Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 328 525
  • 8 803
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kukapa ei siitä tykkäisi, että Jokerit täytettäisiin taas Harkimoiden lähipiirillä. Ja yllättyneet voi myös nostaa kätensä pystyyn. Kerrassaan hyvä valinta herra Borgström!
Jos kaikki, jotka Harkimot tuntee, jätettäisiin pois laskuista, niin eihän jääkiekkojoukkueeseen voisi palkata yhtään ihmistä. Ainakaan osaavaa.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kukapa ei siitä yllättyisi, että määrätyille nimimerkeille ei täällä mikään kelpaa ja kaikesta nähdään vaan negatiivista.

Totta.
Kyllähän se on kohtuuton vaatimus, että jatkossa Jokereissa ei olisi omistajissa tai päättävässä asemassa venäläisiä, Kurria, Harkimoita tai heidän lähipiiriään. Nyt on huhuissa mukana ainakin kaksi neljästä edellämainituista.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Totta.
Kyllähän se on kohtuuton vaatimus, että jatkossa Jokereissa ei olisi omistajissa tai päättävässä asemassa venäläisiä, Kurria, Harkimoita tai heidän lähipiiriään. Nyt on huhuissa mukana ainakin kaksi neljästä edellämainituista.
Ketkä kaikki lasketaan Harkimon lähipiiriin? Kun kerta olet pitänyt listaa, niin laitatko sen tännekin nähtäville ja lähetät Jokereille myös, niin tietävät ketä eivät saa palkata.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kaikki, jotka Harkimot tuntee, jätettäisiin pois laskuista, niin eihän jääkiekkojoukkueeseen voisi palkata yhtään ihmistä. Ainakaan osaavaa.

Kyllä Suomessa ihmisiä jää urheilupiireissäkin vielä enemmän jäljelle kuin sulkeutuu pois, jos rajauksena on Harkimon pitkäaikaiset luottotyöntekijät. Otetaan vaikka esimerkiksi NN.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kyllä Suomessa ihmisiä jää urheilupiireissäkin vielä enemmän jäljelle kuin sulkeutuu pois, jos rajauksena on Harkimon pitkäaikaiset luottotyöntekijät. Otetaan vaikka esimerkiksi NN.
Eli Säilynoja ja Selänne ovat ok, mutta Koskinen ei ole? Vaikka molemmat ovat toimineet Harkimon alaisuudessa, niin tämä tietysti koskee vain Koskista?

Voi tätä kaksinaismoralismin ihanuutta.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli Säilynoja ja Selänne ovat ok, mutta Koskinen ei ole? Vaikka molemmat ovat toimineet Harkimon alaisuudessa, niin tämä tietysti koskee vain Koskista?

Voi tätä kaksinaismoralismin ihanuutta.

Milloin Selänne on ollut Harkimolla töissä tai mukana sen bisneksissä mukana suhmuroimassa? Älä nyt vaan sano, että sehän on pelannut Jokereissa.
Säilynoja toki oli Harkimolla töissä, mutta osasi myös oikeassa paikassa tehdä selvän pesäeron entiseen ja nykyiseen. Oli rakentamassa Jokereille uutta tulevaisuutta ilman Harkimoita, Kurria ja venäläisiä. Se riittää mulle.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eli Säilynoja ja Selänne ovat ok, mutta Koskinen ei ole? Vaikka molemmat ovat toimineet Harkimon alaisuudessa, niin tämä tietysti koskee vain Koskista?

Voi tätä kaksinaismoralismin ihanuutta.
No tämä. Säilynoja mm. oli Jokerien GM:nä Hjalliksen alaisuudessa, silti hän on ihan fine, mutta Koskinen ei.

Ei järki päätä pakota.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Milloin Selänne on ollut Harkimolla töissä tai mukana sen bisneksissä mukana suhmuroimassa? Älä nyt vaan sano, että sehän on pelannut Jokereissa.
Säilynoja toki oli Harkimolla töissä, mutta osasi myös oikeassa paikassa tehdä selvän pesäeron entiseen ja nykyiseen. Oli rakentamassa Jokereille uutta tulevaisuutta ilman Harkimoita, Kurria ja venäläisiä. Se riittää mulle.
Eli jos näitä ei lasketa, niin miksi Jarmo Koskisen teot sitten lasketaan? Tämä on kyllä välillä ihan uskomatonta skeidaa.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli jos näitä ei lasketa, niin miksi Jarmo Koskisen teot sitten lasketaan? Tämä on kyllä välillä ihan uskomatonta skeidaa.

Mitä ihmeen ”näitä” ei lasketa??
Säilynoja kieltäytyi rakentamasta Jokereita Harkimoitten kanssa ja Selänne ei ole koskaan mikään Harkimon luottomies bisneksissä ollutkaan. Koskinen on pitkäaikainen Harkimon oikea käsi ja nyt hyppää uudelleen Harkimon kelkkaan rakentamaan yhteistä tulevaisuutta. Vain sokea ja hyväuskoinen hölmö ei näe näissä eroa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Lue viestini edeltä ja yritä ymmärtää.

Saisko tuonne mukaan vielä Kummolan, Kohosen ja Virmasen?
Niin siis Kummolan, joka on tehnyt pesäeron Hjallikseen ja ilmaissut khl-siirron olleen virhe?

Vai Virmasen, jolla ei ole KHL:n kanssa mitään tekemistä?

Pointtini on, ettei sulla ole mitään logiikkaa. Kun samoilla perusteilla yksi on tosi huono ja toinen on tosi hyvä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis Kummolan, joka on tehnyt pesäeron Hjallikseen ja ilmaissut khl-siirron olleen virhe?

Vai Virmasen, jolla ei ole KHL:n kanssa mitään tekemistä?

Pointtini on, ettei sulla ole mitään logiikkaa. Kun samoilla perusteilla yksi on tosi huono ja toinen on tosi hyvä.
Risti seinään, mutta olen samaa mieltä kanssasi. Virmanen,Koskinen etc on syyttömiä Jokereiden KHL-seikkailuihin. Koskinen vanha Jokerikapteeni jolla useampi tj pesti + vahva urheilutausta ylipäätään. Hyvä haku jos toteutuu.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis Kummolan, joka on tehnyt pesäeron Hjallikseen ja ilmaissut khl-siirron olleen virhe?

Vai Virmasen, jolla ei ole KHL:n kanssa mitään tekemistä?

Puhutaanko siitä samasta Kummolasta, joka yrittää Jokereita puhua Liigaan ja joka oli KHL siirron ja hallikaupan takapiruna? Ok, et ehkä ymmärrä ja se on ihan fine.

Vai Virmasesta, joka oli vuosikaudet Jokereissa se Harkimon luottomies? Kuka tässä on KHL:stä pelkästään puhunut? Mä en henkilökohtaisesti halua nähdä Harkimoa sen enempää kuin Harkimon lähipiiriä Jokereissa päättävässä asemassa ilman selkeää pesäeron tekemistä Harkimoihin.

Ja sekin on mulle ihan ok, että sulle mun mielipide ei sovi. Jokainen elää omien periaatteidensa kanssa. Toiset vain on valmiimpia taivuttamaan selkärankaansa ja periaatteitansa, kun vähän suklaata tarjotaan nenän eteen.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vai Virmasesta, joka oli vuosikaudet Jokereissa se Harkimon luottomies? Kuka tässä on KHL:stä pelkästään puhunut? Mä en henkilökohtaisesti halua nähdä Harkimoa sen enempää kuin Harkimon lähipiiriä Jokereissa päättävässä asemassa ilman selkeää pesäeron tekemistä Harkimoihin.
Tällä analogialla se Säilynojakin olisi ollut huono ratkaisu. Kun Harkimolla töissä oli ja toimarina=luottomies.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä analogialla se Säilynojakin olisi ollut huono ratkaisu. Kun Harkimolla töissä oli ja toimarina=luottomies.

Saako lainata itseään?

Säilynoja toki oli Harkimolla töissä, mutta osasi myös oikeassa paikassa tehdä selvän pesäeron entiseen ja nykyiseen. Oli rakentamassa Jokereille uutta tulevaisuutta ilman Harkimoita, Kurria ja venäläisiä. Se riittää mulle.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teki pesäeron tulemalla takaisin Harkimon Jokereihin töihin? Olen pahoillani, en löydä tuota ajatusmaailmaa.
Kuin myös. Ymmärrän sen, että Harkimo on persona non grata, mutta ihan samalla tavalla se Säilynoja on ollut Harkimon luottomies siinä missä Koskinen vaikka muuta väittäisit. Toimitusjohtajia Harkimon yrityksessä molemmat. En tällä perusteella Koskista ainakaan itse ala arvostelemaan. Mitäs jos se Koskinen haluaa rakentaa myös Jokereille uutta ja parempaa tulevaisuutta?
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuin myös. Ymmärrän sen, että Harkimo on persona non grata, mutta ihan samalla tavalla se Säilynoja on ollut Harkimon luottomies siinä missä Koskinen vaikka muuta väittäisit. Toimitusjohtajia Harkimon yrityksessä molemmat. En tällä perusteella Koskista ainakaan itse ala arvostelemaan. Mitäs jos se Koskinen haluaa rakentaa myös Jokereille uutta ja parempaa tulevaisuutta?

Voit olla hyvinkin oikeassa Koskisesta ja Säilynojallahan oli ihan sama lähtökohta NN:ssä. Säilynojan historiasta olet myös täysin oikeassa. Kummatkin halusivat tai haluavat aivan varmasti olla rakentamassa uutta ja parempaa tulevaisuutta Jokereille. Toinen haluaa tehdä sen Harkimon kanssa ja toinen ehdottomasti ilman Harkimoa. Siinäpä se keskeinen ero.

Enkä mä edes ole suoraan Koskista vastaan henkilönä. Saattaa olla hyvinkin ammattitaitoinen kaveri, vaikka Harkimon alla jokainen hanke menikin enemmän tai vähemmän ketaralleen. Se on ongelman ydin, että näköjään uusi Jokerit rakennetaan Harkimoiden voimalla Harkimoiden lähipiiristä. Liigalla oli vaatimus, että ilman Harkimoa takaisin. Jokerit tekee taas hyvin selväksi, että Harkimoitten valta elää ja voi hyvin nyt ja jatkossakin Jokereissa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Lisää nimiä eetteriin, tällä kertaa Jarmo Koskinen kuulemma Mestis-projektin vetomies.
Tämä uutinen pitää paikkansa. Jarmo Koskinen on uusi toimitusjohtaja.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voidaan toki pureutua myös itse Koskiseen ja hänen saavituksiinsa urheilujohtamisen saralla.
-Jokereissa ei tulosta sen enempää kentällä kuin talouden puolella.
-Hartwall Areena jatkuvaa tappiota, jota Jokerit tehokkaasti kompensoi.
-FC Jokerit oli nopea ja katoava tähdenlento.
-Finnair stadion ollut jatkuvassa muutoksen myllerryksessä.
-Blues katosi kartalta Koskisen valtalauden jälkeen.
-Liiga ollut jatkuvassa taantumassa 2010-> ja Jokereitten lähdettyä KHL:ään alkoi vielä pahin sekoilun aikajakso.

Mitä saavutuksia Koskisella on, että sen saamista Jokereihin pidetään jotenkin kovana juttuna? Lähinnä jättänyt savuavia raunioita peräänsä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: zet

RoundUp

Jäsen
Positiivinen juttu, että hankkeen keulilla mies jonka CV on kunnossa. Toivottavasti Jokerit viimeistään 4 vuoden päästä liigassa. Se on suomalaisen jääkiekon etu. Ja mitä tulee Hjallikseen niin mies veti kovan projektin kun Ilmalaan tuli Hartwall-Areena, siitä ovat hyötyneet lukuisat muutkin lajit kuin jääkiekko tapahtumapaikkana.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivinen juttu, että hankkeen keulilla mies jonka CV on kunnossa.
Millä tavalla CV on kunnossa? Vastuullisia positioita kylläkin ollut, joista tulokset pääsääntöisesti kehnoja. Ei se mun silmissä mikään vakuuttava CV ole.

Enemmänkin näyttää helpolta valinnalta lähipiiristä, jossa mentiin taas sieltä, missä aita on matalin. Kuulostaa erittäin Harkimomaiselta ratkaisulta.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä tavalla CV on kunnossa? Vastuullisia positioita kylläkin ollut, joista tulokset pääsääntöisesti kehnoja. Ei se mun silmissä mikään vakuuttava CV ole.

Enemmänkin näyttää helpolta valinnalta lähipiiristä, jossa mentiin taas sieltä, missä aita on matalin. Kuulostaa erittäin Harkimomaiselta ratkaisulta.
Miten sinä jaksat aina tuoda tuota negatiivista tekstiä esille. Kerro meille kaikille kuka siellä pitäisi olla toimitusjohtajana?
Minusta Koskinen on hyvä haku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös