Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 378 277
  • 66 968

Glove

Jäsen
Mikä ihmeen aurinko? Ei kai se nyt enää paista, moneen päivään ei ole näkynyt. Taisi sammua ja luhistua valkoiseksi kääpiötähdeksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin katsomassa Kikka -elokuvan. Odotukset oli aika nollissa, mutta ihan ok tekele.

Elokuvan aikana oli alkanut satamaan lunta ja maa onkin jo aika valkoisena täällä Hämeenlinnassa.

Minä olin katsomassa kyseisen Kikka-elokuvan tänään iltapäivänäytöksessä. Minunkin mielestäni leffa oli hyvä, vaikkakin myös surullinen. Vähän se tarjosi myös ajattelemisen aihetta.

Ja minun kannatti mennä tuo leffa katselemaan myös sen vuoksi kun sen pääsin edullisesti katselemaan eli 3 euron omavastuuhinnalla. Olin näiden klubitalolaisten kanssa katselemassa leffan ja talo maksoi osan leffalipuista. Talolla kai kirjanpito aika hyvin plussan puolella mutta kun ei oikein voi tehdä yhdistyksenä tuottoa. No, meille talon jäsenillekin tuosta on sitten iloa.

Minua kiinnosti melko paljon tämä Kikka, koska noloa tai ei niin on myönnettävä että olen kuunnellut viime vuosina Kikan ainakin tunnetuimpia hittejä. Tieto siitä että Kikasta tehdään myös leffa ei ole vaikuttanut kuuntelemaani musiikkiin koska olen kuunnellut kyseistä musiikkia jo ennen tiedon tulemista. Sen sijaan se että olen tässä joskus käyttänyt (nyt ollut täysin raittiina jo useamman kuukauden) alkoholia niin on kyllä vaikuttanut. Aika hyviä kännibiisejä nuo.

Kikan ura oli rohkea sekä sisälsi sekä nousun että myös rajun laskunkin. Aika pinnallista ja eroottisväritteistä, vihjailevaa tuo musiikki ja esitykset kyllä olivat. Kikka olisi kai halunnut tehdä vähän syvällisempääkin musiikkia, ja oli sillä jotain iskelmäviritelmää mutta ne ei oikein kai onnistuneet. Kun en minäkään ollut kuullut edes koskaan että Kikka olisi tehnyt oikein tuollaista iskelmämusiikkiakin.

Tosin se nyt ei paljoa kerro mistään jos minä en jostain musiikista ole kuullut. Ei minulla nyt niin vahva tuo musiikkitietämys ole.

Mutta juu, viihdyin kyllä tänään leffateatterissa. Ja eväät olivat hyviä, snackeja ja kokista. Leffateatterista kyllä kävelin noin tunnin matkan kotiini että kulutin pois eväistä saamani kalorit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku saatana jossakin varasti mun 120 miljoonaa euroa. Pitää varmaan purkaa asuntokaupat Miamin Penthousen kohtiilta.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Tänään on taas se aika vuodesta että verotiedot tulee julki ja niitä jauhetaan mediassa. Ei kyllä yhtään kiinnosta...
Eikä taaskaan mun nimeä listalla. Pitäisi vissiin tehdä jotain bisneksiä. No en minä kyllä ollut listoilla sillonkaan kun bisnestä tein. Ehkä parempi olla vaan palkansaaja niin on vähemmän riskejä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voima-lehden etusivulla on otsikko että Astrid Swan tuhlaa jatkoaikaa. Joo ei aina jaksa lukea pelkkää Tiedonantajaa.
Tästä tulikin mieleeni, notta oheinen läpyskä oli ilmaantunut postilaatikkooni - pyytämättä ja yllätyksenä - viime viikonlopun mökkireissun aikana. Eivät uskoneet ”ei mainoksia - ei ilmaisjakelua” -tiedonantoa.

Mä en ole nuori ja en näitä todellakaan muutenkaan tarvitse. Saakeli et syletti poimia postilootasta.
satasella sais vuodeksi.
 

Liitteet

  • EC11D52C-40C5-40EA-95B1-C3A6D4E9827C.jpeg
    EC11D52C-40C5-40EA-95B1-C3A6D4E9827C.jpeg
    85,3 KB · kertaa luettu: 76

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä tulikin mieleeni, notta oheinen läpyskä oli ilmaantunut postilaatikkooni - pyytämättä ja yllätyksenä - viime viikonlopun mökkireissun aikana. Eivät uskoneet ”ei mainoksia - ei ilmaisjakelua” -tiedonantoa.

Mä en ole nuori ja en näitä todellakaan muutenkaan tarvitse. Saakeli et syletti poimia postilootasta.
satasella sais vuodeksi.
Hah. Paras jekku sitten Paavo Nurmen ja Vasa-laivan. Vetti ja Tiedonantaja.

No en mäkään nyt sitä lue, ellen ööö itse ole ööö siinä lehdessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oonko mää doer vai oonko mää influennsseri? Ku mää kirjotin tänne tosta naiskiakon kiinnostavuudesta, niin tuntuu että veljet toimituksessa on pistäny lisää pökköö pesään. Ny tulee juttua jo jostain teinityttöjen Japanimatseista. Vittu, mulla nousi ny kusi päähän. Hyvältä tuntuu kyllä, ninku Osmo (ei rapeli) sano...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kovasti jylisee taas lentokoneen äänet tähän kotisohvalle, kun kone lähti tuosta Lappeen lentokentältä. Ihmeen paljon on koneita lähtenyt viime aikoina tuosta. Jotain lomalentoja varmasti. Säännöllisiä reittilentoja täältä ei ole kuin maanantaina ja perjantaina Bergamoon.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kovasti jylisee taas lentokoneen äänet tähän kotisohvalle, kun kone lähti tuosta Lappeen lentokentältä. Ihmeen paljon on koneita lähtenyt viime aikoina tuosta. Jotain lomalentoja varmasti. Säännöllisiä reittilentoja täältä ei ole kuin maanantaina ja perjantaina Bergamoon.
Aina silloin tällöin lentokoneiden reitti kulkee asuntoni yli. Se ei kuitenkaan pahemmin häiritse. Faijani luona Tikkurilassa lentoliikennettä onkin sitten huomattavasti enemmän, mutta siihenkin tottuu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taas on pistetty päivä käyntiin. Pyykit pyörii koneessa ja astianpesukone on päällä. Keittiön ikkuna on pesty ja verho vaihdettu. Seuraavaksi siirryn sitten olohuoneen ikkunoiden kimppuun.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Samoja askareita osin täälläkin eli molemmat pesukoneet pyörivät. Muuten pitää töitäkin tehdä. Oli kyllä tarkoitus olla tänään toimistolla, mutta nuoremmalle tytölle iski joku kovemman puoleinen lentsu illalla (ei korona ainakaan kotitestin mukaan) niin tehdään sitten tänään työt kotoa käsin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä ja mun suuri suuni...
Vaimo kävi töissä tässä pari viikkoa työpaikalla, kun meidän netti ei riittänyt uusien ohjelmien vaatimustasolle. No, uusilla yagi-antenneille netin kapasiteetti parani ja tästä aamusta lähtien hän taas tekee etätöitä.
Tuossa ruokatauolla hän keitti ruuan päälle kahvit, vaikka kuulemma työpaikalla ei päivisin tehnyt yhtään mieli kahvia, mutta nyt sitten kotona ollessa tekee...
Minä siihen menin hönkäsemään: "Sepä se, mullakin tekee mieli pillua, kun oot täällä kotona..."
Sellainen tietty hymy kasvoillaan vaimo kääntyi katsomaan minua kuin pahankurista penskaa, joka on tahallaan tehnyt jotain ilkeyttä - tunsin, kuinka kivekset(-kin) kyyristyivät ja pyrkivät jonnekin pakoon... voi minua...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä ja mun suuri suuni...
Vaimo kävi töissä tässä pari viikkoa työpaikalla, kun meidän netti ei riittänyt uusien ohjelmien vaatimustasolle. No, uusilla yagi-antenneille netin kapasiteetti parani ja tästä aamusta lähtien hän taas tekee etätöitä.
Tuossa ruokatauolla hän keitti ruuan päälle kahvit, vaikka kuulemma työpaikalla ei päivisin tehnyt yhtään mieli kahvia, mutta nyt sitten kotona ollessa tekee...
Minä siihen menin hönkäsemään: "Sepä se, mullakin tekee mieli pillua, kun oot täällä kotona..."
Sellainen tietty hymy kasvoillaan vaimo kääntyi katsomaan minua kuin pahankurista penskaa, joka on tahallaan tehnyt jotain ilkeyttä - tunsin, kuinka kivekset(-kin) kyyristyivät ja pyrkivät jonnekin pakoon... voi minua...
No saitko sitä?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onko torstai viikon virallinen pesukoneet päälle-päivä? Itse käytin myös näitä aamusella.
 
K

Kiekkokatsoja

Iltasanomien sivulla oli tehtävä, tunnetko Suomen kartalla. Yhdessä kysymyksessä oli virhe. Sen mukaan Kilpilsjärven kohdalla on Enontekiö. Vaihtoehdoista puuttui Kilpisjärvi.
Sain kaikki oikein, mutta tehtävän laatija sai yhden väärin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jonkin aikaa jo väsyttänyt melko paljon. Siis tämä ekstraväsymys vaivannut varmaan jo ainakin pari viikkoa, jos ei enemmänkin. Saan kyllä hyvin nukuttua öisin, vähän ehkä turhankin hyvin. Tänäänkin heräsin noin kello kymmeneltä vaikka menin maatekin jo iltaysin aikaan. Kesällä ja alkusyksystä vaivanneesta aamuvirkkuudesta ei ole enää tietoakaan ja olen kyllä toki nauttinutkin näistä myöhäisistä aamuista.

Mutta kun sellainen vireystila ei ole kovin hyvä ollut tässä. Vähän turhan paljon tekee mieli vain rötvätä kotona ja olla päivänokosilla. No, eihän minulla nyt tietenkään kotona välttämättä mitään tekemistäkään niin vain ole ja se ehkä sitten lisääkin sitten sitä että haluaa vain nuokkua kotona. Ei tee sitäkään mitä olisi tehtävälistalla.

Luulen kyllä että nyt on vaikeaa monella muullakin. Ulkona on ollut nyt pimeitä päiviä ja se varmaan ainakin minulla vaikuttaa tuohon vireystilaan. Ja voihan se olla että saan tällä hetkellä liian vähän jotain vitamiineja? En tiedä pitäisikö tuo tarkistaa jollain testillä ja pitäisikö alkaa popsimaan jotain vitamiinivalmisteita.

Kai tässä joulutohinoita pitäisi alkaa vähitellen jo tekemään. Saisi siitä innostuneisuutta elämään ja valoa asuntoon. Viime vuonna koristelin asuntoni jo lokakuun lopulla, nytkin voisin vähitellen alkaa kaivamaan joulukoristeita esille. Ja on kyllä hienoa näin jouluihmisen mielestä kun aletaan jo puhumaan pikkujouluista, joululounaista jne. Klubitalollakin on omat pikkujoulut ja joululounaansa.

Ja millainen olisi fiilis jos HPK:n kausi olisi sujunut hieman paremmin kuin etenkin edelliset pelit? Nyt on toki maaottelutauko joka on aika tylsä viikko kun ei nuo maaottelut oikein innosta mutta muuten pelit voisi tuoda aika paljon iloista säpinää elämään jos pelit sujuisi.

Ehkä melko vaikea ajanjakso menossa. Väsymystä liiankin paljon aistittavissa. Mutta kai tämä tästä. Veikkaan että en ole yksin taapertamassa tätä pimeähköä aikaa eteenpäin vaan on muitakin jotka jakavat saman ongelman.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenkähän paljon Jukka Jalosta harmittaa kun hän on pelkkä Leijonakuningas, Tami on kuitenkin kuningas koko auringolle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös