Puhelinmyyjät – nuo ”ystävämme”

  • 334 107
  • 1 378
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Johtuisiko rekrytointi siitä, että moni aloittava myös lopettaa. Varsinaista uraahan ei puhelinmyynnillä tee juuri kukaan. Kuinka moni aloittava myyjä lopettaa ensimmäisen puolen vuoden sisällä? Puoli vuottakin todennäköisesti aika reilu aika.

Lukuja en osaa esittää, mutta uskoisin että aika moni.
Osa-aikaisia on myös alalla moni. "Juuri kukaan" on hieman liioittelua, vaikka uraatekevät vähemmistö ovatkin.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nuo ammattikunnat häiritsevät, ja vievät ihmisten aikaa. Vaihdetaan lähihoitaja vaikka perushoitajaksi niin ollaan enemmän asian ytimessä.

Eikä häiritse eikä vie ihmisten aikaa. Paitsi ehkä poliisit toisinaan. Puhelinmyyjät sen sijaan häiritsevät ja vievät ihmisten aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miksi sinua vituttaa bussikuskit, taksikuskit, ravintoloiden ovimiehet, järjestyksenvalvojat, ambulanssikuskit, lähihoitajat, poliisit ja palomiehet?

Nuo ammattikunnat häiritsevät, ja vievät ihmisten aikaa. Vaihdetaan lähihoitaja vaikka perushoitajaksi niin ollaan enemmän asian ytimessä.

Eikä häiritse eikä vie ihmisten aikaa. Paitsi ehkä poliisit toisinaan. Puhelinmyyjät sen sijaan häiritsevät ja vievät ihmisten aikaa.
KC:n väite on kyllä niin absurdi etten meinaa millään käsittää mistä on kysymys. Onko tässä nyt kyse siitä, että KC on puhelinmyyjä joka myy lehtitilauksia ammatikseen, ja mainittujen ammattiryhmien edustajat ovat muita epätodennäköisempiä ostajia?

Kyllähän se voi tietyllä tavalla häiritsevältä tuntua jos talo palaa ja ryhmä kypäräpäisiä ukkoja hyökkää kirveiden ja letkujen kanssa sisään. Varsinkaan kun eivät tilaa Korkeajännityksen vuosikertaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhelinmyyjistä ainakin puolet on varmasti alalla, koska muutakaan duunia ei ole tarjolla. En epäile, etteikö pieni vähemmistö sieltä tienaisi kohtalaisen leveääkin leipää, mutta suurin osa ei varmasti saa mitään kahta tonnia kuukaudessa hanskaan.

Mitä olen duunissa metrosta lukenut, niin aika saatanasti noita myyjiä koko ajan haetaan. Kylkiäisinä tulee sitten lounasseteliä, kuntosalijäsenyyttä ja sen sellaista. Palkkaakin luvataan sen verran, että ihmettelen miksi noita paikkoja on jatkuvasti auki.

Tai no, en oikeastaan ihmettele. Jotkut vaan ymmärtävät, miten perseestä se ihmisille soitteleminen on. Ventovieraalle kaupataan laidasta laitaan tavaraa, jota tämä ei halua. Lisäksi ainakin minulle valehdellaan yleensä heti aloituksessa päin naamaa, että olen osallistunut asiakaskyselyyn tai arvontaan ja minut halutaan siitä palkita ilmaisella kuusikymppiä maksavalla lehdellä. Tiedän, etten ole kertaakaan elämäni aikana osallistunut lehtifirman asiakaskyselyyn ja pidän kusettamista röyhkeänä temppuna.

Ymmärrän kyllä, että työtään puhelinmyyjät vain tekevät mutta se poista sitä tosiasiaa, että heidän työnsä on sen puhelimen toisessa päässä olevan kannalta suht perseestä.

Itseäni vituttaa bussikuskit, taksikuskit...

Hieno vertaus. Pistä myyden pari roope-setää, niin alkaa se vitutuskin laskemaan ja perspektiivi asiaan löytymään.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Onpa itsekin tullut pari kertaa lähiaikoina puhelinmyyjiltä ostettua. Ensin partateriä ja höylän, kun niin halvalla lähti (toki lopetin homman sen ekan tilauksen jälkeen, kun ei se 3,50 paljoa ole), ja nyt viimeksi otin Plus-TV:n kuukaudeksi kympillä. Enkä sitäkään kyllä kuukautta pidempään jatka.
Itse otin Plus-TV:n ja digiboxin, hintaa oli alle 40 euroa. No, tänään sama kaveri soitti ja kysäisi haluaisinko vaihtaa aiemmin sovitun boxin (perusboxi kortinlukijalla) uuteen. Tuli vaihto tehtyä, nyt tulee Samsungin boxi (en muista tuotenumeroa, kävin tosin päivällä sen töissä katsomassa)kahdella virittimellä + 160 gb kovalevyllä. Hintaa boxille tuli 99euroa, tähän lisäksi Plus-TV 2kk ja hintaa tuli yhteensä n.130 euroa.

Ihan hyvä kauppa omasta mielestäni, ei harmittanut yhtään että puhelimeen vastasin!

Lähetin kaverin numeroon viestin, koska kaverini oli kiinnostunut myös tuosta paketista, katotaan soittaako hänelle..

Itse puhelinmyynnistä, itselleni eivät hirveää kyrpää otsaan kasvata. Parempi että jotain työtä tekevät, eivätkä kotona mätäne sohvalle..
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Puhelinmyyjät soittavat aina väärään aikaan. Kalareissulla, lätkämatsissa ynnä muuta. Saattaisin jopa ostaakin jotain jos soittaisivat joskus juuri oikeaan aikaan, eli silloin kun on tylsää (=harvoin) :)
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Noniin, tulihan se sieltä. En olisi ikinä kyllä uskonut, että Koljat on itse "tähtimyyjä". Täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että on olemassa ammatteja mitä en tekisi, vaikka niissä saisi kuinka kovia liksoja. 1. Juorutoimittaja 2. Puhelinmyyjä.

Hävettäisi/vituttaisi oma toiminta aika saatanasti. Eikä viitti ainutkertaista elämää tuhlata siihen, että vituttaa oma tekeminen.

Joudun kuitenkin korostamaan, että kyseessä on vain oma mielipiteeni, ettei Koljat vetele herneitä nenään jatkuvalla syötöllä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hävettäisi/vituttaisi oma toiminta aika saatanasti. Eikä viitti ainutkertaista elämää tuhlata siihen, että vituttaa oma tekeminen.

Voin sanoa että olet hyvässä asemassa jos et ikinä ole joutunut/joudu tekemään työtä jossa oma toiminta hävettää/vituttaa. Kaikilla asia ei ole niin.
 

Europoli

Jäsen
Se on itseasiassa yllättävän iisiä. Ilmaista rahaa, kuten tavataan sanoa. Vitutusta ei ole lainkaan, tienaan loistavasti. Sinä? Mutsisi jolta tilauksen saan?

Kummasti kuulostaa samalta kuin verkostomarkkinointiketjussa. Ollaan vaan tyhmiä kun ei tajuta paljonko tästä voi saada fyrkkaa!

Voin sanoa että olet hyvässä asemassa jos et ikinä ole joutunut/joudu tekemään työtä jossa oma toiminta hävettää/vituttaa. Kaikilla asia ei ole niin.

Omalta osaltani voin sanoa, että opiskeluaikoinani hain kerran Helsinki Medialle puhelinmyyjäksi. Vajaassa tunnissa selvisi, että minusta ei tuohon hommaan ole nimenomaan siksi, että hävetti ja vitutti tyrkyttää ihmisille lehtiä, joita he eivät tarvitse eivätkä halua. Jouduin sitten sen kesän henkeni pitimiksi jakamaan Hesaria ja pesemään ikkunoita. Ja voin vakuuttaa että niissä hommissa säilyi itsekunnioitus, vaikka palkka olikin varmasti paskempi kuin tähtimyyjillä. Hommat toki vitutti välillä, mutta oman toiminnan suhteen olin rauhassa itseni kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään aamulla koin positiivisen yllätyksen. Puhelinmyyjä soitti, esittäytyi ja kysyi kuinka menee.

Vastasin, että vituttaa, kun IFK hävisi ja olen krapulassa. Tästä puhelinmyyjä innostui puhumaan jääkiekosta. Keskusteltiin pitkään lätkästä, kunnes soittaja "muisti" asiansa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tienaan loistavasti. Sinä?

Vaikka en ymmärrä miten minun tuloni tähän asiaan liittyvät, niin ei, en todellakaan tienaa "loistavasti". Oikeastaan vain sen verran, että laskut ja vuokran saan maksettua, joskus jopa ostettua itselleni jotain mukavaa. Se kuitenkin riittää minulle, jos vaihtoehtona on vaikkapa juuri ihmisten häiritseminen puhelimen välityksellä. En usko, että itsekunnioitukseni olisi edes tällä tasolla, mikäli jotain puhelinmyyntiduunia joutuisin tekemään.

Sulla on varmaankin joku hyvä perustelu tuolle aikaisemmin mainitsemalleni ihmisten kusettamiselle ja harhaanjohtamiselle? Että asiakaskyselyyn ollaan vastattu ja siitä nyt sitten lähdetään palkitsemaan. Kun tiedän, että en sellaisiin kyselyihin ole aikaani tuhlannut, niin on minusta moraalitonta, suorastaan hävytöntä väittää minun tehneen niin. Vai onko vastaus "ei ainakaan meidän firmassa"?
Mutsisi jolta tilauksen saan?
Hyvin paljon mahdollista. Meikäläisen mutsi alkaa olemaan sitä ikäluokkaa, että kaikenlaiset haistapaska-mukatarjoukset uppoavat kuin veitsi voihin. Tiedäthän, niitä hyväuskoisia hölmöjä joille te lehtimyyjät niitä läpysköjänne saatte myytyä.
 

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän nuo puhelinmyyjät ovat tutuksi tulleet minullekin. Vaikka en ikinä mitään heiltä ostakaan, niin sen verran on tapakasvatus purrut, että osaan sen asiallisesti heille kertoa. Tai ainakin siinä tapauksessa, että myyjä on myös asiallinen minua kohtaan.

Tuo aloitus, että "Olette voittaneet/saatte ilmaiset lehdet.." aiheutta heti sellaisen negatiivisen asenteen koko myyjää kohtaan. Miksi pitää valheella ja vääristelyllä yrittää saada ihmiset ostamaan jotain, mitä he eivät edes ole pyytäneet? Tällä tavoin aloitettuja myyntipuheita en edes kohteliaisuuttani kuuntele. Kerron, ettei kiinnosta ja sanon näkemiin.

Mutta puhelinmyyjiä on myös ihan asiallisia. Myyjä kertoo selvästi, kuka on, mistä soittaa ja millä asialla. Ei mitään liirum-laarum -myyntipuheita, vaan kerrotaan tarjous ja kysytään kiinostaako. Jos ei, niin toisesta päästä toivotetaan hyvää päivänjatkoa ja puhelu päättyy ilman sen suurempaa tuputtamista. Jos joskus olisi niin outo tilanne, että pitäisi puhelinmyyjältä jotain tilata, niin kyllä se juurikin tällainen myyjä olisi.

Itse olen pannut merkille, että useimmiten suoraan kustantajalta soittavat myyjät (A-Lehdet) ovat huomattavasti rehdimpiä ja asiallisempia kuin näistä ihme "nyrkkipajoista". Ja taitaa myyjän kannaltakin olla parempi työskennellä suoraan kustantajan leivissä kuin välikäden kautta. Voi tietysti olla, että omat kokemukseni ovat ihan vain sattumaa, mutta vielä ei ole mitään huijaus- tai suoraan lapustalukemismyyntipuheita tullut kustantajan myyjiltä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Parempi sekin, että ko. ihmiset myyvät puhelimessa lehtiä, kuin se, että he elättäisivät itsensä sossun rahoilla.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Tuli tässä sitten astuttua puhelinmyyjän virittämään miinaan.
Tuossa joskus ennen joulua soitteli myyjä ja tarjosi AutoBild -lehteä sangen edukkaaseen hintaan. Kun vielä kaupantekijäisiksi luvattiin Leatherman -monitoimityökalu, niin pistin tilauksen vetämään.

Muutaman kuukauden odottelun jälkeen (siis eilen) tipahti laatikosta tämä luvattu "Leatherman". Tosiasiassa se oli säälittävän pieni linkkuveitsi, joka ei ollut edes minkään merkkinen ja jonka terä oli peltiä tai jotain. Ihan turha. Mukana tuli myös pieni ledivalaisin, joka toistaiseksi toimii.

Soittelin sitten asiakaspalveluun ja valitin tästä "Leathermanista" ja sain onneksi hyvitykseksi parin kuukauden numerot ilmaiseksi.
Kaupustelija oli pistellyt omiaan, tai sitten luullut, että Leatherman on yleisnimitys kaikille taskuveitsille tms.
Aika mielenkiintoista markkinointia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onhan nuo aikamoisia kauppiaita. Jo tässä muutaman viikon ajan on myyjä koittanut mua tavoitella ja tänään vastasin. Siinä sitten myyjä kertoo, että olen ollut niin hyvä firman asiakas että saan viiden kuukauden lehdet ja jotain tavaraa (en muista mitä) kaupan päälle. Siinähän sitten kun oli asiansa selittänyt, niin hän ilmoitti ettei tuo kuitenkaan täysin ilmaista ole. Mikäli tilaan 5 kuukauden lehdet, niin saan tuon 4 kk kaupan päälle + hänen lupaaman lahjan.

Aikalailla perus käyttäytymistä lehtikauppiailta. Olisi kuitenkin järkevää kertoa se koko totuus (hinta) eikä kuluttaa toisen aikaa. Yksi asia meikäläistä hieman ihmetyttää on se että eikö näillä lehtimyyjillä ole mitään listaa mitä lehtiä toiselle tulee, että ei tarvitsisi kaupitella niitä lehtiä mitä toiselle tulee jo. Tää on niin tätä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt tuli ensimmäistä kertaa elämässä sellainen puhelinmyyjä, jolla oli sellainen kampanjatarjous, jota jopa minä saattaisin suostua myymään. Ja ensimmäistä kertaa ei ollut mitään muttaa, joka kaataisi koko homman perseelleen.

Erittäin pirtsakka, iloinen ja ystävällinen tyttönen soitti ja pyysi kauniisti antamaan muutamasta lehdestä mielikuvan tyyliin plussa tai miinus. Taisi kysäistä viiteen eri lehteen mielipidettä (Tuulilasi, Mikrobitti, Aku-Ankka, Roope-Setä ja Apu), kiitti kauniisti ja sanoi, että saat tästä hyvästä lahjan.

Siihen sitten vastaheittona tietysti että "no jos ilmaiseksi lähtee, niin kerro pois". Tarjous 7 kk:n ilmaiset lehdet valitsemastani lehdestä (siis näistä viidestä) ja päälle 3 kk:n ilmainen urheilulehti. "No, mitä ne sitten oikeasti maksaa?"

Ei mitään. Ei mitään ostopakkoa, ei niitä perkeleen "pakollisia käsittelykuluja, kun eihän se xxx sinulle sinne kuitenkaan itsestään tule, maksaahan se tietysti jotakin".

Ainoa catch oli se, että tyttönen suositteli lopuksi, että olisin ottanut sen tuulilasin sitten koko vuodeksi ja maksanut vain 5kk:n lehdistä, 50€ yhteensä. Antoi siihen hyvät maksuehdot ja vaikka mitä kaunista sanaa, mutta totesin vain, että eipä taida olla järkeä ottaa sitten mitään extraa. Ja tyttösen positiivinen asenne vain jatkui, kertoi ymmärtävänsä täysin, jos en ehdi aina lehtiäni lukea, "ja tuo Tuulilasihan nyt on siitä loistava lehti, että sitähän voi lukea pidempäänkin". Ja oikeassa on. Jos nyt saan työpaikan kahvipöydälle 7kk:n lehdet ilmaiseksi + urheilulehden kotiin, niin miksi ihmeessä maksaisin lisälehdistä nyt mitään.

Kaiken kaikkiaan loistava kampanja, uskoisin tuon toimivan kyllä lehtitalonkin eduksi. Moni taatusti ottaa tuolta tytöltä mielellään ne lehdet koko vuodeksi. Minustakin saattaa vielä joskus tilaajan saada, sillä nyt sain näistä lehdistä kyllä todella positiivisen kuvan.

Kiva päivä, kiitos!
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilen koin kyllä uskomattomimman puhelinmyyjän tempauksen kun Elisa otti yhteyttä soittelemalla allekirjoittaneelle.

Minä: Moi

Soittaja: Moi. Pauliina Puhelinmyyjä (nimi muutettu kun en oikeaa muista) tässä. Sinähän olet Elisan laajakaista-asiakas?

Minä: Juu. Niin olen.

Soittaja: Oletko ollut tyytyväinen Elisan liittymään?

Minä: No pääsääntöisesti olen ollut. Kahden megan yhteyden nopeus ei kyllä ole ihan sitä mitä on luvattu, mutta vikahan voi olla muuallakin.

Soittaja: Meillä on nyt kampanja jossa 12 kuukauden sopimuksella voi nostaa liittymän nopeuden kahdeksaan megaan entisen liittymän hinnalla. Kiinnostaako tällainen?

Minä: No kiinnostaa toki.

Muutaman sekunnin hiljaisuus tässä kohden.

Soittaja: Jaa... Mutta tämä tarjous ei koskekaan sinua.

Minä: Täh?

Soittaja: Niin... Tuota ei tämä tarjous koskekaan sinua kun et asu Elisan verkon alueella.

Minä: Siis sinä soitat ja esität tarjouksen josta minä olen kiinnostunut ja sen jälkeen toteat että tämä tarjous ei koskekaan minua. Mikä logiikka tässä oikein on?

Soittaja: Niin ku nää systeemit on vaan tämmösiä että en mä voi tietää ennen kuin soitan että kenen verkon alueella oot.

Minä: No sä olet tehnyt mulle tarjouksen ja mä olen siitä kiinnostunut ja hyväksyn sen. Mikä tässä on ongelma?

Soittaja: No tää tarjous vaan ei koske sun aluetta.

Minä: Miksi sä sitten soittelet mulle?

Soittaja: No ku mä vaan saan näitä asiakkaiden numeroita mihin pitää soittaa.

Minä: Ootko sä suoraan Elisalta vai jostain muusta firmasta?

Soittaja: Mä oon Aditrolta.

Minä: No saanko mä sen kahdeksan megan yhteyden nykyisen kahden megan hinnalla?

Soittaja: Ei! En voi sitä sulle tarjota.

Minä: No juurihan sä sitä tarjosit!

Soittaja: Joo mut tää tarjous ei koske sua.

Minä: No miksi me sit tässä puhelimessa ollaan sun soittos ja tarjoukses perusteella?

Soittaja: No kun mä vaan soitan tätä mun listaa läpi.

Minä: Kerros kuka on sun esimiehes ja mikä on hänen puhelinnumero. Olis kiva keskustella hänen kanssaan tällaisesta asiasta.

Soittaja: No en mä voi... Siis ei mulla ole niitä tässä nyt.

Minä: Siis sä et tiedä esimiehesi nimeä etkä sen puhelinnumeroa.

Soittaja: En... en.

Tässä kohden allekirjoittaneella tuli vaara siihen että olisin sanonut sangen paljon asioita jotka eivät olisi olleet painokelpoisia, joten painoin (hyvien tapojen vastaisesti) puhelimeni punaista nappia eli löin luurin korvaan soittajalle.

Sattuneista syistä meidän perheen kuusi puhelinliittymää siirtyivät Elisalta DNA:lle. Nyt taitaa lähteä laajakaistakin.

Old TJ
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Sattuneista syistä meidän perheen kuusi puhelinliittymää siirtyivät Elisalta DNA:lle. Nyt taitaa lähteä laajakaistakin.

Old TJ

Niin mistä syystä?

Itseäni ihmetytti tuossa vuoropuhelussa ainoastaan se, ettet ymmärtänyt noinkin päivänselvää asiaa. Et asu liittymän alueella = Ei ole mahdollista saada sinulle liittymää, missä se ongelma oli?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Niin mistä syystä?

Itseäni ihmetytti tuossa vuoropuhelussa ainoastaan se, ettet ymmärtänyt noinkin päivänselvää asiaa. Et asu liittymän alueella = Ei ole mahdollista saada sinulle liittymää, missä se ongelma oli?

Elisassa, ainakin minun mielestäni. Noi myyjäthän eivät tiedä yhtään kenen kanssa puhuvat, joten numerot, jotka ruudulle ilmestyvät tulisi firman puolesta "suodattaa", jotta tarjousta esitettäisiin niille joille se kuuluu.

Itse tuossa muutama vuosi sitten näin Porissa töllöstä mainoksen, että Elisan laajakaista nyt 19,90 alkaen. Sitten lampsin siitä kaupunkiin, että pistetääs meikäläisen kämppä nettiin yhteyteen. Käviksellä koukkasin Elisan myyntipisteeseen ja myyjän tullessa paikalle lähdin asiasta hetken höpötettyämme tiedustelemaan ja sanoin, että "ottaisin sellaisen laajakaistasen." "Ok", sanoi hän ja sitten sanoin, että "sen mikä töllöstä näin, eli 19,90 kuukaudessa." "Ei tätä voi, koska ei koske Porin aluetta."

"Mitäs sellaisella mainoksella tekee, joka tarjoaa sellaista, jota ei voi saada?" "mutta kun ei se ole voimassa Porin alueella."

Tästä sitten lähdin pihalle ja lampsin lähimpään operaattoripuljuun, joka oli siis Satakunnan puhelin ja vaihdoin liittymäni kännykästänikin Elisalta pois. Minusta ei voi olettaa, että siinä 2-3 sekunnin aikana, jolloin hinta telkkarissa pyörii, ehtisi siitä pienestä tekstistä lukemaan kaikki 10 riviä helvetin pientä tekstiä, että mitä tarjous koskee. Joten siitä lähtien olen kantanut hiluni muualle. Voi kutsua pikkumaiseksi, mutta vittuakos siitä sitten.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
"Mitäs sellaisella mainoksella tekee, joka tarjoaa sellaista, jota ei voi saada?"

Miten niin ei voi saada? Et vain kuulu kohderyhmään.

En minäkään alaikäisenä saanut soittaa 0700-alkuisiin numeroihin vaikka niitä mainostettiin, saati hakea kaupasta kaljakoppaa.
Vieläkään en ole tervetullut Naisten joogatunneille tai jääkiekkosarjoihin, vaikka kuinka lehdessä olisi rekrymainontaa.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minäkään alaikäisenä saanut soittaa 0700-alkuisiin numeroihin vaikka niitä mainostettiin, saati hakea kaupasta kaljakoppaa.
Vieläkään en ole tervetullut Naisten joogatunneille tai jääkiekkosarjoihin, vaikka kuinka lehdessä olisi rekrymainontaa.
Onko joku näitä palveluita myyvä yritys joskus tarjonnut sitä mahdollisuutta sinulle puhelimessa?
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käsittääkseni TV tai Lehtimainokset eivät tapahdu puhelimessa, tai sitten olen käsittänyt termit väärin.
Käsittääkseni tässä ketjussa keskustellaan puhelinmyynnistä, ei TV- tai lehtimainonnasta, tai sitten olen käsittänyt aiheen väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös