Noniin, sen verran laukalle lähti viimeksi keskustelut ja elämä ylipäätään, että nyt Minnesota-hoidon jälkeen ja jonkun aikaa päihteettömänä olleena, elämä ja maailma on kirkastunut ja kaiken näkee eri tavalla ja niin sanotusti terveellä järjellä.
Toipumisen sivussa oon tiiviisti seurannut tätä Jokereiden saagaa ja onhan tämä nyt yks vitun farssi. Kaikki avaimet mahtavaan buumiin ja paluuseen oli käsissä, kunnes ahneus ja Harkimon haamu otti jälleen vallan tästä brändistä ja kaikki näyttää sen jälkeen olevan epävarmaa. Kyseenalaisten suuresti näiden joel harkimoiden "jokerisydämen" ja lauseet "olen vain huolissani tulevaisuudesta", kun samaan aikaan koko edustusjoukkueen tulevaisuus hirtettiin kiinni halliin, jonka omistaa pakotelistoilla olevat venäläiset ja jonka myyminen on enemmän kuin hankalaa. Toisella puolen pöytää olisi ollut vaihtoehtoinen suunnitelma, joka ei ollut hirtettynä halliin, mutta koska J.Harkimo halusi isänsä jalan jäljillä hyötyä kaikesta ja tehdä vain rahaa, niin tulos on tämä, pelkkää epävarmuutta siitä pelataanko edes Mestistä seuraavalla kaudella, ja tapahtuuko se jossain piritorilla, johon jäädytetään kenttä meille Pekon ollessa faniyhdistyksen PJ, kun samaan aikaan toisella porukalla joukkueen rakentaminen Liiga-kauteen olisi täydessä käynnissä. Toki vastuuta Jari Kurrin harteilta asiasta on mahdotonta ottaa pois. Jokerit-legenda on toitottanut miten paljon seura merkitsee hänelle ja haluaa vain parasta, ja samaan aikaan Kurri ei päästä irti ilman 500 000€ maksua seurasta, joka on tehnyt 100miljoonaa tappiota vuosien aikana ja näin vaikeuttaa huomattavasti seuran tulevaisuutta. Vittu mikä tyyppi, ja Kurrin agenda seuran suhteen tuli viimestään nyt selväksi.
Olin itsekkin panostamassa rahallisesti tuohon Selänne & Co viritelmään, mutta tätä nykyistä salakerhoa ja viritelmää en voi tukea.
Toivotaan nyt, että kaikki kääntyisi hyvin ja Mestistä pelattaisiin ensi kaudella. Mutta jos kaiken tämän jälkeen Joel Harkimo istuu Jokereissa jossain päättävässä tai isossa roolissa, niin paskan maku on suussa koko ajan, koska niin vituilleen tämä on myös Joel "en ole keulakuvana missään, mutta omistan nyt 100% yhtiöstä" puolesta vedetty.
Sitten vielä. Nostan lakin kouraan ja pyydän anteeksi
@-Ville- ltä. En puolustele millään ongelmillani suhtautumistani sinuun, koska mikään ei ole hyväksyttävä syy käyttäytyä noin, mutta joka tapauksessa pyydän anteeksi ja haluan sanoa, että ymmärrän sua nyt kaikessa, mitä tässä on vuosien varrella tullut eteen. Loppujen lopuksi kyse on rakkaasta seurasta, josta välitetään ja halutaan sen parasta. Ja myöskin pahoittelut muillekkin, joita kohtaan olen ollut suoranainen idiootti ja yrittänyt provosoida tahallaan.
Toivottavasti vielä joskus tämä hieno yhteisö on koossa ja saadaan nauttia ja vittuuntua porukassa Jokereiden peliesityksistä Suomen kentillä.