Ei näemmä ihan paras idea tiputella ukkoja minne sattuu.
Venäläisten taktinen osaaminen kyllä tiedetään.
Se on aina ollut.Venäjästä tulee tällä menolla täysin kehitysmaa.
Kukaanhan ei oikeasti tiedä paljonko niitä tappioita on. Varmasti paljon mutta tuskinpa ihan noin paljoa. Ei kannata kyllä uskoa oikein mitään mitä tietoa tuolta tulee. Tai no ehkä itse jossain määrin uskon noita Brittien tilannetiedotuksia ja niissä ainakin eilen oli aika paljon maltillisemmat tappioluvut arvioitu venäläisille kuin mitä Ukraina arvioi. Silti arvio oli satoja.Jossain vaiheessa venäläisillä on pakko kiehua yli. Venäläisiä kuollut nyt +1000 päivä aivan turhaan sotaan. Vaikka miten seliteltäisiin, ettei olla kärsitty tappioita, niin alkaa se ihmettely, mihin pojat ovat kadonneet. Tuollainen määrä kuolleita tarkoittaa jo viisinumeroista määrää läheisiä, jotka ovat menettäneet omaisensa. Toki Venäjän mittakaavassa vielä pieni väkijoukko, mutta kasvaa koko ajan....
Jossain vaiheessa venäläisillä on pakko kiehua yli. Venäläisiä kuollut nyt +1000 päivä aivan turhaan sotaan. Vaikka miten seliteltäisiin, ettei olla kärsitty tappioita, niin alkaa se ihmettely, mihin pojat ovat kadonneet. Tuollainen määrä kuolleita tarkoittaa jo viisinumeroista määrää läheisiä, jotka ovat menettäneet omaisensa. Toki Venäjän mittakaavassa vielä pieni väkijoukko, mutta kasvaa koko ajan....
Nojoo, tottapa tämäkin, sitä herkästi haluaa uskoa että pitäisivät paikkansa. Ei siinä mielessä, että haluaisi kenenkään kuolevan, mutta kärsivän Venäjän tappioita.Kukaanhan ei oikeasti tiedä paljonko niitä tappioita on. Varmasti paljon mutta tuskinpa ihan noin paljoa. Ei kannata kyllä uskoa oikein mitään mitä tietoa tuolta tulee. Tai no ehkä itse jossain määrin uskon noita Brittien tilannetiedotuksia ja niissä ainakin eilen oli aika paljon maltillisemmat tappioluvut arvioitu venäläisille kuin mitä Ukraina arvioi. Silti arvio oli satoja.
Tarkoitin, että kunpa eivät päästäisi ehjäksi jääneitä kotteroita takaisin. Toiveajattelua ehkä, mutta ajatusleikkinä kelvollinen.Kyllähän ne sieltä tuntuvat liikkuvan ulos - mutta valitettavasti sellaiseen maahan, jossa niitä aika tehokkaasti romutetaan.
Valko-Venäjä on vähän ikävässä välikädessä. Lukashenkan vallanhimon vuoksi ovat pakotettuja tilanteeseen. Yrittävät pestä käsiään, mutta eivät voi tilanteelle mitään.
Vähän tulee mieleen vuosi 1939. Baltit olivat sallineet - pitkälti pakotettuina - Puna-armeijalle sotilastukikohdat alueellaan. Suomi ei sallinut, ja siksi Baltian suunnasta tehtiin pommituslentoja Suomeen. Baltit ovat osin kuin Valko-Venäjää nyt, Ukraina taas kuin Suomi.
Kyllä ja se minkä Putte on todennäköisesti omassa "voittamattomuudessaan" täysin aliarvioinut on internetin voiman. Kaikki nuo sotarikokset paljastuvat, videoita pukkaa, väitteet että ei olla kärsitty tappioita, videoita pukkaa jälleen. Ei mene läpi erityisesti nuoremmalle "internet" sukupolvelle, näin uskallan väittää. Onko tästä sitten apua? Toivotaan, että on!Jossain vaiheessa venäläisillä on pakko kiehua yli. Venäläisiä kuollut nyt +1000 päivä aivan turhaan sotaan. Vaikka miten seliteltäisiin, ettei olla kärsitty tappioita, niin alkaa se ihmettely, mihin pojat ovat kadonneet. Tuollainen määrä kuolleita tarkoittaa jo viisinumeroista määrää läheisiä, jotka ovat menettäneet omaisensa. Toki Venäjän mittakaavassa vielä pieni väkijoukko, mutta kasvaa koko ajan....
CAPSLOCK. NYT ON VENÄJÄN KANSAN AIKA NÄYTTÄÄ, ETTÄ SE ON PUTININ SOTAA VASTAAN.CAPSLOCK. MUISTAKAA KAIKKI, ETTÄ KANSA VENÄJÄLLÄ ON VASTAAN PUTININ SOTAA. Itse olen Ruotsissa syntynyt pullan syöjä.
Aivan oikeaa toimintaa. Venäjä pitää eristää kaikilla mahdollisilla tavoilla muista maista. Jos se joku päivä sitten jonkun järkevän johtajan johdolla haluaa käydä taas tekemään yhteistyötä muiden maiden kanssa, niin meillä on melko hyvä neuvotteluasema. Voidaan ottaa vaikka yhteistyön aloittamisen ehdoksi se, että Venäjä luopuu kaikista ydinaseistaan.Viro kieltää venäläisiä lentoyhtiöitä käyttämästä ilmatilaansa, airBaltic peruu ainakin kuukauden ajalta kaikki lennot Venäjälle! Lisää tätä!
Tämä just. Mulla huitelee vieläkin verenpaineet pilvissä, kun erehdyin yöllä lukemaan asiallisesti aloitetusta keskustelusta riviryssien huraa Putin kehuja, kannustuksia ja toteamuksia kuinka kaikki on ukrainalalaisten vika ja ansaitsevat tämän, ja että koko muu maailma on propagandan sokaisema.CAPSLOCK. NYT ON VENÄJÄN KANSAN AIKA NÄYTTÄÄ, ETTÄ SE ON PUTININ SOTAA VASTAAN.
Kansan syvät rivit ei ole lähelläkään kääntymistä, ei ne edes tiedäCAPSLOCK. NYT ON VENÄJÄN KANSAN AIKA NÄYTTÄÄ, ETTÄ SE ON PUTININ SOTAA VASTAAN.
Viro kieltää venäläisiä lentoyhtiöitä käyttämästä ilmatilaansa, airBaltic peruu ainakin kuukauden ajalta kaikki lennot Venäjälle! Lisää tätä!
En Ruotsissa syntynyt, mutta siellä pitkään asunut. Hämmästyttää edelleen sikäläisten huono suomituntemus. Eräs ruotsalainen nainen väitti facessa kivenkovaan, että Suomi on NATOn jäsen. Ei meinannut minua uskoa, mutta paikallinen suomalainen kertoi hänelle myös, ettei pidä paikkaansa. Hämmästys oli suuri.CAPSLOCK. MUISTAKAA KAIKKI, ETTÄ KANSA VENÄJÄLLÄ ON VASTAAN PUTININ SOTAA. Itse olen Ruotsissa syntynyt pullan syöjä.
Jostain syystä itseäni vitutti eniten, että esimerkiksi ainakin kaksi australialaista ilmoitti tukensa toimille. Haukkuen pystyyn Euroopan, jenkit ja Naton. Tätä ei pysty selittää edes maan sisäisellä propagandalla. Tällaiset vain ruokkii venäläisiä.Tämä just. Mulla huitelee vieläkin verenpaineet pilvissä, kun erehdyin yöllä lukemaan asiallisesti aloitetusta keskustelusta riviryssien huraa Putin kehuja, kannustuksia ja toteamuksia kuinka kaikki on ukrainalalaisten vika ja ansaitsevat tämän, ja että koko muu maailma on propagandan sokaisema.
Kannattaa muistaa, että myös Ukraina julkaisee paljon propagandaa, ei vain Venäjä.