipu. On se ihme homma kun ei voi edes olla kunnon flunssaa vaan viimeisen viikon ajan on aamulla ollut kurkku kuin santapaperia. Mene siinä sitten luennoille yskimään keuhkosi pihalle. Limaa ei kuitenkaan tule yhtään. Tän päiväinen oli pahin. Osasyynä saattoi tosin olla alkuviikon kemistikillan fuksiristeily ja Tukholmassa pelkissä haalareissa pyöriminen.

Ja lisätään nyt vielä se, että eilen järkyttävässä päänsäryssä lähtiessäni laivalta onnistuin unohtamaan sinne kännykän laturini. Ainiin ja samalla reissulla jäädessäni junasta pois päätti kaljalaatikko levitä ja puolet tölkeistä tippui raiteille laiturin ja junan välistä. Siinä vaiheessa vitutti aika armottomasti, mutta nyt se jo oikeastaan huvittaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voi vittu. Rupesi tuikkimaan oikeaa korvaa hemmetisti. Sen lisäksi onnistuin hajoittamaan ovipuhelimen. Laskua odotellessa..
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Vituttaa hippi akka aamuTV:ssä itkemässä kun opiskelijan rahat ei riitä. Saatan urpo, mene töihin jos ei opiskelu innosta. Ämmällä on 5 lasta ja on paksuna ... mitä, meninkö mä yliopistoon panemaan vai lukemaan? Oletko kommari kuullut perhesuunnittelusta? Ja se helvetin opintolaina on tarkoitettu nostettavaksi.

Valittaa vielä, että minimiäitiyspäivärahasta menee verot, mainitsi erikseen vielä kunnallisverot. Vitun idiootti kommari. Köyhyytesi johtuu ensisijaisesti tyhmyydestäsi.

Vieressä istuu stakesin partasuu marimekkopaidassaan komppaamassa ... voi vittu.

Katsoin itse ihan mielenkiinnosta saman haastattelun Yle Areenasta. Tuli ihan sama fiilis, suunnaton vitutus! "Ei viittis ottaa velkaa.." ..ja verojakin joutuu maksamaan.. Tässä itse juuri sain viiden tonnin opintolainat maksettua ja tollainen muija, joka muutoinkin elää kaikilla mahdollisilla tuilla kertoo, ettei haluis ottaa velkaa.

Ja ainaista marinaa, kuinka ei voi opiskelijana tehdä töitä, kun tuet menee. Itse nostin varmaan kolmanneksen tukikuukausista opiskeluaikana. Opiskelijat kelaa, että tukien pitäis tulla kuin manulle illallinen. Mun mielestä opiskelijoiden tulisi olla ylpeitä, ettei tarvii nostaa kaiken maailman tukia ja lopettaa se helvetin marina.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Vitun pitkävetooooo

Nyt on kolmen päivän aikana nasahdellut niin lähelle, mut niin kauas kaikki pitkävedot. Vituttaa niin perkeleesti,et taidan lopettaa yrittämisen
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Vituttaa niin armottomasti tuo eilinen ILV-KÄR peli.

Pistemenetyksistä niinkään välitä, kun on tasainen sarja, niin ei tätä yhdellä tappiolla/voitolla kusta.

..Mutta nuo Ilveksen sikailut! ..Siellä on monet pelaajat niska jäykkänä menossa sairastuvalle koska joku vitun Ipa-perse huitoo mailalla niskaan!

Mitä on tapahtumassa suomalaiselle taitokiekolle? Eurooppalaisia on ensi kaudella joka joukkueessa pari kentällistä ja omat huippujunnut vetää jossain OCHLSJG liigoissa ulkomailla kun oma kasvattaseura ei anna peliaikaa..

Kaikki saisivat ottaa mallia Bluesista. Ja sekös vituttaa!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa nuo hyvä joulumieli -mainokset, joissa kehotetaan antamaan lahjoituksia köyhien lapsiperheiden hyväksi.

Kannattaisikohan ensin järjestää taloutensa jonkinlaiseen kuntoon, ennen kuin niitä kakaroita rupiaa hankkimaan? Vituttaa, kun oikeita avuntarvitsijoitakin on.
 

ditrim

Jäsen
Mun mielestä opiskelijoiden tulisi olla ylpeitä, ettei tarvii nostaa kaiken maailman tukia ja lopettaa se helvetin marina.

Noin miksikäs ei. Yksi mikä on näissä tukiasioissa aina vituttanut on se että työttömyystuki on about kaksinkertainen verrattuna opintotukeen. Sitten opiskelijoille vittuillaan että menkää töihin :)

Mutta tosiaan, sama tuo minulle on, jos pelkästään opiskelee ja asuu jossain halvassa kommuunissa niin opintotuella pärjää ihan hyvin. Vinkut käymään ja makaroonia naamaan. Noin kuudella eurolla per päivä pysyy elossa, opiskelukustannuksia sillä ei kuitenkaan voi maksaa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ei osu sitten missään "säkä" kohdalleen. Ei pokerissa, ei vedonlyönnissä, ei pelikoneissa ja peleissäkin kiekko osuu mielummin tolppaan kuin maaliverkkoon. Osa menee varmasti osaamattomuuden piikkiin, mutta olis mukavaa jos homma kääntyis toisinkinpäin välillä. Noh, ei auta kuin painaa kovaa hommaa ja toivoa parasta.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Saatanan perkele, olivat KHL:n smurffit siviileinä liikenteessä ja menin sitte kahdesta vaihtoehdosta valikoimaan sen väärän sporan. 80 euroa ei meinaan ole mikään pieni raha ja joku jää näillä näkymin ilman joululahjoja.

Ei siinä mittää. Tänään otin sporasta sen "vakiopaikkani", eli takaosan seisomapaikan. Hakaniemessä vääntäytyi sisään näitä Romanialaisia "maantienherroja" aika kasa ja Herran Jumala mikä haju niistä lähti. Hiki ja pottukilju haisi koko vaunussa ja takaosassa kahta kauheammin.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ärh. Koko viikon elänyt tietyissä suunnitelmissa, jotka kuitenkin menivät kertaheitolla uusiksi noin tunti sitten. Kiva se on tässä vaiheessa ruveta ihan tyhjästä kehittelemään jotain suunnitelmia viikonlopuksi, kun alustavat olivat sen verran laadukkaita.

Voiii perse.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt vituttaa Eläintenvapautusrintama. Siis mitä vittua, ne iskevät kanalaan ja pirstovat sähköt niin, että ruuan saanti ja lämmitys loppuu, eli toisin sanoen pistävät eläimet kärsimään. Mitä helvettiä, järki hoi älä jätä! Onko nää vitun spedet ihan vitun tyhmiä?

Ihme etteivät pistäneet lintuja vapaaksi kylmään ilmaan. Eivät kai nuo sisälle uskaltaneet, kun siellä haisi niin kakallekkin.
 

Masentaja

Jäsen
Rahan tulosta

Joo.Mitähän tästä taas sanois. Tuohon kun mustanmiehen vaimo itkee telkkarissa että ku ei ole rahaa. Meillä on perheessä bruttotulot n. 5k€/kk ja silti ei rahat riitä. Se on ihan sama, mitä saa rahaa, kaikki menee. Varsinkin nuoremmilla ihmisillä. Ja asiaa ei auta se, että kerran on päässyt esim luottokortin lipsauttamaan pikkusen liian isoksi.

Ja vielä kun toinen auto meni lunastukseen ja uuden hankinta tuli, niin avot. Ei tässä muillakaan rahat riitä, mutta en mä siitä telkkarissa itke. Mulla henkilökohtaisesti menee tuloista vähän vajaa 50% erilaisiin kuluihin, verot tellit lellit yms yms. Sit siitä kämppälainat, autonrahoitus ymsyms niin ei montaa euroa jää.

Mutta ihmiset, välttäkää luottokortteja varsinkin jos yhtään tuntuu siltä että SAATTAA lähteä lapasesta. Helppo on höylätä mutta yritäppä päästä siitä eroon... Ja onneksi on ns. maksuaikakortti, ei varsinainen luottokortti jota maksat sit 50e kuussa takaisin 25% vuosikorolla. Emmä tiiä. Melko sekavaa tekstiä, mutta tämmöistä tänää. Onneksi on perjantai, ja kohta voi lähteä kotiin laskemaan senttejä :P
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla henkilökohtaisesti menee tuloista vähän vajaa 50% erilaisiin kuluihin, verot tellit lellit yms yms.
Jos et työeläkemaksuja suorita takautuvasti, niin ei ole tainnut mennä "tellejä" eikä "lellejä" enää vuoden 2006 jälkeen. Sen sijaan "tyelleihin" tuloistasi varmasti menee osa (paitsi jos olet yrittäjä)... Noin, pääsinpäs pätemään.

Itse en nyt jaksa vastoinkäymisistä valittaa, paitsi että olen työtön, kipeä ja IFK-fani. Suomeksi siis rahaton, voimaton ja masokisti.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Nyt kuuminta hottia ovat vähän kuluttavat ja päästävät pienet autot..."

Näin Iltasanomien autoarvostelussa. Ei jumalauta.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittujen vittu. Helvetti kun tuntuu pahalta menettää luottamus toiseen ihmiseen, josta välittää.. Ei oo sitten vuosiin tuntunu näin paskalta olo...
 

ditrim

Jäsen
Vittujen vittu. Helvetti kun tuntuu pahalta menettää luottamus toiseen ihmiseen, josta välittää.. Ei oo sitten vuosiin tuntunu näin paskalta olo...

Itselleni kun näin kävi niin alkuun tuntui pahalta mutta sen jälkeen olo muuttui välinpitämättömän kevyeksi. Eipähän enää tarvi kantaa hänenkin taakkaansa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nyt vituttaa Eläintenvapautusrintama. Siis mitä vittua, ne iskevät kanalaan ja pirstovat sähköt niin, että ruuan saanti ja lämmitys loppuu, eli toisin sanoen pistävät eläimet kärsimään. Mitä helvettiä, järki hoi älä jätä! Onko nää vitun spedet ihan vitun tyhmiä?

Ihme etteivät pistäneet lintuja vapaaksi kylmään ilmaan. Eivät kai nuo sisälle uskaltaneet, kun siellä haisi niin kakallekkin.

Ainakin 2000 kanaa kuollut, mahdollisesti jopa 5000, epäilen ettei ollut tuskaton ja nopea lähtö.
Olisi päästänyt vaan luontoon, kanat olisi lentänyt puihin, tehnyt sinne pesänsä ja elänyt onnellisesti elämänsä loppuun asti.

EDIT
Lähde tuolle kuolleiden määrälle: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/117181.shtml
 
Viimeksi muokattu:

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Vittu että vituttaa kouluhommat. Kerrankin ajattelin reippaana olla vkl kotona ja tehdä kouluhommia. Noh, eihän siitä mitään tule kun on tyhmä ku saapas. Eikä asiaa auta paskan opettajan tekemät paskat ohjeet. Rupee olee lähellä Totaalinen kilahtaminen. Vittuperseeseen Visual basic ja taulukot.
Toisaalta onneksi on itselläni pienet vitutuksen aiheet: Luokkakaveri on Iranista ja kertoi että siellä oli revitty silmä yhdeltä kaverilta irti koska oli sumuttanut pippurikaasua tjsp. jonkun naisen silmille. Tämä siis tytön isän vaatimuksesta oikeudenkäynnin jälkeen tuomiona.

--> kaljaa ja syömistä, jos vitutus helpottas... tai sitten ei...
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Voi vitun IFK! Miten kotona voidaan pelata noin paskaa kiekkoa? Ei saatana. Muutama hyvä taklaus ja se oli siinä. Kolmas erä pelkkiä pitkiä ja peruuttelua. Eipähän tarvii ostaa tänäkään vuonna playoff kausaria, kun pelataan vaan kaksi peliä kotona.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittujen vittu. Helvetti kun tuntuu pahalta menettää luottamus toiseen ihmiseen, josta välittää.. Ei oo sitten vuosiin tuntunu näin paskalta olo...

Tämä se onkin varmasti se pahin. Onko se toinen alusta asti vedättänyt? Vai onko tämä vain omaa puusilmäisyyttä? Vai harhaa?

Vaikea tilanne josta kannattaisi keskustella ao. henkilön kanssa ennen lopullisen johtopäätösten tekemistä.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä se onkin varmasti se pahin. Onko se toinen alusta asti vedättänyt? Vai onko tämä vain omaa puusilmäisyyttä? Vai harhaa?

Vaikea tilanne josta kannattaisi keskustella ao. henkilön kanssa ennen lopullisen johtopäätösten tekemistä.

Nyt alkaa jo helpottamaan, kun on olutta tasaseen tahtiin napannut. Ei oo alusta asti vedättäny, eikä kyllä omaa puusilmäsyyttäkään. En oo ikinä koskaan keneltäkään pyytänyt, että näytätkö puhelintas. Eilen kysyin kenen kanssa tekstas illalla, huomasin puheesta että valehteli. pyysin puhelinta näyttämään, muttei suostunu vaan sammutti puhelimen. Ei halunnut kuulemma että kaveri lähettää viestiä ja tarvis siihen sitten herätä.

No sain yön aikana ristikuulustelun kautta selville asioita. Sano ettei niitä asioita kuitenkaan tarkottanut mitä oli kaverilleen laittanut. Tiedän naisen historian, on ite kertonut niistä mulle. Nyt kun asiaa miettinyt, niin ennemmin yritän vielä ja otan sen riskin että luotan tän naisen sanaan.. Humalassa toi nainen saattaa tehdä melkein mitä vaan, mutta mää otan sen paskan sitten niskaani kun jotain konkreettista tapahtuu..

Jaahas ja sieltä alko soimaan sonatan tallulah.. Melkosta
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu miten uskomatonta, että pariskunnat tutkivat toistensa puhelimia. Jos tilanne on tuollainen kannattaisi ehkä erota aika vitun nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös