Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 550 860
  • 2 946

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Löytyykö täältä forumilta hardcore-salaliittoilijoita jotka uskovat esim että maapallo on litteä? Olisi mielenkiintoista keskustella tieteestä tälläisen ihmisen kanssa. Temppari Juuso Lehmusvyöry on jo pitkään jauhanut koronasalaliitosta instagramissq niin nyt on tapahtunut luonnollinen askel eteenpäin ja väittää maapallon olevan litteä koska youtube näin kertoo. Olen vähän keskustellutkin hänen kanssa instagramissa tästä mutta kaveri tuntuu suuttuvan vaan niin herkästi kun esittää kysymyksiä teoriaansa koskien.
Vankka kysymys kaverille: Miten painovoima toimii litteässä maassa? Painavat asiat on painavia ja kevyet kevyitä.
 

axe

Jäsen
Ei kai kukaan oikeasti noihin litteämaa-juttuihin usko? Kai se vain on joku äärimmäisen liioiteltu kapinointikeino "ylempää" annettua tietoa vastaan. "Minä en usko mihinkään mitä kusettajahallitukset sanoo."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vankka kysymys kaverille: Miten painovoima toimii litteässä maassa? Painavat asiat on painavia ja kevyet kevyitä.
Ei painovoimaa ole tuossa yhtälössä. Älä kysy miten asiat toimivat tuossa tilanteessa, ilmeisesti jotain tekemistä liike-energian kanssa joka pitää asiat kiinni maanpinnassa.
Ei kai kukaan oikeasti noihin litteämaa-juttuihin usko? Kai se vain on joku äärimmäisen liioiteltu kapinointikeino "ylempää" annettua tietoa vastaan. "Minä en usko mihinkään mitä kusettajahallitukset sanoo."
Kyllä ne jotkut oikeasti uskoo. Jotkut ihmiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä, jotkut päätyvät tuollaisen tiedon pariin kun epäilevät kaikkia auktoriteetteja ja luulevat saavansa oikeaa tietoa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ovatko nämä joka tuutista tulvivat lainavertailu-tsydeemit humpuukia? Käyttääkö joku niitä oikeasti? Itse olen kuullut vain pikavippien takia velkaantuneista moniongelmaisista.
 
Ei kai kukaan oikeasti noihin litteämaa-juttuihin usko? Kai se vain on joku äärimmäisen liioiteltu kapinointikeino "ylempää" annettua tietoa vastaan. "Minä en usko mihinkään mitä kusettajahallitukset sanoo."
Ota instassa seurantaan @juusolehmusvyory. Tämä kaveri uskoo ihan tosissaan. Porttiteoria näissä salaliittoteorioissa on, kuten huumeissakin. Uskoo yhteen niin kyllä uppoaa helposti moni muukin salaliittoteoria sillä verukkeella että jos hallitus/yhteiskunta sanoo tämän olevan näin niin on pakko olla vastaan jos joku messias youtubessa tarjoaa vaihtoehtoisen teorian. Hallitus näissä kaikissa on aina iso paha susi.

Juuso myös instan tarinoissa kuvasi hammastahnaosastollakin että näitä hammaslääkäriliitto suosittelee, mutta työthän hammaslääkäreiltä loppuisi jos tahnat toimisivat. Olisi mielenkiintoista tietää millä mätitahnalla pesee hampaansa jollei hammastahnoihinkaan voi luottaa. Kysyin häneltä mitä mieltä on hammastahnoista mutta oli ehtinyt jo suuttua eikä vastannut enkä uskalla enempää tivata ettei vaan blokkaa, muuten en nää herkullisia päivityksiä seinähullun salaliittoteorioista.
 
Ei painovoimaa ole tuossa yhtälössä. Älä kysy miten asiat toimivat tuossa tilanteessa, ilmeisesti jotain tekemistä liike-energian kanssa joka pitää asiat kiinni maanpinnassa.

Kyllä ne jotkut oikeasti uskoo. Jotkut ihmiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä, jotkut päätyvät tuollaisen tiedon pariin kun epäilevät kaikkia auktoriteetteja ja luulevat saavansa oikeaa tietoa.
Olen huomannut yhtäläisyyttä niissä jotka ovat olleet korona/rokotusvastaisia niin ovat myös vahvasti sitä mieltä että kuulennot on kuvattu studiossa eikä avaruudessa ole käyty. Korona-aikana nämä salaliitot nousee taas muotiin kun siinä siivellä voidaan alkaa uskomaan eri teorihin koskien ulkoavaruutta tai Nasaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Maria tarjonnut näkemystään siitä, mistä astma voi aiheutua. Olen sanaton. Jälleen.
Mikähän se Marian pelikirja oikein nyt onkaan?

A) Uskoo ihan oikeasti näihin omiin juttuihinsa
B) Tietää puhuvansa enemmän tai vähemmän paskaa, mutta ei välitä tästä, koska tekee fyrkkaa näillä valheillaan
C) On vain jotenkin mieleltään niin sairas, että ei ymmärrä itsekään, mitä on tekemässä

Toistaiseksi minulle on jäänyt sellainen vaikutelma, että kyse hänen kohdallaan olisi yhdistelmästä vähän näitä kaikkia.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mikähän se Marian pelikirja oikein nyt onkaan?

A) Uskoo ihan oikeasti näihin omiin juttuihinsa
B) Tietää puhuvansa enemmän tai vähemmän paskaa, mutta ei välitä tästä, koska tekee fyrkkaa näillä valheillaan
C) On vain jotenkin mieleltään niin sairas, että ei ymmärrä itsekään, mitä on tekemässä

Toistaiseksi minulle on jäänyt sellainen vaikutelma, että kyse hänen kohdallaan olisi yhdistelmästä vähän näitä kaikkia.

Kyllä pääosassa on kohta B - rajaton heikompiosaisten hyväksikäyttö.

Että silleen...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mikähän se Marian pelikirja oikein nyt onkaan?

A) Uskoo ihan oikeasti näihin omiin juttuihinsa
B) Tietää puhuvansa enemmän tai vähemmän paskaa, mutta ei välitä tästä, koska tekee fyrkkaa näillä valheillaan
C) On vain jotenkin mieleltään niin sairas, että ei ymmärrä itsekään, mitä on tekemässä

Toistaiseksi minulle on jäänyt sellainen vaikutelma, että kyse hänen kohdallaan olisi yhdistelmästä vähän näitä kaikkia.
Minkä takia Reno Nordinkin on hypännyt tähän kelkkaan?

a) Tuen vaimoani kaikessa, koska rakastan häntä, vaikkein uskokaan hänen näkemyksiinsä.
b) On mun tehtävä tässä maailmassa luodaa rauhaa ja rakkautta ympärilleni. Big pharma ja ikävät ajatukset tuhoo ihmisiä ja mä taistelen sitä vastaan. Jah bless.
c:) Tiedän, että vaimoni puhuu silkkaa pashaa ja on huijari, mutta korona vei tulot musiikkialalta, niin on pakko leikkiä mukana, ettei vaimoni uskottavuus mene ja samalla viimeisetkin rahat.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ai siksi se kääntyikin, hyvä että Jouko oli hereillä. Kyllä meidän kaikkien live-seurannassa Suomen puolesta jännittäneiden kannattaisi lähettää kiitoskortti ja kukkapuska Joukolle Loviisaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Löytyykö täältä forumilta hardcore-salaliittoilijoita jotka uskovat esim että maapallo on litteä? Olisi mielenkiintoista keskustella tieteestä tälläisen ihmisen kanssa. Temppari Juuso Lehmusvyöry on jo pitkään jauhanut koronasalaliitosta instagramissq niin nyt on tapahtunut luonnollinen askel eteenpäin ja väittää maapallon olevan litteä koska youtube näin kertoo. Olen vähän keskustellutkin hänen kanssa instagramissa tästä mutta kaveri tuntuu suuttuvan vaan niin herkästi kun esittää kysymyksiä teoriaansa koskien.

Onkohan ne myös litteään kuuhun uskovia, vai onko tässä sellainen hybridimalli että maa on litteä mutta muut taivaankappaleet pyöreitä? Justiinsa se kuu tuolla möllöttää taivaalla ja katselin sitä kiikareilla, pallomaiselta se näyttää. Tai ainakin puolipallolta, enhän minä tietysti näe kuin toisen puolen.

Toki kiikarit voi nekin olla NASA:n sabotoimat.
 
Onkohan ne myös litteään kuuhun uskovia, vai onko tässä sellainen hybridimalli että maa on litteä mutta muut taivaankappaleet pyöreitä? Justiinsa se kuu tuolla möllöttää taivaalla ja katselin sitä kiikareilla, pallomaiselta se näyttää. Tai ainakin puolipallolta, enhän minä tietysti näe kuin toisen puolen.

Toki kiikarit voi nekin olla NASA:n sabotoimat.
Kyllä, aurinko ja kuu ovat pyöreitä, jotka kuulemma pyörivät litteän maapallon päällä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jouko piti myös Suomen 4-3 voittoa Ruotsista olympiakisoissa sen ansiona, että hän sattui rukoilemaan Suomen voittoa 3-0 tappioasemassa. Eli kiittäkäämme Joukoa siitäkin.


Hyvä että jumalalla on aikaa vaikuttaa tällaisiin tärkeisiin asioihin, turhaa siellä Afrikassa itketään ja rukoillaan kun ei ole sapuskaa tai lääkkeitä. Jouko kun "kilauttaa" kaverille niin siinä kaikki turhanpäiväiset asiat pistetään takaisin jonon perälle.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hyvä että jumalalla on aikaa vaikuttaa tällaisiin tärkeisiin asioihin, turhaa siellä Afrikassa itketään ja rukoillaan kun ei ole sapuskaa tai lääkkeitä. Jouko kun "kilauttaa" kaverille niin siinä kaikki turhanpäiväiset asiat pistetään takaisin jonon perälle.
Niin en minäkään ymmärrä, miksei Jouko "kilauta" vaikkapa Ukrainan kriisiä päätökseen jos kerran noin helposti sujuu?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jouko piti myös Suomen 4-3 voittoa Ruotsista olympiakisoissa sen ansiona, että hän sattui rukoilemaan Suomen voittoa 3-0 tappioasemassa. Eli kiittäkäämme Joukoa siitäkin.


Huomenna Jouko pitää istuttaa kultaiselle tyynylle ja pyyttää häntä rukoilemaan Suomen puolesta Sveitsiä vastaan. Sveitsiläisillä tuskin on tälläista täsmäasetta, joten voitamme.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Huomenna Jouko pitää istuttaa kultaiselle tyynylle ja pyyttää häntä rukoilemaan Suomen puolesta Sveitsiä vastaan. Sveitsiläisillä tuskin on tälläista täsmäasetta, joten voitamme.
Pahaa pelkään, että sveitsiläiset ovat uskossaan paljon hartaampia kuin suomalaiset, eikä heidän vahingokseen voi Joukokaan kirousta langettaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenna Jouko pitää istuttaa kultaiselle tyynylle ja pyyttää häntä rukoilemaan Suomen puolesta Sveitsiä vastaan. Sveitsiläisillä tuskin on tälläista täsmäasetta, joten voitamme.
Joukon voi laittaa laulamaan sveitsiläisille oikein urakalla ja samalla vastustaja lauletaan suohon.

Pihon laulu olisi ovelaa sodankäyntiä kuten Säkkijärven polkka aikoinaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mukava tietää, että Suomen jääkiekkomaajoukkue on jumalalle tärkeämpi kuin se, että Trump ei ole palannut presidentiksi, Prioriteetit ovat kohdallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös