Tai sitten se on jo niin taantunut, ettei tiedä, miten puhelimeen enää vastataan.Putte unohtanut puhelimen äänettömälle
Tai sitten se on jo niin taantunut, ettei tiedä, miten puhelimeen enää vastataan.Putte unohtanut puhelimen äänettömälle
Itse olen ainakin uskonut siitä asti kun hyökkäys tapahtui 2014.Kuka vielä uskoo, että Venäjä ei hyökkää?
Juuri Kiovaan laskeutumassa Turkin A400M.Taisi jotain lennellä Turkistakin. Tänä yönä ikävä kyllä taitaa olla aika paljon seurattavaa
Tuo alimmainen video kuulostaa ukkoselta.
Googlettelun mukaan +5 astetta ja sadekuuroja.Noinkohan tuolla tähän vuodenaikaan ukkostaa? (En siis tiedä, uteliaana pohdin asiaa.) Tosin luulisi vettä tulevan reilummin ja salamoita näkyvän, ei oo näkynyt niissä videoissa mitä mä oon nähnyt.
Eikai tässä enää ole sitten muuta sanottavaa kuin, että peukut pystyyn Ukraina! Vetäkää ryssää lättyyn niin, että lätisee!
Auta armias, jos Sannalla tai Sauli I:llä on edelleen pokkaa jauhaa samaa sontaa, että mikään ei ole muuttunut ja tämä ei vaikuta millään tapaa Suomeen, diplomaattinen ratkaisu edelleen mahdollinen, blaablaa. NATO-hakemusta sisään niinku olis jo!
Ei ole selvästikään mikään rajoitettu hyökkäys kyseessä. Siinä putosi se vähäinenkin luottamuspohja Lännen ja Venäjän väliltä. Ei sitä ennen tätäkään ollut, mutta nyt siitä ei ole yhtikäs mitään jäljellä, eikä enää mitään sopimuksia kannata edes yrittää saada aikaiseksi. Se olisi itsepetosta. Eurooppa on kertaheitolla muuttunut ruutitynnyriksi.Useita räjähdyksiä raportoitu Odessassa, Harkovassa ja Mariupolissa. Kramatorskia vastaan ilmahyökkäys. Krimin suunnalta hyökätään, koko rintaman leveydeltä jossain päin ammuttu Gradeilla keskitys (mistä on myös videomateriaalia).
Ei ole selvästikään mikään rajoitettu hyökkäys kyseessä. Siinä putosi se vähäinenkin luottamuspohja Lännen ja Venäjän väliltä. Ei sitä ennen tätäkään ollut, mutta nyt siitä ei ole yhtikäs mitään jäljellä, eikä enää mitään sopimuksia kannata edes yrittää saada aikaiseksi. Se olisi itsepetosta. Eurooppa on kertaheitolla muuttunut ruutitynnyriksi.