Jatkoa - mutta kenelle?

  • 54 547
  • 248

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jatkosopimukset vielä Vaarasuolle,kangasniemelle ja Helmiselle. Ulos Niskavaara ja Saksinen.

Hankintalistalla on todennäköisesti jo liigaa pelanneita pelureita, joilla läpimurto tekemättä. Itselle kelpaisi esim: ifk kaksikko Laakso ja korhonen ja siihen päälle, joku Jaakola tai vastaava.

Saksisella on kuitenkin edelleen sopimus JYP:n kanssa ja IFK:n Laakso pelaa ensi kaudella Nashvillessa. Sopimus on sinne tehty jo viime syksynä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itselle kelpaisi esim: ifk kaksikko Laakso ja korhonen ja siihen päälle, joku Jaakola tai vastaava.

Eiköhän tämä ole se Jypinlinja valmiisiin huippuhankintoihin tuskin on rahaa.

Tuo pakisto on kuitenkin jo parempi kuin tähän kauteen lähdettäessä.

Korhonen on saanut tänä vuonna pelata IFK:ssa hurjia minuutteja ja paljon ylivoimaa. Tulos 0. Saman tyylinen Kovasen kanssa. Nimi tuo hyviä muistoja, mutta kiitos ei.
 

sean

Jäsen
Saksisella on kuitenkin edelleen sopimus JYP:n kanssa ja IFK:n Laakso pelaa ensi kaudella Nashvillessa. Sopimus on sinne tehty jo viime syksynä.

Ei noihin heittämiini nimiin kannata takertua. Ne nyt oli turhia heittoja. Suuntaa antavia minkälaisia pakki pelureita Jyväskylään ensi syksyksi saapuu. Heitto oli tarkoitettu lähinnä niille, jotka haaveilevat selkeistä vahvistuksista. Eiköhän se sitten nähdä vasta syksyn jälkeen saatiinko penkin lämmittäjiä vai Vahvistuksia.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkosopimukset vielä Vaarasuolle,kangasniemelle ja Helmiselle. Ulos Niskavaara ja Saksinen.

Hankintalistalla on todennäköisesti jo liigaa pelanneita pelureita, joilla läpimurto tekemättä. Itselle kelpaisi esim: ifk kaksikko Laakso ja korhonen ja siihen päälle, joku Jaakola tai vastaava.

Eiköhän tämä ole se Jypinlinja valmiisiin huippuhankintoihin tuskin on rahaa.

Tuo pakisto on kuitenkin jo parempi kuin tähän kauteen lähdettäessä.

Vai Laakso ifk:sta ja läpimurto tekemättä? nyt valot päälle siellä.
Tuskin tarvitsee miehestä haaveilla kun on sopimus jo rapakon taakse:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=7140
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Hankintalistalla on todennäköisesti jo liigaa pelanneita pelureita, joilla läpimurto tekemättä. Itselle kelpaisi esim: ifk kaksikko Laakso ja korhonen ja siihen päälle, joku Jaakola tai vastaava.

Itselleni kalpaisi kyllä kaikki noista, varsinkin Korhonen. Laakso onkin jo teilattu niin se siitä. Jaakolakin olisi kai ihan hyvä, mutta itse en henkilökohtaisesti semmoista ylimielistä p****aa tänne halua.
Korhonen olisi hyvä "vahvistus" ensi kaudelle vaikka moni muu on hänetkin "teilannut".
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselleni kalpaisi kyllä kaikki noista, varsinkin Korhonen. Laakso onkin jo teilattu niin se siitä. Jaakolakin olisi kai ihan hyvä, mutta itse en henkilökohtaisesti semmoista ylimielistä p****aa tänne halua.
Korhonen olisi hyvä "vahvistus" ensi kaudelle vaikka moni muu on hänetkin "teilannut".

Lisätietoa Jaakolan ylimielisyydestä? En ole koskaan tainnut nähdä kaveria televisiohaastattelussa, ei ole oikein minkäänlaista kuvaa miehen ajatusmaailmasta. Ei kentällä ainakaan ylimielinen ole, perusvarmaa suorittamista.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Lisätietoa Jaakolan ylimielisyydestä? En ole koskaan tainnut nähdä kaveria televisiohaastattelussa, ei ole oikein minkäänlaista kuvaa miehen ajatusmaailmasta. Ei kentällä ainakaan ylimielinen ole, perusvarmaa suorittamista.

No tämähän perustuu siis vain omaan arvioon.. Kärppien kaudenavaukseen 3.8.07. Kyseinen heppu ollut kaverin rinnakkaisluokalla aikoinaan, ja hänen juttujensa perusteella. Mutta itse siis en henk. koht. koko ihmistä tunne joten en ole tuommoisia sanomaan muuta kuin kuulopuheiden arviolla ja siitä arvoituna minkälainen hän oli faneja/minua kohtaan kaudenavauksessa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pudotuspelien ajaksi on sopimusneuvottelut rauhoitettu, mutta mainitaan nyt että Miska Kangasniemi toteaa tänään Suur-Jyväskylän Lehdessä olevansa halukas jatkamaan ja asiasta on kuulemma jo käyty neuvottelujakin.

Ehdottomasti jatkoa, Helmisten veljesten ohella enää ainoa joka tuosta porukasta jatkoa ansaitsee. Muille kiitos ja näkemiin.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä ilman muuta Miskalle jatkoa. Tööttimaisteri löysi tasonsa tälle kaudelle ja luutii sen verran ryhdikkäästi ja ammattimaisin ottein puolustuksessa, että on ollut tuolla omalla tasollaan todella tärkeä lenkki kapeassa puolustuksessa ja olisi sitä varmasti myös ensikauden menestysnälkäisessä ryhmässä.

Helmisistä on sellainen kutina, että jos Helminen JYPissä ensi kaudella nähdään, niitä on kaksin kappalein.

Olen vahvasti siinä uskossa, että ensi kaudella JYP-nippu on vielä tätäkin kautta vahvempi. Jo tämä ryhmä voi voittaa vielä keväällä vaikka mitä, sen verran mallikkaasti Dufvan juna on kulkenut laatimansa strategian mukaan.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkosopimustilanne näyttää todellakin vallan erinomaiselta. Vieläkin tosin ihmetyttää se joulukuussa tehty 2-vuoden jatkosopimus Samuli Piiroisen kanssa. Tuon sopimusjulkaisun päivämäärän 17.12 jälkeen Super-Samuli on takonut pelaamissaan 23 ottelussa peräti tehot 1+1. Hyvähän se on, että meillä on tämäntason snaipperi vielä seuraavat kaksi kautta rosterissa, sillä Seppäsen mukaan Piiroinen omaa kaikki mahdollisuudet tulla kovaksi maalintekijäksi SM-liigassa..

Piiroisen lisäksi ihmetyttää myös Esa Saksinen (0+0) ja Tomi Sykön (1+3) ja Tuomas Mikkosen sopimukset ensi kaudelle. No toisaalta vain 4 halpaa "turhaketta" joukkueessa ja kumminkin jatkosopimukset lähes kaikkien avainpelaajien kanssa, joten pullat on jokatapauksessa erittäin hyvin uunissa. Ja tiedä vaikka ensi kaudelle JYP tosiaan virittelee yhteistyötä D-kiekon kanssa, tuolloinhan laaja rosteri olisi hallittavissa.

Jännä juttu muuten, että tällä palstalla on taas Filppula ja Hannus jätetty jatkosopimus keskusteluista pois, koska herrat eivät ole muutamaan peliin ratkoneet matseja. Saas nähdä miten ääni muuttuu kellossa, jos/kun herrat tekevät tuhojaan pleijareissa..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jännä juttu muuten, että tällä palstalla on taas Filppula ja Hannus jätetty jatkosopimus keskusteluista pois

Immosen jatkosopimus, JYP pitkästa aikaa kunnon pleijareissa.. Siinä varmasti pari päällimäistä asiaa miksi JYP-fanit keskittyvät olennaiseen eli Tapparan hakkaamiseen Keskiviikosta lähtien.

Ja jos tolla meinaat palstan selänkääntäjiä, niin ehdottomasti voisit lainata tänne yhdenkin pätkän jossa haluan eroon Hannuksesta ja/tai Ilusta.(Jos modeettorit suo)

ps. Jos tuntui, että otin liikaa itseeni ni pahoittelut, mutta minä olen ollut se joka eniten kaveruksille on jatkolappua huutanut, joten toi teksti tuntui olevan osoitettu minulle.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Immosen jatkosopimus, JYP pitkästa aikaa kunnon pleijareissa.. Siinä varmasti pari päällimäistä asiaa miksi JYP-fanit keskittyvät olennaiseen eli Tapparan hakkaamiseen Keskiviikosta lähtien.

Ja jos tolla meinaat palstan selänkääntäjiä, niin ehdottomasti voisit lainata tänne yhdenkin pätkän jossa haluan eroon Hannuksesta ja/tai Ilusta.(Jos modeettorit suo)

ps. Jos tuntui, että otin liikaa itseeni ni pahoittelut, mutta minä olen ollut se joka eniten kaveruksille on jatkolappua huutanut, joten toi teksti tuntui olevan osoitettu minulle.

Totta turiset, että pleijarit painaa päälle ja ne ovat syystäkin päällinmäisenä kaikilla mielessä. Enpä ala kaivelemaan tuolta viestihistoriasta mitään todisteita, mutta muistaakseni useatkin jampat ylistivät sen HIFK-voiton jälkeen Filppula-Hannus kaksikkoa ja suorastaan huutivat jatkosopimusta heille. Ja tämä viestini ei ollut todellakaan tarkoitettu sinulle Lampinen vain yleisesti kaikille, jotka silloin pari viikkoa sitten hehkuttivat Ilulle ja Borikselle jatkoa..
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja tämä viestini ei ollut todellakaan tarkoitettu sinulle Lampinen vain yleisesti kaikille, jotka silloin pari viikkoa sitten hehkuttivat Ilulle ja Borikselle jatkoa..

Ei minun kantani ole ainakaan muuttunut Hannuksen osalta, ja olen edelleen sitä mieltä että kaverille pitää rustata jatkoa. Sen sijaan Filppulalle ei ole tarjolla roolia ensi kauden joukkueessa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Itsekkin olen ollut Filppulan monesti sysäämässä muualle. Alkukauden otteet olivat surkeita siihen tasoon nähden mihin kykenee. Toisaalta ei RD:kään hirveästi Filppulalle luottoa antanut, jotta pääsisi kunnolla peli rytmiin.

Hannuksella ja Filppulalla on varmasti ottajia. Toivottavasti edes toinen jatkaisi ensi kauden joukkueessa.
 

Torspo82

Jäsen
Totta turiset, että pleijarit painaa päälle ja ne ovat syystäkin päällinmäisenä kaikilla mielessä. Enpä ala kaivelemaan tuolta viestihistoriasta mitään todisteita, mutta muistaakseni useatkin jampat ylistivät sen HIFK-voiton jälkeen Filppula-Hannus kaksikkoa ja suorastaan huutivat jatkosopimusta heille. Ja tämä viestini ei ollut todellakaan tarkoitettu sinulle Lampinen vain yleisesti kaikille, jotka silloin pari viikkoa sitten hehkuttivat Ilulle ja Borikselle jatkoa..
Veikkaisin, että yksi hyvin mahdollinen syy on skeptisyys miesten jatkoon JYPissä. Hannusta on jo huhuttu Turkuun ensi kaudeksi ja Filppulalla saattaa yhtä hyvin olla jo sopimus muualle. Itse kuitenkin pelkään, että istuttaminen penkillä on saanut molemmat herrat tähyilemään muita vaihtoehtoja ja ehkä vastuun saaminen tuli JYPin kannalta liian myöhään. Tiedä häntä, toivottavasti edes jompi kumpi jatkaisi, Tuppuraista nyt varmaan on sitten sen toisen tilalle kaavailtu.

Nythän näyttäisi joka tapauksessa siltä, että JYP saa ensi kaudella liikkeelle ainakin kaksi hyvää hyökkäävää ketjua. Kolmannesta voisi tehdä sellaisen tasapainoisemman ketjun Hytösen ympärille, mikä toimisi hyvin molemmissa päissä kenttää. Ja neljänteen sitten kaikki puukädet.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän kauteen tarkoitus oli lähteä simppeliin tapaan 2 hyökkäävällä (yv-) (Pile, Dwaipe, Vemmu - Ilu, Vänä, Boris) ja 2 enemmän tai vähemmän puolustavalla kentällä. Immosta ei tässä sapluunassa tarvittu ja kieltämättä vieläkin "kärsitään" tuosta Jarkon tuomasta vahvistuksesta: Antti sai pelata lähes koko kauden VIPissä ja näin Dee joutui vaihtelemaan ketjusta toiseen, Hannus ja Filppula puremaan välillä tuppea, jne. Nyt taas Antti on "väärässä" kentässä (missä ei ole tietenkään mitään 'väärää' jos homma toimii - huom. ironia).

Eli pointtini on, ensi kauden ketjut ovat muuten eheästi kasassa, paitsi että Vänttiseltä puuttuu laiturit. Itse kyllä antaisin sekä Hannukselle että Filppulalle ja ennen kaikkea Filppulalle jatkoa. Onhan se vähän hassua, jos jatketaan täysin samalla miehityksellä, mutta näiden miesten potentiaali on sitä luokkaa, että mielummin pitäisin heistä kiinni kuin että antaisin jollekin Super-Samulille näytönpaikan. Ulkomaalaisia tullaan varmasti myös ottamaan ja toivon ja rukoilen, että heidän nimensä olisivat suomenkieliset. Tuppuraista pidetään täällä aika lailla JYPin miehenä, vaikka ei kait sille mitään epävirallista vahvistusta ole miltään taholta tullut? Tehot ovat kuitenkin olleet Ruotsissa sitä luokkaa, että saattaa käydä niin, että Tuppuraiselle esitetään - valitettavasti - rahakkaampia tarjouksia naapurimaastamme.

Sen sijaan tuo puolustuskuvio on mielenkiintoisempi. Miska nyt on 99,9993907 % varmuudella JYPin mies ensi kaudella. Enää ei muuteta muualle asumaan ja kun luistin kuljee, niin loppu on enää kuukausipalkan viilaamista. Kaijomaa ja Mäntymaa löivät itsensä läpi, mutta en usko, että heidän potentiaali riittää aivan maailmanluokan staroiksi asti. Jos tämän kauden taso pysyy, niin olen erittäin erittäin tyytyväinen. Sen sijaan Lars on se kaveri, joka tulee kehittymään vielä ja paljon. Ei välttämättä maailmanluokan pelaajaksi, mutta liigatasolla kovan luokan mieheksi - omassa roolissaan tietenkin. Helmisille paperit siis ja äkkiä. Siirtorajan alla tarkoitus oli hankkia kovan tason kädellinen puolustaja, joka olisi tehnyt sopimuksen myös ensi kaudeksi. Uskon, että se seuraava kovan tason hankinta tehdään nimenomaan tällä osastolla. Ulkomailta voisi kokeilla (esim. AHLstä Helmisille joku kaveri). Luulen, että Vaarasuo saa myös sopimuksen - kaipa tuo tyydyttänee minuakin, ehkä. Sen sijaan Niskavaara ja Salmu saavat pakata kassinsa, enkä usko oikein Leppäsenkään mahdollisuuksiin, vaikka itse kyllä antaisin hänelle vielä kunnon tilaisuuden. Sillä varauksella, että totutun ajattelumallin mukaisesti nuoret pelaajat kehittyvät vuosi vuodelta, voidaan sanoa JYPin lähtevän ensi kauteen erittäin kovalla rosterilla.
 

Handyy

Jäsen
Veikkaisin, että yksi hyvin mahdollinen syy on skeptisyys miesten jatkoon JYPissä. Hannusta on jo huhuttu Turkuun ensi kaudeksi ja Filppulalla saattaa yhtä hyvin olla jo sopimus muualle. Itse kuitenkin pelkään, että istuttaminen penkillä on saanut molemmat herrat tähyilemään muita vaihtoehtoja ja ehkä vastuun saaminen tuli JYPin kannalta liian myöhään. Tiedä häntä, toivottavasti edes jompi kumpi jatkaisi
Näin itsekin asian näen. Kuitenkin molempien potentiaali on tiedossa edelliskaudelta joten varmasti monikin seura joka tähyää parempia sijoituksia ensi kaudelle on valmis kokeilemaan miten miehet istuvat toiseen rosteriin. Mikäli sopimuksia ei kuitenkaan ole kirjoitettu ennen tätä 7 pelin voittoputkea, niin silloin mielellään Seppänen saisi yrittää tehdä jatkoa.

Mutta alkuperäiseen Ponton kommenttiin sen verran, että en itse sinänsä näe syytä kirjoittaa moneen kertaan samaa asiaa että haluaisin Filppulan ja Hannuksen jatkavan, jos sen jo olen kerran tehnyt. Asia siltä osin on ihan selkeä, vielä kun siltä saralta ei mitään lisää ole tullut huhuja tai tietoja. Sitten toki pitää kirjoittaa jos alkaa näkemään asiaa toiselta kantilta ettei miehiä JYPiin ensi kaudeksi halutakaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Luulen, että Vaarasuo saa myös sopimuksen - kaipa tuo tyydyttänee minuakin, ehkä.

Minä olen kyllä pettynyt jos joku muu puolustaja kuin Kangasniemi tai Lars Helminen jatkaa nykyrosterista. Miskan jatkaessa Vaarasuolle ei ole käyttöä. Tilanne olisi ehkä toinen jos Saksisella ei olisi sopparia.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen kyllä pettynyt jos joku muu puolustaja kuin Kangasniemi tai Lars Helminen jatkaa nykyrosterista. Miskan jatkaessa Vaarasuolle ei ole käyttöä. Tilanne olisi ehkä toinen jos Saksisella ei olisi sopparia.

En näe kyllä yhtäkään syytä miksi Ilkka Vaarasuosta kannattaisi nyt luopua. Kyseessä siis isokokoinen peruspakki, joka on hyvin kokenut liigatasolla nuoreen ikäänsä nähden. Pelannut tällä kaudella juuri sellaista kiekkoa miten häneltä odotettiinkin: yksinkertaista ja varmaa puolustuspeliä. Ja peliaikaa tullut aika reilusti, varmasti reilut 15min per ottelua kohden. Vaarasuon hintalappu ei varmasti päätä huimaa ja uskon, että rooli JYP:ssä tyydyttää miestä itseään. Näkisin siis erittäin mielelläni herran myös ensi kauden puolustuksessa.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En näe kyllä yhtäkään syytä miksi Ilkka Vaarasuosta kannattaisi nyt luopua. Kyseessä siis isokokoinen peruspakki, joka on kokenut liigatasolla nuoreen ikäänsä nähden. Pelannut tällä kaudella juuri sellaista kiekkoa miten häneltä odotettiinkin: yksinkertaista ja varmaa puolustuspeliä. Ja peliaikaa tullut aika reilusti, varmasti reilut 15min per ottelua kohden. Vaarasuon hintalappu ei varmasti päätä huimaa ja uskon, että rooli JYP:ssä tyydyttää miestä itseään. Näkisin siis erittäin mielelläni herran myös ensi kauden puolustuksessa.
Tämä on varmaan oikeastaan kiinni siitä, mitä JYP-puolustukselta ensi kaudella odottaa. Itse ainakin odotan, että nykyisten sopimusten lisäksi jatkot tehdään nimenomaan Kangasniemen ja L.Helmisen kanssa ja loput pelaajat (Niskavaara, Salmu, Vaarasuo) korvataan pykälää paremmilla.

Siis lyhyesti: mikäli Vaarasuolle nykytasollaan olisi ensikaudenkin puolustuksessa tarjolla 15min rooli, puolustus ei ole vahvistunut riittävästi. Mikäli esim. D-Kiekon kanssa viritellään yhteistyötä, kelpuuttaisin Vaarasuon ns. backup-pakiksi Saksisen kanssa.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Vaarasuon peliaika/ottelu on muuten kuluvalla kaudella JYPin pakeista kolmanneksi suurin - 21,02 - ja se on kyllä kovaa luokkaa.

Mutta niin on kyllä Vaarasuon tehotilastokin muihin pakkeihin verrattuna. Vaarasuon -1 verrattuna Miskan +12, Havun +14, Kaijon +17 ja Laipen +19 kertonee kaiken oleellisen miehen tasosta. Fakta on että puolustuksen tasoa haluttaneen nostaa, ja miinuksilla pelaavalle puolustavalle puolustajalle ei JYPissä ole mielestäni käyttöä. Ei siis jatkoa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta niin on kyllä Vaarasuon tehotilastokin muihin pakkeihin verrattuna. Vaarasuon -1 verrattuna Miskan +12, Havun +14, Kaijon +17 ja Laipen +19 kertonee kaiken oleellisen miehen tasosta.
Tuota, tuota.
Vaarasuon saama luotto on muuten koko joukkueessa kolmanneksi kovin.

Niin, ei pitäisi kyllä liikaa tuijottaa tuotakaan tilastoa, koska paljon alivoimavastuuta ja ns. jarrukentällisen haalarihommia on noissa minuuteissa paljon ja tällaisessa roolissa on huomattavasti hankalampaa päästä paljon ylivoimaa pelaavien pelaajien tasolle tehotilastossa.

Muutamia poimintoja tuosta tilastosta:
-Vänttinen: -1 (sama)
-Sipiläinen: -1 (sama)
-Lahti: +1 (ei merkittävästi parempi)

Huomionarvoista on myös se, että erikoistilanteita paljon pelaavat supertähtemme Pihlman ja Immonen ovat plussan puolella tuossa tilastossa neljän yksikön verran, joka on vain viisi yksikköä parempi, kuin Vaarasuon tai esim Vänttisen lukema.

Nuo mainitsemasi pelaajat ovat itseasiassa tässä tehotilastossa aivan ylivoimaisia JYPin joukkueessa.

Larsin tehotilastolukema on todella kova, kun hänestä sanotaan/sanottiin, että puolustuspään pelaaminen, ei olisi tosiaankaan hänen vahvuuksiaan. (Lars ei juurikaan alivoimalla pelaa)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vaarasuon peliaika/ottelu on muuten kuluvalla kaudella JYPin pakeista kolmanneksi suurin - 21,02 - ja se on kyllä kovaa luokkaa.

Lähtökohtaisesti pitää kuitenkin ajatella, että Kangasniemi hyvästä kaudestaan huolimatta ei ole maksimissaan kuin kakkosparin pakki eikä etenkään ylivoiman viivapyssy.
Eli jos ja kun pakiston kärkipäätä vahvistetaan, Kangasniemi tippuu hierarkiassa hieman alaspäin ja vie Vaarasuon paikan. Minä haluaisin edelleen nähdä kuitenkin back-uppina A-junnujen tämän hetken ykköspakin, Lauri Taipaluksen.

kummitus: alivoimalla päästetyistä maaleista tai ylivoimalla tehdyistä ei tule plusmiinustilastoon merkintöjä (ainakaan ymmärtääkseni ei tule) Eli tuo Vaarasuon lukema on käytännössä syntynyt viidellä viittä vastaan pelatessa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähtökohtaisesti pitää kuitenkin ajatella, että Kangasniemi hyvästä kaudestaan huolimatta ei ole maksimissaan kuin kakkosparin pakki eikä etenkään ylivoiman viivapyssy.
Samaa mieltä.
kummitus: alivoimalla päästetyistä maaleista tai ylivoimalla tehdyistä ei tule plusmiinustilastoon merkintöjä (ainakaan ymmärtääkseni ei tule) Eli tuo Vaarasuon lukema on käytännössä syntynyt viidellä viittä vastaan pelatessa.
Ahaa.. No se tipauttaa kyllä pohjan pois noilta spekulaatioiltani, jos näin kerran on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös