Kyllä Stathos oli aika hyvä jonkin aikaa.
Oli alkuun. Niin oli Vokounkin. Lopputulos ratkaiseva. Myös Endras oli hyvä aikansa ja jopa loistava, mutta keväällä ihan solmussa.
Hovinen esim. hyvin voi nousta ylempään pykälään.
Kyllä Stathos oli aika hyvä jonkin aikaa.
Ois ollut 3 pisteen voitto Hovisen kanssa.Peli saatiin takaisin haltuun kun Pappi vaihdettiin byyriin. Toivottavasti Tapsaa ei nähdä enää ikinä meidän maalilla.
Ois ollut 3 pisteen voitto Hovisen kanssa.
Lindfors oli mulle aina sellainen veskari, joka ei riittänyt. Tiedän että pelasi parhaat kautensa ennen, kun itse aloin käymään hallilla eikä nuo maajoukkuepelit hänellä turhaan olleet vyöllään. Silti pudotuspelisarjoissa Takot ja Siekkiset aina söivät hänet. Taposella on vielä Lindors-maalauksella kypärä, niin kauheat flashbackit vuosien takaa.
Tämä maalivahtiosasto on kyllä IFK:lla valmennuksen lisäksi sellainen musta aukko. Selailin elitestä HIFK:n veskarit läpi vuosikymmenten ajan, niin ei kauhean monta veskia ole, joista oikeasti hyvät muistot.
Hyvät: Thomas, Riksman, Lankinen, Husso, Ortio, Ahonen
OK: Hovinen, Engren, Lundell, Norja, Endras, Askey, Lindfors,
Epäonnistuneet: Taponen, Halonen, Garteig, Tuohimaa, Nieminen, Ruusu, Bäckström, Thiessen, Noronen, Pitkämäki, Vokoun, Stathos, Draper, Duffys,
Mä en kyllä itse tota Jan Lundellia pitänyt koskaan erityisen hyvänä maalivahtina, vaikka hän olikin yksi suosituimpia pelaajia fanien keskuudessa, mutta oli mun mielestäni enemmänkin sellainen "Ok kakkosveskari" -ainesta, kun ollenkaan siihen ykkösveskarin rooliin sopiva valinta.
Vastaavasti taas Engrenin voisin jopa nostaa porrasta ylemmäksi, kuten myös Stathosin ja Norosen.
Jan Lundell suosituimpia fanien keskuudessa? Ehkä vastustajan fanien.
Länki-Lundelliksikin kutsuttu. Joku jopa tituleerasi Liigan parhaaksi kakkosveskariksi. Mulle itselleni aika neutraali pelaaja. Myönnetään, että nauttii jonkunlaista ikonin asemaa ja vaikka kävikin muualla, on silti osa tätä surullisen kuuluisaa "omat pojat" projektia.
Nyt ei enää vanhan muisti muista sitä, että ketä kaikkia mahtoikaan olla kakkosveskareina muissa jengeissä silloin Lundellin aikana, mutta sellainen mielikuva kyllä vaan itselläni jäi noista vuosista, että ei kyllä ollut lähellekään paras kakkosveskari meidän Lundell, vaikka hän nauttikin täällä jonkin asteista kulttipelaajan statusta.
Katselisin kyllä tälle kaudelle jo siirtorajalta uutta maalivahtia Hovisen pariksi.
Eilinen todisti, että ei kyllä uskalla peluuttaa sitten ollenkaan Taposta. Vinnistä ja Eliaksesta en usko olevan kirittäjäksi ainakaan vielä.
Tarvitsemme vakaan parin, jotta voidaan ees haaveilla menestyksestä. Hovinen suoriutunut hyvin, mutta ikä alkaa painamaan, ja en usko että kuorma kestää pleijareissa. Tämäkin viikko on haastava kun perjantaina pitäisi pelata kova peli Lukkoa vastaan ja lauantaina päiväpeli klo 15 Tapparaa vastaan.
No tänään tulee kyllä kotimatsissa Kosicelle kylmää kyytiä, Elias maalissa ja tilanne matsin lopulla 2-7. Tammikuun loppuunhan se laina oli eli tän matsin jälkeen pitäis palata Stadiin.Floridassa painaa samanikäisenä aika kovaa kuormaa maailman ehkä paras maalivahti.
Mutta, jos ei veskakaupolle mennä niin menisin Eliaksella kakkosena, jos sen saa kutsua takaisin? Vetää aika kovalla itseluottamuksella Slovakiassa 9,29% torjuntatilastolla ja Slovakian maajoukkueessa kaks voitettua peliä.
Ei missään nimessä jaksa Hovinen vetää pitkää kevättä, siis jos keväästä tulee parikin sarjaa, yksinään. Taposelta ei kannata odottaa tukea joten veskari tarvitaan.Hovinen on kyllä helvetin vakuuttava. Ei tarvi hikoilla perusvetojen kanssa, toisinkuin... Vaan jaksaako vetää suvereenisti 1.veskan roolia tuossa iässä? Ehkä tandemiksi vielä veska ennen siirtorajaa..
Ei missään nimessä jaksa Hovinen vetää pitkää kevättä, siis jos keväästä tulee parikin sarjaa, yksinään. Taposelta ei kannata odottaa tukea joten veskari tarvitaan.
Mestaruuskaudella 30 peliä 92-prosentin torjuntaprosentilla. 11-12 kaudella pelasi pari peliä rikkinäisenä ja ura päättyi jo alkukaudesta.
Mestaruuskautta ennen viisi kautta putkeen torjuntaprosentit 91,6-93,7. Tuo melkein 94-prosentin kausikin yli 30 pelatulla pelillä. Ja siellä oli muuten sysipaskojakin joukkueita seassa. En itse osaisi vaatia kakkosveskarilta yhtään enempää.
Oli aivan loistava kakkosveskari ja joutuikin usein ottamaan ykkösveskarin viitan.
Jos kaikki sarjat voitetaan 4-0 ja marssitaan ylivoimaiseen mestaruuteen, niin eiköhän vanha vielä kerran jaksa.
Ei ollut erikoinen ja töhöili meiltä yhden mestaruuden.Se, että raivasi itsensä pari kertaa ykköseksi ykkösen epäonnistuessa, ei muuta häntä hyväksi.Onhan Lundell tietynlainen seuraikoni tässä joukkueessa ja aika monien olen kuullut kovasti hänestä diggaavan, ihan noin maalivahtina ja pelaajana. Mutta itse en pitänyt häntä koskaan mitenkään erityisen hyvänä veskarina.
Lihavoin lainauksesta oleellisen. Nyt on nimittäin niin vahva statement, että vähän kaipaisi kunnon perusteluita, ettei ole lukematta paskaa.Ei ollut erikoinen ja töhöili meiltä yhden mestaruuden.Se, että raivasi itsensä pari kertaa ykköseksi ykkösen epäonnistuessa, ei muuta häntä hyväksi.
Lihavoin lainauksesta oleellisen. Nyt on nimittäin niin vahva statement, että vähän kaipaisi kunnon perusteluita, ettei ole lukematta paskaa.
No tänään tulee kyllä kotimatsissa Kosicelle kylmää kyytiä, Elias maalissa ja tilanne matsin lopulla 2-7. Tammikuun loppuunhan se laina oli eli tän matsin jälkeen pitäis palata Stadiin.