Mille naurat juuri nyt?

  • 13 222 602
  • 50 382

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54

:D Mulle jäi kyllä vielä vähän epäselväksi mitä mun tulee huutaa kun haluan lihiksen? Liiiiihiiis ***** Liiihiiis** ?

Edit: ei kun hetkinen, täähän huudetaan vaan jos lihis on käyttäytynyt huonosti tai filmannut...
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG

Upeita juttuja.
Henkilökohtainen suosikkini löytyi tästä :

1. Toni Mäkiaho

MÄKKÄRI!
* * *
MÄKKÄRI!
* * *
MÄKKÄRI!
* * *

2. Mikko Mäenpää

Mänki!
* * *
Mänki!
* * *
Mänki!
* * *

3. Andy Chiodo

ÄNDI!
* * *
ÄNDI!
* * *
ÄNDI!
* * *

4. Miika Wiikman

Miiika Wiikman!
* * * * *
Miiika Wiikman!
* * * * *
Miiika Wiikman!


Miika Wiikman, kavereiden kesken ihan Miika Wiikman.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Juu ei puutu kuin se kuutio johon noita ohjeita voisi tuupata kesken pelin. Informatiiviset sivut kaiken kaikkiaan, sain ainakin yhteen mieltäni askarruttaneeseen asiaan selvyyden. Tämä...
1. Oii! (huudetaan kun toiset fanit tuulettavat vaikka maalia ei tullut) (samalla käsiä ylös heiluttaen)
...on uskomattoman hauskan näköistä.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Upeita juttuja.
Henkilökohtainen suosikkini löytyi tästä :

4. Miika Wiikman

Miiika Wiikman!
* * * * *
Miiika Wiikman!
* * * * *
Miiika Wiikman!

Miika Wiikman, kavereiden kesken ihan Miika Wiikman.

Kiitos! Tälle kommentille nauroin pitkään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Itselleni, tosin itkuksi tämä saattaa kääntyä vielä monta kertaa. Taisi tulla Penailtua eilen oikein raskaasti.

Rupesin nimittäin viikonlopun jälkeen vaimolleni uhoilemaan, että taidan olla vuoden päivät keitottamatta kun on tuota painoa päässyt kertymään ja vatsakin ruvennut välillä reistaamaan.

"Älä unta näe, et sinä sellaiseen pysty" oli tietenkin toisen osapuolen vastine. Ja minä puolestaan:"Katotaanko, kyllä varmasti pystyn, olen sen verran kova jätkä!"

"Katotaan vaan." Samassa tajusin että olin vetänyt itseni kyllä sellaiseen kaulakiikkuun että huhhuh!

Eli tässä ollaan, 1 down, 364 to go. Seuraava postaukseni Kalsarikänni-ketjuun on siten odotettavissa joskus heinäkuussa 2008.

Kertokaas ne joilla kokemusta on, miten tuo onnistuu? Mitä on vuoden aikana odotettavissa?
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Loistavaa viihdettä.

Loistavaa viihdettä HIFK:n 2007-2008 kautta käsittelevässä ketjussa.

Penan ja Kantorin tiet erosivat "sattuneesta syystä". Ei Penan aikana asiaa HIFKiin, valitettavasti. Juuri kun oli oppinut laukomaan kohti maalia.

Oliko syy se, että kaveri varasti hallilta kaiken irrallisen, vessapaperista alkaen?

No nythän sitten selviää syy, minkä takia Pena lähtee oikein oikeuteen taistelemaan mm. valmentaja-asiasta. Kyllähän se vituttaa, kun tulee itse krapulassa toimistolle ja ensin on valmentaja vienyt kaikki viinat ja sitten pelaaja pöllinyt vessapaperit. Yritä nyt sitten siinä ottaa krapularyyppy tai käydä krapulapaskalla oloa helpottaakseen. Vähemmästäkin pistää vihaksi.

Että silleen...
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Kertokaas ne joilla kokemusta on, miten tuo onnistuu? Mitä on vuoden aikana odotettavissa?
Todennäköisesti teidän "yhteisellä" päätöksellä tuo homma peruuntuu ja vedät viinaa ihan normaalisti jo syksymmällä. Ei kai tuommoinen voi edes onnistua.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Itselleni, tosin itkuksi tämä saattaa kääntyä vielä monta kertaa. Taisi tulla Penailtua eilen oikein raskaasti.

Rupesin nimittäin viikonlopun jälkeen vaimolleni uhoilemaan, että taidan olla vuoden päivät keitottamatta kun on tuota painoa päässyt kertymään ja vatsakin ruvennut välillä reistaamaan.

"Älä unta näe, et sinä sellaiseen pysty" oli tietenkin toisen osapuolen vastine. Ja minä puolestaan:"Katotaanko, kyllä varmasti pystyn, olen sen verran kova jätkä!"

"Katotaan vaan." Samassa tajusin että olin vetänyt itseni kyllä sellaiseen kaulakiikkuun että huhhuh!

Eli tässä ollaan, 1 down, 364 to go. Seuraava postaukseni Kalsarikänni-ketjuun on siten odotettavissa joskus heinäkuussa 2008.

Kertokaas ne joilla kokemusta on, miten tuo onnistuu? Mitä on vuoden aikana odotettavissa?

Kaveri teki appiukkonsa ja lankomiehensä kanssa sopimuksen, että ovat juomatta puoli vuotta. Meni jotenkin niin, että joka viikko laittoivat kohtalaisen summan rahaa pottiin (joitain kymmeniä euroja tms.) ja jos joku ratkesi niin rahat jäivät niille muille ja homma jatkui heidän osaltaan samalla tavalla. Saattoi olla myös niin, että sijoittivat alussa koko potin sitä rahaa, ei pysty muistamaan. Rahan turvin oli tarkoitus lähteä reissuun tms. homman loputtua.

Noh. Meni noin kuukausi ja porukka päätti yhteisellä päätöksellä lopettaa touhun siihen. Ei siinä kuulemma ollut mitään järkeä. Mainittakoon, että nämä olivat suomalaisittain alkoholin kohtuukäyttäjiä eli kännejä kyllä juotiin, mutta korkeintaan kerran viikossa ja viikonloppuna.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkille Viheltäjä. Eihän tässä pysty lähtemään edes kaupungille asioita hoitamaan, kun pitää jäädä katsomaan, että mitä kaikkea sieltä päästä näppäimistöä vielä on tulossa.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Nimimerkille Viheltäjä. Eihän tässä pysty lähtemään edes kaupungille asioita hoitamaan, kun pitää jäädä katsomaan, että mitä kaikkea sieltä päästä näppäimistöä vielä on tulossa.

Ensin harmitti jäädä ylitöihin, mutta suru kääntyi iloksi kun huomasin mitä Jatkoajassa tapahtuu. Jos olisin kotimatkalla, olisin missanut tämän.
 

TML

Jäsen
Ulkona on kaunis kesäpäivä mutta tässä sitä vaan päivystetään saman kaverin tuotoksia.
Noh kröhöm.. Teen minä koneella muutakin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nimimerkille Viheltäjä. Eihän tässä pysty lähtemään edes kaupungille asioita hoitamaan, kun pitää jäädä katsomaan, että mitä kaikkea sieltä päästä näppäimistöä vielä on tulossa.

Niinpä.. Ihme jos vielä kovin pitkään pääsemme tämän Vislaajan tekstejä lukemaan, alkaaa olla sen verran noita "sääntörikkeitä", että yleensä pelikieltoa olisi jo paukkunut. Mutta tosiaan mukavaa että täällä tapahtuu jotain jännää, ei tässä sairastellessa paljoa muutakaan tekemistä ole kuin koneella istua.. JeeJee.

Edit. 1
parane pian!
Kiitos, näin on tarkoitus, perjantaiksi töihin takaisin.

Edit. 2
Alkaa näyttämään siltä että saamme vielä jonkun aikaa todistaa kahden gladiaattorin taistoa Kuukauden jatkoaikalainen- ketjussa. Kumpi voiton viekään?!?
 
Viimeksi muokattu:

Viheltäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Niinpä.. Ihme jos vielä kovin pitkään pääsemme tämän Vislaajan tekstejä lukemaan, alkaaa olla sen verran noita "sääntörikkeitä", että yleensä pelikieltoa olisi jo paukkunut. Mutta tosiaan mukavaa että täällä tapahtuu jotain jännää, ei tässä sairastellessa paljoa muutakaan tekemistä ole kuin koneella istua.. JeeJee.

parane pian!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei helvetti. Mulla on ensimmäinen loma moneen vuoteen menossa ja täällä sitä vain lueskellaan malttamattomana Jatkoaikaa. Enimmäkseen odottelen VIRON REISSU 2007 -ketjun leimahtamista liekkeihin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkille Viheltäjä. Eihän tässä pysty lähtemään edes kaupungille asioita hoitamaan, kun pitää jäädä katsomaan, että mitä kaikkea sieltä päästä näppäimistöä vielä on tulossa.
Jep, vielä enemmän nauran kyllä niille, jotka jaksavat närkästyä kaverin jutuista. Muutama on lähtenyt johonkin inttämiskilpailuun, yksi sanoi vihaavansa tätä yli kaiken. Toisaalta, nämä kaikki ovat samaa ikäluokkaa nimimerkki Viheltäjän kanssa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Toisaalta, nämä kaikki ovat samaa ikäluokkaa nimimerkki Viheltäjän kanssa.
Jokin aika sitten jaksoin vielä närkästyä noista ikäluokkajutuista, mutta nyt olen huomannut, että vanhemmat kirjoittajat tosiaan ovat parempia kuin nuoret. Minäkin kirjoitan ihan vahingossa ja hyvää tarkoittaen viestejä, jotka näyttävät hirveiltä provoilta... Ei ole vielä oikein tuo ulosanti kehittynyt tarpeeksi. Asiaosaamistakin löytyy hieman enemmän varttuneemmalta väeltä, omat juttuni ovat valitettavasti melkoista mututasoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jep, vielä enemmän nauran kyllä niille, jotka jaksavat närkästyä kaverin jutuista. Muutama on lähtenyt johonkin inttämiskilpailuun, yksi sanoi vihaavansa tätä yli kaiken. Toisaalta, nämä kaikki ovat samaa ikäluokkaa nimimerkki Viheltäjän kanssa.

Hilpeää seurattavaahan tämä on. Sama jos suuttuisi jollekin Peteliukselle. Tai no, sille voisikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Asiaan palatakseni: Nimimerkki -REDS-in allekirjoitus aiheutti tahattomia naurunpyrskähdyksiä henkilön päässä:

ONKO HEVOSEEN SEKAANTUMINEN LAITONTA? nimim. Rakensinko telineet turhaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös