HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 014 702
  • 29 654

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ehkä näitä kuva-arvoituksia tulee pari tämän viikon aikana ja tiedote maanantaina.

Jos seuraava kuva on tummahiuksinen mies baskeri päässä syömässä patonkia Nordiksen pihalla...

Tai Fella drinkki kädessä terassilla..
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tai Fella drinkki kädessä terassilla..

Tää huhu on kiinnostava.

Ajatellaan, että fella olis kovinkin ollut bilettämässä. Olen mä kuullut muistakin tämän vuoden rosterin jätkistä sitä, että ollaan oltu kaljalla ja bilettämässä. Sellaisia jätkiä, joiden tiedän olevan aika urheilullisia ja sitoutuneita.

Ihmisiä nääkin on. Vapaa-ilta on vapaa-ilta.

En mä missään vaiheessa nähnyt Fellasta sitä, että olisi puuskuttanut krapulan takia tuolla peleissä. Enemmän se vaikutti siltä, että oli mahdollisesti pettynyt, ettei IFK tarjonnutkaan jatkosopparia ja pelimotivaatio laski.

Toinen vaihtoehto sille on se yksinkertaisin: Sai koronan ja peli sekosi siitä jälkeen. Ei vain löytänyt sitä virettä.

Joka tapauksessa ottaisin vuodenvaihteen Scmaltzin milloin vain takaisin, mutta en sitä, joka saatiin nyt kevään peleissä.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta tämän Lepakkoliemikuumeen aikana ihan sama. Joku Leskinen. Onhan sitä kiva katsella tuolla Tapparassa ja miettiä, että hitto kun oltaisiin otettu se Turusen sijaan.

Mutta meillä se olisi varmaan sairastunut koronaan ja pelannut puuskuttaen 2 playoff peliä saldona -2 ja yksi kakkossyöttö.
Ei siitä riskien kertaamisesta ainakaan hyötyä ole. Kaikkea toki voi aina sattua ja tapahtua.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää huhu on kiinnostava.

Ajatellaan, että fella olis kovinkin ollut bilettämässä. Olen mä kuullut muistakin tämän vuoden rosterin jätkistä sitä, että ollaan oltu kaljalla ja bilettämässä. Sellaisia jätkiä, joiden tiedän olevan aika urheilullisia ja sitoutuneita.

Ihmisiä nääkin on. Vapaa-ilta on vapaa-ilta.

En mä missään vaiheessa nähnyt Fellasta sitä, että olisi puuskuttanut krapulan takia tuolla peleissä. Enemmän se vaikutti siltä, että oli mahdollisesti pettynyt, ettei IFK tarjonnutkaan jatkosopparia ja pelimotivaatio laski.

Toinen vaihtoehto sille on se yksinkertaisin: Sai koronan ja peli sekosi siitä jälkeen. Ei vain löytänyt sitä virettä.

Joka tapauksessa ottaisin vuodenvaihteen Scmaltzin milloin vain takaisin, mutta en sitä, joka saatiin nyt kevään peleissä.

Olisi kyllä perin erikoista, mikäli IFK ei olisi missään vaiheessa edes tarjonnut Schmaltzille jatkosopimusta. Oli tammi-helmikuussa sellaisessa vedossa, että ottajia olisi varmasti ollut Euroopassakin.

Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin eiköhän tuo olisi sarjan top 5 -puolustaja heittämällä ensi kaudella, kun ”kasvukipukausi” on nyt ohi. Itseä ei harmittaisi herran jatkot, mutta en kyllä ole mitään volttejakaan heittämässä, mikäli se yllätys jatkosopimuksen muodossa tupsahtaisikin eetteriin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Olisi kyllä perin erikoista, mikäli IFK ei olisi missään vaiheessa edes tarjonnut Schmaltzille jatkosopimusta. Oli tammi-helmikuussa sellaisessa vedossa, että ottajia olisi varmasti ollut Euroopassakin.

Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin eiköhän tuo olisi sarjan top 5 -puolustaja heittämällä ensi kaudella, kun ”kasvukipukausi” on nyt ohi. Itseä ei harmittaisi herran jatkot, mutta en kyllä ole mitään volttejakaan heittämässä, mikäli se yllätys jatkosopimuksen muodossa tupsahtaisikin eetteriin.

Joulu-tammikuussa olisin hyppinyt tasajalkaa, jos Scmaltzin jatko oltaisiin julkaistu. Nyt on aika yhdentekevä olo. Mutta fakta on, että potentiaali on olla pelimies liigassa. Syy, ettei miehelle tarjottu jatkosopimusta voi olla hyvinkin yksinkertainen.

Ja se on, että Scmaltz ei varmasti ole halpa. Jos on pitänyt raivata budjetissa tilaa Melartille, niin Fella on voinut olla se sijaiskärsijä siinä.

Smaltsi on sen verran taitelija, että hänelle on tullut yllätyksenä, ettei jatkoa tarjotakaan ja se on vaikuttanut motivaatioon ja ylipäätänsä peli-iloon.
 

Lepii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
No tämähän oli se epäkohta mihin Salmelaisen piti puuttua. Ei mikään pakota maksamaan enempää ainakaan merkittävästi.

Jasun ja Rauhalan palkka rupesi nyt kyllä kiinnostamaan itseänikin. Siinä on kuitenkin Liigan parhaita nelosketjun senttereitä. Åstenin ei ikimaailmassa pitäisi olla palkassa samalla tasolla.
Aika vaikea on tietää tarkkoja palkkoja, kun oliko se 50% tuloista jotka rahastoida. Siinä tulee aika iso cappi, kun vertailua aloittaa.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Joona Luoto-huhu ihmetyttää itseäni vähän sikäli, koska miksi ihmeessä joku haluaisi vaihtaa Tapparasta meille. Tämä huhu kuitenkin lähti liikkeelle täällä Tapparaa lähellä olevalta kirjoittajalta.

Ehkä Luoto on niitä pelaajia jotka syystä tai toisesta ei tule niin kovin hyvin juttuun Tapolan kanssa? Näitä on kuitenkin ollut tiettävästi viime aikoina useampia, Spacek, Smejkal, Peltola, Kuusela. Ja voihan se olla myös että Luoto olisi halunnut jo tälle kaudelle palata Nordikselle, mutta syksyllä ei Salmelainen katsonut ajankohtaiseksi, tai Tappara maksoi enemmän.

Joka tapauksessa Luoto on omalla toivelistalla top-kolmosessa. Olisi myös hyvä näpäytys Tapparalle Luodon paluu Stadiin.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahvat huhut kertovat HIFK:n eilen/tänään keskustelleen asiassa aloitteellisen Helsingin kaupungin (hallin käyttöasteen takaaminen primääritavoite) kanssa, ja seura päätynyt lopulta antamaan vihreää valoa narreille Nordiksella 23-24. Kotipelit vanhaan tyyliin ristikkäin toisen seuran vieraspelien kanssa jne. Jokerit ei ilmeisesti suoraan mukana keskusteluissa, mutta taustavaikuttajat ja liigapirut asialla - myös se paljon spekuloitu TV-sopimus vaakakupissa.

Ei mieluinen htt-huhu, mutta onpahan aikaa valmistautua.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vahvat huhut kertovat HIFK:n eilen/tänään keskustelleen asiassa aloitteellisen Helsingin kaupungin (hallin käyttöasteen takaaminen primääritavoite) kanssa, ja seura päätynyt lopulta antamaan vihreää valoa narreille Nordiksella 23-24. Kotipelit vanhaan tyyliin ristikkäin toisen seuran vieraspelien kanssa jne. Jokerit ei ilmeisesti suoraan mukana keskusteluissa, mutta taustavaikuttajat ja liigapirut asialla - myös se paljon spekuloitu TV-sopimus vaakakupissa.

Ei mieluinen htt-huhu, mutta onpahan aikaa valmistautua.
Hyi helvetti, jos toikin päivä pitää vielä nähdä. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahvat huhut kertovat HIFK:n eilen/tänään keskustelleen asiassa aloitteellisen Helsingin kaupungin (hallin käyttöasteen takaaminen primääritavoite) kanssa, ja seura päätynyt lopulta antamaan vihreää valoa narreille Nordiksella 23-24. Kotipelit vanhaan tyyliin ristikkäin toisen seuran vieraspelien kanssa jne. Jokerit ei ilmeisesti suoraan mukana keskusteluissa, mutta taustavaikuttajat ja liigapirut asialla - myös se paljon spekuloitu TV-sopimus vaakakupissa.

Ei mieluinen htt-huhu, mutta onpahan aikaa valmistautua.
No eipä oikein hyvältä näytä juuri missään mielessä tämä touhu.

Ikävä jos ei edes joukkueilta löydy niitä kuuluisia ballseja pistää stoppi tälle touhulle. Taas kerran narrit pelastetaan. Lienee joku saatanallinen lempilapsi tuolla piireissä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti Espoo ja Barona ei sovi kuvioon. Myös vahva huhu omaan korvaan että Narrit pelaa Nordiksella. Toki tuonne on vielä aikaa ja toivottavasti maailman tilanne sallii Jaffalan Kirkon myynnin suomalaisille takaisin ennen Narrien paluuta. Joonas Rask, olisiko Rassesta ensi kaudella meille työmyyräksi? Pientä sorinaa - ottaisin koska tahansa.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Vahvat huhut kertovat HIFK:n eilen/tänään keskustelleen asiassa aloitteellisen Helsingin kaupungin (hallin käyttöasteen takaaminen primääritavoite) kanssa, ja seura päätynyt lopulta antamaan vihreää valoa narreille Nordiksella 23-24. Kotipelit vanhaan tyyliin ristikkäin toisen seuran vieraspelien kanssa jne. Jokerit ei ilmeisesti suoraan mukana keskusteluissa, mutta taustavaikuttajat ja liigapirut asialla - myös se paljon spekuloitu TV-sopimus vaakakupissa.

Ei mieluinen htt-huhu, mutta onpahan aikaa valmistautua.
Ei ikinä. Perkele seison vaikka itse hallin edessä ja en päästä Narreja halliin. Pelatkoon vaikka Vantaalla tai Lappeenrannassa idfc!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hyi helvetti, jos toikin päivä pitää vielä nähdä. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Olisi ihan helvetin vastenmielistä. Punaisesta värityksestä ei todellakaan luovuta sen takia. Toivon kyllä että persaukiset hommaavat jonkun toisen pelipaikan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Vahvat huhut kertovat HIFK:n eilen/tänään keskustelleen asiassa aloitteellisen Helsingin kaupungin (hallin käyttöasteen takaaminen primääritavoite) kanssa, ja seura päätynyt lopulta antamaan vihreää valoa narreille Nordiksella 23-24. Kotipelit vanhaan tyyliin ristikkäin toisen seuran vieraspelien kanssa jne. Jokerit ei ilmeisesti suoraan mukana keskusteluissa, mutta taustavaikuttajat ja liigapirut asialla - myös se paljon spekuloitu TV-sopimus vaakakupissa.

Ei mieluinen htt-huhu, mutta onpahan aikaa valmistautua.
Taitaa Valtsun mukana kadota ballsit kokonaan meiltä.
Kohta pitää löytää toinen harrastus.
Ehkä koriksesta. Siellä ei ole pelkoa pettyä HIFK:n touhuista.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ilmeisesti Espoo ja Barona ei sovi kuvioon. Myös vahva huhu omaan korvaan että Narrit pelaa Nordiksella. Toki tuonne on vielä aikaa ja toivottavasti maailman tilanne sallii Jaffalan Kirkon myynnin suomalaisille takaisin ennen Narrien paluuta. Joonas Rask, olisiko Rassesta ensi kaudella meille työmyyräksi? Pientä sorinaa - ottaisin koska tahansa.
Raskilla soppari jatkuu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sinä päivänä kun Nordikselta poistetaan se Hakin maalaus käytävältä Putin-runkkareiden vuoksi, käyn palauttamassa kausarini.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin pidän ihan 100 varmana sitä että Jokerit ei ikinä tule pelaamaan kotiottelua Nordiksella. Luulen todella että saavat jaffan takaisin.

Toivotaan näin
Juuh, mutta sittenkin herää kysymys, että mistä rahat mahdollisesti tulevat siinä tapauksessa, sillä jo edellinen kerta oli viemässä niin hallin, hjalliksen kuin jokeritkin konkkaan, kunnes se pellekummeli pelasti jälleen niiden perseet. Kuka tällä kertaa pelastaa, ja ostaa vielä hallinkin kaupan päälle, sillä vanhan tyylisellä tavalla ei homma pitkään kyllä kanna.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nordiksella kasvoin itse Jokerifaniksi ja siellä kävin ensimmäisen pelini katsomassa kuulemani mukaan syksyllä 1986, kun itse kasvoin vielä äidinmaidolla. Sieltä on ne ihan varhaisimmat hienot muistot niin Stadin derbyistä kuin 90-luvun mestaruuksista.

Kuitenkin, -97 tuolta lähdettiin pois ja HIFK teki tuon jälkeen Nordiksesta täysin oman kotipesänsä niin väritystä kuin kunniagallerioita myöten. Puhumattakaan Brewerin mukaan nimetystä baarista. En vain millään näe mahdollisena enkä toivottavana, että nyt pakon edessä Jokerit tuonne palaisi. Itsekään en sitä toivoisi. Se on HIFK:n koti.

Jos ei muuta ratkaisua keksitä, niin mennään sitten vaikka Espooseen. Tai sitten pidetään välikausia niin pitkään, kunnes halliasia selviää. Vaikka itse olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että tämä surullinen KHL-seikkailu päättyy ja pääsee taas Liigapeliin narripaita päällä fanikatsomoon seisomaan, en halua tuon tapahtuvan Nordiksella.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
IS huhuilee Karejevin mahdollisesti jatkavan TPS:ssä. Ortio siis kotiin kiitos jos tuo pitää paikkansa.

Ei ole tainnut Ortio huhuissa olla? Olkinuorasta jotain huhuilua, mutta olikohan sekin enemmän toivetta vaan sitten.

Voisiko tänään tänään saada jonkun viikonloppulahjan officelta faneille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nordiksella kasvoin itse Jokerifaniksi ja siellä kävin ensimmäisen pelini katsomassa kuulemani mukaan syksyllä 1986, kun itse kasvoin vielä äidinmaidolla. Sieltä on ne ihan varhaisimmat hienot muistot niin Stadin derbyistä kuin 90-luvun mestaruuksista.

Kuitenkin, -97 tuolta lähdettiin pois ja HIFK teki tuon jälkeen Nordiksesta täysin oman kotipesänsä niin väritystä kuin kunniagallerioita myöten. Puhumattakaan Brewerin mukaan nimetystä baarista. En vain millään näe mahdollisena enkä toivottavana, että nyt pakon edessä Jokerit tuonne palaisi. Itsekään en sitä toivoisi. Se on HIFK:n koti.

Jos ei muuta ratkaisua keksitä, niin mennään sitten vaikka Espooseen. Tai sitten pidetään välikausia niin pitkään, kunnes halliasia selviää. Vaikka itse olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että tämä surullinen KHL-seikkailu päättyy ja pääsee taas Liigapeliin narripaita päällä fanikatsomoon seisomaan, en halua tuon tapahtuvan Nordiksella.
Arvostan jokaista sanaa ihan kympillä. Respect.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ei ole tainnut Ortio huhuissa olla? Olkinuorasta jotain huhuilua, mutta olikohan sekin enemmän toivetta vaan sitten.

Voisiko tänään tänään saada jonkun viikonloppulahjan officelta faneille.

Olisin todella yllättynyt, että IFK julkaisisi jonkun uuden pelaajan nyt finaalien aikana. Kyllä jollain Olkinuoran tai Ortion tasoisella nimellä haluttaisiin maksimaalinen näkyvyys. Se tulee finaalien jälkeen.

Olkinuora olisi kyllä looginen haku ja en yllättyisi, jos olisi meidän ensi kauden 1.vahti. Oma kolli palaisi kotiin vuosien jälkeen johtamaan meidät mestaruuteen. Onhan tuo nimittäin kova maalivahti.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Nordiksella kasvoin itse Jokerifaniksi ja siellä kävin ensimmäisen pelini katsomassa kuulemani mukaan syksyllä 1986, kun itse kasvoin vielä äidinmaidolla. Sieltä on ne ihan varhaisimmat hienot muistot niin Stadin derbyistä kuin 90-luvun mestaruuksista.

Kuitenkin, -97 tuolta lähdettiin pois ja HIFK teki tuon jälkeen Nordiksesta täysin oman kotipesänsä niin väritystä kuin kunniagallerioita myöten. Puhumattakaan Brewerin mukaan nimetystä baarista. En vain millään näe mahdollisena enkä toivottavana, että nyt pakon edessä Jokerit tuonne palaisi. Itsekään en sitä toivoisi. Se on HIFK:n koti.

Jos ei muuta ratkaisua keksitä, niin mennään sitten vaikka Espooseen. Tai sitten pidetään välikausia niin pitkään, kunnes halliasia selviää. Vaikka itse olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että tämä surullinen KHL-seikkailu päättyy ja pääsee taas Liigapeliin narripaita päällä fanikatsomoon seisomaan, en halua tuon tapahtuvan Nordiksella.
Siinä oli selkärankainen puheenvuoro, respect täältäkin ! Jos vaan pakotekuviot selviää, niin eiköhän se ex-Jaffala ole ostettavissa pois näiltä oligarkeilta, niin teidän ei tarvitse mennä Espooseen.

Olihan meillä lähes 30 vuotta yhteinen hali, mutta ei se enää toimisi, juuri noista syistä mitkä mainitset.
Ei IFK:kaan olisi millään voinut silloin 1997 tulla Ilmalaan, täysin sama kuvio, mutta niinhän ei kai oltu
koskaan tarkoitettukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös