NuoriSkloddi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Nämä saisivat mun puolesta pysyä kaukana HIFK:n otteluista. Hyi v*ttu.Lisäksi on paljon IFK faneja, jotka futiksessa kannustavat Klubia.
Nämä saisivat mun puolesta pysyä kaukana HIFK:n otteluista. Hyi v*ttu.Lisäksi on paljon IFK faneja, jotka futiksessa kannustavat Klubia.
No onneksi et ole päättämässä tuosta asiasta.Nämä saisivat mun puolesta pysyä kaukana HIFK:n otteluista. Hyi v*ttu.
Bullshit. Ei chänttäile.Siellä muuten narrifanit chanttailee pissa på IFK:ta myös mestispeleissä.
Ugh. Onneksi olen kolmannessa polvessa Rödan kannattaja ja nuorena skloddina ei tarvinnut kysyä, että mitä valita. Vastaus oli kurantti, ei narrit eikä klubirunkkarit.No onneksi et ole päättämässä tuosta asiasta.
Copa90 - Stadin Derby, siitä vähän faktaa molempien kannattajien puolelta.
HIFK tulee viiden vuoden sisään pelaamaan Veikkausliigaa, kunhan hommat tehdään oikein. Kolmosdivarissakin toki paljon parempi meininki ja tunnelma kuin kirkoksi muuttuneella Nordiksella.
No muuten chanttailee.Bullshit. Ei chänttäile.
Nyt vittu valoja päälleBullshit. Ei chänttäile.
No muuten chanttailee.
Mä oon 2/3 kotipeleistä todistanut paikan päällä ja kertaakaan ei ole noissa peleissä tuota kuulunut.Nyt vittu valoja päälle
Kyllä siellä yhtä laulua jossa mainitaan "hata ifk" on hoilattu, mutta nimenomaisesti Pissa På:ta en itse ole kuullut. Ja jokaisessa kotipelissä olen ollut.Mä oon 2/3 kotipeleistä todistanut paikan päällä ja kertaakaan ei ole noissa peleissä tuota kuulunut.
Miksi tai kenelle sitä ylipäänsä huudettaisiin? Hifk sen sijaan mainitaan kyllä ainakin yhdessä suositussa chäntissä jota EP hoilaa, mutta siinä taidetaan lausua "...ja ifkoota hikoiluttaa jo". Se taas kertoo Jokereiden uudesta noususta eikä se ole kohdistettu nimenomaisesti paikallisvastustajalle.
Seison korjattuna mikäli asia tosiaan on näin. Olen ymmärtänyt, että tämäkin vielä jaksaa kulkea mukana.Kyllä siellä yhtä laulua jossa mainitaan "hata ifk" on hoilattu, mutta nimenomaisesti Pissa På:ta en itse ole kuullut. Ja jokaisessa kotipelissä olen ollut.
Kyllä se kulkee mukana, valoja tuskin narrien päähän ikinä tulee saamaan. Itseäni lähinnä naurattaa myös tämä narrien ja hupipäädyn kimppahalailu peleissä isoa pahaa punaista vastaan. Tämä nyt tosin ei liity tunnelmaan HIFK:n otteluissa.Seison korjattuna mikäli asia tosiaan on näin. Olen ymmärtänyt, että tämäkin vielä jaksaa kulkea mukana.
Valoja silti päälle jokereiden kannattamisen johdosta :)
Tämähän kertoo vain IFK:n suuruudesta. IFK on läsnä niin jääkiekossa kuin myös jalkapallossa ja on se päävastus paikallisille (Jokerit, HJK, ehkä Kiekko-Espoo myös).ei mullekaan avaudu miksi jääkiekkomatsissa haukutaan futisjengiä. Ja päinvastoin, miksi futismatseissa haukutaan Narreja.
Tämähän kertoo vain IFK:n suuruudesta. IFK on läsnä niin jääkiekossa kuin myös jalkapallossa ja on se päävastus paikallisille (Jokerit, HJK, ehkä Kiekko-Espoo myös).
Toivottavasti myös jalkapallon puolella IFK saadaan vielä jaloilleen. Potentiaali on valtava, mutta siellä puuhastelu on ollut potenssiin kymmenen jääkiekkoon verrattuna.
Erittäin hyvä kirjoitus! Respect.Tämähän kertoo vain IFK:n suuruudesta. IFK on läsnä niin jääkiekossa kuin myös jalkapallossa ja on se päävastus paikallisille (Jokerit, HJK, ehkä Kiekko-Espoo myös).
Toivottavasti myös jalkapallon puolella IFK saadaan vielä jaloilleen. Potentiaali on valtava, mutta siellä puuhastelu on ollut potenssiin kymmenen jääkiekkoon verrattuna.
Mitä aktuaalista.... Klubifanit ovat itse myöntäneet, että heistä on jopa hienoa, että vaikka HIFK pelaa divarissa niin silti sieltä tulee kl*bille chantteja joka vaan build-uppaa tulevia kohtaamisia joita ensikaudellakin on tarjolla.IFK on Klubin päävastustaja vain joidenkin kingiläisten päiväunissa. Eivätköhän Klubikannattajat keskity saman sarjan joukkueisiin ja heidän kannattajiin.
Ja siitä potentiaalista, niin ei se oleva valtava. Itsekin elättelin toiveita siitä, että sitten kun IFK nousee liigaan se pystyy houkuttelemaan ison lätkäyleisönsä paikalle. Ei pystynyt. Olisi pitänyt ymmärtää jo siitä, että ykkösen otteluissa kävi niin vähä porukkaa. Narreilla on se 4500 jo Mestiksessä, eli liigapaluun tapahtuessa yleisöä riittää helposti myös liigaan. Futis-IFK ei koskaan päässyt 4500 katsojaan edes yksittäisessä ottelussa, ellei derbyjä lasketa. Valitettavasti sitä yleisöpohjaa ei vaikuta ole.
Tsottsot nyt erittäin tarkkana;Futis-IFK ei koskaan päässyt 4500 katsojaan edes yksittäisessä ottelussa, ellei derbyjä lasketa.
Tietenkin keskittyvät, mutta nähtiinhän se lataus heti, kun IFK oli Veikkausliigassa. IFK on se päävihollinen sillä sekunnilla, jos joskus tuonne vielä nousee.IFK on Klubin päävastustaja vain joidenkin kingiläisten päiväunissa. Eivätköhän Klubikannattajat keskity saman sarjan joukkueisiin ja heidän kannattajiin.
Mä näen isosti potentiaalia, JOS asiat tehdään oikein. Oma junnutuotanto ruohojuuritasolta kuntoon ja oma hima. Nyt himamatsitkin tuntuivat kuin olisi vieraissa ja muutenkin koko touhu oli niin saatanan puuhastelua. Asiat kuntoon, niin IFK vetää varmasti myös fudiksessa riittävästi yleisöä ja faneja paikalle.Ja siitä potentiaalista, niin ei se oleva valtava. Itsekin elättelin toiveita siitä, että sitten kun IFK nousee liigaan se pystyy houkuttelemaan ison lätkäyleisönsä paikalle. Ei pystynyt. Olisi pitänyt ymmärtää jo siitä, että ykkösen otteluissa kävi niin vähä porukkaa. Narreilla on se 4500 jo Mestiksessä, eli liigapaluun tapahtuessa yleisöä riittää helposti myös liigaan. Futis-IFK ei koskaan päässyt 4500 katsojaan edes yksittäisessä ottelussa, ellei derbyjä lasketa. Valitettavasti sitä yleisöpohjaa ei vaikuta ole.
Erittäin hyvä kirjoitus! Respect.
Monelta tuntuu menevän HIFK:n perinteet ohi nimenomaan tässä monilajisuudessa ja siinä kuinka iso seura HIFK on.
Tsottsot nyt erittäin tarkkana;
19.08.2017 HIFK-RoPS, 4705 katsojaa. IFK kiittää.
Ei ollut :D eli niitä lisää odotellessa.Seison korjattuna. Oliko muita?
Mitä aktuaalista.... Klubifanit ovat itse myöntäneet, että heistä on jopa hienoa, että vaikka HIFK pelaa divarissa niin silti sieltä tulee kl*bille chantteja joka vaan build-uppaa tulevia kohtaamisia joita ensikaudellakin on tarjolla.
Kendoa ja fudista on täysin turha verrata yleisömääriltään Suomessa. HIFK veikkausliigassa suoritti erittäin hyvin lipunmyynnin osalta ja kirjoituksestasi päätellen et ole käynyt katsomassa kolmosdivarin matseja. Siellä rikottiin kaikkien aikojen yleisöennätyksiä.
8485 on yleisöennätys ja matsi oli HIFK-HJK. Jo vuonna 1959 nousi ennätys yli 7000 katsojaan.Seison korjattuna. Oliko muita?
8485 on yleisöennätys ja matsi oli HIFK-HJK. Jo vuonna 1959 nousi ennätys yli 7000 katsojaan.
Meikä sekoitti näköjään, sorry. I stand corrected, itsevarmasti väärässä.Kyllä siellä yhtä laulua jossa mainitaan "hata ifk" on hoilattu, mutta nimenomaisesti Pissa På:ta en itse ole kuullut. Ja jokaisessa kotipelissä olen ollut.
Ja pitäisi olla joku kokonaan oma mesta kuten Gnistanilla , kun oltiin käytännössä KlubinNiin hienoa kuin Kingien toiminta onkin ei sillä yksinään pärjätä. Yleisöä pitäisi olla 3-4 kertaa enemmän, kuin viimeksi oli, että rahaa alkaisi tulemaan kassaan. 2000 katsojan keskiarvo ei vain riitä mihinkään. Narreilla on divarissakin yli 4500 katsojan keskiarvo.