Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 550 821
  • 2 946

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai kukaan oikeasti noihin litteämaa-juttuihin usko? Kai se vain on joku äärimmäisen liioiteltu kapinointikeino "ylempää" annettua tietoa vastaan. "Minä en usko mihinkään mitä kusettajahallitukset sanoo."

Minä luulen että on olemassa useampikin "salaliitto", joka on alkuun jonkin porukan sisäpiirivitsi. Sitten vähemmän lahjakkaat ovat törmänneet siihen vahingossa, ja ottaneet tiedon vakavana vastaan.

Ja sitten tietysti se vielä hauskemmalta tuntuva skenaario, jossa Sergei ja Pavel hybridivaikuttamislaitoksella brainstormaavat näitä. "Miten ois sellanen että toi rahtilaiva Suezilla on jumissa sen takia kun se on oikeesti täynnä Hillaryn tilaamia lapsiorjia?" "HAHAHAH, ei vittu lopeta jo, ei noi salettiin enää uppoa. Olin jo varma että se dekoodattu sähköposti Obaman ja Hillaryn pedoringistä jää telineisiin." "Satanen vetoa, läpi menee. Tässähän on todisteitakin. Laivan kutsusignaali on H3RC! Eli Hillary, 3 niinku Eagle mikä oli Hillaryn Salaisen palvelun kutsunimi, ja Rodham Clinton. Mä lyön tän eetteriin ja lähden viikonlopunviettoon, moro"

Tarinassa esitetyt salaliitot ovat Q-hörhöjen "todellisia" teorioita.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Viittikkö vähän referoida, että miten ja mille suuttuu, kun ei nyt oikein jaksa edes katsoa :D

Että silleen...
Videon keskiosassa alkaa korottamaan tosissaan ääntänsä ja "saarnaamaan" sekä julistamaan kuinka Jumala tulee rankaisemaan koko Suomen kansaa synnin tekemisen takia ja uhkailee sukupuolivähemmistöjä ikuisella helvetillä. Kunnon kansankiihotusmeininkiä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Videon keskiosassa alkaa korottamaan tosissaan ääntänsä ja "saarnaamaan" sekä julistamaan kuinka Jumala tulee rankaisemaan koko Suomen kansaa synnin tekemisen takia ja uhkailee sukupuolivähemmistöjä ikuisella helvetillä. Kunnon kansankiihotusmeininkiä.
Ettei olisi Jokkeri-pokkeri niin syvällä kaapissa että perse vilkkuu Narnian puolella? Siinä määrin näitä joukoja tuntuu herrain välinen ystävyys kiinnostaa, että kannataisikohan ihan testimielessä käydä DTM:stä joku iltaystävä pitämään hyvänä, jos se kiukku siitä laantuisi ja maailmantuska.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ettei olisi Jokkeri-pokkeri niin syvällä kaapissa että perse vilkkuu Narnian puolella? Siinä määrin näitä joukoja tuntuu herrain välinen ystävyys kiinnostaa, että kannataisikohan ihan testimielessä käydä DTM:stä joku iltaystävä pitämään hyvänä, jos se kiukku siitä laantuisi ja maailmantuska.
Tämä se on omakin teoriani näissä tämän tyyppisissä tapauksissa. Näin heteromiehenä, itseäni on aina jaksanut kummastuttaa tuo raivo, mitä seksuaalivähemmistöt joissain nostattaa. Vaan sitten jos ottaa perspektiiviksi sellaisen ihmisen näkökulman, joka päivästä toiseen käy kamppailua oman seksuaalisuutensa tukahduttamiseksi, niin kyllähän se voi ymmärrettävästi aiheuttaa voimakastakin tuohtumusta, kateutta ja katkeruutta, kun jotkut uskaltavat olla rohkeasti oma itsensä eikä tarvi missään tunkkaisen kaapin perukoilla lymyillä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ettei olisi Jokkeri-pokkeri niin syvällä kaapissa että perse vilkkuu Narnian puolella? Siinä määrin näitä joukoja tuntuu herrain välinen ystävyys kiinnostaa, että kannataisikohan ihan testimielessä käydä DTM:stä joku iltaystävä pitämään hyvänä, jos se kiukku siitä laantuisi ja maailmantuska.
Saatat olla ns. jäljillä...

Piho on 2011 kirjoittanut hyväksyvänsä homoeroottisuuden, vaikka vastustaakin homoutta.

Olen itse kokenut yhden kerran vastaavaa. Ollessani 14-vuotias nuori poika eräs ystäväni lähestyi minua yllättäen yökylässä ollessani sellaisella tavalla, mitä en ollut kokenut aiemmin enkä sen jälkeen. Tämä poika alkoi keskustelujemme jälkeen vetää minua puoleensa ja syliinsä sanoen, että minun läheisyyteni oli paljon parempaa kuin mikään hänen kokemuksensa kenenkään tytön kanssa. Olin äimän käkenä ja kysyin herkästi: ”Minäkö?” Jolloin kaveri kiihottui lisää ja sanoi: ”Juuri noin, sinun tapasi kysyä tätä asiaakin on niin ihana.” No, me emme menneet sen pitemmälle. Itse asiassa minä olin siinä vaiheessa niin tietämätön, että en ollut edes kuullut mistään homoseksuaalisuudesta.
Näin jälkeenpäin ajatellen kyse oli orastavasta puberteettiseksuaalisuudesta, ja myös normaalista samaan sukupuoleen liittyvästä kaverillisesta ihastumisesta ja tykkäämisestä.
Sellaisen tykkäämisen tulisi kuitenkin pysyä siinä mitä se on, eli hyvien ystävien välisenä toisistaan pitämisenä. Samaa sukupuolta olevien ihmisten ystävyyden ei pitäisi mennä seksin puolelle.
Seksi kuuluu nimensä mukaan vain eri sekseille eli eri sukupuolille.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
 
Viimeksi muokattu:

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ettei vaan Jouko olisi Ilveksen bandwagonissa kun nyt ollaan menestytty historiallisen hyvin.
Futista Jouko ei taida pahemmin seurata..

Ei ole muuten jumalallakaan helppoa näiden kanssa. Aika moni ruotsalainen on rukoillut samaan aikaan Ruotsin voittoa ja pitäis olla kaikkivoipa yms. Joukolla on vissiin sitten hotline suoraan Oberstdorfiin kun nyt kävi näin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Ei ole muuten jumalallakaan helppoa näiden kanssa. Aika moni ruotsalainen on rukoillut samaan aikaan Ruotsin voittoa ja pitäis olla kaikkivoipa yms. Joukolla on vissiin sitten hotline suoraan Oberstdorfiin kun nyt kävi näin.
Ruotsalaiset ovat niin syntistä ja perverssiä kansaa että siinä saa vaikka kaikki ruottalaiset rukoilla samaan aikaan ja Jokke vie silti yksin voiton.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas eli Maria Nordinin firma sai tämän Avainlippu-merkin tuolle höpöhöpö-verkkokurssille. Nyt sitten myöntäjät ovat pahoitelleet kun eivät tarkistaneet kuka verkkokurssin takana on. Ja Maria nyt itkee jotain maalituksesta kun "ovat esittäneet mielipiteitä jotka eivät perustu todellisuuteen".

Voi vittu tän ämmän mikään toiminta ei perustu todellisuuteen ja kehtaa nyt julkisesti itkeä kun jollain on jotain eriäviä mielipiteitä hänen huuhaa-kursseistaan. Ei näitä puupäitä pitäisi minkään lehden päästää sivuilleen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voi vittu tän ämmän mikään toiminta ei perustu todellisuuteen ja kehtaa nyt julkisesti itkeä kun jollain on jotain eriäviä mielipiteitä hänen huuhaa-kursseistaan. Ei näitä puupäitä pitäisi minkään lehden päästää sivuilleen.
Nordinin toiminta perustuu juuri tuohon, että "hän kertoo oikean totuuden". Hänen seuraajansa uskovat entistä vahvemmin "canceloidun" Nordinin olevan oikeassa ja muiden väärässä. Maria itsehän ei ole tyhmä, vaan äärimmäisen häikäilemätön. Ei hän muuten johdattelisi jo ennestään haavoittuvassa asemassa olevia terveydelle haitallisiin toimenpiteisiin.

Rehellisesti hörhöjä (eli näitä tavallisia töissä käyviä Esson baari -huutelijoita tai kapakan vakijengiä) en jaksa morkata. Heillä on yleensä jokin syy, miksi ovat hairahtuneet salaliittojen puolelle. Mutta Nordin, Ano yms. hyväksikäyttäjät ovat alinta mahdollista ihmissakkia.
 

Tuamas

Jäsen

Liitteet

  • FMbUq1nWYA8OpG-.png
    FMbUq1nWYA8OpG-.png
    20,6 KB · kertaa luettu: 221
  • 2022-02-25_10-10-18.jpg
    2022-02-25_10-10-18.jpg
    129,9 KB · kertaa luettu: 215

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
On muuten hämmentävä yhteys rokotekriittisyyden ja Venäjä-myönteisyyden välillä.

Tulee mieleen onko se rokotekritiikki ollut Kremlin rahoittamaa vai onko näillä vain samat disinfo-lähteet käytössä.



Yllättävää, terveydelle haitallisella paskalla rahansa tekevät yksilöt ovat myös turvallisuudelle haitallisia yksilöitä. Äkkiseltään kuvittelisi kyllä ainakin Heikkilän olevan sen verran kiinni arkitodellisuudessa ettei lähtisi antagonisoimaan akolyyttejään kun tuskin niillä on automaattista puolustuskyvyttömyyttä Kremlin paskalle vaikka uskoisivatkin ruokavalion ylivertaisuuteen tautien ei ainoastaan ehkäisyssä, vaan myös hoidossa.

Noiden "mentaaliparantajien" asiakkaiden lähdekritiikin puute voi olla paljon todennäköisempää.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
On kyllä ihan prkleen surullista, miten nämä hörhöt on nyt ottanut ahtaissa mielissään tämän Ukrainan sodan osaksi folioteorioitaan. Pari päivää siinä näemmä meni, että nämä sai keksittyä miten tämänkin tilanteen saisi nivoutua osaksi omaa harhaista narratiiviaan, jota nyt sitten somessa täydellä höyryllä rummuttetaan. Näiltä tyypeiltä meinasi jo pandemian aikana saatu huomio hiljalleen hälvetä pois, mutta nyt taas kiimassa tykkäillään toisten samanmielisten viesteistä. S**tanan omien pierujen haistelijat.

Kyllä se tulee ihan annettuna sinne heidän teorioihinsa.

Mutta kun Nordinit ja vastaavat ovat niin perustavanlaatuisia hädässä olevan ihmisen hyväksikäyttäjiä, niin ei edes ajatusta uhrata, että jätettäisiin tuollaiset levittämättä.

Että silleen...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen




Säälin tämän hetken lapsia, jos vanhemmat on tällaisia Marian ja kumppaneiden kaltaisia. Lapset saa nykyään tietoa ja "tietoa" tiktokeista, tubeista jne. niin paljon, että joillekin vanhemmillekin varmasti työlästä pysyä mukana. Eli kumpi tässä lopulta voikaan olla se hysteerisempi.

Tällaisessa menossa ja meiningissä en ihmettele, jos lapsettomuus on joillekin helpompi ratkaisu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myötätuntoa meille/heille, joita käytetään pelinappuloina

Katoppas, kerrankin Maria Nordin on asian ytimessä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kohta varmaan tulee sellaista elämänvinkkiä että: "Kun olet suruinen, ole iloinen".
Ihailtavaa toisaalta tuollainen elämänasenne, että löytää joka saderintamasta sen hopeareunuksen. Että vaikka sataisi kuinka paljon paskaa niskaan, niin elämä on kuin hiekkaranta Kaliforniassa, aurinko paistaa ja ihmiset ovat iloisia. Toivoisi tietenkin, että ei käyttäisi tätä kriisiä omien nolla-opustensa markkinointiin, mutta eihän opportunistit, tai sotakeinottelijat mikään uusi ilmiö ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös