Nyt Laine vaan katsomaan vanhoja videoita, miten se skode lähtee ja mistä tilanteista - niin se Teemukin teki aikanaan, jos oli slumpissa. Eilen tuli ylläoleva video vastaan - pari kertaa oli pakko katsoa tuo, ihan älytön skode.
Seuran olisi kyllä pitänyt kysyä että ''onko Patrik kaikki kunnossa, oletko muistanut ottaa lääkkeesi, vain otetut lääkkeet auttavat ?''Suurin syy taitaa olla se, että Laine on itse pyytänyt päästä sentteriksi.
Nyt Laine vaan katsomaan vanhoja videoita, miten se skode lähtee ja mistä tilanteista - niin se Teemukin teki aikanaan, jos oli slumpissa. Eilen tuli ylläoleva video vastaan - pari kertaa oli pakko katsoa tuo, ihan älytön skode.
Jep, vanha totuus jo liigasta keväältä 2016, Pate Laineella, varmaan ainoana pelaajana liigassa oli tuolloin häkkipäisenä junnuna jokainen paikka siniviivan jälkeen maalipaikka.Tämä. Oli pakko katsoa useampaan kertaan (taas). Näitä nyt vaan lisää. Tuolla laukauksella kannattaisi AINA sinisen jälkeen vetää. Aina. Koutsina käskisin tehdä juuri näin. Kyllä niistä aika moni uppoaisi.
Jos ois suomalainen, niin J Huberdeau ei suomimedian mukaan kelpais ees mestikseen enää. ;)Niin Jonathan Huberdeau on tosiaan ylipalkatuin, mutta hän ei liity Columbukseen ollenkaan.
Viestit siis kesän ajalta on kuulostaneet siltä, että jos odotuksissa oli vetää viimesen päälle huippu-urheilijan treenikausi niin ilmeisesti näin ei ole ollut. Mikäli pitää paikkansa niin sitten on ollut kyllä heikko esitys.
Eikö Laine ollut melkein koko kesän Columbuksessa? Mietin vain että kuinkahan paljon oikeasti hänen harjoittelusta täällä olevat hyeena-toimittajat tietävät.
Seppäsen jutut nyt muutenkin voi muutenkin jättää omaan arvoonsa. Koko podcastin olemus NHL-osiossa keskittyy lähinnä Laineen ja Puljujärven haukkumiseen, sekä Miro Heiskasen perseen nuolentaan.
Eikö Laine ollut melkein koko kesän Columbuksessa? Mietin vain että kuinkahan paljon oikeasti hänen harjoittelusta täällä olevat hyeena-toimittajat tietävät.
Parempi kuin Ovechkin. Heittämällä.
Voi kun saisi seisoa pullasorsana paikallaan vain ylivoimassa. Mutta kun vaatii itseltään enemmän jääkiekkoilijana. On se huono ihminen. Ainakin suomalaisuus ja Suomen kansalaisuus pitäisi tältä herralta poistaa. Linnan juhliin ei ainakaan saa kutsua tulla.
Aleksanteri Suuri ei vaadi itseltään mitään. Herra antaa mennä vaan, antaa muiden tehdä työn hänen puolestaan ja on paljon Lainetta suurempi sankari reilulla 800 maalillaan.
Voi kun saisi seisoa pullasorsana paikallaan vain ylivoimassa. Mutta kun vaatii itseltään enemmän jääkiekkoilijana. On se huono ihminen. Ainakin suomalaisuus ja Suomen kansalaisuus pitäisi tältä herralta poistaa. Linnan juhliin ei ainakaan saa kutsua tulla.
Mitähän mahdat nyt ajaa tällä takaa? Sitäkö, että Lainetta "vaadittiin" monipuolistamaan hänen omaa peliään ja sitä kautta tehot pienenivät kun taas Ovie on aina keskittynyt puhtaasti maalintekoon eikä ole välittänyt pelin muista osa-alueista ollenkaan? Ikävä kyllä Laineesta ei saa tekemälläkään mitään hyvää monipuolista pelaajaa, niin hänenkin olisi kannattanut keskittyä vain maalien tekemiseen eikä lähteä yrittämään monipuolistamaan omaa peliään sen kummemmin. Laine on heikko pelaaja kentän joka osa-alueella eikä hän pysty enää tuomaan edes sitä yhtä asetta eli laukastaan ja sitä kautta maaleja.Parempi kuin Ovechkin. Heittämällä.
Aleksanteri Suuri ei vaadi itseltään mitään. Herra antaa mennä vaan, antaa muiden tehdä työn hänen puolestaan ja on paljon Lainetta suurempi sankari reilulla 800 maalillaan.
Jälkikäteen ajateltuna totta, mutta minkälainen pelaaja se semmoinen on joka ei pyri kehittymään? Itse nostan hattua sille että Pate on yrittänyt "kokonaisvaltaistaa" omaa pelaamistaan. Ikävä kyllä vain pelkkä yritys ei riitä ja kaikki ovat varmasti samaa mieltä siitä ettei Laineesta saada semmoista monitoimityökalua. Ikävä kyllä itse veikkaan että kyse on osakseen myös puhtaasti kiinnostuksen puutteesta: Laine on kuitenkin yksilö joka aloitti uransa maalivahtina. Hän tahtoo ratkoa otteluita omalla panoksellaan ja olla tärkeä lenkki omalle joukkueelle. Sama toistuu kun Pate siirtyi hyökkääjäksi ja profiloitui pelejä ratkaisevaksi maalitykiksi. Ikävä kyllä Laine ei mene rivimiehestä vaan jotenkin tuntuu että yksilöityminen on hänellä verissä ja se kipinä jääkiekkkoon syttyy niistä omista tekemisistä joukkueen eteeen. En usko että Patrik on todellakaan mikään pukukopiin syöpä, muttei mikään joukkuepelaaja kuitenkaan vaan loppupeleissä yksilöurheilija joka pyrkii olemaan tärkeä osa joukkuetta - oli se sitten kiekkojen torjuminen tai maalien tekeminen. En oikeiin osaa selittää kovin hyvin sitä mitä haen takaa mutta toivottavasti joku ymmärtää. Ja tämä tosiaankin nyt on pelkkää omaa spekulointia vailla mitään faktapohjaa.Ikävä kyllä Laineesta ei saa tekemälläkään mitään hyvää monipuolista pelaajaa, niin hänenkin olisi kannattanut keskittyä vain maalien tekemiseen eikä lähteä yrittämään monipuolistamaan omaa peliään sen kummemmin.
Samaa mieltä siitä, että Laine on pääasiassa heikko pelaaja, mutten sanoisi että joka osa-alueella. Hänellä on huikea laukaisutaito jolla tehdään maaleja. Ja flow:n sattuessa kohdallaan Pate on käänteentekevä pelaaja. Ikävä kyllä hän on melko yksipuolinen pelaaja ja suoranainen turn over machine. Ottaa itsellä kupoliin kun tuntuu että äijä pelaa aivan liian pikkunätisti hakien joitakin Maccelli-syöttöjä niin kuin joku aiemmin sanoikin. Yksinkertaistaisi peliään ja laukoisi enemmän niin hyvä tulisi. Minun mielestä Patella on ihan hyvä kyky mennä tilanteisiin mutta kiekollisenä hän on suoraan sanottuna surkea. Siksi on jokseenkin käsittämätöntä ettei Gaudreaun ja Laineen yhteispeli ole lähtenyt kulkemaan kun ajatustasolla tuhoa pitäisi tulla. Varmasti jokaisessa EA:n Änärin simulaatiossa käy niin että kiekkokahne Gaudreau jakelee niitä hyviä syöttöjä Patella jokka pistää sitten kiekkoa reppuun jostakin siniviivan tuntumasta. Miksei niin käy oikeasti?Laine on heikko pelaaja kentän joka osa-alueella eikä hän pysty enää tuomaan edes sitä yhtä asetta eli laukastaan ja sitä kautta maaleja.
Tästä olen myös samaa mieltä. Silloin ensimmäisinä Jets-kausina odotti suunnilleen kuola valuen että mitä käy kunhan Laineen luisteluvoima ja fyysisyys kehittyvät. Näin ei ole kuitenkään käynyt ja tuntuu jopa että Pate olisi hidastunut ja kaiken lisäksi laukaisutarkkuus huonontunut. Kehitystä ei ole tapahtunut niin kuin olisi toivonut. Vähän jopa pelottaa että nuo selkävaivat + henkinen puoli aiheuttavat sen että ura loppuu hyvinkin aikaisessa vaiheessa. Toivottavasti näin ei käy sillä minun mielestä Pate on sympaattinen pelaaja ja Änärin seuraaminen olisi paljon tylsempää ilman Tesoman tykkiä.Voi olla, että useat vammat ja vaikea selkävamma ovat pakottaneet Laineen yrittämään monipuolistamaan hänen peliään, jos esim. tuon selän kanssa ei vain enää yksinkertaisesti kykene laukomaan samalla tavalla kuin nuorempana.
Älä vaan mene kertomaan tätä Columbuksen valmennukselle...Ja itse asiassa nyt kun aloin miettimään niin ei ole ollenkaan kummmallista että Laine aloitti uransa maalivahtina.
Kai se on aika henkilökohtainen juttu miten edesmenneitä rakkaitaan muistelee. Jos on ollut sellainen henkilö jolle Ferrarin kanssa oleilu on ollut sykähdyttävä hetki, niin ei kai se sitten ihme ole jos sitä muistellaan.En tiedä olenko tämän ihmettelyni kanssa yksin, mutta menköön...
About viikko sitten tuli täyteen kaksi vuotta Paten isän yllättävästä kuolemasta, mikä takuuvarmasti on edelleen Patelle todella kova paikka ja vaikea asia! Itse olen osimoilleen saman ikäinen kuin Paten faija oli, ja Pate taas samaa ikäluokkaa kuin oma poikani, joten voinen hiukan ehkä samaistua tuohon tilanteeseen. No miten Pate sitten muistaa tätä? Julkaisemalla SoMessa isästään kuvan jonkun fucking Ferrarin vierellä patsastelemassa... Jos tuota poikaa edes joku vähän opastaisi tuossa julkikuvan luomisessa niin eikä sieltä nyt olisi löytynyt joku vähemmän pinnallinen otos, vaikka pikku-Pate iskän sylissä tms.? Jotenkin todella outo fiilis jäi tuosta, sekö oli se tärkein juttu isässä? Ferrari?
Mutta juu, eipä tässä, kukin tavallaan ja tyylillään, sano...
Piti lähteä metsästämään ko. kuvaa. En löytänyt Instagramista ja kun X-filesiin ei ole tiliä, en pääse näkemään sieltä. Korostiko itse kuvatekstissään Ferrarin merkitystä kuvassa vai oliko omaa tulkintaasi?En tiedä olenko tämän ihmettelyni kanssa yksin, mutta menköön...
About viikko sitten tuli täyteen kaksi vuotta Paten isän yllättävästä kuolemasta, mikä takuuvarmasti on edelleen Patelle todella kova paikka ja vaikea asia! Itse olen osimoilleen saman ikäinen kuin Paten faija oli, ja Pate taas samaa ikäluokkaa kuin oma poikani, joten voinen hiukan ehkä samaistua tuohon tilanteeseen. No miten Pate sitten muistaa tätä? Julkaisemalla SoMessa isästään kuvan jonkun fucking Ferrarin vierellä patsastelemassa... Jos tuota poikaa edes joku vähän opastaisi tuossa julkikuvan luomisessa niin eikä sieltä nyt olisi löytynyt joku vähemmän pinnallinen otos, vaikka pikku-Pate iskän sylissä tms.? Jotenkin todella outo fiilis jäi tuosta, sekö oli se tärkein juttu isässä? Ferrari?
Mutta juu, eipä tässä, kukin tavallaan ja tyylillään, sano...