Jostain syystä Ratcliffe kyllä maistuisi. Toki aavistuksen arpa tehojen vinkkelistä, mutta tois kyllä ryminää hyökkäykseen.Ainakin se palstalla pyöritelty Ratcliffe on vielä ilman sopparia.
Jostain syystä Ratcliffe kyllä maistuisi. Toki aavistuksen arpa tehojen vinkkelistä, mutta tois kyllä ryminää hyökkäykseen.Ainakin se palstalla pyöritelty Ratcliffe on vielä ilman sopparia.
Tuohan olisi kuin kirsikka kakun päälle. Juurikin tuo Radcliffe maistuisi sen vuoksi, että on todella iso ja silti potentiaalia tehdä pisteitäkin. Mielenkiintoinen pelaaja.Jostain syystä Ratcliffe kyllä maistuisi. Toki aavistuksen arpa tehojen vinkkelistä, mutta tois kyllä ryminää hyökkäykseen.
Voisi isommassa roolissa hyvinkin tehdä enemmän pisteitä. On varmasti peluutettu rikkovassa roolissa AHL:n puolella. Nyt toimistolla hereillä! Ainakin Hurricane lupaa hankkia Ratcliffen pelipaidan jos tänne saapuu. Ja jos se jää parista eurosta kiinni, niin lupaan ostaa kahvikupin siihen til.Tuohan olisi kuin kirsikka kakun päälle. Juurikin tuo Radcliffe maistuisi sen vuoksi, että on todella iso ja silti potentiaalia tehdä pisteitäkin. Mielenkiintoinen pelaaja.
Ratcliffe tähän osuisi hyvin ja on vielä Schnarrin tuttuja, mut joo katotaan tuleeko joku vai tuleeko ketään.Voisi kuvitella, että mahdollinen tuleva laituri pelaisi leftin puolelta. Nyt meidän neljä kärkilaituria righteja (Jormakka, Puustinen, Ojantakanen, Tieksola) sekä ykköscena Schnarr.
Jep. Ehdottomasti huutaa tuo rosteri mielestäni leftin laituria ja mielellään semmoista pelintekijätyyppiä.Voisi kuvitella, että mahdollinen tuleva laituri pelaisi leftin puolelta. Nyt meidän neljä kärkilaituria righteja (Jormakka, Puustinen, Ojantakanen, Tieksola) sekä ykköscena Schnarr.
Jep. Ehdottomasti huutaa tuo rosteri mielestäni leftin laituria ja mielellään semmoista pelintekijätyyppiä.
Joo, ei mua haittaisi jos tonne joku leftin taskuraketti tulisi pitämään pakkeja pilkkanaan nopeudellaan.Tuossa kun rosteria katsoo niin ei haittaisi vaikka joku hieman nopeajalkainen kaverikin löytyy, suhteellisen isokokoista kuitenkin rosteri täynnä.
EDIT: näyttäisi JYPin joukkue olevan keskiarvoltaan pisin ja painavin Eliten perusteella.
Toivottavasti se näkyy myös laitoihin kohdistuvana törmäysvoimina tulevalla kaudella. Puuduttava kiilailu ja haliminen jos vaihtuisi vähän rytisevämpään, niin varmaan joukkueenkin fiilis olisi intensiivisempi, katsojista puhumattakaan!EDIT: näyttäisi JYPin joukkue olevan keskiarvoltaan pisin ja painavin Eliten perusteella.
Tulevalle kaudelle hankituista uusista pelaajista on jokainen mielestäni erittäin mielenkiintoista nähdä JYPin paidassa. Yhdestäkään ei itselle ole tullut edes vähää sellaista "plääh" -fiilistä. Lisäksi useampi junnu tekee nousua Liigan puolelle, joita on hieno päästä seuraamaan.En tiedä teistä muista, mutta kun mietin kenet JYPin pelaajista odotan eniten näkeväni kentällä ensi kaudella, niin kyllä se vaan on Jere Lassila. Tottakai uudet pelaajat kiinnostavat aina, mutta Lassila iski niin helvetin kovaa läpi viime kaudella, että en malta odottaa miten ura lähtee tästä etenemään.
Minä olen hieman epäileväinen, että Lassila pääsisi edes viimekauden tehopisteille ilman jtn "Jerrya". Nuorimies joilla yleensä se toinen kokonainen liigakausi vaikein. Pisteet aika vaatimattomat ykköscenalle ja rinnalla oli liigan paras hyökkääjä. Lassila on luotettava kahden suunnan cena ja hyvä maskimies ylivoimalla. Tuo viimekauden kenttä oli erittäln hyvin roolitettu kokonaisuus. Toivottavasti olen väärässä Jeren suhteen.Tulevalle kaudelle hankituista uusista pelaajista on jokainen mielestäni erittäin mielenkiintoista nähdä JYPin paidassa. Yhdestäkään ei itselle ole tullut edes vähää sellaista "plääh" -fiilistä. Lisäksi useampi junnu tekee nousua Liigan puolelle, joita on hieno päästä seuraamaan.
Siitä huolimatta. Yksi on ylitse muiden ja kirkkaasti. Ei tuota pelaajaa voi olla rakastamatta.
Jere Lassila.
Mä edelleen toivon, että Lassila olisi ens kaudella JYPin kapteeni. En usko, että tulee olemaan mutta se olisi mun toive.Tulevalle kaudelle hankituista uusista pelaajista on jokainen mielestäni erittäin mielenkiintoista nähdä JYPin paidassa. Yhdestäkään ei itselle ole tullut edes vähää sellaista "plääh" -fiilistä. Lisäksi useampi junnu tekee nousua Liigan puolelle, joita on hieno päästä seuraamaan.
Siitä huolimatta. Yksi on ylitse muiden ja kirkkaasti. Ei tuota pelaajaa voi olla rakastamatta.
Jere Lassila.
No nyt kuulostaa jo aika rajulta aliarvioimiselta Lassilaa kohtaan. Jerry on poikkeuksellinen pelaaja rinnalle, mutta ei Lassilan taso siitä romahda, ettei Turkulainen ole enää hänen laidalla. Lisäksi Jerehän oli viime kaudella ykkössentteri olosuhteiden pakosta. Jos meillä olisi ollut oikeasti Liigaan hyvä sentteri (nyt Schnarr) siinä edessä, niin Lassila olisi pelannut kakkosen keskellä ja olisi ollut siihen jo ihan erinomainen viime kauden otteillaan.Minä olen hieman epäileväinen, että Lassila pääsisi edes viimekauden tehopisteille ilman jtn "Jerrya". Nuorimies joilla yleensä se toinen kokonainen liigakausi vaikein. Pisteet aika vaatimattomat ykköscenalle ja rinnalla oli liigan paras hyökkääjä. Lassila on luotettava kahden suunnan cena ja hyvä maskimies ylivoimalla. Tuo viimekauden kenttä oli erittäln hyvin roolitettu kokonaisuus. Toivottavasti olen väärässä Jeren suhteen.
Mä uskon, että jos ei vielä ensi kaudella, niin lähitulevaisuudessa Jeren paitaan ommellaan se C-kirjain. Hyväksyisin sen jo tulevalle kaudelle, siihen löytyisi kokenut varakapteenisto lyödä tulitueksi.Mä edelleen toivon, että Lassila olisi ens kaudella JYPin kapteeni. En usko, että tulee olemaan mutta se olisi mun toive.
Niin en mä väitä, että joku puutarhatonttu olis saman roolin hoitanut Turkulaisen rinnalla, mutta oliko pisteet tuossa roolisa +20, Pudella +40, Jerryllä +60. Ja kyllä, Lassila joutui ja pääsi tuohon rooliin, mutta tuleva näyttää, enkä yllätyisi vaikka Jere alottaisi 3. kentässä. Mäkinen ja Perttu haastaa kiekollisessa pelaamisessa, joka hyvä ja potkii jokaista eteenpäin.No nyt kuulostaa jo aika rajulta aliarvioimiselta Lassilaa kohtaan. Jerry on poikkeuksellinen pelaaja rinnalle, mutta ei Lassilan taso siitä romahda, ettei Turkulainen ole enää hänen laidalla. Lisäksi Jerehän oli viime kaudella ykkössentteri olosuhteiden pakosta. Jos meillä olisi ollut oikeasti Liigaan hyvä sentteri (nyt Schnarr) siinä edessä, niin Lassila olisi pelannut kakkosen keskellä ja olisi ollut siihen jo ihan erinomainen viime kauden otteillaan.
Toisen kauden kirouksista voidaan aina puhua, mutta ei sekään mikään normi ole, että toinen kausi nyt vaan menee vituiksi.
Mielelläni olen väärässä ja onneksi Mäkinen ja Perttu omaa potentiaalin myös tuohon rooliinItse nojaisin siihen enemmän, että junnukisoista lähtien sen huomasi kun Jere oli kokoonpanossa tai ei ollut. Eli niin jumalainen kuin Jerry onkin, niin Lassila on myös ihan ok poika.
Jo yksistään Lassilan ilmiömäinen maskipelaaminen toi jätkille vieressä pisteitä, uskallan väittää minimissään n. 10 per lärvi noille herroille. Montakohan häkkiä Jerry takoi suunnilleen samoilta jalansijoilta b-pisteen tuntumasta, kun Lassila teki maskia. Etenkin kauden alkupuolella se saatiin näyttämään jopa naurettavan helpolta ja monessa kohtaa melkein pystyi ennustamaan, että veto uppoaa. Maskipelaamisen arvo on mittaamattoman suuri, eikä siitä jää jälkeä pistepörssiin.Niin en mä väitä, että joku puutarhatonttu olis saman roolin hoitanut Turkulaisen rinnalla, mutta oliko pisteet tuossa roolisa +20, Pudella +40, Jerryllä +60. Ja kyllä, Lassila joutui ja pääsi tuohon rooliin, mutta tuleva näyttää, enkä yllätyisi vaikka Jere alottaisi 3. kentässä. Mäkinen ja Perttu haastaa kiekollisessa pelaamisessa, joka hyvä ja potkii jokaista eteenpäin.
Niin tossa aikasemmin nostinkin maskipelaamisen ja myös puolustusosaamisen vahvuuksiin. Mutta tuossa aikaisemmin kuin hahmoteltiin kentällisiä, niin en usko että Jerellä riittää olla se kentän pelintekijä jos laidoilla Ojantakanen ja PudiJo yksistään Lassilan ilmiömäinen maskipelaaminen toi jätkille vieressä pisteitä, uskallan väittää minimissään n. 10 per lärvi noille herroille. Montakohan häkkiä Jerry takoi suunnilleen samoilta jalansijoilta b-pisteen tuntumasta, kun Lassila teki maskia. Etenkin kauden alkupuolella se saatiin näyttämään jopa naurettavan helpolta ja monessa kohtaa melkein pystyi ennustamaan, että veto uppoaa. Maskipelaamisen arvo on mittaamattoman suuri, eikä siitä jää jälkeä pistepörssiin.
Siitä olen samaa mieltä, että nykyinen sentterikalusto luo sopivasti kilpailua pelaajien keskuudessa.
Lassilalla olisi ollut luultavasti enemmän pisteitä, jos olisi huonompi maskimies ja täten kakkosylivoimassa tai eri roolissa. Jeren pistekertymän kannalta valitettavasti oli loistava maskimies, kun murhaavan tehokas takakolmio jauhoi ja löi limppua sisään jättämättä löysiä ripareita, kun maalivahti ei Jeren hyvin ajoitetun peiton vuoksi nähnyt mitään.Niin en mä väitä, että joku puutarhatonttu olis saman roolin hoitanut Turkulaisen rinnalla, mutta oliko pisteet tuossa roolisa +20, Pudella +40, Jerryllä +60. Ja kyllä, Lassila joutui ja pääsi tuohon rooliin, mutta tuleva näyttää, enkä yllätyisi vaikka Jere alottaisi 3. kentässä. Mäkinen ja Perttu haastaa kiekollisessa pelaamisessa, joka hyvä ja potkii jokaista eteenpäin.
Ojantakanen ja Puustinen tuskin päätyvät lopulta samaan kentälliseen, kun molemmat ovat lähtökohtaisesti maalintekijöitä. Miksi laittaa munat samaan koriin.Niin tossa aikasemmin nostinkin maskipelaamisen ja myös puolustusosaamisen vahvuuksiin. Mutta tuossa aikaisemmin kuin hahmoteltiin kentällisiä, niin en usko että Jerellä riittää olla se kentän pelintekijä jos laidoilla Ojantakanen ja Pudi